האם כל זמר טוב יכול להכנס לתחום המוזיקה, או שיש פרוטקציות?
-
אני חושבת שזה לא רק זה אלא גם אתה צריך להיות בעיקר שיך לחברה המתאימה כלומר להיות חלק ממשפחה מוכרת או מהתחום כבר ואם אתה רוצה להתחיל רק להתברג אתה צריך לעבוד ממש קשה כדי שיכירו בך בכלל.
@ברוריה אמר בהאם כל זמר טוב יכול להכנס לתחום המוזיקה, או שיש פרוטקציות?:
אני חושבת שזה לא רק זה אלא גם אתה צריך להיות בעיקר שיך לחברה המתאימה כלומר להיות חלק ממשפחה מוכרת או מהתחום כבר ואם אתה רוצה להתחיל רק להתברג אתה צריך לעבוד ממש קשה כדי שיכירו בך בכלל.
אוי --כמה שזה נכון !!!!!
וככה מפסידים הרבה יוצרים מוכשרים --שכל חטאם שהם -- עדיין לא קרובי משפחה
"אם יש קשרים לא צריך גם פרוטקציה " -
@ברוריה אמר בהאם כל זמר טוב יכול להכנס לתחום המוזיקה, או שיש פרוטקציות?:
אני חושבת שזה לא רק זה אלא גם אתה צריך להיות בעיקר שיך לחברה המתאימה כלומר להיות חלק ממשפחה מוכרת או מהתחום כבר ואם אתה רוצה להתחיל רק להתברג אתה צריך לעבוד ממש קשה כדי שיכירו בך בכלל.
אוי --כמה שזה נכון !!!!!
וככה מפסידים הרבה יוצרים מוכשרים --שכל חטאם שהם -- עדיין לא קרובי משפחה
"אם יש קשרים לא צריך גם פרוטקציה "@אילן-פ
אני לא מסכימה עם זה,
מי שיש לו את הכישרון הזה יכול להצליח ובגדול גם בלי קרובי משפחה ופרוטקציות, חד משמעית! -
@אילן-פ
אני לא מסכימה עם זה,
מי שיש לו את הכישרון הזה יכול להצליח ובגדול גם בלי קרובי משפחה ופרוטקציות, חד משמעית!@ציפה-קלאסיק אמר בהאם כל זמר טוב יכול להכנס לתחום המוזיקה, או שיש פרוטקציות?:
@אילן-פ
אני לא מסכימה עם זה,
מי שיש לו את הכישרון הזה יכול להצליח ובגדול גם בלי קרובי משפחה ופרוטקציות, חד משמעית!לא חולק על זה שהכישרון זה הדבר הכי חשוב שיהיה מה למכור ----אבל
אם התקשורת אדישה כלפיו --הוא יעשה דרך הרבה יותר ארוכה מאשר מי שמקורב -
@ציפה-קלאסיק אמר בהאם כל זמר טוב יכול להכנס לתחום המוזיקה, או שיש פרוטקציות?:
@אילן-פ
אני לא מסכימה עם זה,
מי שיש לו את הכישרון הזה יכול להצליח ובגדול גם בלי קרובי משפחה ופרוטקציות, חד משמעית!לא חולק על זה שהכישרון זה הדבר הכי חשוב שיהיה מה למכור ----אבל
אם התקשורת אדישה כלפיו --הוא יעשה דרך הרבה יותר ארוכה מאשר מי שמקורב -
לא כל זמר טוב יכול להכנס לתחום המוזיקה
יש מלא אנשים מקצועניים שיושבים עם הגיטרות שלהם בבית ושרים לעצמם
וודאי שצריך כישרון
מה שצריף פה זה לדעת לדחוף את עצמך לכל מקום!
ולגבי הפרוטקציות זה יכול מאוד לעזור להם אבל יש מלא זמרים שמצליחים והם הגיעו משום מקום
העניין הוא שהם פשוט ידעו איך לפרסם את עצמם והם עשו זאת בדרך של כביכול "להתקע" בכל מקום וזה מה שפרסם אותם -
ברור שפרוטקציה עוזרת אבל בלי כישרון שום דבר לא יצליח!
בכללי, להיות זמר פחות צריך פרוטקציה אבל כן צריך כסף (בשביל ההופעות הראשונות)@איזה-קטע אמר בהאם כל זמר טוב יכול להכנס לתחום המוזיקה, או שיש פרוטקציות?:
ברור שפרוטקציה עוזרת אבל בלי כישרון שום דבר לא יצליח!
בכללי, להיות זמר פחות צריך פרוטקציה אבל כן צריך כסף (בשביל ההופעות הראשונות)א. נכון צודקת בלי כישרון
אבל לפני הכשרון יש משהו יותר גדול בלי סיעתא דישמיא אין כלום לא יעזור
כמה הוא מוזיקלי וכמה הוא מוכשר וכמה פרוטקציות יש לו.
הוא יכול ליהות זייפן רצח ולהצליח בכמויות.
מצד שני הוא יכול ליהות מוכשר בטירוף ולא להצליח.
וזה לא קשור עלינו זה מה שניכתב מלמעלה
ב.יש קטע של מי שיש פרוטקציה יש יותר יכול להצליח
כי הם הוא החבר הכי טוב של טוקר אז ברור שטוקר יכניס אותו ויתן לו הרבה יותר במה
מאשר מישהו שהוא לא מכיר
והוא גם יפרסם אותו אצל חבריו
בקיצער פרוטקציה מעלה המון -
צריך גם מלא אומץ ונחישות.....
נראה לי בלי זה אין סיכוי להצליח.אה, וגם תוכן החתימה שלי ממש מתאים

-
פרוטקציה יכול לעזור אולי אבל זה ממש לא מספיק ,בפוליטיקה אולי זה מספיק ,במוזיקה אם אין לך את זה אז אין זה לא יעזור פרוטקציה.
@שני-5 יעזור
למה אם הוא בן דוד / שכן / חבר/ מכר של אחד השדרנים
הוא יכול להשמיע אותו ולפרסם אותו
הרבה יותר מכל אחד אחר -
@שני-5 יעזור
למה אם הוא בן דוד / שכן / חבר/ מכר של אחד השדרנים
הוא יכול להשמיע אותו ולפרסם אותו
הרבה יותר מכל אחד אחר@המחבל-המחופש יעזור אבל זה ממש לא מספיק הציבור לא יאהב אותו בגלל שיש לו בן דוד שדרן וזה גם לא יגרום לו לשיר יותר יפה
-
@המחבל-המחופש יעזור אבל זה ממש לא מספיק הציבור לא יאהב אותו בגלל שיש לו בן דוד שדרן וזה גם לא יגרום לו לשיר יותר יפה
@שני-5 נכון
אבל הוא יכול לעזור הרבה יותר ולפרסם אותו המון
ואז זה ניכנס למח ואנשים מתחילים לאהוב גם אם זה מחואר -
-
@מרב אמר בהאם כל זמר טוב יכול להכנס לתחום המוזיקה, או שיש פרוטקציות?:
לא נימאס כבר לדון על זה??
@המחבל-המחופש
*מכוער

צודקת בשתי הדברים -
@שני-5 אמר בהאם כל זמר טוב יכול להכנס לתחום המוזיקה, או שיש פרוטקציות?:
אני לא חושבת שאנשים אוהבים אותו יותר אם משמיעים את זה יותר
זה ניכנס יותר למח
ואז מתחברים לזה יותר
וזה דעתי בעניין. -
@מרב אמר בהאם כל זמר טוב יכול להכנס לתחום המוזיקה, או שיש פרוטקציות?:
לא נימאס כבר לדון על זה??
@המחבל-המחופש *מכוער
אם אנחנו באמצע לדון מסתבר שלא נמאס לנו
-
ברור
שפרסום השיר וקידומו ע''י יח''צ וכדומה מקדם את הזמר אפילו אם הוא לא משהו ומי שבטוח שכל
מי שהוא מאזין לו זה משיקולי אומנות גרידא הוא או תמים או טיפש ואני מעדיף בשבילו את האפשרות הראשונה..
מוזיקה זה בדיוק כמו כל מוצר אחר , אם פירסמת אותו מספיק טוב הוא יתפוס כמובן שמי שעשה את הדרך הזאת בכוחות עצמו זה מראה שיש לו מה למכור. אבל בגדול הכל יחצנות ואינטרסים של שדרנים, שההצלחה שלהם היא בזה שהמאזין כבר חושב שהוא באמת אוהב את זה מבחירה שלו...
ואגב כבר קדמני השופט בורשטיין בתוכנית המאסטרו שאמר למנחם טוקר שא''א לסמוך על המאזינים שיחליטו האם יהודה קסטל ראוי לעבור {די גיי'} כי יפמפמו להם ברדיו שבוע שלם מוזיקת טראנסים אז ברור שיבחרו להעביר אותו
סתם כך בורשטיין הוא אדם מוצלח שמכניס ליפיופים שבשופטים לשיניים כשצריך אבל זה כבר נושא לתגובה אחרת...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות