דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. כלי נגינה
  3. גיטרה
  4. ביצועים מכל העולם | גיטרה

ביצועים מכל העולם | גיטרה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר גיטרה
שמעון 2
125 פוסטים 19 כותבים 6.3k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יעל aי מנותק
    יעל aי מנותק
    יעל a
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #98

    https://youtu.be/hYxNC7dC5oI

    אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • יעל aי מנותק
      יעל aי מנותק
      יעל a
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #99

      למישהו יש עיבוד של טיטניק(תווים)?
      https://youtu.be/33YcYLumEDk
      https://youtu.be/tVN6aN_b7Ns
      https://youtu.be/yJnZh6pOLXs
      https://youtu.be/dvL0Al3HIuA
      https://youtu.be/4oRGmWHdT4g

      יעל 1י תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • יעל aי יעל a

        למישהו יש עיבוד של טיטניק(תווים)?
        https://youtu.be/33YcYLumEDk
        https://youtu.be/tVN6aN_b7Ns
        https://youtu.be/yJnZh6pOLXs
        https://youtu.be/dvL0Al3HIuA
        https://youtu.be/4oRGmWHdT4g

        יעל 1י מנותק
        יעל 1י מנותק
        יעל 1
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל 1
        #100

        @יעל-a אמר בביצועים מכל העולם | גיטרה:

        למישהו יש עיבוד של טיטניק(תווים)?

        את רוצה תווים ספציפית לגיטרה?
        יש לי תווים מItsAMoney...
        זה תווים ממש טובים!!!
        אבל בסולם קצת קשה, עם ארבע דיאזים.
        אפשר למצוא בסולמות הרבה יותר קלים...

        My Heart Will Go On - E Major - MN0200193.pdf

        פה הוא מנגן ביחד עם Daniel Jang על התווים האלו, אבל אין בקובץ של התווים את שתי הקולות, רק אחד...
        https://youtu.be/nUpgm9jiXyY

        מ יעל aי 2 תגובות תגובה אחרונה
        2
        • יעל 1י יעל 1

          @יעל-a אמר בביצועים מכל העולם | גיטרה:

          למישהו יש עיבוד של טיטניק(תווים)?

          את רוצה תווים ספציפית לגיטרה?
          יש לי תווים מItsAMoney...
          זה תווים ממש טובים!!!
          אבל בסולם קצת קשה, עם ארבע דיאזים.
          אפשר למצוא בסולמות הרבה יותר קלים...

          My Heart Will Go On - E Major - MN0200193.pdf

          פה הוא מנגן ביחד עם Daniel Jang על התווים האלו, אבל אין בקובץ של התווים את שתי הקולות, רק אחד...
          https://youtu.be/nUpgm9jiXyY

          מ מנותק
          מ מנותק
          מקצועיות
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #101

          @יעל-1 הוא מנגן על הסולם הזה כי זה הסולם המקורי של השיר.

          אם יש רק 70 לשון
          אזי המוזיקה היא ה-71

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • יעל 1י יעל 1

            @יעל-a אמר בביצועים מכל העולם | גיטרה:

            למישהו יש עיבוד של טיטניק(תווים)?

            את רוצה תווים ספציפית לגיטרה?
            יש לי תווים מItsAMoney...
            זה תווים ממש טובים!!!
            אבל בסולם קצת קשה, עם ארבע דיאזים.
            אפשר למצוא בסולמות הרבה יותר קלים...

            My Heart Will Go On - E Major - MN0200193.pdf

            פה הוא מנגן ביחד עם Daniel Jang על התווים האלו, אבל אין בקובץ של התווים את שתי הקולות, רק אחד...
            https://youtu.be/nUpgm9jiXyY

            יעל aי מנותק
            יעל aי מנותק
            יעל a
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #102

            @יעל-1
            יש לך תוים לגיטרה של שתי הקולות?

            יעל 1י תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • יעל aי יעל a

              @יעל-1
              יש לך תוים לגיטרה של שתי הקולות?

              יעל 1י מנותק
              יעל 1י מנותק
              יעל 1
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #103

              @יעל-a
              יש פה תווים לגיטרה,
              לא מצאתי לשתי קולות,
              אבל זה עולה כסף.
              אני ממש ממליצה על האתר הזה, יש שמה ממש הרבה מקצוענים שכותבים את התווים שלהם.
              לפחות יש דגימה בהתחלה של התווים בחינם... (את התווים למעלה קניתי גם דרך האתר הזה מItsAMoney...)

              זה כמה קישורים לתווים שלפי דעתי התווים שם יפים, אבל יש שם עוד מלא, חלק יותר קלים...
              https://www.musicnotes.com/sheetmusic/mtd.asp?ppn=MN0241885

              https://www.musicnotes.com/sheetmusic/mtd.asp?ppn=MN0207177

              https://www.musicnotes.com/sheetmusic/mtd.asp?ppn=MN0188696

              נ.ב. שימי לב שמעל התווים יש סימון של הפעלה של השמע, זה לא נשמע טוב כי זה רק אלקטרוני,
              אבל אפשר דרך זה לשמוע את הרעיון איך בערך נשמעים התווים.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ארי רוזנבלטא מנותק
                ארי רוזנבלטא מנותק
                ארי רוזנבלט
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי ארי רוזנבלט
                #104

                קליפ של דודי סתר,
                https://youtu.be/mKojGX3hQ7Q
                למישהו יש חומרים חדשים שלו?
                יש נושא עליו?

                חברים יפים שלי, אתם יודעים מה הצעירים שלנו צריכים? הם צריכים שמישהו יאמין בהם... [שלמה קרליבך]

                י תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • ארי רוזנבלטא ארי רוזנבלט

                  קליפ של דודי סתר,
                  https://youtu.be/mKojGX3hQ7Q
                  למישהו יש חומרים חדשים שלו?
                  יש נושא עליו?

                  י מנותק
                  י מנותק
                  יהודה n
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #105

                  @ארי-רוזנבלט אין עליו נושא

                  מוזיקה זה כמו יין
                  זה יכול להיות מאד משמח ומאד מעודד
                  אבל צריך לזכור לשתות במינון הנכון

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • שמעון 2ש שמעון 2

                    מבחר להיטים שעברו את המליוני צפיות
                    https://youtu.be/hRezta6mdFI
                    9.6M
                    https://www.youtube.com/watch?v=OzeoJlzkkPE
                    15M
                    https://youtu.be/awpcCvX6JAk
                    8.8M
                    https://youtu.be/6Y3zYsLfFGw
                    7.9M
                    https://youtu.be/H7CC2cJUku0
                    7.7M
                    https://youtu.be/8RKwo_fIdI0
                    7.5M
                    https://youtu.be/ASDtcilyC98
                    6,9M
                    https://youtu.be/MERGRQESIRY
                    5.4M
                    https://youtu.be/cVc2_Zo7pdA
                    5.2M
                    https://youtu.be/TLl6x_YAUGU
                    5M

                    אילן פא מנותק
                    אילן פא מנותק
                    אילן פ
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #106

                    @שמעון-2
                    מה זה חבל !!--אני רק רואה ריבועים לבנים
                    ולא יכול לפתוח --יש למישהו מושג איך אפשר לפתור את הבעיה הזו ?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • יעל aי יעל a

                      https://youtu.be/hYxNC7dC5oI

                      אילן פא מנותק
                      אילן פא מנותק
                      אילן פ
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #107

                      @יעל-a
                      וואו איזה יפה -- ה4 נגנים האלה - -מביא לי חלישות הדעת
                      אני גם מנגן גיטרה אבל עדיין רחוקקקקקקק

                      יעל aי תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • אילן פא אילן פ

                        @יעל-a
                        וואו איזה יפה -- ה4 נגנים האלה - -מביא לי חלישות הדעת
                        אני גם מנגן גיטרה אבל עדיין רחוקקקקקקק

                        יעל aי מנותק
                        יעל aי מנותק
                        יעל a
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #108

                        @אילן-פ
                        זה לא כל כך מחליש את הדעת- כי תשים לב שכל אחד שם מנגן שונה , ומאמינה שגם ברמה אחרת.
                        יש אחד ליווי- בסולמות משתנים, פינגרסטייל ויש גם סולו.... (שזה באמת מחליש)

                        אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • יעל aי יעל a

                          @אילן-פ
                          זה לא כל כך מחליש את הדעת- כי תשים לב שכל אחד שם מנגן שונה , ומאמינה שגם ברמה אחרת.
                          יש אחד ליווי- בסולמות משתנים, פינגרסטייל ויש גם סולו.... (שזה באמת מחליש)

                          אילן פא מנותק
                          אילן פא מנותק
                          אילן פ
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #109

                          @יעל-a אמר בביצועים מכל העולם | גיטרה:

                          @אילן-פ
                          זה לא כל כך מחליש את הדעת- כי תשים לב שכל אחד שם מנגן שונה , ומאמינה שגם ברמה אחרת.
                          יש אחד ליווי- בסולמות משתנים, פינגרסטייל ויש גם סולו.... (שזה באמת מחליש)

                          ברור שלכל אחד מהם יש תפקיד משלו --אבל כל אחד מהם אלוף כשלעצמו
                          מחליש לי את הדעת לראות לאיזה רמות אפשר להגיע --וכמה אני עדיין רחוק
                          צריך להשקיע הרבה בתרגולים ---ומה שהלב חושק הזמן עושק

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • שמעון 2ש מנותק
                            שמעון 2ש מנותק
                            שמעון 2
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
                            #110

                            Mi Gente - J Balvin, Willy William - Cover (Fingerstyle Guitar)
                            https://youtu.be/mW0HfqNinUw
                            https://youtu.be/ffSNzAxBgt0


                            https://youtu.be/xMnMdwJx9n8

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • יעל aי מנותק
                              יעל aי מנותק
                              יעל a
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #111

                              https://youtu.be/44FPny8k4DM

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • גיטריסט בינוניג גיטריסט בינוני

                                אין מה לומר, הבחור מטורףףףףף והוא נראה ממש צעיר

                                ה מנותק
                                ה מנותק
                                הלל 1
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי הלל 1
                                #112

                                @גיטריסט-בינוני אמר בביצועים מכל העולם | גיטרה:

                                אין מה לומר, הבחור מטורףףףףף והוא נראה ממש צעיר

                                כתוב עליו שם את כל הפרטים
                                https://www.klotz-ais.com/klotzfamily/marcin-patrzalek/
                                באמת מטורף הסגנון הזה, ולחשוב שהוא רק בן 23!!!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • שמעון 2ש מנותק
                                  שמעון 2ש מנותק
                                  שמעון 2
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
                                  #113

                                  https://youtu.be/duSMa1pQEnI
                                  https://youtu.be/YLr-wVAzziY
                                  https://youtu.be/Eaq914E77oY
                                  https://youtu.be/_LtarlcXS3E
                                  https://youtu.be/JWcrTbmU6CQ
                                  https://youtu.be/eDd8YTRJtMI
                                  https://youtu.be/X4UWEifacwI
                                  https://youtu.be/8YELO9yxs_c
                                  https://youtu.be/O9x0QJ7s0Ck
                                  https://youtu.be/9ygrq7in_uI
                                  https://youtu.be/6N2pkV6G6qg

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  4
                                  • יונמיוזיקי מנותק
                                    יונמיוזיקי מנותק
                                    יונמיוזיק
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #114

                                    טובי עמנואל האלוף!!
                                    https://www.youtube.com/watch?v=0cHeNscKZN0
                                    https://www.youtube.com/watch?v=S33tWZqXhnk
                                    https://www.youtube.com/watch?v=6lbvSBNLLoo
                                    https://www.youtube.com/watch?v=6lbvSBNLLoo
                                    https://www.youtube.com/watch?v=861CBmRQ1Dg
                                    https://www.youtube.com/watch?v=a7RA5cYzbTU

                                    שווה לכם לעקוב!
                                    חכם.gif

                                    שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • יונמיוזיקי יונמיוזיק

                                      טובי עמנואל האלוף!!
                                      https://www.youtube.com/watch?v=0cHeNscKZN0
                                      https://www.youtube.com/watch?v=S33tWZqXhnk
                                      https://www.youtube.com/watch?v=6lbvSBNLLoo
                                      https://www.youtube.com/watch?v=6lbvSBNLLoo
                                      https://www.youtube.com/watch?v=861CBmRQ1Dg
                                      https://www.youtube.com/watch?v=a7RA5cYzbTU

                                      שמעון 2ש מנותק
                                      שמעון 2ש מנותק
                                      שמעון 2
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #115

                                      @יונמיוזיק
                                      אם כבר טומי עמנואל
                                      אז זה אחד הטובים
                                      טומי עמנואל & ארי אטינגר

                                      https://www.youtube.com/watch?v=iRu38v3NJOI

                                      כ.פ.כ גיטרה חשמלית 0ג יונמיוזיקי 3 תגובות תגובה אחרונה
                                      3
                                      • שמעון 2ש שמעון 2

                                        @יונמיוזיק
                                        אם כבר טומי עמנואל
                                        אז זה אחד הטובים
                                        טומי עמנואל & ארי אטינגר

                                        https://www.youtube.com/watch?v=iRu38v3NJOI

                                        כ.פ.כ מנותק
                                        כ.פ.כ מנותק
                                        כ.פ.
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                                        #116

                                        @שמעון-2 וואוו!! ממתי זה? כי ארי נראה שם צעיר יותר......

                                        האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                        שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • כ.פ.כ כ.פ.

                                          @שמעון-2 וואוו!! ממתי זה? כי ארי נראה שם צעיר יותר......

                                          שמעון 2ש מנותק
                                          שמעון 2ש מנותק
                                          שמעון 2
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #117

                                          @כ-פ
                                          לפני 5 חודשים ויש לסרטון הזה ‫73K‏‬ צפיות

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול