!Thank You HaShem
-
@אבי-לוי איך קוראים לנושא הזה?
@אוהב-ת-מדינה טנק יו ה' באנגלית כלומר תודה לך ה' זה תנועות של איזה גביר מארה"ב ויוסף ג'ואי ניומקוב שר הרבה בדיסקים שלהם.
-
@אבי-לוי איך קוראים לנושא הזה?
@אוהב-ת-מדינה תוכל לראות באתר שלהם: https://tyhnation.com/
זה מהאתר שלהם (מתורגם אוטומטי מאנגלית, תרגום גוגל)
'תודה השם' הוא סאונד ביס עוצמתי. המילים הפשוטות הללו הן תפילה, ברכה, הערכה, קידוש וביטוי של אינטימיות רוחנית - הכל ביחד. יהודים מכל תחומי החיים משמיעים אותם בכל נסיבות החיים, מוצאים משמעות וכוח בגישה ישירה להשם.
המשימה שלנו היא להצית את התשוקה והגאווה הזו בכל יהודי ברחבי העולם. להזכיר לכולנו שהשם קיים בכל היבט של החיים. שהוא אוהב כל אחד מאיתנו בכל מצב, סביבה ועמדה רוחנית. ושעל ידי אמירת שמו בהכרת תודה, אנו מחזירים לו אהבה בכל יום.
-
מלפני חודשיים
https://youtu.be/pXbNE4gfFs0 -
למישהו יש את השיר האחרון שלהם על מיכאל שניצלער ששר שרולי גרין?
-
למישהו יש את השיר האחרון שלהם על מיכאל שניצלער ששר שרולי גרין?
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@ארי-רוזנבלט זה לא נפתח...
-
פוסט זה נמחק!
@ארי-רוזנבלט זה לא יוטיוב..
-
-
https://youtu.be/imcD70UkOKo
יש סיכוי לזה במגיקוד ?
-
@צוציק
https://send.magicode.me/send-file/file/e7d0f132a135e****f5131e42b24874b5ebacbfb954b/view -
@צוציק
https://send.magicode.me/send-file/file/e7d0f132a135e****f5131e42b24874b5ebacbfb954b/view -
@צוציק
https://send.magicode.me/send-file/file/6bca6eb****755759e2cd04704cf0eb1671214c79476/view -
@צוציק
https://send.magicode.me/send-file/file/6bca6eb****755759e2cd04704cf0eb1671214c79476/view@ארי-רוזנבלט
אשמח אם תעלה את כל הקבצים שהעלו פה לדרייב או גמבו שאוכל להוריד את הכל בפעם אחת...
יעזור לי מאוד.
(לי עדיף דרייב שאוכל להעתיק אלי בלי להוריד.. אבל אפשר גם גמבו, מה שנוח).
תודה!! -
@ארי-רוזנבלט
אשמח אם תעלה את כל הקבצים שהעלו פה לדרייב או גמבו שאוכל להוריד את הכל בפעם אחת...
יעזור לי מאוד.
(לי עדיף דרייב שאוכל להעתיק אלי בלי להוריד.. אבל אפשר גם גמבו, מה שנוח).
תודה!!@AVITAL-1
נראה לי שאסור להעלות דברים לדרייב, כי את תקבלי את המייל שלי
אני יכול להעלות את זה כקובץ אם זה יעזור -
@AVITAL-1
נראה לי שאסור להעלות דברים לדרייב, כי את תקבלי את המייל שלי
אני יכול להעלות את זה כקובץ אם זה יעזור@ארי-רוזנבלט אוקי לא ידעתי
ובגמבו אפשר? -
@ארי-רוזנבלט אוקי לא ידעתי
ובגמבו אפשר?@AVITAL-1 יש פה מדריך איך להעלות בדרייב לא תקף בנטפרי.
https://miktzav.com/topic/1139/%D7%94%D7%A2%D7%9C%D7%90%D7%AA-%D7%A7%D7%91%D7%A6%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D-%D7%9B%D7%94%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%94-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%94 -
@AVITAL-1 יש פה מדריך איך להעלות בדרייב לא תקף בנטפרי.
https://miktzav.com/topic/1139/%D7%94%D7%A2%D7%9C%D7%90%D7%AA-%D7%A7%D7%91%D7%A6%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D-%D7%9B%D7%94%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%94-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%94@אבי-לוי מה זה לא תקף בנטפרי?
ו @ארי-רוזנבלט ביקשתי בגמבו כדי לפחות להוריד את הכל יחד בקובץ זיפ..
אבל אם זה מסובך אז לא. תודה בכולופן. -
@אבי-לוי מה זה לא תקף בנטפרי?
ו @ארי-רוזנבלט ביקשתי בגמבו כדי לפחות להוריד את הכל יחד בקובץ זיפ..
אבל אם זה מסובך אז לא. תודה בכולופן. -
@אבי-לוי מה זה לא תקף בנטפרי?
ו @ארי-רוזנבלט ביקשתי בגמבו כדי לפחות להוריד את הכל יחד בקובץ זיפ..
אבל אם זה מסובך אז לא. תודה בכולופן.@AVITAL-1 אמר ב!Thank You HaShem:
ו @ארי-רוזנבלט ביקשתי בגמבו כדי לפחות להוריד את הכל יחד בקובץ זיפ..
אבל אם זה מסובך אז לא. תודה בכולופן.אפשר גם בקובץ זיפ ולהעלות למגיקוד, או לדרייב בלי גישה אם זה עוזר לך...
אם היה לי הייתי עוזרת לך בשמחה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות