שיר | נשבע להשאיר הכל
-
@יעל-ק פשוט שיר מטורף
(לא יודע איך פספסתי אותו עד עכשיו)
רמה גבוהה של כתיבה ומטאפורות, בועט עצבני ולא מרחם.ומקווה לא להשמע מתנשא או מורתי מדי אבל מרגיש שפשוט התקדמת המון ברמה של הכתיבה
-
@יעל-ק פשוט שיר מטורף
(לא יודע איך פספסתי אותו עד עכשיו)
רמה גבוהה של כתיבה ומטאפורות, בועט עצבני ולא מרחם.ומקווה לא להשמע מתנשא או מורתי מדי אבל מרגיש שפשוט התקדמת המון ברמה של הכתיבה
@מיתר אמר בנשבע להשאיר הכל:
@יעל-ק פשוט שיר מטורף
(לא יודע איך פספסתי אותו עד עכשיו)
רמה גבוהה של כתיבה ומטאפורות, בועט עצבני ולא מרחם.ומקווה לא להשמע מתנשא או מורתי מדי אבל מרגיש שפשוט התקדמת המון ברמה של הכתיבה
אפרופו מורתי, יש לנו המון מה ללמוד מהכתיבה המשוחררת והנוגעת של @יעל-ק !!
הלוואי שנגיע לרמה הזו יום אחד -
@מיתר אמר בנשבע להשאיר הכל:
@יעל-ק פשוט שיר מטורף
(לא יודע איך פספסתי אותו עד עכשיו)
רמה גבוהה של כתיבה ומטאפורות, בועט עצבני ולא מרחם.ומקווה לא להשמע מתנשא או מורתי מדי אבל מרגיש שפשוט התקדמת המון ברמה של הכתיבה
אפרופו מורתי, יש לנו המון מה ללמוד מהכתיבה המשוחררת והנוגעת של @יעל-ק !!
הלוואי שנגיע לרמה הזו יום אחד@משורר-מבולבל
התחלתי ממינוס- אני לא מעיזה לקרוא את השירים הישנים שלי מרוב התפדחות...
ואם אני הצלחתי- כל אחד יכול. -
@משורר-מבולבל
התחלתי ממינוס- אני לא מעיזה לקרוא את השירים הישנים שלי מרוב התפדחות...
ואם אני הצלחתי- כל אחד יכול.@יעל-ק כנראה שאני הייתי במינוס ממש גדול אם ככה
אני זוכר שכשהתחלתי להעלות את השערים שלך נגנבתי מהם מהרמה שלהם, ואם הם לא נקראים רמה אז מה אני הייתי 
-
@יעל-ק כנראה שאני הייתי במינוס ממש גדול אם ככה
אני זוכר שכשהתחלתי להעלות את השערים שלך נגנבתי מהם מהרמה שלהם, ואם הם לא נקראים רמה אז מה אני הייתי 
-
@טיטו חחחחחחחח אני זוכרת גם שירים שלך- היית לא פחות ממני.
להעלות לכם את השיר הראשון שהעזתי להראות בפורום כדי שתבינו??

בהתחלה העברתי הרבה יותר מסר מאשר שיר ברמה גבוהה- אולי לכן אהבת...--
אגב- מותר לפתוח נושא חדש בקטגוריה הראשית של שירים לכתיבה?@יעל-ק
@יעל-ק אמר בנשבע להשאיר הכל:
להעלות לכם את השיר הראשון שהעזתי להראות בפורום כדי שתבינו??
כן! מעניין מאד לראות מאיפה כל זה התחיל... וכמה אפשר להתפתח
@יעל-ק אמר בנשבע להשאיר הכל:
אגב- מותר לפתוח נושא חדש בקטגוריה הראשית של שירים לכתיבה?
נושא של מה?
-
@יעל-ק
@יעל-ק אמר בנשבע להשאיר הכל:
להעלות לכם את השיר הראשון שהעזתי להראות בפורום כדי שתבינו??
כן! מעניין מאד לראות מאיפה כל זה התחיל... וכמה אפשר להתפתח
@יעל-ק אמר בנשבע להשאיר הכל:
אגב- מותר לפתוח נושא חדש בקטגוריה הראשית של שירים לכתיבה?
נושא של מה?
-
@נגינתי
בא לי לפתוח נושא על השירים הישנים שלנו- מגניב לשמוע מכל אחד איך הוא התחיל ואיך הוא רואה את עצמו היום--- -
@יעל-ק אמר בנשבע להשאיר הכל:
@נגינתי
בא לי לפתוח נושא על השירים הישנים שלנו- מגניב לשמוע מכל אחד איך הוא התחיל ואיך הוא רואה את עצמו היום---באמת מעניין.
איך הוא התחיל לכתוב בפורום, או בכללי?@מיתר
גם וגם, למשל:
אני התחלתי לכתוב מגיל 10 בערך אבל אף פעם לא חשבתי שיש לי פוטנציאל אז הייתי זורקת את הדפים...
התחלתי בפורום המנגן ושם העלתי את השיר הראשון שלי- לא האמנתי שהכתיבה שלי באמת שווה את זה והפידבק עשה את שלו...
ואגב- אני לא מוצאת את השיר הראשון שלי
לא מאמינה שאיבדתי אותו...
אולי יש למישהו בארכיון שיר שלי שמתחיל במילים: אני מבין שאני לא מתחיל להבין
יש אולי ארכיון של המנגן שאפשר למצוא את זה שם? -
@מיתר
גם וגם, למשל:
אני התחלתי לכתוב מגיל 10 בערך אבל אף פעם לא חשבתי שיש לי פוטנציאל אז הייתי זורקת את הדפים...
התחלתי בפורום המנגן ושם העלתי את השיר הראשון שלי- לא האמנתי שהכתיבה שלי באמת שווה את זה והפידבק עשה את שלו...
ואגב- אני לא מוצאת את השיר הראשון שלי
לא מאמינה שאיבדתי אותו...
אולי יש למישהו בארכיון שיר שלי שמתחיל במילים: אני מבין שאני לא מתחיל להבין
יש אולי ארכיון של המנגן שאפשר למצוא את זה שם?@יעל-ק אמר בנשבע להשאיר הכל:
ואגב- אני לא מוצאת את השיר הראשון שלי לא מאמינה שאיבדתי אותו...
אולי יש למישהו בארכיון שיר שלי שמתחיל במילים: אני מבין שאני לא מתחיל להבין
יש אולי ארכיון של המנגן שאפשר למצוא את זה שם?ייאו, ממש מבאס, את בטח מתה למצוא אותו.
וכן זה נושא מעניין, אולי באמת תפתחי נושא חדש.
-
@יעל-ק אמר בנשבע להשאיר הכל:
ואגב- אני לא מוצאת את השיר הראשון שלי לא מאמינה שאיבדתי אותו...
אולי יש למישהו בארכיון שיר שלי שמתחיל במילים: אני מבין שאני לא מתחיל להבין
יש אולי ארכיון של המנגן שאפשר למצוא את זה שם?ייאו, ממש מבאס, את בטח מתה למצוא אותו.
וכן זה נושא מעניין, אולי באמת תפתחי נושא חדש.
@מיתר @יעל-ק
רעיון אדיר!!
אולי נהפוך א"ז לסוג של אתגר: השיר הראשון שלך הוא---
(בעיקרון במת הדיונים של @ספרות-מקצועית יכול לשמש פלטפורמה לנושא) -
השאלה היא איפה אני פותחת את הנושא הזה?
איבדתי את זה קצת פה- ואני מפחדת לא לפתוח במקום הנכון...
וכן- אני מבואסת ממששש אני באמצע לחקור למי שלחתי אותו:( -
@יעל-ק
בחוקי הקטגוריה כתוב:
אם זה לא שיר אלא משהו אחר כגון טיפ, תכתבו כך:
טיפ | מציאת חרוזים וכד'...נראה שאפשר לתפתוח כל נושא שקשור לשירה
אם את רוצה אני יכול לפתוח. -
@מיתר
גם וגם, למשל:
אני התחלתי לכתוב מגיל 10 בערך אבל אף פעם לא חשבתי שיש לי פוטנציאל אז הייתי זורקת את הדפים...
התחלתי בפורום המנגן ושם העלתי את השיר הראשון שלי- לא האמנתי שהכתיבה שלי באמת שווה את זה והפידבק עשה את שלו...
ואגב- אני לא מוצאת את השיר הראשון שלי
לא מאמינה שאיבדתי אותו...
אולי יש למישהו בארכיון שיר שלי שמתחיל במילים: אני מבין שאני לא מתחיל להבין
יש אולי ארכיון של המנגן שאפשר למצוא את זה שם?@יעל-ק לצערי זה לא נמצא בפורום, לגבי המנגן הם הודיעו מראש לגבות את השירים כי תוך חודש הם משמידים הכל, תנסי לזכר מה עשית עם כל השירים שכתבת במנגן, היה לך שם ממש הרבה.
בכל מצב, מצאתי את השיר הראשון שלך שכתבת באתר, שמסתבר שהוא גם הפוסט הראשון, https://miktzav.com/post/13500 -
@אייצ-ית אולי תעשי נושא של זה אבל בקטגוריה הרגילה כדי שאם מישהו שלא בספרות מקצועית כתב את זה הוא ידע להגיד, מעבר לזה צריך גם לכתוב שלא להגיב שם אלא רק מי שזה שיר שלו שיעשה עליו תגובה ויכתוב שזה שלו.
-
@טיטו
יואו תודה שחיפשת!!
אבל זה השיר המאה ומשהו שלי....
אני בטוחה שגיביתי את זה אבל אין לי מושג איפה- יש לי תחושה שזה במחשב הישן שלי עליו השלום...
אני ממש אשמח לצילומי מסך. תודה!פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות