דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. ילד הפלא מוטי גרינבוים

ילד הפלא מוטי גרינבוים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
מוטי גרינבוים
1.9k פוסטים 167 כותבים 425.8k צפיות 45 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ח מנותק
    ח מנותק
    חמודי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חמודי
    #569

    תודה לסקופר על העידכונים
    @איצלה הם לא פותחים לנו צ'אט תבקש מהם אתה ואז כשיפתחו לנו נוכל לדבר בשקט על הרעיון שלי ושל @ממוחשב

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ח חמודי

      תודה לסקופר על העידכונים
      @איצלה הם לא פותחים לנו צ'אט תבקש מהם אתה ואז כשיפתחו לנו נוכל לדבר בשקט על הרעיון שלי ושל @ממוחשב

      א מנותק
      א מנותק
      איצלה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #570

      @חמודי אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

      תודה לסקופר על העידכונים
      @איצלה הם לא פותחים לנו צ'אט תבקש מהם אתה ואז כשיפתחו לנו נוכל לדבר בשקט על הרעיון שלי ושל @ממוחשב

      לוקח קצת זמן, תנסה לצטט מישהו מההנהלה שיעזור לך בעניין

      ח תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א איצלה

        @חמודי אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

        תודה לסקופר על העידכונים
        @איצלה הם לא פותחים לנו צ'אט תבקש מהם אתה ואז כשיפתחו לנו נוכל לדבר בשקט על הרעיון שלי ושל @ממוחשב

        לוקח קצת זמן, תנסה לצטט מישהו מההנהלה שיעזור לך בעניין

        ח מנותק
        ח מנותק
        חמודי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #571

        @איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

        @חמודי אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

        תודה לסקופר על העידכונים
        @איצלה הם לא פותחים לנו צ'אט תבקש מהם אתה ואז כשיפתחו לנו נוכל לדבר בשקט על הרעיון שלי ושל @ממוחשב

        לוקח קצת זמן, תנסה לצטט מישהו מההנהלה שיעזור לך בעניין

        כלומר?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • סודי ביותרס מנותק
          סודי ביותרס מנותק
          סודי ביותר
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #572

          תמתג את @צוות-פיקוח

          "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • סודי ביותרס סודי ביותר

            תמתג את @צוות-פיקוח

            ח מנותק
            ח מנותק
            חמודי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #573

            @סודי-ביותרררררררר אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

            תמתג את @צוות-פיקוח

            איך אני עושה את זה ?

            ג תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ח חמודי

              @סודי-ביותרררררררר אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

              תמתג את @צוות-פיקוח

              איך אני עושה את זה ?

              ג מנותק
              ג מנותק
              גילה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #574
              פוסט זה נמחק!
              ח תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ג גילה

                פוסט זה נמחק!

                ח מנותק
                ח מנותק
                חמודי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי חמודי
                #575

                @גילה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                @חמודי @ לפני השם

                אפשר הסבר יותר ברור?

                אני רוצה להריץ את זה עד ר"ח טבת עם @איצלה

                אינספריישןא ג 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • ח חמודי

                  @גילה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                  @חמודי @ לפני השם

                  אפשר הסבר יותר ברור?

                  אני רוצה להריץ את זה עד ר"ח טבת עם @איצלה

                  אינספריישןא מנותק
                  אינספריישןא מנותק
                  אינספריישן
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #576

                  @חמודי כבר תייגו בשבילכם.

                  מוזיקה היא רגש בהישג יד.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ח חמודי

                    @גילה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                    @חמודי @ לפני השם

                    אפשר הסבר יותר ברור?

                    אני רוצה להריץ את זה עד ר"ח טבת עם @איצלה

                    ג מנותק
                    ג מנותק
                    גילה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #577
                    פוסט זה נמחק!
                    ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ג גילה

                      פוסט זה נמחק!

                      ח מנותק
                      ח מנותק
                      חמודי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי חמודי
                      #578

                      @גילה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                      @חמודי כמו שעשית לאיצלה..

                      אפשר להסביר ?
                      ו @איצלה אי רוצה צ'אט איתך דחוףףףף
                      כמו שאמרתי לי ול @ממוחשב יש רעון בשביל מוטי רעיון שיכול להיות להיט גדוללל
                      ואני רוצה להריץ אותו לגמר עד ר"ח טבת

                      ג אייצ'יתא שיר נולדש 3 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • ח חמודי

                        @גילה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                        @חמודי כמו שעשית לאיצלה..

                        אפשר להסביר ?
                        ו @איצלה אי רוצה צ'אט איתך דחוףףףף
                        כמו שאמרתי לי ול @ממוחשב יש רעון בשביל מוטי רעיון שיכול להיות להיט גדוללל
                        ואני רוצה להריץ אותו לגמר עד ר"ח טבת

                        ג מנותק
                        ג מנותק
                        גילה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #579

                        @חמודי אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                        אז תשלח פניה לניהול באיקון של המטוס למעלה ותבקש מהם לפתוח לך
                        והם כבר יחליטו כן או לא...
                        זהו ולא צריך להזכיר את זה כאן שוב!!

                        ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ג גילה

                          @חמודי אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                          אז תשלח פניה לניהול באיקון של המטוס למעלה ותבקש מהם לפתוח לך
                          והם כבר יחליטו כן או לא...
                          זהו ולא צריך להזכיר את זה כאן שוב!!

                          ח מנותק
                          ח מנותק
                          חמודי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #580

                          @גילה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                          @חמודי אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                          אז תשלח פניה לניהול באיקון של המטוס למעלה ותבקש מהם לפתוח לך
                          והם כבר יחליטו כן או לא...
                          זהו ולא צריך להזכיר את זה כאן שוב!!

                          אבל הם דורשים לזה דואר אלקטרוני ואין לי כרגע

                          סודי ביותרס ג 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • ח חמודי

                            @גילה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                            @חמודי אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                            אז תשלח פניה לניהול באיקון של המטוס למעלה ותבקש מהם לפתוח לך
                            והם כבר יחליטו כן או לא...
                            זהו ולא צריך להזכיר את זה כאן שוב!!

                            אבל הם דורשים לזה דואר אלקטרוני ואין לי כרגע

                            סודי ביותרס מנותק
                            סודי ביותרס מנותק
                            סודי ביותר
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי סודי ביותר
                            #581

                            @חמודי אז תפתח
                            אם זה כל כך חשוב לך

                            "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                            ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • סודי ביותרס סודי ביותר

                              @חמודי אז תפתח
                              אם זה כל כך חשוב לך

                              ח מנותק
                              ח מנותק
                              חמודי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי חמודי
                              #582

                              @סודי-ביותרררררררר אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                              @חמודי אז תפתח

                              אני לא יכול כרגע
                              יש לי בעיות

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ח חמודי

                                @גילה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                @חמודי אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                אז תשלח פניה לניהול באיקון של המטוס למעלה ותבקש מהם לפתוח לך
                                והם כבר יחליטו כן או לא...
                                זהו ולא צריך להזכיר את זה כאן שוב!!

                                אבל הם דורשים לזה דואר אלקטרוני ואין לי כרגע

                                ג מנותק
                                ג מנותק
                                גילה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #583

                                @חמודי אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                אבל הם דורשים לזה דואר אלקטרוני ואין לי כרגע

                                אז אין לך כ"כ מה לעשות,
                                שלחתי במקומך פניה
                                אם יחליטו לפתוח לך - יפתחו
                                אם לא אין לך ברירה ליצור קשר אם פדידה...

                                ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ג גילה

                                  @חמודי אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                  אבל הם דורשים לזה דואר אלקטרוני ואין לי כרגע

                                  אז אין לך כ"כ מה לעשות,
                                  שלחתי במקומך פניה
                                  אם יחליטו לפתוח לך - יפתחו
                                  אם לא אין לך ברירה ליצור קשר אם פדידה...

                                  ח מנותק
                                  ח מנותק
                                  חמודי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי חמודי
                                  #584
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ח חמודי

                                    @גילה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                    @חמודי כמו שעשית לאיצלה..

                                    אפשר להסביר ?
                                    ו @איצלה אי רוצה צ'אט איתך דחוףףףף
                                    כמו שאמרתי לי ול @ממוחשב יש רעון בשביל מוטי רעיון שיכול להיות להיט גדוללל
                                    ואני רוצה להריץ אותו לגמר עד ר"ח טבת

                                    אייצ'יתא מנותק
                                    אייצ'יתא מנותק
                                    אייצ'ית
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #585

                                    @חמודי אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                    @גילה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                    @חמודי כמו שעשית לאיצלה..

                                    אפשר להסביר ?
                                    ו @איצלה אי רוצה צ'אט איתך דחוףףףף
                                    כמו שאמרתי לי ול @ממוחשב יש רעון בשביל מוטי רעיון שיכול להיות להיט גדוללל
                                    ואני רוצה להריץ אותו לגמר עד ר"ח טבת

                                    אנחנו לא פותחים את הצאט!! כשיהיה לך מוניטין בהתאם- יפתח.
                                    אין להזכיר את הנושא הזה שוב!!!

                                    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ח חמודי

                                      @גילה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                      @חמודי כמו שעשית לאיצלה..

                                      אפשר להסביר ?
                                      ו @איצלה אי רוצה צ'אט איתך דחוףףףף
                                      כמו שאמרתי לי ול @ממוחשב יש רעון בשביל מוטי רעיון שיכול להיות להיט גדוללל
                                      ואני רוצה להריץ אותו לגמר עד ר"ח טבת

                                      שיר נולדש מנותק
                                      שיר נולדש מנותק
                                      שיר נולד
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #586

                                      @חמודי אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                      @גילה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                      @חמודי כמו שעשית לאיצלה..

                                      אפשר להסביר ?
                                      ו @איצלה אי רוצה צ'אט איתך דחוףףףף
                                      כמו שאמרתי לי ול @ממוחשב יש רעון בשביל מוטי רעיון שיכול להיות להיט גדוללל
                                      ואני רוצה להריץ אותו לגמר עד ר"ח טבת

                                      אם זה ממש דחוף לך אולי תכתב בקשה המיילים של זמרים את המייל או המספר של המפיק של מוטי שזה בעצם איצלה....

                                      ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
                                      הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א מנותק
                                        א מנותק
                                        איצלה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #587

                                        שבוע הבא מוטי מגיע לאחד האולפנים בירושלים להקלטה חדשה לסינגל נוסף לחן חדש של אחד מגדולי המלחינים בחו"ל.
                                        לא לשאול אם יש עוד פרטים כי איני יכול להוסיף כלום בעניין, טיפה סבלנות ונשתדל לצאת עם חומרים חדשים עוד החורף הזה,
                                        בכוונה אנחנו מריצים כרגע הקלטות וצילומים לנצל את המיטב מקולו המתבגר של מוטי.
                                        גם עם אחיו הקלטנו 2 סינגלים,
                                        ייקח זמן עד שזה ייצא לאור אבל כפי שאמרתי נשתדל למהר ולתת לקהל את השירים.
                                        אני מנדב לכם בבלעדיות את הסקופים רק בשביל שתרגישו מספיק טוב עם עצמכם ולא תחפרו למוטי באישי.
                                        כמו כן בחנוכה מוטי ישתתף במספר הופעות, מחכים כרגע לאישור של משרד הבריאות לקיומם. ברגע שיותר לי אפרסם כאן פרטים.
                                        בנוסף לכל בעלי העריצות למוטי אין צורך כרגע בכלום, גם ככה יש עומס וכל דבר נוסף ייפגע בלימודים של הילד.

                                        דודו בלוקהד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • א איצלה

                                          שבוע הבא מוטי מגיע לאחד האולפנים בירושלים להקלטה חדשה לסינגל נוסף לחן חדש של אחד מגדולי המלחינים בחו"ל.
                                          לא לשאול אם יש עוד פרטים כי איני יכול להוסיף כלום בעניין, טיפה סבלנות ונשתדל לצאת עם חומרים חדשים עוד החורף הזה,
                                          בכוונה אנחנו מריצים כרגע הקלטות וצילומים לנצל את המיטב מקולו המתבגר של מוטי.
                                          גם עם אחיו הקלטנו 2 סינגלים,
                                          ייקח זמן עד שזה ייצא לאור אבל כפי שאמרתי נשתדל למהר ולתת לקהל את השירים.
                                          אני מנדב לכם בבלעדיות את הסקופים רק בשביל שתרגישו מספיק טוב עם עצמכם ולא תחפרו למוטי באישי.
                                          כמו כן בחנוכה מוטי ישתתף במספר הופעות, מחכים כרגע לאישור של משרד הבריאות לקיומם. ברגע שיותר לי אפרסם כאן פרטים.
                                          בנוסף לכל בעלי העריצות למוטי אין צורך כרגע בכלום, גם ככה יש עומס וכל דבר נוסף ייפגע בלימודים של הילד.

                                          דודו בלוקהד מנותק
                                          דודו בלוקהד מנותק
                                          דודו בלוקה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #588
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול