דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. יעקב שוואקי

יעקב שוואקי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
1.1k פוסטים 197 כותבים 205.7k צפיות 36 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ב מנותק
    ב מנותק
    בנימין לוריא
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #33

    תיקון זיופים.png

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • ישיבישי מנותק
      ישיבישי מנותק
      ישיביש
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ישיביש
      #34

      אוי באמת, זייפן?????? שוואקי הוא האחרון שאפשר לקרוא לו זייפן.... יש לו קול חם, פתוח, קול שעולה עד לגבהים בלי לגרוע כלל מהפתיחות בקול, ובכלל, מה שכתוב בהתחלה זה שיש לו בעיית קצב, וזה בכלל לא קשור לזייפן, פשוט בהופעה אין עניין להשמע כמו באולפן, אלא לתת את הטאצ'ים הקטנים בקצב כדי לעניין ולסקרן, וזה בדיוק מה שעושים בהופעות חיות!!! לרגש את הקהל ולחבר אותו לשיר.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • N ntz העביר נושא זה מ-במת הדיונים ב-
      • C curious

        אני מקוה שזה בחוקי הפורום, אבל מעולם לא הבנתי מה מתלהבים משוואקי.
        אמנם יש לו קול יפה, והוא גם בוחר שירים די טובים, אבל בהופעות יש לו בעיית קצב מחרידה!

        ענק הענקים בדורינוע מנותק
        ענק הענקים בדורינוע מנותק
        ענק הענקים בדורינו
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #35

        @curious הוא זמר מצויין, כך גם בהופעות, אבל האלבום האחרון שלו לא משהו.

        אני ממליץ לכם בחום לעקוב אחריי, לצפות בהודעותיי, להגיב לענות, לתת פידבק הן מילולי והן סמלי ע'י...

        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ענק הענקים בדורינוע ענק הענקים בדורינו

          @curious הוא זמר מצויין, כך גם בהופעות, אבל האלבום האחרון שלו לא משהו.

          ש מנותק
          ש מנותק
          שמוליק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #36

          @ענק-הענקים-בדורינו ש למישהו את המופע של שוואקי בקסרייה לצפייה????
          אשמח מאוד!

          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • C curious

            אני מקוה שזה בחוקי הפורום, אבל מעולם לא הבנתי מה מתלהבים משוואקי.
            אמנם יש לו קול יפה, והוא גם בוחר שירים די טובים, אבל בהופעות יש לו בעיית קצב מחרידה!

            ברוריהב מנותק
            ברוריהב מנותק
            ברוריה
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #37

            @curious אמר ביעקב שוואקי:

            אני מקוה שזה בחוקי הפורום, אבל מעולם לא הבנתי מה מתלהבים משוואקי.
            אמנם יש לו קול יפה, והוא גם בוחר שירים די טובים, אבל בהופעות יש לו בעיית קצב מחרידה!

            הבעיה שלי איתו היא אחרת. הבעיה היא שהוא לא יציב מבחינת סגנון שירה כל אלבום מפוצץ בהרבה סגנונות והוא פשוט מבלבל אותי בתחילה הוא היה נשמע כמו זמר חסידי קלאסי אחר כך כמו זמר מזרחי ואחר כך כמו זמר ישראלי והופ עכשיו הוא קצת מנסה לחזור חלילה מה זה החוסר יציבות הזה אז מה עם הוא שר יפה ובאמת אני אהבתי לשמוע אותו אבל חבל ככה לבלבל ולא כולם נהנים ממנו כל הזמן.

            שירה מעומק הנשמה

            ת התופפןה 2 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • יעקב ה.י מנותק
              יעקב ה.י מנותק
              יעקב ה.
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #38

              אהל תכל'ס אחלה זמר!!

              אל תתלהב מבן אדם שיש לו הרבה ונותן לך קצת.
              תתלהב מבן אדם שאין לו כלום ומנסה לתת לך הכל...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ברוריהב ברוריה

                @curious אמר ביעקב שוואקי:

                אני מקוה שזה בחוקי הפורום, אבל מעולם לא הבנתי מה מתלהבים משוואקי.
                אמנם יש לו קול יפה, והוא גם בוחר שירים די טובים, אבל בהופעות יש לו בעיית קצב מחרידה!

                הבעיה שלי איתו היא אחרת. הבעיה היא שהוא לא יציב מבחינת סגנון שירה כל אלבום מפוצץ בהרבה סגנונות והוא פשוט מבלבל אותי בתחילה הוא היה נשמע כמו זמר חסידי קלאסי אחר כך כמו זמר מזרחי ואחר כך כמו זמר ישראלי והופ עכשיו הוא קצת מנסה לחזור חלילה מה זה החוסר יציבות הזה אז מה עם הוא שר יפה ובאמת אני אהבתי לשמוע אותו אבל חבל ככה לבלבל ולא כולם נהנים ממנו כל הזמן.

                ת מנותק
                ת מנותק
                תמר מהמרכז
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #39

                @ברוריה יש בזה משהו... אבל הוא מנסה להתאים את עצמו לקהל רחב, ולא יודעת מה דיברו פה על זיוף, תפסיקו לחפש באגים כל הזמן, הוא זמר אלוףףף, הרבה יותר מכל הצעירים השחצנים בני תשע עשרה שמרימים תאף שלהם ובטוחים שהם יודעים לשיר.

                מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                4
                • שרי 0ש מנותק
                  שרי 0ש מנותק
                  שרי 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #40

                  אין על הזמר הזה!! אני מאוד אוהבת את השירים והביצועים שלו!!!
                  מה שהכי יפה שהוא ספרדי ועם כל זה מתחבר לחסידי הרבה יותר
                  יש לו הרבה שירים חסידיים!!!
                  ואוהב גם להופיע בהופעות של חסידים עם זמרים חסידיים(כמו לחיים און נחת-היה הרעיון שלו)

                  מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ש שמוליק

                    @ענק-הענקים-בדורינו ש למישהו את המופע של שוואקי בקסרייה לצפייה????
                    אשמח מאוד!

                    ש מנותק
                    ש מנותק
                    שיר השירים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #41

                    @שמוליק אם קיבלת את ההופעה של קיסריה השנייה אשמח שתעדכן אותי
                    תודה

                    ש התופפןה 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • ש שיר השירים

                      @שמוליק אם קיבלת את ההופעה של קיסריה השנייה אשמח שתעדכן אותי
                      תודה

                      ש מנותק
                      ש מנותק
                      שמוליק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #42

                      @שיר-השירים לא, לא קיבלתי
                      עדין ממתין מחכה ומצפה....

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ש שיר השירים

                        @שמוליק אם קיבלת את ההופעה של קיסריה השנייה אשמח שתעדכן אותי
                        תודה

                        התופפןה מנותק
                        התופפןה מנותק
                        התופפן
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #43
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ברוריהב ברוריה

                          @curious אמר ביעקב שוואקי:

                          אני מקוה שזה בחוקי הפורום, אבל מעולם לא הבנתי מה מתלהבים משוואקי.
                          אמנם יש לו קול יפה, והוא גם בוחר שירים די טובים, אבל בהופעות יש לו בעיית קצב מחרידה!

                          הבעיה שלי איתו היא אחרת. הבעיה היא שהוא לא יציב מבחינת סגנון שירה כל אלבום מפוצץ בהרבה סגנונות והוא פשוט מבלבל אותי בתחילה הוא היה נשמע כמו זמר חסידי קלאסי אחר כך כמו זמר מזרחי ואחר כך כמו זמר ישראלי והופ עכשיו הוא קצת מנסה לחזור חלילה מה זה החוסר יציבות הזה אז מה עם הוא שר יפה ובאמת אני אהבתי לשמוע אותו אבל חבל ככה לבלבל ולא כולם נהנים ממנו כל הזמן.

                          התופפןה מנותק
                          התופפןה מנותק
                          התופפן
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #44

                          @ברוריה אמר ביעקב שוואקי:

                          @curious אמר ביעקב שוואקי:

                          אני מקוה שזה בחוקי הפורום, אבל מעולם לא הבנתי מה מתלהבים משוואקי.
                          אמנם יש לו קול יפה, והוא גם בוחר שירים די טובים, אבל בהופעות יש לו בעיית קצב מחרידה!

                          הבעיה שלי איתו היא אחרת. הבעיה היא שהוא לא יציב מבחינת סגנון שירה כל אלבום מפוצץ בהרבה סגנונות והוא פשוט מבלבל אותי בתחילה הוא היה נשמע כמו זמר חסידי קלאסי אחר כך כמו זמר מזרחי ואחר כך כמו זמר ישראלי והופ עכשיו הוא קצת מנסה לחזור חלילה מה זה החוסר יציבות הזה אז מה עם הוא שר יפה ובאמת אני אהבתי לשמוע אותו אבל חבל ככה לבלבל ולא כולם נהנים ממנו כל הזמן.

                          זה כל המיוחדות של שוואקי שהוא יודע לשלב א כל הסגננות, ובנינו הוא עושה הכל ברמה מקצועית וטובה. אני ר=אתן לכם גו==דוגמה על כל זמר חסידי טוב או כל זמר ישראלי טוב טוב או כל זמר מזרחי טוב שישיר את הסגנון ההפוך שלו זה לא יוצא יפה, מה שאין כן בשוואקי האדיר שהוא מצליח לעשות הכל באופן כזה יפה ומושלם מבחינה מקצועית, לדוגמה בהופעות שלו בקסריה 1 ו2 הוא עשה הכל חסידי ואחר כך בהופעה בפריז הוא שילב חסידית וקצת מזרחית, ואחר בהופעה בנוקיה הוא שילב את החסידי והמזרחי ביחד באופן מושלם אחר לפני שהוא הוציא את האלבום הראשון שלו שהוא לא חסידי ליבי במזרח, ואז הוא הוציא שלוש אלבומים ישראלים מטטטטטורפים שנקראים קולות, מאמין בניסים, ומוזיקה, ואז עשה את הופעת חייו בלייב פארק ראשון לציון ושילב שם את החסידי ישראלי בצורה מושלמת שאין כמותה, ועכשיו הוציא את אלבום לחיים, ומצפים בקוצר רוח להופעה הבאה.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • TALYT מנותק
                            TALYT מנותק
                            TALY
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #45

                            יעקב שוואקי בהופעה השבוע
                            https://send.magicode.me/send-file/file/b1a72e8fd811ff207***33a6ea1b30ac99ee44337c8/view

                            התופפןה תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • TALYT TALY

                              יעקב שוואקי בהופעה השבוע
                              https://send.magicode.me/send-file/file/b1a72e8fd811ff207***33a6ea1b30ac99ee44337c8/view

                              התופפןה מנותק
                              התופפןה מנותק
                              התופפן
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #46

                              @taly אמר ביעקב שוואקי:

                              יעקב שוואקי בהופעה השבוע
                              https://send.magicode.me/send-file/file/b1a72e8fd811ff207***33a6ea1b30ac99ee44337c8/view

                              אם אפשר להביא קישור תקין, דחוווווף!
                              תודה...

                              TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • יעקב ה.י מנותק
                                יעקב ה.י מנותק
                                יעקב ה.
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #47

                                אחלה זמר!!!!
                                אמריקאי מלידה!!!
                                מטורף!!!!
                                לחיים!!!!

                                אל תתלהב מבן אדם שיש לו הרבה ונותן לך קצת.
                                תתלהב מבן אדם שאין לו כלום ומנסה לתת לך הכל...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • התופפןה התופפן

                                  @taly אמר ביעקב שוואקי:

                                  יעקב שוואקי בהופעה השבוע
                                  https://send.magicode.me/send-file/file/b1a72e8fd811ff207***33a6ea1b30ac99ee44337c8/view

                                  אם אפשר להביא קישור תקין, דחוווווף!
                                  תודה...

                                  TALYT מנותק
                                  TALYT מנותק
                                  TALY
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #48

                                  @התופפן אמר ביעקב שוואקי:

                                  אם אפשר להביא קישור תקין, דחוווווף!
                                  תודה...

                                  הקישור תקין לגמרי
                                  פשוט תמחוק כוכביות מהקישור

                                  התופפןה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • TALYT TALY

                                    @התופפן אמר ביעקב שוואקי:

                                    אם אפשר להביא קישור תקין, דחוווווף!
                                    תודה...

                                    הקישור תקין לגמרי
                                    פשוט תמחוק כוכביות מהקישור

                                    התופפןה מנותק
                                    התופפןה מנותק
                                    התופפן
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #49

                                    @taly יש לך את ההופעה המלאה?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • "מייבין"& מנותק
                                      "מייבין"& מנותק
                                      "מייבין"
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #50
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • TALYT מנותק
                                        TALYT מנותק
                                        TALY
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #51

                                        צפו במופע הפנימי של יעקב שוואקי ושאר חברים
                                        הופעה סגורה של שוואקי.mp4
                                        (קרדיט למוזיקה VIP)

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • TALYT TALY

                                          צפו במופע הפנימי של יעקב שוואקי ושאר חברים
                                          הופעה סגורה של שוואקי.mp4
                                          (קרדיט למוזיקה VIP)

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אני אני הוא
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #52

                                          @taly לא ברור אבל משום מה זה אותו קונספט של המופע לחיים און נחת האחרון, שמילי אונגר הערשי ווינברגר וגם השירים אותם שירים, זה נראה כמו חזרות למופע.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול