-
-
@חמודי אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
תודה לסקופר על העידכונים
@איצלה הם לא פותחים לנו צ'אט תבקש מהם אתה ואז כשיפתחו לנו נוכל לדבר בשקט על הרעיון שלי ושל @ממוחשבלוקח קצת זמן, תנסה לצטט מישהו מההנהלה שיעזור לך בעניין
@איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@חמודי אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
תודה לסקופר על העידכונים
@איצלה הם לא פותחים לנו צ'אט תבקש מהם אתה ואז כשיפתחו לנו נוכל לדבר בשקט על הרעיון שלי ושל @ממוחשבלוקח קצת זמן, תנסה לצטט מישהו מההנהלה שיעזור לך בעניין
כלומר?
-
תמתג את @צוות-פיקוח
-
תמתג את @צוות-פיקוח
-
-
@גילה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@חמודי @ לפני השם
אפשר הסבר יותר ברור?
אני רוצה להריץ את זה עד ר"ח טבת עם @איצלה
@חמודי כבר תייגו בשבילכם.
-
@גילה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@חמודי @ לפני השם
אפשר הסבר יותר ברור?
אני רוצה להריץ את זה עד ר"ח טבת עם @איצלה
-
@גילה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@חמודי כמו שעשית לאיצלה..
אפשר להסביר ?
ו @איצלה אי רוצה צ'אט איתך דחוףףףף
כמו שאמרתי לי ול @ממוחשב יש רעון בשביל מוטי רעיון שיכול להיות להיט גדוללל
ואני רוצה להריץ אותו לגמר עד ר"ח טבת -
@חמודי אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
אז תשלח פניה לניהול באיקון של המטוס למעלה ותבקש מהם לפתוח לך
והם כבר יחליטו כן או לא...
זהו ולא צריך להזכיר את זה כאן שוב!!@גילה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@חמודי אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
אז תשלח פניה לניהול באיקון של המטוס למעלה ותבקש מהם לפתוח לך
והם כבר יחליטו כן או לא...
זהו ולא צריך להזכיר את זה כאן שוב!!אבל הם דורשים לזה דואר אלקטרוני ואין לי כרגע
-
@גילה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@חמודי אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
אז תשלח פניה לניהול באיקון של המטוס למעלה ותבקש מהם לפתוח לך
והם כבר יחליטו כן או לא...
זהו ולא צריך להזכיר את זה כאן שוב!!אבל הם דורשים לזה דואר אלקטרוני ואין לי כרגע
@חמודי אז תפתח
אם זה כל כך חשוב לך -
@חמודי אז תפתח
אם זה כל כך חשוב לך -
@גילה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@חמודי אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
אז תשלח פניה לניהול באיקון של המטוס למעלה ותבקש מהם לפתוח לך
והם כבר יחליטו כן או לא...
זהו ולא צריך להזכיר את זה כאן שוב!!אבל הם דורשים לזה דואר אלקטרוני ואין לי כרגע
-
@חמודי אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
אבל הם דורשים לזה דואר אלקטרוני ואין לי כרגע
אז אין לך כ"כ מה לעשות,
שלחתי במקומך פניה
אם יחליטו לפתוח לך - יפתחו
אם לא אין לך ברירה ליצור קשר אם פדידה... -
@גילה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@חמודי כמו שעשית לאיצלה..
אפשר להסביר ?
ו @איצלה אי רוצה צ'אט איתך דחוףףףף
כמו שאמרתי לי ול @ממוחשב יש רעון בשביל מוטי רעיון שיכול להיות להיט גדוללל
ואני רוצה להריץ אותו לגמר עד ר"ח טבת@חמודי אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@גילה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@חמודי כמו שעשית לאיצלה..
אפשר להסביר ?
ו @איצלה אי רוצה צ'אט איתך דחוףףףף
כמו שאמרתי לי ול @ממוחשב יש רעון בשביל מוטי רעיון שיכול להיות להיט גדוללל
ואני רוצה להריץ אותו לגמר עד ר"ח טבתאנחנו לא פותחים את הצאט!! כשיהיה לך מוניטין בהתאם- יפתח.
אין להזכיר את הנושא הזה שוב!!! -
@גילה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@חמודי כמו שעשית לאיצלה..
אפשר להסביר ?
ו @איצלה אי רוצה צ'אט איתך דחוףףףף
כמו שאמרתי לי ול @ממוחשב יש רעון בשביל מוטי רעיון שיכול להיות להיט גדוללל
ואני רוצה להריץ אותו לגמר עד ר"ח טבת@חמודי אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@גילה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@חמודי כמו שעשית לאיצלה..
אפשר להסביר ?
ו @איצלה אי רוצה צ'אט איתך דחוףףףף
כמו שאמרתי לי ול @ממוחשב יש רעון בשביל מוטי רעיון שיכול להיות להיט גדוללל
ואני רוצה להריץ אותו לגמר עד ר"ח טבתאם זה ממש דחוף לך אולי תכתב בקשה המיילים של זמרים את המייל או המספר של המפיק של מוטי שזה בעצם איצלה....
-
שבוע הבא מוטי מגיע לאחד האולפנים בירושלים להקלטה חדשה לסינגל נוסף לחן חדש של אחד מגדולי המלחינים בחו"ל.
לא לשאול אם יש עוד פרטים כי איני יכול להוסיף כלום בעניין, טיפה סבלנות ונשתדל לצאת עם חומרים חדשים עוד החורף הזה,
בכוונה אנחנו מריצים כרגע הקלטות וצילומים לנצל את המיטב מקולו המתבגר של מוטי.
גם עם אחיו הקלטנו 2 סינגלים,
ייקח זמן עד שזה ייצא לאור אבל כפי שאמרתי נשתדל למהר ולתת לקהל את השירים.
אני מנדב לכם בבלעדיות את הסקופים רק בשביל שתרגישו מספיק טוב עם עצמכם ולא תחפרו למוטי באישי.
כמו כן בחנוכה מוטי ישתתף במספר הופעות, מחכים כרגע לאישור של משרד הבריאות לקיומם. ברגע שיותר לי אפרסם כאן פרטים.
בנוסף לכל בעלי העריצות למוטי אין צורך כרגע בכלום, גם ככה יש עומס וכל דבר נוסף ייפגע בלימודים של הילד. -
שבוע הבא מוטי מגיע לאחד האולפנים בירושלים להקלטה חדשה לסינגל נוסף לחן חדש של אחד מגדולי המלחינים בחו"ל.
לא לשאול אם יש עוד פרטים כי איני יכול להוסיף כלום בעניין, טיפה סבלנות ונשתדל לצאת עם חומרים חדשים עוד החורף הזה,
בכוונה אנחנו מריצים כרגע הקלטות וצילומים לנצל את המיטב מקולו המתבגר של מוטי.
גם עם אחיו הקלטנו 2 סינגלים,
ייקח זמן עד שזה ייצא לאור אבל כפי שאמרתי נשתדל למהר ולתת לקהל את השירים.
אני מנדב לכם בבלעדיות את הסקופים רק בשביל שתרגישו מספיק טוב עם עצמכם ולא תחפרו למוטי באישי.
כמו כן בחנוכה מוטי ישתתף במספר הופעות, מחכים כרגע לאישור של משרד הבריאות לקיומם. ברגע שיותר לי אפרסם כאן פרטים.
בנוסף לכל בעלי העריצות למוטי אין צורך כרגע בכלום, גם ככה יש עומס וכל דבר נוסף ייפגע בלימודים של הילד.פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות