דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. ילד הפלא מוטי גרינבוים

ילד הפלא מוטי גרינבוים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
מוטי גרינבוים
1.9k פוסטים 167 כותבים 434.0k צפיות 45 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    אניומיני
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #828

    @איצלה איפה מוטי מופיע בחנוכה?

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • בן מנחםב בן מנחם

      אמש ייתקים אירוע בו ישתתף מוטי צפו בקטעים נבחרים ...

      • 🤙 👈 https://send.magicode.me/send-file/file/e98f0ff8c579cf411743***c0be80c65d98522ab2e1/view
      • 👌 👈 https://send.magicode.me/send-file/file/7e9cd2809f79029ff0bcb87d7ea9***5c8923e9725b/view
      • 🤙 👈 https://send.magicode.me/send-file/file/0a982986ce6bac13ce1288ff2***783eea76eb7cc2b/view
      • 👌 👈 https://send.magicode.me/send-file/file/5dd0aabbc588e62c2b34c***29afda0b7c2bd7b99cc/view
      • 🤙 👈 https://send.magicode.me/send-file/file/f8558862e300647f8139***01cfa21d60bf6e2f6b25/view

      • שימו 💚 הקבצים המצורפים הם דרך מגיקוד ולכן התוקף שלהם ליומים בלבד ולכן הזדרזו להוריד ולא לישכוח * בהצלחה
      א מנותק
      א מנותק
      איצלה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #829

      @בן-מנחם אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

      אמש ייתקים אירוע בו ישתתף מוטי צפו בקטעים נבחרים ...

      • 🤙 👈 https://send.magicode.me/send-file/file/e98f0ff8c579cf411743***c0be80c65d98522ab2e1/view
      • 👌 👈 https://send.magicode.me/send-file/file/7e9cd2809f79029ff0bcb87d7ea9***5c8923e9725b/view
      • 🤙 👈 https://send.magicode.me/send-file/file/0a982986ce6bac13ce1288ff2***783eea76eb7cc2b/view
      • 👌 👈 https://send.magicode.me/send-file/file/5dd0aabbc588e62c2b34c***29afda0b7c2bd7b99cc/view
      • 🤙 👈 https://send.magicode.me/send-file/file/f8558862e300647f8139***01cfa21d60bf6e2f6b25/view

      • שימו 💚 הקבצים המצורפים הם דרך מגיקוד ולכן התוקף שלהם ליומים בלבד ולכן הזדרזו להוריד ולא לישכוח * בהצלחה

      מדובר באירוע שהיה ביום חמישי, בבית מרכז השמיטה של הרב אפרתי שם גם הוקרן הסרט לראשונה, אני הייתי שם עם מוטי, יישר כח על ההסרטות, רק שהאיכות שלהם נמוכה, בהמשך אני אשתדל להעלות לגמבו מייל את ההסרטות באיכות גבוהה בהרבה
      ואולי עוד כמה סרטונים שאין כאן
      אבל שוב תודה

      אילניתא תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • א איצלה

        @בן-מנחם אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

        אמש ייתקים אירוע בו ישתתף מוטי צפו בקטעים נבחרים ...

        • 🤙 👈 https://send.magicode.me/send-file/file/e98f0ff8c579cf411743***c0be80c65d98522ab2e1/view
        • 👌 👈 https://send.magicode.me/send-file/file/7e9cd2809f79029ff0bcb87d7ea9***5c8923e9725b/view
        • 🤙 👈 https://send.magicode.me/send-file/file/0a982986ce6bac13ce1288ff2***783eea76eb7cc2b/view
        • 👌 👈 https://send.magicode.me/send-file/file/5dd0aabbc588e62c2b34c***29afda0b7c2bd7b99cc/view
        • 🤙 👈 https://send.magicode.me/send-file/file/f8558862e300647f8139***01cfa21d60bf6e2f6b25/view

        • שימו 💚 הקבצים המצורפים הם דרך מגיקוד ולכן התוקף שלהם ליומים בלבד ולכן הזדרזו להוריד ולא לישכוח * בהצלחה

        מדובר באירוע שהיה ביום חמישי, בבית מרכז השמיטה של הרב אפרתי שם גם הוקרן הסרט לראשונה, אני הייתי שם עם מוטי, יישר כח על ההסרטות, רק שהאיכות שלהם נמוכה, בהמשך אני אשתדל להעלות לגמבו מייל את ההסרטות באיכות גבוהה בהרבה
        ואולי עוד כמה סרטונים שאין כאן
        אבל שוב תודה

        אילניתא מנותק
        אילניתא מנותק
        אילנית
        כתב מקצב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #830
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א מנותק
          א מנותק
          אאא
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #831

          עוד מהאירוע של מוטי במרכז השמיטה VID-20211126-WA0019~1.mp4
          בעבור אבותינו - 1.mp4
          בעבור אבותינו - 2.mp4

          מני מנימ יעלהי 2 תגובות תגובה אחרונה
          1
          • א אאא

            עוד מהאירוע של מוטי במרכז השמיטה VID-20211126-WA0019~1.mp4
            בעבור אבותינו - 1.mp4
            בעבור אבותינו - 2.mp4

            מני מנימ מנותק
            מני מנימ מנותק
            מני מני
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #832

            @אאא יש אפשרות לעלות את זה לנטפריים עם כוכביות?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א אאא

              עוד מהאירוע של מוטי במרכז השמיטה VID-20211126-WA0019~1.mp4
              בעבור אבותינו - 1.mp4
              בעבור אבותינו - 2.mp4

              יעלהי מנותק
              יעלהי מנותק
              יעלה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #833

              @אאא יש מצב לכוכבית?

              אם יש בך גאונות החריצות תשכלל אותה,

              אם אין בך גאונות החריצות תמלא את מקומה.

              (יהושע ריינולדס)

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • בן מנחםב מנותק
                בן מנחםב מנותק
                בן מנחם
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #834

                לכול החסומים /חסומות להוריד * קרדיט ל @אאא על הסרטונים ...

                • 🤙 👈 https://send.magicode.me/send-file/file/a8f79f5ac4acaf4ca0bc2ad***4740a034ca6ad607f/view
                • 👌 👈 https://send.magicode.me/send-file/file/db8ca730889d06e200dc8cdec***82cc35719e99f21/view
                • הסרטון השלישי המצורף לא עובד ..

                • אגב לגבי מה שאמרתה אייצלה 👈 יישר כח על ההסרטות, רק שהאיכות שלהם נמוכה, בהמשך אני אשתדל להעלות לגמבו מייל את ההסרטות באיכות גבוהה בהרבה
                • דבר ראשון שאלה מה נירא לך שכל סרטון שאני מעלה אני יבדוק האם זה איכות 360 או 480 אני לא יספיק לעלות כלום והסרטונים האלה מי שצילם אותם זה מי שאחראי על העמוד שלו ב... וזה לא קשור בכלל אלי האיכות מה שמצלמים ישר אני מעלה ועוד שאלה מי אתה בשביל מוטי מארגן מפיק אבא שלו או סתם בן אדם שהולך אחרו לכל מקום מענין באמת לדעת יש לך עוד קשרים אם עוד מישו מהתעשייה??? .....
                אילניתא א 2 תגובות תגובה אחרונה
                2
                • בן מנחםב בן מנחם

                  לכול החסומים /חסומות להוריד * קרדיט ל @אאא על הסרטונים ...

                  • 🤙 👈 https://send.magicode.me/send-file/file/a8f79f5ac4acaf4ca0bc2ad***4740a034ca6ad607f/view
                  • 👌 👈 https://send.magicode.me/send-file/file/db8ca730889d06e200dc8cdec***82cc35719e99f21/view
                  • הסרטון השלישי המצורף לא עובד ..

                  • אגב לגבי מה שאמרתה אייצלה 👈 יישר כח על ההסרטות, רק שהאיכות שלהם נמוכה, בהמשך אני אשתדל להעלות לגמבו מייל את ההסרטות באיכות גבוהה בהרבה
                  • דבר ראשון שאלה מה נירא לך שכל סרטון שאני מעלה אני יבדוק האם זה איכות 360 או 480 אני לא יספיק לעלות כלום והסרטונים האלה מי שצילם אותם זה מי שאחראי על העמוד שלו ב... וזה לא קשור בכלל אלי האיכות מה שמצלמים ישר אני מעלה ועוד שאלה מי אתה בשביל מוטי מארגן מפיק אבא שלו או סתם בן אדם שהולך אחרו לכל מקום מענין באמת לדעת יש לך עוד קשרים אם עוד מישו מהתעשייה??? .....
                  אילניתא מנותק
                  אילניתא מנותק
                  אילנית
                  כתב מקצב
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #835

                  @בן-מנחם הוא המנהל במה שלו.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • בן מנחםב בן מנחם

                    לכול החסומים /חסומות להוריד * קרדיט ל @אאא על הסרטונים ...

                    • 🤙 👈 https://send.magicode.me/send-file/file/a8f79f5ac4acaf4ca0bc2ad***4740a034ca6ad607f/view
                    • 👌 👈 https://send.magicode.me/send-file/file/db8ca730889d06e200dc8cdec***82cc35719e99f21/view
                    • הסרטון השלישי המצורף לא עובד ..

                    • אגב לגבי מה שאמרתה אייצלה 👈 יישר כח על ההסרטות, רק שהאיכות שלהם נמוכה, בהמשך אני אשתדל להעלות לגמבו מייל את ההסרטות באיכות גבוהה בהרבה
                    • דבר ראשון שאלה מה נירא לך שכל סרטון שאני מעלה אני יבדוק האם זה איכות 360 או 480 אני לא יספיק לעלות כלום והסרטונים האלה מי שצילם אותם זה מי שאחראי על העמוד שלו ב... וזה לא קשור בכלל אלי האיכות מה שמצלמים ישר אני מעלה ועוד שאלה מי אתה בשביל מוטי מארגן מפיק אבא שלו או סתם בן אדם שהולך אחרו לכל מקום מענין באמת לדעת יש לך עוד קשרים אם עוד מישו מהתעשייה??? .....
                    א מנותק
                    א מנותק
                    איצלה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #836

                    @בן-מנחם אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                    לכול החסומים /חסומות להוריד * קרדיט ל @אאא על הסרטונים ...

                    • 🤙 👈 https://send.magicode.me/send-file/file/a8f79f5ac4acaf4ca0bc2ad***4740a034ca6ad607f/view
                    • 👌 👈 https://send.magicode.me/send-file/file/db8ca730889d06e200dc8cdec***82cc35719e99f21/view
                    • הסרטון השלישי המצורף לא עובד ..

                    • אגב לגבי מה שאמרתה אייצלה 👈 יישר כח על ההסרטות, רק שהאיכות שלהם נמוכה, בהמשך אני אשתדל להעלות לגמבו מייל את ההסרטות באיכות גבוהה בהרבה
                    • דבר ראשון שאלה מה נירא לך שכל סרטון שאני מעלה אני יבדוק האם זה איכות 360 או 480 אני לא יספיק לעלות כלום והסרטונים האלה מי שצילם אותם זה מי שאחראי על העמוד שלו ב... וזה לא קשור בכלל אלי האיכות מה שמצלמים ישר אני מעלה ועוד שאלה מי אתה בשביל מוטי מארגן מפיק אבא שלו או סתם בן אדם שהולך אחרו לכל מקום מענין באמת לדעת יש לך עוד קשרים אם עוד מישו מהתעשייה??? .....

                    ראשית כל חלילה לא התכוונתי לפגוע, ההיפך כל הכבוד שהעלתם ואגב מי שהסריט את ההסרטות האלה זה אני בעצמי באירוע הזה, אני הבאתי את מוטי לאירוע וגם החזרתי אותו, לי יש את ההסרטות באיכות גבוהה במשקל כולל של כמעט 2.1 ג"ב
                    אמרתי שכרגע מה שהעלתם מעולה ורק שבהמשך לטובת אלה שרוצים איכות צפיה ואיכות שמע מעולה אני יעלה את הקבצים באיכות יותר טובה
                    ואגב מי שאחראי על העמוד של ב.... זה גם אני
                    ולגבי השאלה האחרונה לא הבנתי את עומק השאלה. אני חושב שהבהרתי את עצמי כבר כמה פעמים, אם יש עוד משהו שאני יוכל לעזור בעניין אני אשמח.
                    נ.ב. מחר בעז"ה מוטי יופיע באולמי וגשל באירוע חנוכה של וועד מבקשי השם, הכניסה לבעלי כרטיסים בלבד. בעז"ה נעלה הסרטות מהאירוע.

                    היידה מיוזיק 0ה בן מנחםב ר. כהןר 3 תגובות תגובה אחרונה
                    4
                    • א איצלה

                      @בן-מנחם אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                      לכול החסומים /חסומות להוריד * קרדיט ל @אאא על הסרטונים ...

                      • 🤙 👈 https://send.magicode.me/send-file/file/a8f79f5ac4acaf4ca0bc2ad***4740a034ca6ad607f/view
                      • 👌 👈 https://send.magicode.me/send-file/file/db8ca730889d06e200dc8cdec***82cc35719e99f21/view
                      • הסרטון השלישי המצורף לא עובד ..

                      • אגב לגבי מה שאמרתה אייצלה 👈 יישר כח על ההסרטות, רק שהאיכות שלהם נמוכה, בהמשך אני אשתדל להעלות לגמבו מייל את ההסרטות באיכות גבוהה בהרבה
                      • דבר ראשון שאלה מה נירא לך שכל סרטון שאני מעלה אני יבדוק האם זה איכות 360 או 480 אני לא יספיק לעלות כלום והסרטונים האלה מי שצילם אותם זה מי שאחראי על העמוד שלו ב... וזה לא קשור בכלל אלי האיכות מה שמצלמים ישר אני מעלה ועוד שאלה מי אתה בשביל מוטי מארגן מפיק אבא שלו או סתם בן אדם שהולך אחרו לכל מקום מענין באמת לדעת יש לך עוד קשרים אם עוד מישו מהתעשייה??? .....

                      ראשית כל חלילה לא התכוונתי לפגוע, ההיפך כל הכבוד שהעלתם ואגב מי שהסריט את ההסרטות האלה זה אני בעצמי באירוע הזה, אני הבאתי את מוטי לאירוע וגם החזרתי אותו, לי יש את ההסרטות באיכות גבוהה במשקל כולל של כמעט 2.1 ג"ב
                      אמרתי שכרגע מה שהעלתם מעולה ורק שבהמשך לטובת אלה שרוצים איכות צפיה ואיכות שמע מעולה אני יעלה את הקבצים באיכות יותר טובה
                      ואגב מי שאחראי על העמוד של ב.... זה גם אני
                      ולגבי השאלה האחרונה לא הבנתי את עומק השאלה. אני חושב שהבהרתי את עצמי כבר כמה פעמים, אם יש עוד משהו שאני יוכל לעזור בעניין אני אשמח.
                      נ.ב. מחר בעז"ה מוטי יופיע באולמי וגשל באירוע חנוכה של וועד מבקשי השם, הכניסה לבעלי כרטיסים בלבד. בעז"ה נעלה הסרטות מהאירוע.

                      היידה מיוזיק 0ה מנותק
                      היידה מיוזיק 0ה מנותק
                      היידה מיוזיק 0
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #837
                      פוסט זה נמחק!
                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • היידה מיוזיק 0ה היידה מיוזיק 0

                        פוסט זה נמחק!

                        א מנותק
                        א מנותק
                        איצלה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #838

                        @היידה-מיוזיק-0 אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                        @איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                        @בן-מנחם אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                        לכול החסומים /חסומות להוריד * קרדיט ל @אאא על הסרטונים ...

                        • 🤙 👈 https://send.magicode.me/send-file/file/a8f79f5ac4acaf4ca0bc2ad***4740a034ca6ad607f/view
                        • 👌 👈 https://send.magicode.me/send-file/file/db8ca730889d06e200dc8cdec***82cc35719e99f21/view
                        • הסרטון השלישי המצורף לא עובד ..

                        • אגב לגבי מה שאמרתה אייצלה 👈 יישר כח על ההסרטות, רק שהאיכות שלהם נמוכה, בהמשך אני אשתדל להעלות לגמבו מייל את ההסרטות באיכות גבוהה בהרבה
                        • דבר ראשון שאלה מה נירא לך שכל סרטון שאני מעלה אני יבדוק האם זה איכות 360 או 480 אני לא יספיק לעלות כלום והסרטונים האלה מי שצילם אותם זה מי שאחראי על העמוד שלו ב... וזה לא קשור בכלל אלי האיכות מה שמצלמים ישר אני מעלה ועוד שאלה מי אתה בשביל מוטי מארגן מפיק אבא שלו או סתם בן אדם שהולך אחרו לכל מקום מענין באמת לדעת יש לך עוד קשרים אם עוד מישו מהתעשייה??? .....

                        ראשית כל חלילה לא התכוונתי לפגוע, ההיפך כל הכבוד שהעלתם ואגב מי שהסריט את ההסרטות האלה זה אני בעצמי באירוע הזה, אני הבאתי את מוטי לאירוע וגם החזרתי אותו, לי יש את ההסרטות באיכות גבוהה במשקל כולל של כמעט 2.1 ג"ב
                        אמרתי שכרגע מה שהעלתם מעולה ורק שבהמשך לטובת אלה שרוצים איכות צפיה ואיכות שמע מעולה אני יעלה את הקבצים באיכות יותר טובה
                        ואגב מי שאחראי על העמוד של ב.... זה גם אני
                        ולגבי השאלה האחרונה לא הבנתי את עומק השאלה. אני חושב שהבהרתי את עצמי כבר כמה פעמים, אם יש עוד משהו שאני יוכל לעזור בעניין אני אשמח.
                        נ.ב. מחר בעז"ה מוטי יופיע באולמי וגשל באירוע חנוכה של וועד מבקשי השם, הכניסה לבעלי כרטיסים בלבד. בעז"ה נעלה הסרטות מהאירוע.

                        מה לגבי הסרט?

                        ההנהלה כתבה משהו נכון, הסרט לא קשור למוזיקה ולכן ירד הנשוא מסדר היום, מי שרוצה לראות את הסרט הכל אפשרי אבל מחוץ לכותלי הפרום, תודה להנהלה על שמירת הסדר הטוב.

                        אילניתא א 2 תגובות תגובה אחרונה
                        1
                        • א איצלה

                          @היידה-מיוזיק-0 אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                          @איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                          @בן-מנחם אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                          לכול החסומים /חסומות להוריד * קרדיט ל @אאא על הסרטונים ...

                          • 🤙 👈 https://send.magicode.me/send-file/file/a8f79f5ac4acaf4ca0bc2ad***4740a034ca6ad607f/view
                          • 👌 👈 https://send.magicode.me/send-file/file/db8ca730889d06e200dc8cdec***82cc35719e99f21/view
                          • הסרטון השלישי המצורף לא עובד ..

                          • אגב לגבי מה שאמרתה אייצלה 👈 יישר כח על ההסרטות, רק שהאיכות שלהם נמוכה, בהמשך אני אשתדל להעלות לגמבו מייל את ההסרטות באיכות גבוהה בהרבה
                          • דבר ראשון שאלה מה נירא לך שכל סרטון שאני מעלה אני יבדוק האם זה איכות 360 או 480 אני לא יספיק לעלות כלום והסרטונים האלה מי שצילם אותם זה מי שאחראי על העמוד שלו ב... וזה לא קשור בכלל אלי האיכות מה שמצלמים ישר אני מעלה ועוד שאלה מי אתה בשביל מוטי מארגן מפיק אבא שלו או סתם בן אדם שהולך אחרו לכל מקום מענין באמת לדעת יש לך עוד קשרים אם עוד מישו מהתעשייה??? .....

                          ראשית כל חלילה לא התכוונתי לפגוע, ההיפך כל הכבוד שהעלתם ואגב מי שהסריט את ההסרטות האלה זה אני בעצמי באירוע הזה, אני הבאתי את מוטי לאירוע וגם החזרתי אותו, לי יש את ההסרטות באיכות גבוהה במשקל כולל של כמעט 2.1 ג"ב
                          אמרתי שכרגע מה שהעלתם מעולה ורק שבהמשך לטובת אלה שרוצים איכות צפיה ואיכות שמע מעולה אני יעלה את הקבצים באיכות יותר טובה
                          ואגב מי שאחראי על העמוד של ב.... זה גם אני
                          ולגבי השאלה האחרונה לא הבנתי את עומק השאלה. אני חושב שהבהרתי את עצמי כבר כמה פעמים, אם יש עוד משהו שאני יוכל לעזור בעניין אני אשמח.
                          נ.ב. מחר בעז"ה מוטי יופיע באולמי וגשל באירוע חנוכה של וועד מבקשי השם, הכניסה לבעלי כרטיסים בלבד. בעז"ה נעלה הסרטות מהאירוע.

                          מה לגבי הסרט?

                          ההנהלה כתבה משהו נכון, הסרט לא קשור למוזיקה ולכן ירד הנשוא מסדר היום, מי שרוצה לראות את הסרט הכל אפשרי אבל מחוץ לכותלי הפרום, תודה להנהלה על שמירת הסדר הטוב.

                          אילניתא מנותק
                          אילניתא מנותק
                          אילנית
                          כתב מקצב
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #839

                          @איצלה אפשרי רק בהמרכז לשמיטה?

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א איצלה

                            @בן-מנחם אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                            לכול החסומים /חסומות להוריד * קרדיט ל @אאא על הסרטונים ...

                            • 🤙 👈 https://send.magicode.me/send-file/file/a8f79f5ac4acaf4ca0bc2ad***4740a034ca6ad607f/view
                            • 👌 👈 https://send.magicode.me/send-file/file/db8ca730889d06e200dc8cdec***82cc35719e99f21/view
                            • הסרטון השלישי המצורף לא עובד ..

                            • אגב לגבי מה שאמרתה אייצלה 👈 יישר כח על ההסרטות, רק שהאיכות שלהם נמוכה, בהמשך אני אשתדל להעלות לגמבו מייל את ההסרטות באיכות גבוהה בהרבה
                            • דבר ראשון שאלה מה נירא לך שכל סרטון שאני מעלה אני יבדוק האם זה איכות 360 או 480 אני לא יספיק לעלות כלום והסרטונים האלה מי שצילם אותם זה מי שאחראי על העמוד שלו ב... וזה לא קשור בכלל אלי האיכות מה שמצלמים ישר אני מעלה ועוד שאלה מי אתה בשביל מוטי מארגן מפיק אבא שלו או סתם בן אדם שהולך אחרו לכל מקום מענין באמת לדעת יש לך עוד קשרים אם עוד מישו מהתעשייה??? .....

                            ראשית כל חלילה לא התכוונתי לפגוע, ההיפך כל הכבוד שהעלתם ואגב מי שהסריט את ההסרטות האלה זה אני בעצמי באירוע הזה, אני הבאתי את מוטי לאירוע וגם החזרתי אותו, לי יש את ההסרטות באיכות גבוהה במשקל כולל של כמעט 2.1 ג"ב
                            אמרתי שכרגע מה שהעלתם מעולה ורק שבהמשך לטובת אלה שרוצים איכות צפיה ואיכות שמע מעולה אני יעלה את הקבצים באיכות יותר טובה
                            ואגב מי שאחראי על העמוד של ב.... זה גם אני
                            ולגבי השאלה האחרונה לא הבנתי את עומק השאלה. אני חושב שהבהרתי את עצמי כבר כמה פעמים, אם יש עוד משהו שאני יוכל לעזור בעניין אני אשמח.
                            נ.ב. מחר בעז"ה מוטי יופיע באולמי וגשל באירוע חנוכה של וועד מבקשי השם, הכניסה לבעלי כרטיסים בלבד. בעז"ה נעלה הסרטות מהאירוע.

                            בן מנחםב מנותק
                            בן מנחםב מנותק
                            בן מנחם
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי בן מנחם
                            #840
                            פוסט זה נמחק!
                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • אילניתא אילנית

                              @איצלה אפשרי רק בהמרכז לשמיטה?

                              א מנותק
                              א מנותק
                              איצלה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #841

                              @אילנית אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                              @איצלה אפשרי רק בהמרכז לשמיטה?

                              בין הייתר, או כמו שבן מנחם כתב בעמוד ב.... [אבל שם זה לא באיכות גדולה]

                              אילניתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א איצלה

                                @אילנית אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                @איצלה אפשרי רק בהמרכז לשמיטה?

                                בין הייתר, או כמו שבן מנחם כתב בעמוד ב.... [אבל שם זה לא באיכות גדולה]

                                אילניתא מנותק
                                אילניתא מנותק
                                אילנית
                                כתב מקצב
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #842
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • היידה מיוזיק 0ה מנותק
                                  היידה מיוזיק 0ה מנותק
                                  היידה מיוזיק 0
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #843
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • בן מנחםב בן מנחם

                                    פוסט זה נמחק!

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    איצלה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #844
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      מוראל
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #845
                                      פוסט זה נמחק!
                                      ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מ מוראל

                                        פוסט זה נמחק!

                                        ג מנותק
                                        ג מנותק
                                        גילה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #846

                                        @מוראל אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                        נסיון אחרון לתקופה הקרובה יש מי שיכול לעלות עם בובביות את זה????????https://www.kikar.co.il/386091.html

                                        כדאי לך למחוק את הנסיון האחרון

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • א איצלה

                                          @היידה-מיוזיק-0 אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                          @איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                          @בן-מנחם אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                          לכול החסומים /חסומות להוריד * קרדיט ל @אאא על הסרטונים ...

                                          • 🤙 👈 https://send.magicode.me/send-file/file/a8f79f5ac4acaf4ca0bc2ad***4740a034ca6ad607f/view
                                          • 👌 👈 https://send.magicode.me/send-file/file/db8ca730889d06e200dc8cdec***82cc35719e99f21/view
                                          • הסרטון השלישי המצורף לא עובד ..

                                          • אגב לגבי מה שאמרתה אייצלה 👈 יישר כח על ההסרטות, רק שהאיכות שלהם נמוכה, בהמשך אני אשתדל להעלות לגמבו מייל את ההסרטות באיכות גבוהה בהרבה
                                          • דבר ראשון שאלה מה נירא לך שכל סרטון שאני מעלה אני יבדוק האם זה איכות 360 או 480 אני לא יספיק לעלות כלום והסרטונים האלה מי שצילם אותם זה מי שאחראי על העמוד שלו ב... וזה לא קשור בכלל אלי האיכות מה שמצלמים ישר אני מעלה ועוד שאלה מי אתה בשביל מוטי מארגן מפיק אבא שלו או סתם בן אדם שהולך אחרו לכל מקום מענין באמת לדעת יש לך עוד קשרים אם עוד מישו מהתעשייה??? .....

                                          ראשית כל חלילה לא התכוונתי לפגוע, ההיפך כל הכבוד שהעלתם ואגב מי שהסריט את ההסרטות האלה זה אני בעצמי באירוע הזה, אני הבאתי את מוטי לאירוע וגם החזרתי אותו, לי יש את ההסרטות באיכות גבוהה במשקל כולל של כמעט 2.1 ג"ב
                                          אמרתי שכרגע מה שהעלתם מעולה ורק שבהמשך לטובת אלה שרוצים איכות צפיה ואיכות שמע מעולה אני יעלה את הקבצים באיכות יותר טובה
                                          ואגב מי שאחראי על העמוד של ב.... זה גם אני
                                          ולגבי השאלה האחרונה לא הבנתי את עומק השאלה. אני חושב שהבהרתי את עצמי כבר כמה פעמים, אם יש עוד משהו שאני יוכל לעזור בעניין אני אשמח.
                                          נ.ב. מחר בעז"ה מוטי יופיע באולמי וגשל באירוע חנוכה של וועד מבקשי השם, הכניסה לבעלי כרטיסים בלבד. בעז"ה נעלה הסרטות מהאירוע.

                                          מה לגבי הסרט?

                                          ההנהלה כתבה משהו נכון, הסרט לא קשור למוזיקה ולכן ירד הנשוא מסדר היום, מי שרוצה לראות את הסרט הכל אפשרי אבל מחוץ לכותלי הפרום, תודה להנהלה על שמירת הסדר הטוב.

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אניומיני
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #847
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול