קאבר שאבא שלי שר
-
@טותיייי אני יכול לפתוח לו ערוץ ביוטיוב ??? [ברצינות]
@דוד-ירושלמי-בנשמה לא , תודה

ההורים שלי לא יאהבו תרעיון... בכלל הוא לא יודע שאני מעלה תשירים שלו -
@דוד-ירושלמי-בנשמה לא , תודה

ההורים שלי לא יאהבו תרעיון... בכלל הוא לא יודע שאני מעלה תשירים שלו@טותיייי למה מה הבעיה הוא לא יאהב את זה? יהיה לי מה לעלות לערוץ שלי
-
הודאל בן אדם.mp3
זה בן השירים הראשונים שלו -
@טותיייי למה מה הבעיה הוא לא יאהב את זה? יהיה לי מה לעלות לערוץ שלי
@דוד-ירושלמי-בנשמה לא נראלי
-
הודאל בן אדם.mp3
זה בן השירים הראשונים שלו@טותיייי מה זה השיר הזה אנלא מכיר אותו
-
יש לי עוד שיר שהוא שר
באור גדול הודאל.mp3 -
@טותיייי מה זה השיר הזה אנלא מכיר אותו
@דוד-ירושלמי-בנשמה זה של יניב בן משיח
-
@טותיייי תותח!! בשיר אור גדול יש לו קול כמו של אייל גולן!!!
-
@המחבל-המחופש כן ברוך השם פתחתי קבוצה של בנות לשירים ומלא התחילו לכתוב בזכות הקבוצה זה באמת מעלה תביטחון
@טותיייי אמר בקאבר שאבא שלי שר:
@המחבל-המחופש כן ברוך השם פתחתי קבוצה של בנות לשירים ומלא התחילו לכתוב בזכות הקבוצה זה באמת מעלה תביטחון
אולי אפשר לתייג את @צוות-פיקוח והם יאשרו את זה?? פליז הלוואי!!
-
@טותיייי אמר בקאבר שאבא שלי שר:
@המחבל-המחופש כן ברוך השם פתחתי קבוצה של בנות לשירים ומלא התחילו לכתוב בזכות הקבוצה זה באמת מעלה תביטחון
אולי אפשר לתייג את @צוות-פיקוח והם יאשרו את זה?? פליז הלוואי!!
@מישהי-מאמי הלוואיי
ותודה על הפידבק -
@מישהי-מאמי הלוואיי
ותודה על הפידבק -
@מישהי-מאמי בטחח בכיף
-
יש לי עוד שיר שהוא שר
באור גדול הודאל.mp3@טותיייי אמר בקאבר שאבא שלי שר:
יש לי עוד שיר שהוא שר
באור גדול הודאל.mp3איזה יופי --איזה קול נעים כזה
שיעשה דואט עם אלי גולן -לא יבדילו בניהם
בו"ה -למשפחה המוכשרת-
אם רוצים --תעלי איזה מילים לשיר -- נעשה לו לחן ואבא שלך ישיר -
@מישהי-מאמי בטחח בכיף
פוסט זה נמחק! -
@טותיייי אמר בקאבר שאבא שלי שר:
יש לי עוד שיר שהוא שר
באור גדול הודאל.mp3איזה יופי --איזה קול נעים כזה
שיעשה דואט עם אלי גולן -לא יבדילו בניהם
בו"ה -למשפחה המוכשרת-
אם רוצים --תעלי איזה מילים לשיר -- נעשה לו לחן ואבא שלך ישיר -
פוסט זה נמחק!
@מישהי-מאמי קראתי אין בעיה אכתוב עכשיו
-
@מישהי-מאמי
ואחרי שנהיינו חברות
כלכך טובות
את הלכת
נעלמת
ברחת כשצריך אותך
שאני חייבת אותך
כשאני זקוקה לך
אני מרגישה בתוך בור
בור שחור
מרגישה שלא אראה שוב
את האור
מרגישה שהעולם
הולך להיחרב
מרגישה צורב
וכל כך כואב
חשבתי שנהיה
לתמיד חברות טובות
אבל הבנתי
שחברות הולכות
חברות באות
נשארתי רק
עם דמעות
תפילות ותקוות
שלעולם לא ארגיש כך שוב
ושהכאב הזה
לעולם לא ישוב...
טוהרמה שיש לי להגיד לך שאל תתני לבני אדם להרוס לך תהרגשה
אנשים מתחלפים בחיים , אל תתני לזה לשבור אותך
תשארי חזקה
️
-
@מישהי-מאמי
ואחרי שנהיינו חברות
כלכך טובות
את הלכת
נעלמת
ברחת כשצריך אותך
שאני חייבת אותך
כשאני זקוקה לך
אני מרגישה בתוך בור
בור שחור
מרגישה שלא אראה שוב
את האור
מרגישה שהעולם
הולך להיחרב
מרגישה צורב
וכל כך כואב
חשבתי שנהיה
לתמיד חברות טובות
אבל הבנתי
שחברות הולכות
חברות באות
נשארתי רק
עם דמעות
תפילות ותקוות
שלעולם לא ארגיש כך שוב
ושהכאב הזה
לעולם לא ישוב...
טוהרמה שיש לי להגיד לך שאל תתני לבני אדם להרוס לך תהרגשה
אנשים מתחלפים בחיים , אל תתני לזה לשבור אותך
תשארי חזקה
️
@טותיייי

זה מה שעשית לי רק עם חיוך
(משולב)
אילן אילן במה אברכך שהרי... -
@טותיייי

זה מה שעשית לי רק עם חיוך
(משולב)
אילן אילן במה אברכך שהרי...@מישהי-מאמי תודה נשמה(אין לי לייקים נגמר להיום
)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות