הקלידנים 2
-
אני לא ממש מכיר את הנגינה של איידנסון, (רק בתכנית ראיתי)
אבל את איציק ברגר ראיתי סרטונים שלו ביוטיוב - והוא חד משמעית מ-ט-ו-ר-ף! זריזות ידיים בקלילות, עדינות ומדויקות , מכלול של דברים שאני חושב שלא רואים כאלו דברים היום. ממש מקווה שהוא יהיה בגמר כי לדעתי הוא עולה על כולם שם.
יש מצב שאיידנסון יותר טוב מבחינת מוזיקליות, אבל מבחינת 'שמחה', והכרת הסגנון החסידי היטב - לדעתי ברגר יותר טוב. (אגב איידנסון גם יוצר מקצבים?)מומלץ לראות קטעים שלו
לדוגמא זה https://www.youtube.com/shorts/PMCuFUrvxk0ויש שם עוד הרבה
-
פ פונץ' בננה נעל נושא זה ב-
-
כ כ.פ. ביטל את נעילת נושא זה ב-
-
@Organ
קישור של ניוזיק
https://www.jumbomail.me/l/he/gallery/554635306A4C774E57742F464B3342347436653838673D3D -
@Organ
קישור של ניוזיק
https://www.jumbomail.me/l/he/gallery/554635306A4C774E57742F464B3342347436653838673D3D@אבי-מיוזיק זה לא עובד באתרוג אשמח בקישור אחר אם יש למישהו
-
@Organ
קישור של ניוזיק
https://www.jumbomail.me/l/he/gallery/554635306A4C774E57742F464B3342347436653838673D3D@אבי-מיוזיק
להורדה
https://send.magicode.me/send-file/file/8342229b5da5c3081173d0a55fdd3b168760a0a9/view -
@Organ
קישור של ניוזיק
https://www.jumbomail.me/l/he/gallery/554635306A4C774E57742F464B3342347436653838673D3D@אבי-מיוזיק מה.??????...
מתי היה הגמר? -
@אבי-מיוזיק מה.??????...
מתי היה הגמר?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות