דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. דרך איפה הגעתם לראשונה ל"מקצב"

דרך איפה הגעתם לראשונה ל"מקצב"

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
238 פוסטים 126 כותבים 13.2k צפיות 16 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • N ntz

    כיף לעבור ולקרוא את כל התגובות כאן,

    רק רציתי לומר תודה ענקית לכם המשתמשים. לא היינו יכולים לעשות את זה בלעדיכם!

    המשוב, הרעיונות וההצעות שלכם הביאו אותנו לרמה הגבוהה הזאת, אתם נותנים לנו מוטיבציה להמשיך לעבוד קשה ולשפר את האתר מיום ליום.

    אתם יכולים לעזור לנו להפיץ את האתר ולספר לחברים שלכם על מקצב, ולהגדיל את הקהילה המוזיקאלית הזאת.

    chagit03C מנותק
    chagit03C מנותק
    chagit03
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #75

    @ntz הוווו
    איזה כיף לנו!

    לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
    (עדן מאירי)

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • N ntz

      כיף לעבור ולקרוא את כל התגובות כאן,

      רק רציתי לומר תודה ענקית לכם המשתמשים. לא היינו יכולים לעשות את זה בלעדיכם!

      המשוב, הרעיונות וההצעות שלכם הביאו אותנו לרמה הגבוהה הזאת, אתם נותנים לנו מוטיבציה להמשיך לעבוד קשה ולשפר את האתר מיום ליום.

      אתם יכולים לעזור לנו להפיץ את האתר ולספר לחברים שלכם על מקצב, ולהגדיל את הקהילה המוזיקאלית הזאת.

      כשרוןכ מנותק
      כשרוןכ מנותק
      כשרון
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #76

      אני בכלל הגעתי בדרך אקראי חיפשתי בגוגל נושאים ל'קצב' כתבתי מקצב ואז זה עלה לי

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • N ntz

        כיף לעבור ולקרוא את כל התגובות כאן,

        רק רציתי לומר תודה ענקית לכם המשתמשים. לא היינו יכולים לעשות את זה בלעדיכם!

        המשוב, הרעיונות וההצעות שלכם הביאו אותנו לרמה הגבוהה הזאת, אתם נותנים לנו מוטיבציה להמשיך לעבוד קשה ולשפר את האתר מיום ליום.

        אתם יכולים לעזור לנו להפיץ את האתר ולספר לחברים שלכם על מקצב, ולהגדיל את הקהילה המוזיקאלית הזאת.

        שריושש מנותק
        שריושש מנותק
        שריוש
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #77

        @ntz וזה הזמן אולי גם לומר
        תודה רבה על הפורום המהממם
        ומושקע הזה ואני ממש נהנת
        כל מה שצריך יש בו
        סיפרתי לחברות שלי והם התלהבו..

        אפילו הכוכבים
        צריכים חשכה,
        כדי לזרוח.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • נ מנותק
          נ מנותק
          נגינתי
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #78

          טוב, אז אני פה כבר קצת הרבה זמן, מדי הרבה בשביל לזכור בדיוק מה מו ומי,
          מה שאני זוכר, שהסיבה שהתחברתי הייתה בכלל בשביל להעלות איזה קאבר שביצעתי (למי שזוכר:)...),
          לא חלמתי על ערימת הפידבקים שאקבל...
          תוך כדי אני קולט שכאן יש לי הההכלל, החל מכל שיר חדש שרק יוצא, עבור בטיפים ועצות לנגינה ולשירה,
          שיתוף ביצועים של אחרים שמשפשף אותך (ומכניס אותך לפרופורציות😉 )...
          וכמובן, איך לא, השירים לכתיבה ולקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה😇 .....
          בקיצור, כיף כאן להירגע לפעמים מסטרס שגרת היומיום, להיכנס לפלנטה אחרת, לעולם המושגים הייחודי לכאן (מישהו צריך לעשות איזה מילון מושגים של כל ההווי כאן, אולי תכף לקראת שנתיים לפורום)😜
          באמת הזדמנות לומר תודה לכל האנשים הנפלאים שעומדים מאחורי הדבר הענק הזה, אל תשכחו שיש להם שגרה וחיים עמוסים לא פחות משל רובינו...
          ל @ntz ולשאר המייסדים והמנהלים, ול @צוות-פיקוח ששומרים לנו על אתר נקי וברמה גבוהה
          תודה, בהצלחה, ותמשיכו להתפתח ולגדול!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          13
          • chagit03C chagit03

            תכלס גמאני חיפשתי עדכונים על שירים וזמרים והתוצאה הייתה רק מקצב!
            בערך מתחילת 2021,הייתי נכנסת בקביעות יום יום לאתר בתור אורחת
            עד שיום אחד אמרתי לעצמי למה שאני לא יכנס?
            ואז שלחתי להם מייל ואישרו אותי...
            מאז אני כל יום נכנסת וכיף לי,אני מתעדכנת בפרטי מוזיקה ומבקשת שירים ,ועוזרת למשתמשים...
            תודה רבה לפורום המדהים הזה!

            ב. ב.ב מנותק
            ב. ב.ב מנותק
            ב. ב.
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #79

            @chagit03 האתר לא קיים מתחילת הקורונה, הוא הוקם לקראת סוף הקורונה

            chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ב. ב.ב מנותק
              ב. ב.ב מנותק
              ב. ב.
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #80

              כל השרשור פה מעלה בי זיכרון ישן של משהו שאמרתי ל @ntz עוד בתחילת הפורום....
              אני חושבת שזה הנושא היחיד כאן בפורום שיש בו זרימה, ופרגון וזה כל כך כיף!
              אני תומכת מאוד ב @צוות-פיקוח ובטוחה שהם עושים את העבודה הכי טוב שיש.
              אבל תראו כמה זה יכול להיות נעים, כשהכל מגיע עם פרגון ואהבה.
              בואו נפרגן אחד לשני. יש משתמש חדש שנראה לעניין? תנו לו לייק. תתמכו בו כדי שיוכל להתקדם. מישהו התאמץ והעלה מדריך או כל דבר אחר? תנו לו לייק. תנו לו את הכח להמשיך לעשות דברים כאלו.
              זה רק יוסיף לאווירה הטובה.

              אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
              19
              • N ntz

                כיף לעבור ולקרוא את כל התגובות כאן,

                רק רציתי לומר תודה ענקית לכם המשתמשים. לא היינו יכולים לעשות את זה בלעדיכם!

                המשוב, הרעיונות וההצעות שלכם הביאו אותנו לרמה הגבוהה הזאת, אתם נותנים לנו מוטיבציה להמשיך לעבוד קשה ולשפר את האתר מיום ליום.

                אתם יכולים לעזור לנו להפיץ את האתר ולספר לחברים שלכם על מקצב, ולהגדיל את הקהילה המוזיקאלית הזאת.

                שמעון 2ש מנותק
                שמעון 2ש מנותק
                שמעון 2
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
                #81

                @ntz
                ראית איזה פרסום @יונמיוזיק עשה במייל מיוזיק ליותר מ20,000 אנשים ולא סתם אנשים כותבים כאן באתי דרך מייל מיוזיק,

                אבל אני יעשה עכשיו פרסום קטן בקבוצות צאט מוזיקלים!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ב. ב.ב ב. ב.

                  @chagit03 האתר לא קיים מתחילת הקורונה, הוא הוקם לקראת סוף הקורונה

                  chagit03C מנותק
                  chagit03C מנותק
                  chagit03
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #82

                  @ב-ב למה?
                  ב2021 זה תחילת הקורונה לא?

                  לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                  (עדן מאירי)

                  rivka 0R שמעון 2ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • chagit03C chagit03

                    @ב-ב למה?
                    ב2021 זה תחילת הקורונה לא?

                    rivka 0R מנותק
                    rivka 0R מנותק
                    rivka 0
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #83

                    @chagit03 לא, תחילת 2020.

                    שליטה עצמית - זו הקשה שבמלאכות, ולפיכך שכרה מרובה כל כך.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • chagit03C מנותק
                      chagit03C מנותק
                      chagit03
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #84

                      אוקיי תיקון טעות 2021...

                      לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                      (עדן מאירי)

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • chagit03C chagit03

                        @ב-ב למה?
                        ב2021 זה תחילת הקורונה לא?

                        שמעון 2ש מנותק
                        שמעון 2ש מנותק
                        שמעון 2
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
                        #85

                        @chagit03
                        לא יודע
                        העיקר שבינה מלאכותית כתב שאני עוזר מ2021 צפו בפרופיל שלי https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%9E%D7%A2%D7%95%D7%9F-2

                        טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • שמעון 2ש שמעון 2

                          @chagit03
                          לא יודע
                          העיקר שבינה מלאכותית כתב שאני עוזר מ2021 צפו בפרופיל שלי https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%9E%D7%A2%D7%95%D7%9F-2

                          טיטוט מנותק
                          טיטוט מנותק
                          טיטו
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #86

                          @שמעון-2 כן רק שזה מדובר על מישהו אחר ככל הנראה כי אם תקרא שוב תראה שהבינה מלאכותית מדברת על פורום תכנות רובי שזה לא הפורום שלנו אלא משהו בסגנון של מתמחים טופ

                          אני לא עצמי.
                          תכף אשוב...

                          המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • טיטוט טיטו

                            @שמעון-2 כן רק שזה מדובר על מישהו אחר ככל הנראה כי אם תקרא שוב תראה שהבינה מלאכותית מדברת על פורום תכנות רובי שזה לא הפורום שלנו אלא משהו בסגנון של מתמחים טופ

                            המחבל המחופשה מנותק
                            המחבל המחופשה מנותק
                            המחבל המחופש
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #87

                            ואוון אתם פשוט חמודים אין עליכם
                            הרגתם מצחוק
                            טוב לדעת שיש פה גם מישפוחה🤣🤣
                            @קפוצ-ונית ו@שמעון-2
                            וכל הישנים מהמנגן ביכלל אתם ממש ישנים מהדור הקודם😉😉😉
                            אני הקראתי אותכם מהחיפוש בגוגל ומאז אני שם
                            ניראה לי אחלתי לכם תמוח כל התקופה שאני כאן וכימעט אתם מצטערים שחיפשתי בגוגל😝😝😝😝
                            צןחקת
                            קיצער אתם אלופים

                            "קשה לשכוח אנשים
                            שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                            אברהם dא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            4
                            • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                              ואוון אתם פשוט חמודים אין עליכם
                              הרגתם מצחוק
                              טוב לדעת שיש פה גם מישפוחה🤣🤣
                              @קפוצ-ונית ו@שמעון-2
                              וכל הישנים מהמנגן ביכלל אתם ממש ישנים מהדור הקודם😉😉😉
                              אני הקראתי אותכם מהחיפוש בגוגל ומאז אני שם
                              ניראה לי אחלתי לכם תמוח כל התקופה שאני כאן וכימעט אתם מצטערים שחיפשתי בגוגל😝😝😝😝
                              צןחקת
                              קיצער אתם אלופים

                              אברהם dא מנותק
                              אברהם dא מנותק
                              אברהם d
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #88

                              @המחבל-המחופש ראיתי בגוגל

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • מ מנותק
                                מ מנותק
                                מא1
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #89
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                16
                                • ב. ב.ב ב. ב.

                                  כל השרשור פה מעלה בי זיכרון ישן של משהו שאמרתי ל @ntz עוד בתחילת הפורום....
                                  אני חושבת שזה הנושא היחיד כאן בפורום שיש בו זרימה, ופרגון וזה כל כך כיף!
                                  אני תומכת מאוד ב @צוות-פיקוח ובטוחה שהם עושים את העבודה הכי טוב שיש.
                                  אבל תראו כמה זה יכול להיות נעים, כשהכל מגיע עם פרגון ואהבה.
                                  בואו נפרגן אחד לשני. יש משתמש חדש שנראה לעניין? תנו לו לייק. תתמכו בו כדי שיוכל להתקדם. מישהו התאמץ והעלה מדריך או כל דבר אחר? תנו לו לייק. תנו לו את הכח להמשיך לעשות דברים כאלו.
                                  זה רק יוסיף לאווירה הטובה.

                                  אילן פא מנותק
                                  אילן פא מנותק
                                  אילן פ
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #90

                                  @ב-ב אמר בדרך איפה הגעתם לראשונה ל"מקצב":

                                  כל השרשור פה מעלה בי זיכרון ישן של משהו שאמרתי ל @ntz עוד בתחילת הפורום....
                                  אני חושבת שזה הנושא היחיד כאן בפורום שיש בו זרימה, ופרגון וזה כל כך כיף!
                                  אני תומכת מאוד ב @צוות-פיקוח ובטוחה שהם עושים את העבודה הכי טוב שיש.
                                  אבל תראו כמה זה יכול להיות נעים, כשהכל מגיע עם פרגון ואהבה.
                                  בואו נפרגן אחד לשני. יש משתמש חדש שנראה לעניין? תנו לו לייק. תתמכו בו כדי שיוכל להתקדם. מישהו התאמץ והעלה מדריך או כל דבר אחר? תנו לו לייק. תנו לו את הכח להמשיך לעשות דברים כאלו.
                                  זה רק יוסיף לאווירה הטובה.

                                  מאוד מתחבר לעניין הפרגון --באמת מאוד מעודד ונותן הרגשה טובה
                                  אבל משום מה אין לי אפשרות כזו -- לוחץ לייק ולא נקלט -- חבל !!!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • לומדת ללכתל מנותק
                                    לומדת ללכתל מנותק
                                    לומדת ללכת
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #91

                                    חיפוש בגוגל של שירים

                                    .Confuse them with your silence"
                                    ".Shock them with your actions

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • למדןל מנותק
                                      למדןל מנותק
                                      למדן
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי למדן
                                      #92

                                      חפשתי משהו בגוגל שקשור למוזיקה כמובן איכשהו ראיתי ת'פורום נרשמתי אבל לא משך את ליבי 🙄
                                      אחרי תקופה @טכנאי-קיובייס-12 הסב את תשומת ליבי החלטתי לבדוק אותו .

                                      מה אומר
                                      הייתי מופתע לטובה
                                      מאז אני פה . כותב ומתכתב וזה פשוט נפלא אז


                                      תודה ענקית !!!!

                                      קניית כלי נגינה
                                      ביט-פלוס
                                      יוטיוב

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • מוישי 2מ מוישי 2

                                        אני חושב על כל מיני משתמשים פעילים שנעלמו לגמרי
                                        וחבל על דאבדין...
                                        כמו בן מנחם
                                        צור
                                        מוכנים תמיד לעזור למיניהם
                                        שרי 0
                                        שמחה הגיטריסט (זוכרים?)
                                        מוזיקה אותנטית
                                        ועוד רבים וטובים שאין הפוסט יכול להכילם
                                        מה אתם אומרים מה הסיבה שהם עזבו ? שאלה !
                                        אולי מי שהוא יכול להחזיר אותם ...

                                        השקדןה מנותק
                                        השקדןה מנותק
                                        השקדן
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #93

                                        @מוישי-2 אמר בדרך איפה הגעתם לראשונה ל"מקצב":

                                        אני חושב על כל מיני משתמשים פעילים שנעלמו לגמרי
                                        וחבל על דאבדין...
                                        כמו בן מנחם
                                        צור
                                        מוכנים תמיד לעזור למיניהם
                                        שרי 0
                                        שמחה הגיטריסט (זוכרים?)
                                        מוזיקה אותנטית
                                        ועוד רבים וטובים שאין הפוסט יכול להכילם
                                        מה אתם אומרים מה הסיבה שהם עזבו ? שאלה !
                                        אולי מי שהוא יכול להחזיר אותם ...

                                        כל החיים זה תקופות...
                                        אני גם היית פה בהתחלה.. לקחתי שנה הפסקה... וחזרתי...
                                        מה הלאה?.. ה' יודע...

                                        זכור, גם אם אתה מתחיל ברגל שמאל, אתה נמצא רק
                                        במרחק של צעד אחד מהתחלה חדשה ברגל ימין...

                                        ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • השקדןה השקדן

                                          @מוישי-2 אמר בדרך איפה הגעתם לראשונה ל"מקצב":

                                          אני חושב על כל מיני משתמשים פעילים שנעלמו לגמרי
                                          וחבל על דאבדין...
                                          כמו בן מנחם
                                          צור
                                          מוכנים תמיד לעזור למיניהם
                                          שרי 0
                                          שמחה הגיטריסט (זוכרים?)
                                          מוזיקה אותנטית
                                          ועוד רבים וטובים שאין הפוסט יכול להכילם
                                          מה אתם אומרים מה הסיבה שהם עזבו ? שאלה !
                                          אולי מי שהוא יכול להחזיר אותם ...

                                          כל החיים זה תקופות...
                                          אני גם היית פה בהתחלה.. לקחתי שנה הפסקה... וחזרתי...
                                          מה הלאה?.. ה' יודע...

                                          ב. ב.ב מנותק
                                          ב. ב.ב מנותק
                                          ב. ב.
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #94

                                          @השקדן אמר בדרך איפה הגעתם לראשונה ל"מקצב":

                                          לקחתי שנה הפסקה... וחזרתי...

                                          איזה קטע
                                          גם אני הייתי איזה שנה בהפסקה...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול