דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סקרים
  3. סקר פרשת ואתחנן | מיהו ממשיך דרכו של גדול הזמר מרדכי בן דוד?

סקר פרשת ואתחנן | מיהו ממשיך דרכו של גדול הזמר מרדכי בן דוד?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סקרים
35 פוסטים 17 כותבים 1.8k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • המוזיקאיה מנותק
    המוזיקאיה מנותק
    המוזיקאי
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #12

    אין שום תחליף וממשיך למרדכי בן דוד האחד והיחיד!!!!

    "החיים קצרים מכדי להאזין למוזיקה גרועה"

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • אחות קטנהא מנותק
      אחות קטנהא מנותק
      אחות קטנה
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אחות קטנה
      #13

      בחרתי באופציה הראשונה כי לא יהיה כמו....
      למרות שהוא כבר לא בשיאו בכל אופן הוא כבר בן 70 בע"ר
      ו @ר-כהן למה דווקא שטינמץ הוזכר כי מב"ד מטפח אותו ולא את זאנוויל או שלמה כהן למרות שאת שלמה כהן הוא טיפח בעבר...

      החיים מנגינה!
      התדעו להלחינה?

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ד מנותק
        ד מנותק
        דונלד ביידן
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #14

        לדעתי הממשיך הוא זאנוויל וינברגר, אינני אומר את זה רק ממה שנראה לי אלא כך גם שמעתי מחבר מאוד מאוד מוזיקאלי שאני מאוד נותן משקל לפרשנויותיו המוזיקאליות,
        לדוג' לפני כמה וכמה שנים כשרובינו בכלל לא שמענו על השם 'זאנוויל וינברגר',
        הוא הבטיח לי שתוך כמה שנים הוא יהיה זמר ענק, ואגב הוא גם הבטיח אז שבבוא היום הוא יהיה היורש של m.b.d.
        החצי הראשון של דבריו, התגשם החצי השני - עוד לא הגיע הזמן (ב''ה...)
        [לצערי החבר הזה לא נמצא כאן בפורום כי אין לו גישה למחשב]
        עוד הארה אחת חשוב לי להוסיף-
        עם כל הערכה הגדולה שיש לי לזאנוויל,
        אם הוא ימשיך עם הקו שיש לו כיום, שהוא שר ומוציא שירים לא רק שמרנים אלא סופר שמרנים, והרבה גם באידיש, ספק גדול אם הוא יוכל לרשת את מרדכי כי מה לעשות שזה מתכון בטוח לאבד כמויות רייטינג.
        אציין שאני מאוד מעריך את שמרנותו, למרות שלי אישית היה יותר נחמד אם הוא היה קצת פחות קיצוני בשמרנות, והיה מוותר יותר על אידיש וכדו', אבל בכל זאת זה ראוי לשבח.

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ד דונלד ביידן

          לדעתי הממשיך הוא זאנוויל וינברגר, אינני אומר את זה רק ממה שנראה לי אלא כך גם שמעתי מחבר מאוד מאוד מוזיקאלי שאני מאוד נותן משקל לפרשנויותיו המוזיקאליות,
          לדוג' לפני כמה וכמה שנים כשרובינו בכלל לא שמענו על השם 'זאנוויל וינברגר',
          הוא הבטיח לי שתוך כמה שנים הוא יהיה זמר ענק, ואגב הוא גם הבטיח אז שבבוא היום הוא יהיה היורש של m.b.d.
          החצי הראשון של דבריו, התגשם החצי השני - עוד לא הגיע הזמן (ב''ה...)
          [לצערי החבר הזה לא נמצא כאן בפורום כי אין לו גישה למחשב]
          עוד הארה אחת חשוב לי להוסיף-
          עם כל הערכה הגדולה שיש לי לזאנוויל,
          אם הוא ימשיך עם הקו שיש לו כיום, שהוא שר ומוציא שירים לא רק שמרנים אלא סופר שמרנים, והרבה גם באידיש, ספק גדול אם הוא יוכל לרשת את מרדכי כי מה לעשות שזה מתכון בטוח לאבד כמויות רייטינג.
          אציין שאני מאוד מעריך את שמרנותו, למרות שלי אישית היה יותר נחמד אם הוא היה קצת פחות קיצוני בשמרנות, והיה מוותר יותר על אידיש וכדו', אבל בכל זאת זה ראוי לשבח.

          מ מנותק
          מ מנותק
          מחשב נייד
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #15

          @דונלד-ביידן
          רוב השירים שהוא שר זה דווקא בלשון הקודש.... שאת זה כולנו מבינים

          אגב גם באלבום שלו החדש שעומד לצאת מחר או מחרתיים שמעתי שהרוב שם זה בלשון הקודש....

          "למוזיקה טובה באמת אין תאריך תפוגה"

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • א מנותק
            א מנותק
            איש יקר
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #16

            לדעתי הזמר (שאם קצת השקעה וזמן) שייקח את מרדכי לדעתי יהיה לא אחר מאשר שמילי אונגר

            ר. כהןר תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • א איש יקר

              לדעתי הזמר (שאם קצת השקעה וזמן) שייקח את מרדכי לדעתי יהיה לא אחר מאשר שמילי אונגר

              ר. כהןר מנותק
              ר. כהןר מנותק
              ר. כהן
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #17

              @איש-יקר לדעתי זה או שמילי או שלוימי גרטנר או שלמה כהן (שכבר קצת מאוחר....)

              ''מוזיקה היא כמו אוכל טוב: זמן רב בהכנה, זמן קצר בצריכה''

              מוזיקהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ר. כהןר ר. כהן

                @איש-יקר לדעתי זה או שמילי או שלוימי גרטנר או שלמה כהן (שכבר קצת מאוחר....)

                מוזיקהמ מנותק
                מוזיקהמ מנותק
                מוזיקה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה
                #18

                @ר-כהן אמר בסקר פרשת ואתחנן | מיהו ממשיך דרכו של גדול הזמר מרדכי בן דוד?:

                או שלמה כהן (שכבר קצת מאוחר....)

                גם בלי קשר לאיחור הוא לא יכול לתפוס את המקום של שלושת הגדולים
                הוא זמר מאד ישראלי (במובן החסידי כמובן) אין לו מנטליות חוצניקית כמו של פריד ושוואקי לדוגמא
                מה גם שהוא זמר חתונות רגיל שמסתובב בין העם ללא השחצנות של ה"גדולים"
                דבר נוסף הוןא לא יופיע באירועים מעורבים!!!...

                גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                א אחות קטנהא 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • מוזיקהמ מוזיקה

                  @ר-כהן אמר בסקר פרשת ואתחנן | מיהו ממשיך דרכו של גדול הזמר מרדכי בן דוד?:

                  או שלמה כהן (שכבר קצת מאוחר....)

                  גם בלי קשר לאיחור הוא לא יכול לתפוס את המקום של שלושת הגדולים
                  הוא זמר מאד ישראלי (במובן החסידי כמובן) אין לו מנטליות חוצניקית כמו של פריד ושוואקי לדוגמא
                  מה גם שהוא זמר חתונות רגיל שמסתובב בין העם ללא השחצנות של ה"גדולים"
                  דבר נוסף הוןא לא יופיע באירועים מעורבים!!!...

                  א מנותק
                  א מנותק
                  איש יקר
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #19

                  @מוזיקה גם מרדכי לא

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מוזיקהמ מוזיקה

                    @ר-כהן אמר בסקר פרשת ואתחנן | מיהו ממשיך דרכו של גדול הזמר מרדכי בן דוד?:

                    או שלמה כהן (שכבר קצת מאוחר....)

                    גם בלי קשר לאיחור הוא לא יכול לתפוס את המקום של שלושת הגדולים
                    הוא זמר מאד ישראלי (במובן החסידי כמובן) אין לו מנטליות חוצניקית כמו של פריד ושוואקי לדוגמא
                    מה גם שהוא זמר חתונות רגיל שמסתובב בין העם ללא השחצנות של ה"גדולים"
                    דבר נוסף הוןא לא יופיע באירועים מעורבים!!!...

                    אחות קטנהא מנותק
                    אחות קטנהא מנותק
                    אחות קטנה
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #20

                    @מוזיקה אמר בסקר פרשת ואתחנן | מיהו ממשיך דרכו של גדול הזמר מרדכי בן דוד?:

                    דבר נוסף הוןא לא יופיע באירועים מעורבים!!!...

                    שטיינמץ מבד זאנוויל ונראה לי שגם שמילי
                    לא מופיעם מעורב

                    החיים מנגינה!
                    התדעו להלחינה?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • מוזיקהמ מנותק
                      מוזיקהמ מנותק
                      מוזיקה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #21

                      @איש-יקר @אחות-קטנה
                      א. את תחילת הקריירה לו מ.ב.ד התחיל בצורה שונה מזו של היום....
                      ב. בעיקר כוונתי לגבי שלמה כהן שהוא לא מחפש את אירועי הענק כמו האסק, מקסיקו וכדו'
                      אלא הוא מסתפק באירועים עירוניים לבחורי ישיבות בלבד
                      מה גם ששמעתי שהוא בעיקרון לא שר בחתונות בחתונות כל ימי השבוע (כמדומני רק 3 פעמים בשבוע, לא בטוח בזה) כדי להיות עם משפחתו, ומובן שגדול הזמר לא יכול להיות כזה עם עקרונות כאלו...

                      גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                      ר. כהןר תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מוזיקהמ מוזיקה

                        @איש-יקר @אחות-קטנה
                        א. את תחילת הקריירה לו מ.ב.ד התחיל בצורה שונה מזו של היום....
                        ב. בעיקר כוונתי לגבי שלמה כהן שהוא לא מחפש את אירועי הענק כמו האסק, מקסיקו וכדו'
                        אלא הוא מסתפק באירועים עירוניים לבחורי ישיבות בלבד
                        מה גם ששמעתי שהוא בעיקרון לא שר בחתונות בחתונות כל ימי השבוע (כמדומני רק 3 פעמים בשבוע, לא בטוח בזה) כדי להיות עם משפחתו, ומובן שגדול הזמר לא יכול להיות כזה עם עקרונות כאלו...

                        ר. כהןר מנותק
                        ר. כהןר מנותק
                        ר. כהן
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי צור
                        #22

                        @מוזיקה אמת ששלמה כהן לא מחפש את הגדולה (מהכרות דיי אישית....) אבל השאלה היתה מי ראוי להיות, וזה דעתי....

                        ''מוזיקה היא כמו אוכל טוב: זמן רב בהכנה, זמן קצר בצריכה''

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • יוסי "הגאון"י מנותק
                          יוסי "הגאון"י מנותק
                          יוסי "הגאון"
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #23

                          אני לא מבין איך הרבה רשמו שהסיגנון שלו כמו של מוטי ש.
                          או של זנוויל ו.

                          הקול שלהם בכלל לא דומה. הסגנון. הרמה. והתקופה וכו' וכו'

                          אני בחרתי שסגנון המוזיקה לא מעניין- מכיון שהיום כבר מי שומע אותו?!

                          (ואם לומר את האמת, גם פעם לא...!)

                          הפעילו מוזיקה מזרחית, ותהנו.
                          4:00 ● ━━━━━━───── 2:20
                          ⇆ ◁ ㅤ ❚❚ ㅤ ▷ ↻

                          ילד חוכםי Proud jewP מוזיקהמ 3 תגובות תגובה אחרונה
                          2
                          • יוסי "הגאון"י יוסי "הגאון"

                            אני לא מבין איך הרבה רשמו שהסיגנון שלו כמו של מוטי ש.
                            או של זנוויל ו.

                            הקול שלהם בכלל לא דומה. הסגנון. הרמה. והתקופה וכו' וכו'

                            אני בחרתי שסגנון המוזיקה לא מעניין- מכיון שהיום כבר מי שומע אותו?!

                            (ואם לומר את האמת, גם פעם לא...!)

                            ילד חוכםי מנותק
                            ילד חוכםי מנותק
                            ילד חוכם
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ילד חוכם
                            #24

                            @יוסי-הגאון אמר בסקר פרשת ואתחנן | מיהו ממשיך דרכו של גדול הזמר מרדכי בן דוד?:

                            אני בחרתי שסגנון המוזיקה לא מעניין- מכיון שהיום כבר מי שומע אותו?!

                            כל אלה שבחרו במוטי שטיינמץ או במרדכי בן דוד כן שומעים ( ושמעו) וישמעו

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • יוסי "הגאון"י יוסי "הגאון"

                              אני לא מבין איך הרבה רשמו שהסיגנון שלו כמו של מוטי ש.
                              או של זנוויל ו.

                              הקול שלהם בכלל לא דומה. הסגנון. הרמה. והתקופה וכו' וכו'

                              אני בחרתי שסגנון המוזיקה לא מעניין- מכיון שהיום כבר מי שומע אותו?!

                              (ואם לומר את האמת, גם פעם לא...!)

                              Proud jewP מנותק
                              Proud jewP מנותק
                              Proud jew
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #25

                              @יוסי-הגאון אמר בסקר פרשת ואתחנן | מיהו ממשיך דרכו של גדול הזמר מרדכי בן דוד?:

                              (ואם לומר את האמת, גם פעם לא...!)

                              קצת נשמע כמו חוסר הכרת ההיסטוריה....

                              ילד חוכםי תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • Proud jewP Proud jew

                                @יוסי-הגאון אמר בסקר פרשת ואתחנן | מיהו ממשיך דרכו של גדול הזמר מרדכי בן דוד?:

                                (ואם לומר את האמת, גם פעם לא...!)

                                קצת נשמע כמו חוסר הכרת ההיסטוריה....

                                ילד חוכםי מנותק
                                ילד חוכםי מנותק
                                ילד חוכם
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #26

                                @proud-jew אמר בסקר פרשת ואתחנן | מיהו ממשיך דרכו של גדול הזמר מרדכי בן דוד?:

                                @יוסי-הגאון אמר בסקר פרשת ואתחנן | מיהו ממשיך דרכו של גדול הזמר מרדכי בן דוד?:

                                (ואם לומר את האמת, גם פעם לא...!)

                                קצת נשמע כמו חוסר הכרת ההיסטוריה....

                                תלוי איזה היסטוריה... (חוץ מזה שהוא התכוון על עצמו)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • יוסי "הגאון"י יוסי "הגאון"

                                  אני לא מבין איך הרבה רשמו שהסיגנון שלו כמו של מוטי ש.
                                  או של זנוויל ו.

                                  הקול שלהם בכלל לא דומה. הסגנון. הרמה. והתקופה וכו' וכו'

                                  אני בחרתי שסגנון המוזיקה לא מעניין- מכיון שהיום כבר מי שומע אותו?!

                                  (ואם לומר את האמת, גם פעם לא...!)

                                  מוזיקהמ מנותק
                                  מוזיקהמ מנותק
                                  מוזיקה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה
                                  #27

                                  @יוסי-הגאון אמר בסקר פרשת ואתחנן | מיהו ממשיך דרכו של גדול הזמר מרדכי בן דוד?:

                                  אני בחרתי שסגנון המוזיקה לא מעניין- מכיון שהיום כבר מי שומע אותו?!
                                  (ואם לומר את האמת, גם פעם לא...!)

                                  אני שמעתי ועוד רבים מהפורום כאן (מענין שלכאן התקבצו כ''כ הרבה אניני טעם כמוני...)
                                  אז הבנו שאתה לא כ''כ מחבב אותו אבל זה לא אומר שזאת המציאות
                                  המציאות היא שהיו תקופות שהוא היה יותר אהוב הקהל מפריד והיו לו מעריצים רבים מאד

                                  גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                                  יוסי "הגאון"י אלי מהאולפןא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  1
                                  • מוזיקהמ מוזיקה

                                    @יוסי-הגאון אמר בסקר פרשת ואתחנן | מיהו ממשיך דרכו של גדול הזמר מרדכי בן דוד?:

                                    אני בחרתי שסגנון המוזיקה לא מעניין- מכיון שהיום כבר מי שומע אותו?!
                                    (ואם לומר את האמת, גם פעם לא...!)

                                    אני שמעתי ועוד רבים מהפורום כאן (מענין שלכאן התקבצו כ''כ הרבה אניני טעם כמוני...)
                                    אז הבנו שאתה לא כ''כ מחבב אותו אבל זה לא אומר שזאת המציאות
                                    המציאות היא שהיו תקופות שהוא היה יותר אהוב הקהל מפריד והיו לו מעריצים רבים מאד

                                    יוסי "הגאון"י מנותק
                                    יוסי "הגאון"י מנותק
                                    יוסי "הגאון"
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #28

                                    @מוזיקה @כל התגובות

                                    רשמתי את כל הפוסט מרצוני האישי, ומה אני מרגיש.
                                    זה לא אומר שזו המציאות וכו' וכו'
                                    זה הכל.

                                    הפעילו מוזיקה מזרחית, ותהנו.
                                    4:00 ● ━━━━━━───── 2:20
                                    ⇆ ◁ ㅤ ❚❚ ㅤ ▷ ↻

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מוזיקהמ מוזיקה

                                      @יוסי-הגאון אמר בסקר פרשת ואתחנן | מיהו ממשיך דרכו של גדול הזמר מרדכי בן דוד?:

                                      אני בחרתי שסגנון המוזיקה לא מעניין- מכיון שהיום כבר מי שומע אותו?!
                                      (ואם לומר את האמת, גם פעם לא...!)

                                      אני שמעתי ועוד רבים מהפורום כאן (מענין שלכאן התקבצו כ''כ הרבה אניני טעם כמוני...)
                                      אז הבנו שאתה לא כ''כ מחבב אותו אבל זה לא אומר שזאת המציאות
                                      המציאות היא שהיו תקופות שהוא היה יותר אהוב הקהל מפריד והיו לו מעריצים רבים מאד

                                      אלי מהאולפןא מנותק
                                      אלי מהאולפןא מנותק
                                      אלי מהאולפן
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #29

                                      @מוזיקה עד היום יש לו מעריצים רבים (בפרט הדור של בני ה 35)
                                      סתם ככה אתם יודעים מה ההבדל מהמעריצים של מרדכי למעריצים של ריבו???
                                      המעריצים של מרדכי מעריצים את השירים שלו ואת הסגנון היפה (קהל מבוגר יחסית)
                                      והמעריצים של ריבו מעריצים את ריבו (כאיש ידוע) ופחות את השירים (קהל צעיר יחסית)

                                      "מוזיקה יקרה, תודה על שאת תמיד מנקה לי את הראש, מרפאת לי את הלב, ומרוממת לי את הנפש"

                                      ילד חוכםי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • אלי מהאולפןא אלי מהאולפן

                                        @מוזיקה עד היום יש לו מעריצים רבים (בפרט הדור של בני ה 35)
                                        סתם ככה אתם יודעים מה ההבדל מהמעריצים של מרדכי למעריצים של ריבו???
                                        המעריצים של מרדכי מעריצים את השירים שלו ואת הסגנון היפה (קהל מבוגר יחסית)
                                        והמעריצים של ריבו מעריצים את ריבו (כאיש ידוע) ופחות את השירים (קהל צעיר יחסית)

                                        ילד חוכםי מנותק
                                        ילד חוכםי מנותק
                                        ילד חוכם
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #30

                                        @אלי-מהאולפן אמר בסקר פרשת ואתחנן | מיהו ממשיך דרכו של גדול הזמר מרדכי בן דוד?:

                                        מעריצים את ריבו (כאיש ידוע) ופחות את השירים

                                        איפה ישי ריבו מפורסם חוץ מהשירים שלו?? הוא לא קובי ברומר!
                                        (מעניין שרק מזכירים את ישי ריבו כולם נדלקים 🤔)

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • השקדןה מנותק
                                          השקדןה מנותק
                                          השקדן
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי השקדן
                                          #31

                                          למה צריך ממשיך דרכו יש הרבה הרבה רבים [וטובים] ממנו
                                          כמו שציינו כאן הרבה
                                          שמילי אונגר
                                          זאנוויל וכדו'

                                          זכור, גם אם אתה מתחיל ברגל שמאל, אתה נמצא רק
                                          במרחק של צעד אחד מהתחלה חדשה ברגל ימין...

                                          ילד חוכםי ר. כהןר 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול