דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. כלי נגינה
  3. גיטרה
  4. ביצועים מכל העולם | גיטרה

ביצועים מכל העולם | גיטרה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר גיטרה
שמעון 2
125 פוסטים 19 כותבים 6.3k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יעל aי יעל a

    @יעל-1
    במחשב שאני עובדת עליו כרגע- נטפרי.(נראה לי הכי פתוח) ורובם היו חסומים לי

    יונמיוזיקי מנותק
    יונמיוזיקי מנותק
    יונמיוזיק
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #91

    @יעל-a ממש לא! אני בנטפרי ורובם פתוחים לי!

    שווה לכם לעקוב!
    חכם.gif

    יעל aי תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • יונמיוזיקי יונמיוזיק

      @יעל-a ממש לא! אני בנטפרי ורובם פתוחים לי!

      יעל aי מנותק
      יעל aי מנותק
      יעל a
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #92

      @יונמיוזיק
      ביצועים של באלדי אולייר?

      יונמיוזיקי תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • יעל aי יעל a

        @יונמיוזיק
        ביצועים של באלדי אולייר?

        יונמיוזיקי מנותק
        יונמיוזיקי מנותק
        יונמיוזיק
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונמיוזיק
        #93

        @יעל-a אמר בביצועים מכל העולם | גיטרה:

        באלדי אולייר

        כל זה פתוח לי אצלו.
        https://youtu.be/Aorl52m2CGs
        https://youtu.be/8ftzYpoAqAU
        https://youtu.be/gbzS8b86_EI
        https://youtu.be/fgXlA0-yglg
        https://youtu.be/lpP5jgDv3SY
        https://youtu.be/fIsPxAkgLyo
        https://youtu.be/meB-yvMGlAI
        https://youtu.be/QujPUqz1CxM

        שווה לכם לעקוב!
        חכם.gif

        יעל aי תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • יונמיוזיקי יונמיוזיק

          @יעל-a אמר בביצועים מכל העולם | גיטרה:

          באלדי אולייר

          כל זה פתוח לי אצלו.
          https://youtu.be/Aorl52m2CGs
          https://youtu.be/8ftzYpoAqAU
          https://youtu.be/gbzS8b86_EI
          https://youtu.be/fgXlA0-yglg
          https://youtu.be/lpP5jgDv3SY
          https://youtu.be/fIsPxAkgLyo
          https://youtu.be/meB-yvMGlAI
          https://youtu.be/QujPUqz1CxM

          יעל aי מנותק
          יעל aי מנותק
          יעל a
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #94

          @יונמיוזיק
          את הראשונים העלתי ת'אמת שאת כל אלו ראיתי, חוץ מהאחרון (בנטפרי, )
          אבל טיקו טיקו, רומנסה , המלגניה, סוס לבן, ועוד כמה ביצועים יפהיפיים שלו לא נפתחים לי ואני מתה לראות/ לשמוע אותם שוב...
          תודה שהעלית.....

          יונמיוזיקי תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • יעל aי יעל a

            @יונמיוזיק
            את הראשונים העלתי ת'אמת שאת כל אלו ראיתי, חוץ מהאחרון (בנטפרי, )
            אבל טיקו טיקו, רומנסה , המלגניה, סוס לבן, ועוד כמה ביצועים יפהיפיים שלו לא נפתחים לי ואני מתה לראות/ לשמוע אותם שוב...
            תודה שהעלית.....

            יונמיוזיקי מנותק
            יונמיוזיקי מנותק
            יונמיוזיק
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #95

            @יעל-a טיקו טיקו.
            https://www.youtube.com/watch?v=M7q_e3Zhj2M
            גם לי זה חסום.
            אבל עם יש מישהו שלא בנטפרי שיכול לעלות אני אשמח

            שווה לכם לעקוב!
            חכם.gif

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • יעל 1י מנותק
              יעל 1י מנותק
              יעל 1
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל 1
              #96

              אני לא יודעת מה העלתם אבל יש פה הרבה של באלדי אולייר.

              https://youtu.be/-B_ifasTwwU

              https://youtu.be/weagFO2xLxA

              https://youtu.be/nAzYBPFgW1g

              https://youtu.be/sfNFrpdFj6Q

              https://youtu.be/3N15RX0p9Hc

              https://youtu.be/AS23UGTHjx0

              https://youtu.be/3D6_mEjrNcY

              https://youtu.be/q-I5BlJ5YhY

              https://youtu.be/LLCfiBItFoI

              https://youtu.be/fl_eZOf3boQ

              ראיון עם אריק באינטרמצו
              https://youtu.be/ZQeqY9qKCSY

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • שמעון 2ש מנותק
                שמעון 2ש מנותק
                שמעון 2
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #97

                עילוי הגיטרה הצעיר מנגן ושר: "ברכת הבנים"

                f207b9d3-9dcf-4892-9887-f30eb06e4f18-image.png
                https://www.jdn.co.il/wp-content/uploads/2023/02/videoplayback-11.mp4

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • יעל aי מנותק
                  יעל aי מנותק
                  יעל a
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #98

                  https://youtu.be/hYxNC7dC5oI

                  אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4
                  • יעל aי מנותק
                    יעל aי מנותק
                    יעל a
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #99

                    למישהו יש עיבוד של טיטניק(תווים)?
                    https://youtu.be/33YcYLumEDk
                    https://youtu.be/tVN6aN_b7Ns
                    https://youtu.be/yJnZh6pOLXs
                    https://youtu.be/dvL0Al3HIuA
                    https://youtu.be/4oRGmWHdT4g

                    יעל 1י תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • יעל aי יעל a

                      למישהו יש עיבוד של טיטניק(תווים)?
                      https://youtu.be/33YcYLumEDk
                      https://youtu.be/tVN6aN_b7Ns
                      https://youtu.be/yJnZh6pOLXs
                      https://youtu.be/dvL0Al3HIuA
                      https://youtu.be/4oRGmWHdT4g

                      יעל 1י מנותק
                      יעל 1י מנותק
                      יעל 1
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל 1
                      #100

                      @יעל-a אמר בביצועים מכל העולם | גיטרה:

                      למישהו יש עיבוד של טיטניק(תווים)?

                      את רוצה תווים ספציפית לגיטרה?
                      יש לי תווים מItsAMoney...
                      זה תווים ממש טובים!!!
                      אבל בסולם קצת קשה, עם ארבע דיאזים.
                      אפשר למצוא בסולמות הרבה יותר קלים...

                      My Heart Will Go On - E Major - MN0200193.pdf

                      פה הוא מנגן ביחד עם Daniel Jang על התווים האלו, אבל אין בקובץ של התווים את שתי הקולות, רק אחד...
                      https://youtu.be/nUpgm9jiXyY

                      מ יעל aי 2 תגובות תגובה אחרונה
                      2
                      • יעל 1י יעל 1

                        @יעל-a אמר בביצועים מכל העולם | גיטרה:

                        למישהו יש עיבוד של טיטניק(תווים)?

                        את רוצה תווים ספציפית לגיטרה?
                        יש לי תווים מItsAMoney...
                        זה תווים ממש טובים!!!
                        אבל בסולם קצת קשה, עם ארבע דיאזים.
                        אפשר למצוא בסולמות הרבה יותר קלים...

                        My Heart Will Go On - E Major - MN0200193.pdf

                        פה הוא מנגן ביחד עם Daniel Jang על התווים האלו, אבל אין בקובץ של התווים את שתי הקולות, רק אחד...
                        https://youtu.be/nUpgm9jiXyY

                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        מקצועיות
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #101

                        @יעל-1 הוא מנגן על הסולם הזה כי זה הסולם המקורי של השיר.

                        אם יש רק 70 לשון
                        אזי המוזיקה היא ה-71

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • יעל 1י יעל 1

                          @יעל-a אמר בביצועים מכל העולם | גיטרה:

                          למישהו יש עיבוד של טיטניק(תווים)?

                          את רוצה תווים ספציפית לגיטרה?
                          יש לי תווים מItsAMoney...
                          זה תווים ממש טובים!!!
                          אבל בסולם קצת קשה, עם ארבע דיאזים.
                          אפשר למצוא בסולמות הרבה יותר קלים...

                          My Heart Will Go On - E Major - MN0200193.pdf

                          פה הוא מנגן ביחד עם Daniel Jang על התווים האלו, אבל אין בקובץ של התווים את שתי הקולות, רק אחד...
                          https://youtu.be/nUpgm9jiXyY

                          יעל aי מנותק
                          יעל aי מנותק
                          יעל a
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #102

                          @יעל-1
                          יש לך תוים לגיטרה של שתי הקולות?

                          יעל 1י תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • יעל aי יעל a

                            @יעל-1
                            יש לך תוים לגיטרה של שתי הקולות?

                            יעל 1י מנותק
                            יעל 1י מנותק
                            יעל 1
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #103

                            @יעל-a
                            יש פה תווים לגיטרה,
                            לא מצאתי לשתי קולות,
                            אבל זה עולה כסף.
                            אני ממש ממליצה על האתר הזה, יש שמה ממש הרבה מקצוענים שכותבים את התווים שלהם.
                            לפחות יש דגימה בהתחלה של התווים בחינם... (את התווים למעלה קניתי גם דרך האתר הזה מItsAMoney...)

                            זה כמה קישורים לתווים שלפי דעתי התווים שם יפים, אבל יש שם עוד מלא, חלק יותר קלים...
                            https://www.musicnotes.com/sheetmusic/mtd.asp?ppn=MN0241885

                            https://www.musicnotes.com/sheetmusic/mtd.asp?ppn=MN0207177

                            https://www.musicnotes.com/sheetmusic/mtd.asp?ppn=MN0188696

                            נ.ב. שימי לב שמעל התווים יש סימון של הפעלה של השמע, זה לא נשמע טוב כי זה רק אלקטרוני,
                            אבל אפשר דרך זה לשמוע את הרעיון איך בערך נשמעים התווים.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ארי רוזנבלטא מנותק
                              ארי רוזנבלטא מנותק
                              ארי רוזנבלט
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ארי רוזנבלט
                              #104

                              קליפ של דודי סתר,
                              https://youtu.be/mKojGX3hQ7Q
                              למישהו יש חומרים חדשים שלו?
                              יש נושא עליו?

                              חברים יפים שלי, אתם יודעים מה הצעירים שלנו צריכים? הם צריכים שמישהו יאמין בהם... [שלמה קרליבך]

                              י תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • ארי רוזנבלטא ארי רוזנבלט

                                קליפ של דודי סתר,
                                https://youtu.be/mKojGX3hQ7Q
                                למישהו יש חומרים חדשים שלו?
                                יש נושא עליו?

                                י מנותק
                                י מנותק
                                יהודה n
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #105

                                @ארי-רוזנבלט אין עליו נושא

                                מוזיקה זה כמו יין
                                זה יכול להיות מאד משמח ומאד מעודד
                                אבל צריך לזכור לשתות במינון הנכון

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • שמעון 2ש שמעון 2

                                  מבחר להיטים שעברו את המליוני צפיות
                                  https://youtu.be/hRezta6mdFI
                                  9.6M
                                  https://www.youtube.com/watch?v=OzeoJlzkkPE
                                  15M
                                  https://youtu.be/awpcCvX6JAk
                                  8.8M
                                  https://youtu.be/6Y3zYsLfFGw
                                  7.9M
                                  https://youtu.be/H7CC2cJUku0
                                  7.7M
                                  https://youtu.be/8RKwo_fIdI0
                                  7.5M
                                  https://youtu.be/ASDtcilyC98
                                  6,9M
                                  https://youtu.be/MERGRQESIRY
                                  5.4M
                                  https://youtu.be/cVc2_Zo7pdA
                                  5.2M
                                  https://youtu.be/TLl6x_YAUGU
                                  5M

                                  אילן פא מנותק
                                  אילן פא מנותק
                                  אילן פ
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #106

                                  @שמעון-2
                                  מה זה חבל !!--אני רק רואה ריבועים לבנים
                                  ולא יכול לפתוח --יש למישהו מושג איך אפשר לפתור את הבעיה הזו ?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • יעל aי יעל a

                                    https://youtu.be/hYxNC7dC5oI

                                    אילן פא מנותק
                                    אילן פא מנותק
                                    אילן פ
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #107

                                    @יעל-a
                                    וואו איזה יפה -- ה4 נגנים האלה - -מביא לי חלישות הדעת
                                    אני גם מנגן גיטרה אבל עדיין רחוקקקקקקק

                                    יעל aי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אילן פא אילן פ

                                      @יעל-a
                                      וואו איזה יפה -- ה4 נגנים האלה - -מביא לי חלישות הדעת
                                      אני גם מנגן גיטרה אבל עדיין רחוקקקקקקק

                                      יעל aי מנותק
                                      יעל aי מנותק
                                      יעל a
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #108

                                      @אילן-פ
                                      זה לא כל כך מחליש את הדעת- כי תשים לב שכל אחד שם מנגן שונה , ומאמינה שגם ברמה אחרת.
                                      יש אחד ליווי- בסולמות משתנים, פינגרסטייל ויש גם סולו.... (שזה באמת מחליש)

                                      אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • יעל aי יעל a

                                        @אילן-פ
                                        זה לא כל כך מחליש את הדעת- כי תשים לב שכל אחד שם מנגן שונה , ומאמינה שגם ברמה אחרת.
                                        יש אחד ליווי- בסולמות משתנים, פינגרסטייל ויש גם סולו.... (שזה באמת מחליש)

                                        אילן פא מנותק
                                        אילן פא מנותק
                                        אילן פ
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #109

                                        @יעל-a אמר בביצועים מכל העולם | גיטרה:

                                        @אילן-פ
                                        זה לא כל כך מחליש את הדעת- כי תשים לב שכל אחד שם מנגן שונה , ומאמינה שגם ברמה אחרת.
                                        יש אחד ליווי- בסולמות משתנים, פינגרסטייל ויש גם סולו.... (שזה באמת מחליש)

                                        ברור שלכל אחד מהם יש תפקיד משלו --אבל כל אחד מהם אלוף כשלעצמו
                                        מחליש לי את הדעת לראות לאיזה רמות אפשר להגיע --וכמה אני עדיין רחוק
                                        צריך להשקיע הרבה בתרגולים ---ומה שהלב חושק הזמן עושק

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • שמעון 2ש מנותק
                                          שמעון 2ש מנותק
                                          שמעון 2
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
                                          #110

                                          Mi Gente - J Balvin, Willy William - Cover (Fingerstyle Guitar)
                                          https://youtu.be/mW0HfqNinUw
                                          https://youtu.be/ffSNzAxBgt0


                                          https://youtu.be/xMnMdwJx9n8

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול