-
חלילית עושים מבצע עד מחר על קיובייס 12 פרו במחיר של 1250 ש''ח בלבד או 104 ש''ח ב12 תשלומים
פרטים בקישור
https://www.halilit.com/items/4669817-Steinberg-Cubase-Pro-12?_atscid=3_728_220157880_10196244_0_Txxtzfdaa3sshd2puua&utm_source=activetrail&utm_medium=email&utm_campaign=%d7%9e%d7%91%d7%a6%d7%a2%d7%99%d7%9d%20%d7%a9%d7%9c%20%d7%a4%d7%a2%d7%9d%20%d7%91%d7%97%d7%92%d7%99%d -
חלילית עושים מבצע עד מחר על קיובייס 12 פרו במחיר של 1250 ש''ח בלבד או 104 ש''ח ב12 תשלומים
פרטים בקישור
https://www.halilit.com/items/4669817-Steinberg-Cubase-Pro-12?_atscid=3_728_220157880_10196244_0_Txxtzfdaa3sshd2puua&utm_source=activetrail&utm_medium=email&utm_campaign=%d7%9e%d7%91%d7%a6%d7%a2%d7%99%d7%9d%20%d7%a9%d7%9c%20%d7%a4%d7%a2%d7%9d%20%d7%91%d7%97%d7%92%d7%99%d@סלאש אמר בקיובייס 12 בהנחה לזמן מוגבל:
חלילית עושים מבצע עד מחר על קיובייס 12 פרו במחיר של 1250 ש''ח בלבד או 104 ש''ח ב12 תשלומים
פרטים בקישור
https://www.halilit.com/items/4669817-Steinberg-Cubase-Pro-12?_atscid=3_728_220157880_10196244_0_Txxtzfdaa3sshd2puua&utm_source=activetrail&utm_medium=email&utm_campaign=%d7%9e%d7%91%d7%a6%d7%a2%d7%99%d7%9d%20%d7%a9%d7%9c%20%d7%a4%d7%a2%d7%9d%20%d7%91%d7%97%d7%92%d7%99%dלפי איך שזה נראה זה לא מבצע של חלילית אלא של קיובס כך שהמבצע נגמר אתמול ומעניין איך הם ממשיכים את המבצע הזה בעוד יום...
-
@סלאש אמר בקיובייס 12 בהנחה לזמן מוגבל:
חלילית עושים מבצע עד מחר על קיובייס 12 פרו במחיר של 1250 ש''ח בלבד או 104 ש''ח ב12 תשלומים
פרטים בקישור
https://www.halilit.com/items/4669817-Steinberg-Cubase-Pro-12?_atscid=3_728_220157880_10196244_0_Txxtzfdaa3sshd2puua&utm_source=activetrail&utm_medium=email&utm_campaign=%d7%9e%d7%91%d7%a6%d7%a2%d7%99%d7%9d%20%d7%a9%d7%9c%20%d7%a4%d7%a2%d7%9d%20%d7%91%d7%97%d7%92%d7%99%dלפי איך שזה נראה זה לא מבצע של חלילית אלא של קיובס כך שהמבצע נגמר אתמול ומעניין איך הם ממשיכים את המבצע הזה בעוד יום...
-
@Srudio-Bit איפה ראית שקיובייס מסיימים את המבצע היום?
בחלילית כתוב במפורש עד מחר@סלאש אמר בקיובייס 12 בהנחה לזמן מוגבל:
@Srudio-Bit איפה ראית שקיובייס מסיימים את המבצע היום?
בחלילית כתוב במפורש עד מחראתמול נגמר המבצע על קיובס והתחיל מבצע על דוריקו
https://www.steinberg.net/ -
חלילית עושים מבצע עד מחר על קיובייס 12 פרו במחיר של 1250 ש''ח בלבד או 104 ש''ח ב12 תשלומים
פרטים בקישור
https://www.halilit.com/items/4669817-Steinberg-Cubase-Pro-12?_atscid=3_728_220157880_10196244_0_Txxtzfdaa3sshd2puua&utm_source=activetrail&utm_medium=email&utm_campaign=%d7%9e%d7%91%d7%a6%d7%a2%d7%99%d7%9d%20%d7%a9%d7%9c%20%d7%a4%d7%a2%d7%9d%20%d7%91%d7%97%d7%92%d7%99%d -
חלילית עושים מבצע עד מחר על קיובייס 12 פרו במחיר של 1250 ש''ח בלבד או 104 ש''ח ב12 תשלומים
פרטים בקישור
https://www.halilit.com/items/4669817-Steinberg-Cubase-Pro-12?_atscid=3_728_220157880_10196244_0_Txxtzfdaa3sshd2puua&utm_source=activetrail&utm_medium=email&utm_campaign=%d7%9e%d7%91%d7%a6%d7%a2%d7%99%d7%9d%20%d7%a9%d7%9c%20%d7%a4%d7%a2%d7%9d%20%d7%91%d7%97%d7%92%d7%99%d@סלאש אמר בקיובייס 12 בהנחה לזמן מוגבל:
חלילית עושים מבצע עד מחר על קיובייס 12 פרו במחיר של 1250 ש''ח בלבד או 104 ש''ח ב12 תשלומים
פרטים בקישור
https://www.halilit.com/items/4669817-Steinberg-Cubase-Pro-12?_atscid=3_728_220157880_10196244_0_Txxtzfdaa3sshd2puua&utm_source=activetrail&utm_medium=email&utm_campaign=%d7%9e%d7%91%d7%a6%d7%a2%d7%99%d7%9d%20%d7%a9%d7%9c%20%d7%a4%d7%a2%d7%9d%20%d7%91%d7%97%d7%92%d7%99%dדייי זה עולה כסף?
דוד שלי עובד בזה,התקין לי את זה בחינם.
ולמה כזה יקר?עוד אחרי מבצע...
סך הכול תוכנה -
@סלאש אמר בקיובייס 12 בהנחה לזמן מוגבל:
חלילית עושים מבצע עד מחר על קיובייס 12 פרו במחיר של 1250 ש''ח בלבד או 104 ש''ח ב12 תשלומים
פרטים בקישור
https://www.halilit.com/items/4669817-Steinberg-Cubase-Pro-12?_atscid=3_728_220157880_10196244_0_Txxtzfdaa3sshd2puua&utm_source=activetrail&utm_medium=email&utm_campaign=%d7%9e%d7%91%d7%a6%d7%a2%d7%99%d7%9d%20%d7%a9%d7%9c%20%d7%a4%d7%a2%d7%9d%20%d7%91%d7%97%d7%92%d7%99%dדייי זה עולה כסף?
דוד שלי עובד בזה,התקין לי את זה בחינם.
ולמה כזה יקר?עוד אחרי מבצע...
סך הכול תוכנה@מרב אמר בקיובייס 12 בהנחה לזמן מוגבל:
דייי זה עולה כסף?
דוד שלי עובד בזה,התקין לי את זה בחינם.
ולמה כזה יקר?עוד אחרי מבצע...
סך הכול תוכנהאלא מה??
את יודעת כמה משאבים צריך בשביל לפתח תוכנה??
ועוד בכזו רמה גבוהה..התקין לך בחינם גירסה פרוצה..
-
N ntz העביר נושא זה מ-תוכנות מוזיקה ופלאגינים ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות