על איזה שירים וזמרים גדלתם
-
@hi-it-s-me לדעתי הם לא מספיק מוכרים כי הם לא השאירו חותם כמו פריד ומ.ב.ד.
יש להם פחות להיטים ונכסי צאן ברזל.@ב-ב ברור שהם לא כמו פריד ומ.ב.ד ועל תשכחי שהם גם ממשיכים עד היום לכן אנשים יותר מתענינים בשירים שלהם גם הישנים .
ויש להם שירים מוכרים כגון:10-חברון.mp3
01-כח התורה.mp3 ועוד -
@לינוי-0 אמר בעל איזה שירים וזמרים גדלתם:
הנה השירים שגדלתי עליהם....


מידד טסה - דדי (חדש אולפן)
https://www.youtube.com/watch?v=TOnXSJkFL8I
מידד טסה-ענווים
https://www.youtube.com/watch?v=VIHXMKB-0cYאפשר להורדה MP3?
@יהודי-זה-הכי אין לי מושג איך לשלוח ב-mp3 פעם ניסיתי ולא הלך לי....סורי

-
@hi-it-s-me נכון הם התחיל אפילו לפני מ.ב.ד אבל המשיכו גם שהייתי קטנה
שמענו אותם הם עדיין הופיעו@אילה-הזמרת אמר בעל איזה שירים וזמרים גדלתם:
@hi-it-s-me נכון הם התחיל אפילו לפני מ.ב.ד אבל המשיכו גם שהייתי קטנה
שמענו אותם הם עדיין הופיעואת מתכוונת לשטרייכר ודדי כי אם כן הם התחילו אפילו אחרי פריד...
-
@אילה-הזמרת אמר בעל איזה שירים וזמרים גדלתם:
@hi-it-s-me נכון הם התחיל אפילו לפני מ.ב.ד אבל המשיכו גם שהייתי קטנה
שמענו אותם הם עדיין הופיעואת מתכוונת לשטרייכר ודדי כי אם כן הם התחילו אפילו אחרי פריד...
@אחות-קטנה יכול להיות אני לא יודעת בדיוק מתי
-
יעקב שוואקי, אברהם פריד, MBD,
אלה בעיקר
ופיוטים -
יעקב שוואקי, אברהם פריד, MBD,
אלה בעיקר
ופיוטים@ציפה-קלאסיק אחד השירים שאני הכי זוכרת זה
דאדי קום אום- אבא בוא הביתה של ישיבה בויס
לא מדי קטנה כזה כיתה ג
וגם חנוכה שלהם -
@ציפה-קלאסיק אחד השירים שאני הכי זוכרת זה
דאדי קום אום- אבא בוא הביתה של ישיבה בויס
לא מדי קטנה כזה כיתה ג
וגם חנוכה שלהם@המחבל-המחופש האמת נכון,
שכבר יותר גדלתי אז זה היה יותר פרחי מיאמי וישיבה בויס...
יואו,
איזה ישן זה... -
ברור שעל מ.ב.ד. ואברהם פריד
-
ברור שעל מ.ב.ד. ואברהם פריד
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@לירז-רוסו ואווו בדיוק ביום שישי נידלק בבית השיר לטובה של שוואקי (ניראה לי)
ופתאום אחזתי שזה שיר מה זה ישן לפחות 7 שנים פלוס מינוס לא לתפוס על המילה
קיצער היה חמוד להיזכר במשהו ישן -
פוסט זה נמחק!
-
@לירז-רוסו ואווו בדיוק ביום שישי נידלק בבית השיר לטובה של שוואקי (ניראה לי)
ופתאום אחזתי שזה שיר מה זה ישן לפחות 7 שנים פלוס מינוס לא לתפוס על המילה
קיצער היה חמוד להיזכר במשהו ישן@המחבל-המחופש כע זה שיר של יוסף חיים שוואקי....באמת נוסטלגיה של שיר.
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות