דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. איזה שיר הייתם שומעים שאתם בדיכאון

איזה שיר הייתם שומעים שאתם בדיכאון

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
138 פוסטים 61 כותבים 7.4k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אלעזר כהן 0.2

    עברתי פה על השרשור ראיתי שרוב השירים הא ישראלי/חסידי
    מה עם שירי רגש חסידים אוטנטיים קה אכסוף אני מאמין בדיכאון זה הדבר הכי טוב להירגע

    ד מנותק
    ד מנותק
    דוד ירושלמי בנשמה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #69

    @אלעזר-כהן-0-2 לא שאני לא אוהב מוזיקה חסידית אבל שאתה בדיכאון פחות בא לך לשמוע איזה שיר מאיזה פסוק אתה רוצה לשמוע מישהו אם מילים של מישהו שעבד וכתב את המילים

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ש.ש. 0ש ש.ש. 0

      דיכאון? לא מענין כלום אז... ואם כן אתה לא ממש בדיכאון
      אבל מה שכן- כשאני ממש עצובה אני שומעת את "דארעכגאנג" של מוטי אילוביץ!

      א מנותק
      א מנותק
      אלעזר כהן 0.2
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אלעזר כהן 0.2
      #70

      @ש-ש-0 אמר באיזה שיר הייתם שומעים שאתם בדיכאון:

      דיכאון? לא מענין כלום אז... ואם כן אתה לא ממש בדיכאון
      אבל מה שכן- כשאני ממש עצובה אני שומעת את "דארעכגאנג" של מוטי אילוביץ!

      וואו שיר מעולה חיפשתי ביוטיוב ומצאתי עם תרגום לעברית לא יודע מי כתב את המילים אבל כל הכבוד
      https://www.youtube.com/watch?v=rGt8gM3t2f0

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ד מנותק
        ד מנותק
        דוד ירושלמי בנשמה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #71

        יש הרבה שירים חסדיים אם מילים ויש גם הרבה יפים ממליץ לכולם למרות שאני פחות מתחבר לזה עברתי על זה עכשו זה נשמע סבבה לגמרי

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אלעזר כהן 0.2

          @ש-ש-0 אמר באיזה שיר הייתם שומעים שאתם בדיכאון:

          דיכאון? לא מענין כלום אז... ואם כן אתה לא ממש בדיכאון
          אבל מה שכן- כשאני ממש עצובה אני שומעת את "דארעכגאנג" של מוטי אילוביץ!

          וואו שיר מעולה חיפשתי ביוטיוב ומצאתי עם תרגום לעברית לא יודע מי כתב את המילים אבל כל הכבוד
          https://www.youtube.com/watch?v=rGt8gM3t2f0

          א מנותק
          א מנותק
          אולפניסט ברמה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #72

          @אלעזר-כהן-0-2 אפשר קישור?

          ׳׳כל עוד לא הפסקת לחלום - אתה תנצח׳׳❗️

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א אולפניסט ברמה

            @אלעזר-כהן-0-2 אפשר קישור?

            א מנותק
            א מנותק
            אלעזר כהן 0.2
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #73

            @אולפניסט-ברמה להורדה?

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א אלעזר כהן 0.2

              @אולפניסט-ברמה להורדה?

              א מנותק
              א מנותק
              אולפניסט ברמה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #74

              @אלעזר-כהן-0-2 לאו דוקא,
              אפשר גם קישור ליוטיוב.

              פשוט כי ככה זה עושה לי בעיות

              ׳׳כל עוד לא הפסקת לחלום - אתה תנצח׳׳❗️

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אולפניסט ברמה

                @אלעזר-כהן-0-2 לאו דוקא,
                אפשר גם קישור ליוטיוב.

                פשוט כי ככה זה עושה לי בעיות

                א מנותק
                א מנותק
                אלעזר כהן 0.2
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #75

                @אולפניסט-ברמה אמר באיזה שיר הייתם שומעים שאתם בדיכאון:

                @אלעזר-כהן-0-2
                אפשר גם קישור ליוטיוב.

                העלתי למעלה

                פשוט כי ככה זה עושה לי בעיות

                מה זה ככה?

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א אלעזר כהן 0.2

                  @אולפניסט-ברמה אמר באיזה שיר הייתם שומעים שאתם בדיכאון:

                  @אלעזר-כהן-0-2
                  אפשר גם קישור ליוטיוב.

                  העלתי למעלה

                  פשוט כי ככה זה עושה לי בעיות

                  מה זה ככה?

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אולפניסט ברמה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #76

                  @אלעזר-כהן-0-2 אני לא יכול לפתוח את זה ישירות, כמו איך ששלחת.

                  אני צריך קישור.

                  שכוייח.

                  ׳׳כל עוד לא הפסקת לחלום - אתה תנצח׳׳❗️

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • רבקהר רבקה

                    שלא יהיו מצבים כאלה, אבל קיימים בהחלט לא ניתן להתכחש אליהם.
                    אז השירים שאני אשמע אם זה יקרה לי בקרוב [וח"ו שלא יקרה😮‍💨] כייון שהפלייליסט משתנה על פי הטיימינג...

                    • עקיבא 'אל תעזבי ידיים' ו'רק עוד רגע'.
                    • סופות של איציק דדיה.
                    • בעולם אני אורח של בנג'מין אלבז.
                    • קאברים של אלעזר חזן 'כל זמן' ו'אמא'.
                    • 'זה מתחיל בצעד', 'זה בא אליי בלילה', 'השמים עלינו שומרים', ו'אמא' של זמרים חיצוניים.
                    שריושש מנותק
                    שריושש מנותק
                    שריוש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #77

                    @רבקה יאוו עכשיו הזכרת לי
                    "זה מתחיל בצעד "שמעתי אותו
                    בזמן שהייתי ממש בדאון
                    והוא ממש חיזק אותי
                    ומאז ששמעתי אותו
                    התמכרתי אליו..

                    אפילו הכוכבים
                    צריכים חשכה,
                    כדי לזרוח.

                    ד דניאלהד 2 תגובות תגובה אחרונה
                    1
                    • שריושש שריוש

                      @רבקה יאוו עכשיו הזכרת לי
                      "זה מתחיל בצעד "שמעתי אותו
                      בזמן שהייתי ממש בדאון
                      והוא ממש חיזק אותי
                      ומאז ששמעתי אותו
                      התמכרתי אליו..

                      ד מנותק
                      ד מנותק
                      דוד ירושלמי בנשמה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #78

                      @שריוש של מי זה?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א אולפניסט ברמה

                        @אלעזר-כהן-0-2 אני לא יכול לפתוח את זה ישירות, כמו איך ששלחת.

                        אני צריך קישור.

                        שכוייח.

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אלעזר כהן 0.2
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #79

                        @אולפניסט-ברמה אני לא מצליח להוריד את זה מהיוטיוב שום תוכנה לא עובדת פתאום אולי מישהו אחר יוכל להוריד את זה באיזה שהיא דרך בהצלחה

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • א אלעזר כהן 0.2

                          @אולפניסט-ברמה אני לא מצליח להוריד את זה מהיוטיוב שום תוכנה לא עובדת פתאום אולי מישהו אחר יוכל להוריד את זה באיזה שהיא דרך בהצלחה

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אולפניסט ברמה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #80

                          @אלעזר-כהן-0-2 אוקי.
                          העיקר הכוונה.....

                          ׳׳כל עוד לא הפסקת לחלום - אתה תנצח׳׳❗️

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • א אולפניסט ברמה

                            @אלעזר-כהן-0-2 אוקי.
                            העיקר הכוונה.....

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אלעזר כהן 0.2
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #81

                            @אולפניסט-ברמה
                            זה השיר המקורי באידיש https://send.magicode.me/send-file/****file/8712b9ad268f347220c686cb2272e9be89bee2ea/view
                            והמילים בעברית (את הגרסא המתורגמת לא הצלחתי להוריד)

                            "אני יודע שאומרים לך לא להישבר
                            אני יודע שאומרים לך לשים קרח על חתך שבוער

                            אני יודע שאומרים לך שיהיה טוב יותר תוך כמה שבועות
                            אני רואה את דמך רותח ואת עיניך דומעות

                            אני לא יחזור על אותם דברים
                            זה נורמלי שקשה בזמנים חלשים

                            אין אדם שלא בוכה, דאגות יש לכולם
                            אבל כל זה לא אומר שזה סוף העולם

                            להיות שבור זה לא סתירה
                            שאפשר להגיע למדרגות גבוהות ביותר של גבורה
                            כישלון אינו סותר הצלחה
                            וצער זה ההקדמה הטובה ביותר לברכה

                            אפשר להנות הרבה יותר מהניצחון
                            רק לאחר כאב וביזיון
                            כי מי כמו בעל הנסיון
                            יורק דם ומזיע
                            מההתחלה

                            מהפתעה ללא תהליך מה התועלת
                            מה יש מהזדמנות נוספת ללא תזכורת
                            מה יש מההצלחה אם אין שום מושג
                            כמה קשה ומר
                            המעבר

                            אני לא אגיד לך לא להישבר
                            אני לא אגיד לך לשים קרח על החתך שבוער

                            אני לא אגיד לך שיהיה טוב יותר תוך כמה שבועות
                            אני רואה את דמך רותח ואת עיניך דומעות

                            תן לדמעות לזלוג, אבל אל תאבד את האמונה
                            אתה עוד תגלה כמה אתה מסוגל להתעלות נכונה

                            ההתחזקות לכל החיים מועילה יותר
                            תאפשר לכל אחד, רק לא לעצמך, לוותר.

                            להיות שבור זה לא סתירה
                            שאפשר להגיע למדרגות גבוהות ביותר של גבורה
                            כישלון אינו סותר הצלחה
                            וצער זה ההקדמה הטובה ביותר לברכה

                            אפשר להנות הרבה יותר מהניצחון
                            רק לאחר כאב וביזיון
                            כי מי כמו בעל הנסיון
                            יורק דם ומזיע
                            מההתחלה

                            מהפתעה ללא תהליך מה התועלת
                            מה יש מהזדמנות נוספת ללא תזכורת
                            מה יש מההצלחה אם אין שום מושג
                            כמה קשה ומר
                            המעבר

                            ירידות ועליות
                            מנוחה ויגיעות
                            זה החיים, המציאות
                            עליות וירידות

                            חלק מהחיות
                            זה לדלג על המניעות
                            תעשה לעצמך תזכורות
                            כאשר בחיים יש עצירות

                            שאפשר להנות הרבה יותר מהניצחון
                            רק לאחר כאב וביזיון
                            כי מי כמו בעל הנסיון
                            יודע עד כמה קשה ומר
                            המעבר"

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • א אלעזר כהן 0.2

                              @אולפניסט-ברמה
                              זה השיר המקורי באידיש https://send.magicode.me/send-file/****file/8712b9ad268f347220c686cb2272e9be89bee2ea/view
                              והמילים בעברית (את הגרסא המתורגמת לא הצלחתי להוריד)

                              "אני יודע שאומרים לך לא להישבר
                              אני יודע שאומרים לך לשים קרח על חתך שבוער

                              אני יודע שאומרים לך שיהיה טוב יותר תוך כמה שבועות
                              אני רואה את דמך רותח ואת עיניך דומעות

                              אני לא יחזור על אותם דברים
                              זה נורמלי שקשה בזמנים חלשים

                              אין אדם שלא בוכה, דאגות יש לכולם
                              אבל כל זה לא אומר שזה סוף העולם

                              להיות שבור זה לא סתירה
                              שאפשר להגיע למדרגות גבוהות ביותר של גבורה
                              כישלון אינו סותר הצלחה
                              וצער זה ההקדמה הטובה ביותר לברכה

                              אפשר להנות הרבה יותר מהניצחון
                              רק לאחר כאב וביזיון
                              כי מי כמו בעל הנסיון
                              יורק דם ומזיע
                              מההתחלה

                              מהפתעה ללא תהליך מה התועלת
                              מה יש מהזדמנות נוספת ללא תזכורת
                              מה יש מההצלחה אם אין שום מושג
                              כמה קשה ומר
                              המעבר

                              אני לא אגיד לך לא להישבר
                              אני לא אגיד לך לשים קרח על החתך שבוער

                              אני לא אגיד לך שיהיה טוב יותר תוך כמה שבועות
                              אני רואה את דמך רותח ואת עיניך דומעות

                              תן לדמעות לזלוג, אבל אל תאבד את האמונה
                              אתה עוד תגלה כמה אתה מסוגל להתעלות נכונה

                              ההתחזקות לכל החיים מועילה יותר
                              תאפשר לכל אחד, רק לא לעצמך, לוותר.

                              להיות שבור זה לא סתירה
                              שאפשר להגיע למדרגות גבוהות ביותר של גבורה
                              כישלון אינו סותר הצלחה
                              וצער זה ההקדמה הטובה ביותר לברכה

                              אפשר להנות הרבה יותר מהניצחון
                              רק לאחר כאב וביזיון
                              כי מי כמו בעל הנסיון
                              יורק דם ומזיע
                              מההתחלה

                              מהפתעה ללא תהליך מה התועלת
                              מה יש מהזדמנות נוספת ללא תזכורת
                              מה יש מההצלחה אם אין שום מושג
                              כמה קשה ומר
                              המעבר

                              ירידות ועליות
                              מנוחה ויגיעות
                              זה החיים, המציאות
                              עליות וירידות

                              חלק מהחיות
                              זה לדלג על המניעות
                              תעשה לעצמך תזכורות
                              כאשר בחיים יש עצירות

                              שאפשר להנות הרבה יותר מהניצחון
                              רק לאחר כאב וביזיון
                              כי מי כמו בעל הנסיון
                              יודע עד כמה קשה ומר
                              המעבר"

                              א מנותק
                              א מנותק
                              אולפניסט ברמה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #82

                              @אלעזר-כהן-0-2 דבר ראשון. - תודה.

                              וחצמיזה, - הקישור לא עובד.......

                              ׳׳כל עוד לא הפסקת לחלום - אתה תנצח׳׳❗️

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א אולפניסט ברמה

                                @אלעזר-כהן-0-2 דבר ראשון. - תודה.

                                וחצמיזה, - הקישור לא עובד.......

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אלעזר כהן 0.2
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #83

                                @אולפניסט-ברמה בג'מבו להחליף אות גדולה בקטנה
                                https://www.jumbomail.me/l/he/gallery/6238317658664B66747676464B3342347436653838673D3D

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • שריושש שריוש

                                  @רבקה יאוו עכשיו הזכרת לי
                                  "זה מתחיל בצעד "שמעתי אותו
                                  בזמן שהייתי ממש בדאון
                                  והוא ממש חיזק אותי
                                  ומאז ששמעתי אותו
                                  התמכרתי אליו..

                                  דניאלהד מנותק
                                  דניאלהד מנותק
                                  דניאלה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #84
                                  פוסט זה נמחק!
                                  משיחחמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • דניאלהד דניאלה

                                    פוסט זה נמחק!

                                    משיחחמ מנותק
                                    משיחחמ מנותק
                                    משיחח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #85

                                    @דניאלה אמר באיזה שיר הייתם שומעים שאתם בדיכאון:

                                    @שריוש אמר באיזה שיר הייתם שומעים שאתם בדיכאון:

                                    @רבקה יאוו עכשיו הזכרת לי
                                    "זה מתחיל בצעד "שמעתי אותו
                                    בזמן שהייתי ממש בדאון
                                    והוא ממש חיזק אותי
                                    ומאז ששמעתי אותו
                                    התמכרתי אליו..

                                    של מי השיר הזה?

                                    עדי אברהמי, לא דתיה.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • א אלעזר כהן 0.2

                                      @אולפניסט-ברמה בג'מבו להחליף אות גדולה בקטנה
                                      https://www.jumbomail.me/l/he/gallery/6238317658664B66747676464B3342347436653838673D3D

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      אולפניסט ברמה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #86

                                      @אלעזר-כהן-0-2 שמעתי את זה באידיש.
                                      לא כזה התלהבתי. יש קטע חמוד.

                                      אבל גם בגלל שזה באידיש אז אני לא מבין למרות שכתוב מתחת מילים
                                      אבל בכל אופן

                                      ׳׳כל עוד לא הפסקת לחלום - אתה תנצח׳׳❗️

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ג'וליג מנותק
                                        ג'וליג מנותק
                                        ג'ולי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #87

                                        לדעתי השיר "להאמין" של עידן רייכל מאוד יפה מרגשש ובעיקר מעודדד מאוד במצב כזה
                                        אל תעזבי ידיים גם אחד השירים אפילו שזה ישן

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • דודו בלוקהד מנותק
                                          דודו בלוקהד מנותק
                                          דודו בלוקה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי דודו בלוקה
                                          #88
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול