-
אגב, אם כבר פתחו פה נושא על שוואקי..
מה דעתכם על יוסף חיים? לדעתי הוא יותר טוב משוואקי בקטע של הזיופים.. (או שזה בגלל שאף פעם לא שמעתי אותו בלייב...) -
אגב, אם כבר פתחו פה נושא על שוואקי..
מה דעתכם על יוסף חיים? לדעתי הוא יותר טוב משוואקי בקטע של הזיופים.. (או שזה בגלל שאף פעם לא שמעתי אותו בלייב...) -
@אלישבע אני תמיד סקרן כמה פעמים יעקב שר עד שהמפיק אומר שזה בסדר...
יוסף חיים לא שומעים עליו לאחרונה... אבל למה שזה יהיה גנטי?... -
@אלישבע אני תמיד סקרן כמה פעמים יעקב שר עד שהמפיק אומר שזה בסדר...
יוסף חיים לא שומעים עליו לאחרונה... אבל למה שזה יהיה גנטי?... -
@proud-jew אמר בשוואקי:
אבל למה שזה יהיה גנטי?..
בדיוק כמו שהקולות שלהם דומים וזה גנטי
לא בהכרח! אבל יכול להיות...
יוסף חיים פחות מתעסק במוזיקה, הוא כיום 'ביזנסמן'
חבל, לא?
אני אהבתי את הסגנון שלו... -
@proud-jew אמר בשוואקי:
אבל למה שזה יהיה גנטי?..
בדיוק כמו שהקולות שלהם דומים וזה גנטי
לא בהכרח! אבל יכול להיות...
יוסף חיים פחות מתעסק במוזיקה, הוא כיום 'ביזנסמן'
חבל, לא?
אני אהבתי את הסגנון שלו... -
שוואקי זייפן-זייפן, אבל הוא מלחין מצוין, זמר טוב, יש לו קול נחמד פלוס וההגשה שלו מדהימה.
-
שוואקי זייפן-זייפן, אבל הוא מלחין מצוין, זמר טוב, יש לו קול נחמד פלוס וההגשה שלו מדהימה.
-
מלחין?? וואלה הגזמה!!
שוואקי מעולם לא הלחין (תקנו אותי אם אני טועה) וגם מה שכתוב לחן איצי וולדנר עם יעקב שוואקי ממש לא אומר שהוא הלחין באמת.
גם אלי קליין וגם יוסי גרין אומרים תמיד בראיונות שהם אוהבים להלחין כשהזמר איתם כי אז הם קוראים על הפנים של הזמר את התגובה שלו. אהב? התחבר?...
זה לא באמת נקרא להלחין.... -
מלחין?? וואלה הגזמה!!
שוואקי מעולם לא הלחין (תקנו אותי אם אני טועה) וגם מה שכתוב לחן איצי וולדנר עם יעקב שוואקי ממש לא אומר שהוא הלחין באמת.
גם אלי קליין וגם יוסי גרין אומרים תמיד בראיונות שהם אוהבים להלחין כשהזמר איתם כי אז הם קוראים על הפנים של הזמר את התגובה שלו. אהב? התחבר?...
זה לא באמת נקרא להלחין....@אלישבע ממממ, אני יודעת שהוא גם מלחין, אבל אם את אומרת שלא - אז אולי לא. באמת היה נשמע לי קצת מוזר...
דבר אחד בטוח חייב שיפור אצלו - הלבוש...
פעם שמעתי, שאם שוואקי היה מתגייס לצבא היו אומרים לו משפט אחד כל הזמן -
חייל, שפר הופעתך! -
@אלישבע ממממ, אני יודעת שהוא גם מלחין, אבל אם את אומרת שלא - אז אולי לא. באמת היה נשמע לי קצת מוזר...
דבר אחד בטוח חייב שיפור אצלו - הלבוש...
פעם שמעתי, שאם שוואקי היה מתגייס לצבא היו אומרים לו משפט אחד כל הזמן -
חייל, שפר הופעתך! -
חברים אנחנו טיפה חורגים
זה עלול גם לגלוש ללשון הרעלעצם העניין: מי שאוהב את שוואקי אוהב אותו גם בגלל הזיופים הדי נחמדים לטעמי ומי שלא לא יאהב אותו גם שיהיה מדויק
אני את דעתי כתבתי בעבר שבשבילי הוא זמר מספר אחד -
אגב, אם כבר פתחו פה נושא על שוואקי..
מה דעתכם על יוסף חיים? לדעתי הוא יותר טוב משוואקי בקטע של הזיופים.. (או שזה בגלל שאף פעם לא שמעתי אותו בלייב...)@אלישבע יוסף חיים שוואקי זייפן על שמעתי אותו פעם במתנ"ס רמות לפני שנתיים וברחתי החוצה מהזיופים
נראה לי שיש כאן חברה שאוהבים אותו בגלל הזיופים
-
@אלישבע יוסף חיים שוואקי זייפן על שמעתי אותו פעם במתנ"ס רמות לפני שנתיים וברחתי החוצה מהזיופים
נראה לי שיש כאן חברה שאוהבים אותו בגלל הזיופים
@אלי-מהאולפן אמר ביעקב שוואקי:
@אלישבע יוסף חיים שוואקי זייפן על שמעתי אותו פעם במתנ"ס רמות לפני שנתיים וברחתי החוצה מהזיופים
נראה לי שיש כאן חברה שאוהבים אותו בגלל הזיופים

נראה לי שמי שיש לו שמיעה מוזיקאלית חדה- יותר קשה לו עם זה פשוט-- -
@צור אמר ביעקב שוואקי:
מי שאוהב את שוואקי אוהב אותו גם בגלל הזיופים הדי נחמדים
אני חושבת שזה מה שבעצם "מייחד אותו"...זה סגנון וכל שיר שהוא מגיש- הוא מגיש אותו בצורה מעט שונה...
לדעתי- גם זייוף לפעמים הוא מוזיקאלי...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות