דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. עדכוני מוזיקה וסקופים

עדכוני מוזיקה וסקופים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
עדכוני מוזיקהסקופיםnbhgv
5.5k פוסטים 452 כותבים 1.4m צפיות 135 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • NBHGVN NBHGV

    פוסט זה נמחק!

    איילתא מנותק
    איילתא מנותק
    איילת
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי איילת
    #233

    @nbhgv ציצו
    זה יורד עכשיו אני אעלה את זה.

    רוצים להיות מעודכנים בכל הסקופים הכי חמים ישירות למייל? שלחו בקשת הצטרפות 125478music@gmail.com מיוזיק סקופ

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • NBHGVN NBHGV

      מיכאל שניצלער בקרוב באלבום חדש
      1991ce28-8c36-4ff0-860e-daaea953d147-image.png

      א מנותק
      א מנותק
      אני כאן בשבילך
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #234

      @nbhgv אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

      מיכאל שניצלער בקרוב באלבום חדש
      1991ce28-8c36-4ff0-860e-daaea953d147-image.png

      מה אם הדיסק החדש?

      לשירותכם תמיד, גם בצ'אט

      hakol mishamaimH תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • א אני כאן בשבילך

        @nbhgv אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

        מיכאל שניצלער בקרוב באלבום חדש
        1991ce28-8c36-4ff0-860e-daaea953d147-image.png

        מה אם הדיסק החדש?

        hakol mishamaimH מנותק
        hakol mishamaimH מנותק
        hakol mishamaim
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי hakol mishamaim
        #235

        @אני-כאן-בשבילך
        אמרו שהוא מתעכב עד שיילמו לא?!
        כנראה עוד לא כיסו לו את כל ההוצאות 😂
        נראה לי שאמרו שמחר הוא יוציא
        (ודרך אגב זה לא אמור להיות "עם")

        ניסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי
        שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם!
        (ר' ישראל סלנט)

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • hakol mishamaimH hakol mishamaim

          https://drive.google.com/drive/folders/1cClINgKSCOewzZQe42GSi5jdqE6BPqBN?usp=gmail

          א מנותק
          א מנותק
          אני כאן בשבילך
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #236

          @hakol-mishamaim אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

          https://drive.google.com/drive/folders/1cClINgKSCOewzZQe42GSi5jdqE6BPqBN?usp=gmail

          איך מורידים את זה?

          לשירותכם תמיד, גם בצ'אט

          hakol mishamaimH תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • א אני כאן בשבילך

            @hakol-mishamaim אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

            https://drive.google.com/drive/folders/1cClINgKSCOewzZQe42GSi5jdqE6BPqBN?usp=gmail

            איך מורידים את זה?

            hakol mishamaimH מנותק
            hakol mishamaimH מנותק
            hakol mishamaim
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #237

            @אני-כאן-בשבילך
            לוחצים על השיר שרוצים ואז זה נפתח ואפשר להוריד...

            ניסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי
            שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם!
            (ר' ישראל סלנט)

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • N מנותק
              N מנותק
              ntz
              מנהל ראשי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ntz
              #238

              הדלפה:

              במוצאי השבת הקרובה יהיה פרק חצי הגמר בקול הבא.
              אם אתם מעוניינים לדעת מי ה 4 שיעלו לגמר תלחצו על הספויילר.
              ⚠ אזהרה: צפייה בספויילר תהרוס לכם את המתח 😉...


              1 שמואל הררי
              2 יהוידע שחר
              3 רפאל אוזן
              4 נתנאל ברדא

              אפשר ליצור קשר במייל:
              noam6947@gmail.com

              צורצ תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • hakol mishamaimH hakol mishamaim

                @nbhgv
                תיקייה בדרייב

                יוכחי מנותק
                יוכחי מנותק
                יוכח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #239

                @hakol-mishamaim של מי הדיסק הזה

                hakol mishamaimH ה 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • N ntz

                  הדלפה:

                  במוצאי השבת הקרובה יהיה פרק חצי הגמר בקול הבא.
                  אם אתם מעוניינים לדעת מי ה 4 שיעלו לגמר תלחצו על הספויילר.
                  ⚠ אזהרה: צפייה בספויילר תהרוס לכם את המתח 😉...


                  1 שמואל הררי
                  2 יהוידע שחר
                  3 רפאל אוזן
                  4 נתנאל ברדא

                  צורצ מנותק
                  צורצ מנותק
                  צור
                  מנהלים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ntz
                  #240

                  @ntz סלח לי אבל זה רק לחצי הגמר לא לגמר יש עוד את המתמודדים של השבוע

                  והשמות הללו זה לא סוד גדול כל כך

                  לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

                  N תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • צורצ צור

                    @ntz סלח לי אבל זה רק לחצי הגמר לא לגמר יש עוד את המתמודדים של השבוע

                    והשמות הללו זה לא סוד גדול כל כך

                    N מנותק
                    N מנותק
                    ntz
                    מנהל ראשי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ntz
                    #241

                    @צור אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                    סלח לי אבל זה רק לחצי הגמר לא לגמר יש עוד את המתמודדים של השבוע

                    אאל"ט, נגמר השלב של רבע הגמר.
                    תתקן אותי אם אני טועה


                    @צור אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                    השמות הללו זה לא סוד גדול כל כך

                    בשבילי זה היה חידוש.
                    (למרות ששלושה מהם, היה די צפוי שיעלו....)

                    אפשר ליצור קשר במייל:
                    noam6947@gmail.com

                    צורצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • N ntz

                      @צור אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                      סלח לי אבל זה רק לחצי הגמר לא לגמר יש עוד את המתמודדים של השבוע

                      אאל"ט, נגמר השלב של רבע הגמר.
                      תתקן אותי אם אני טועה


                      @צור אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                      השמות הללו זה לא סוד גדול כל כך

                      בשבילי זה היה חידוש.
                      (למרות ששלושה מהם, היה די צפוי שיעלו....)

                      צורצ מנותק
                      צורצ מנותק
                      צור
                      מנהלים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי צור
                      #242

                      @ntz למה אני לא מצליח לעשות ספוילר
                      רבע הגמר היה על שני פרקים אך של לפני שבוע וחצי הם לא פרסמו (אי אפשר לפרסם אם רהקלטת את שני הפרקים באותו יום)

                      ובחצי הגמר צפויים להשתתף שמונה

                      לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

                      N תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • צורצ צור

                        @ntz למה אני לא מצליח לעשות ספוילר
                        רבע הגמר היה על שני פרקים אך של לפני שבוע וחצי הם לא פרסמו (אי אפשר לפרסם אם רהקלטת את שני הפרקים באותו יום)

                        ובחצי הגמר צפויים להשתתף שמונה

                        N מנותק
                        N מנותק
                        ntz
                        מנהל ראשי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #243

                        @צור אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                        למה אני לא מצליח לעשות ספוילר

                        צריך לרדת 2 שורות לפני הספוילר.


                        @צור אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                        רבע הגמר היה על שני פרקים אך של לפני שבוע וחצי הם לא פרסמו (אי אפשר לפרסם אם רהקלטת את שני הפרקים באותו יום)
                        ובחצי הגמר צפויים להשתתף שמונה

                        לא הבנתי.
                        פרקי רבע הגמר היו.
                        המתמודדים שיעלו בשבוע הקרוב לגמר יהיו אלה שכתבתי.
                        אכן יהיה שם 8, ומתוכם יעלו 4.

                        אפשר ליצור קשר במייל:
                        noam6947@gmail.com

                        צורצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • N ntz

                          @צור אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                          למה אני לא מצליח לעשות ספוילר

                          צריך לרדת 2 שורות לפני הספוילר.


                          @צור אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                          רבע הגמר היה על שני פרקים אך של לפני שבוע וחצי הם לא פרסמו (אי אפשר לפרסם אם רהקלטת את שני הפרקים באותו יום)
                          ובחצי הגמר צפויים להשתתף שמונה

                          לא הבנתי.
                          פרקי רבע הגמר היו.
                          המתמודדים שיעלו בשבוע הקרוב לגמר יהיו אלה שכתבתי.
                          אכן יהיה שם 8, ומתוכם יעלו 4.

                          צורצ מנותק
                          צורצ מנותק
                          צור
                          מנהלים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #244

                          @ntz ומאין הערובה שזה יהיה אלו
                          הרי הם עדיין לא הופיעו

                          אני מקווה שאני לא תמים שזו תחרות

                          לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

                          N תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • צורצ צור

                            @ntz ומאין הערובה שזה יהיה אלו
                            הרי הם עדיין לא הופיעו

                            אני מקווה שאני לא תמים שזו תחרות

                            N מנותק
                            N מנותק
                            ntz
                            מנהל ראשי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ntz
                            #245

                            @צור אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                            @ntz ומאין הערובה שזה יהיה אלו
                            הרי הם עדיין לא הופיעו

                            אני מקווה שאני לא תמים שזו תחרות

                            כנראה שאתה תמים 😊
                            הכל מוסרט מראש...

                            אם אנחנו כבר בקטע של ספויילרים,
                            2 הפרקים של רבע הגמר גם הוקלטו באותו יום, ע"ע הצרידות של ברומר שהייתה בשתי הפרקים...

                            אפשר ליצור קשר במייל:
                            noam6947@gmail.com

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ב. ב.ב מנותק
                              ב. ב.ב מנותק
                              ב. ב.
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #246

                              https://m.youtube.com/watch?v=uO4XlAtrwig&feature=youtu.be

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • N ntz

                                @צור אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                                @ntz ומאין הערובה שזה יהיה אלו
                                הרי הם עדיין לא הופיעו

                                אני מקווה שאני לא תמים שזו תחרות

                                כנראה שאתה תמים 😊
                                הכל מוסרט מראש...

                                אם אנחנו כבר בקטע של ספויילרים,
                                2 הפרקים של רבע הגמר גם הוקלטו באותו יום, ע"ע הצרידות של ברומר שהייתה בשתי הפרקים...

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אחד יחיד
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #247

                                @ntz אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                                @צור אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                                @ntz ומאין הערובה שזה יהיה אלו
                                הרי הם עדיין לא הופיעו

                                אני מקווה שאני לא תמים שזו תחרות

                                כנראה שאתה תמים 😊
                                הכל מוסרט מראש...

                                אם אנחנו כבר בקטע של ספויילרים,
                                2 הפרקים של רבע הגמר גם הוקלטו באותו יום, ע"ע הצרידות של ברומר שהייתה בשתי הפרקים...

                                הכל מכור מראש
                                אין שוום דבר אמיתי ..הכל רייטינג..חבל מאד
                                זו לא תחרות נקודה

                                צורצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א אחד יחיד

                                  @ntz אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                                  @צור אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                                  @ntz ומאין הערובה שזה יהיה אלו
                                  הרי הם עדיין לא הופיעו

                                  אני מקווה שאני לא תמים שזו תחרות

                                  כנראה שאתה תמים 😊
                                  הכל מוסרט מראש...

                                  אם אנחנו כבר בקטע של ספויילרים,
                                  2 הפרקים של רבע הגמר גם הוקלטו באותו יום, ע"ע הצרידות של ברומר שהייתה בשתי הפרקים...

                                  הכל מכור מראש
                                  אין שוום דבר אמיתי ..הכל רייטינג..חבל מאד
                                  זו לא תחרות נקודה

                                  צורצ מנותק
                                  צורצ מנותק
                                  צור
                                  מנהלים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי צור
                                  #248

                                  @אחד-יחיד @ntz ברור לי שיהוידע שחר לא יזכה זה יהיה פדיחה לרדיו
                                  אבל אני חושב שהתחרות כן פתוחה מנהוראי אריאלי להררי או אוזן (כולם ספרדים?)

                                  פיצוי על שתי העונות הקודמות שזכו חסידים?

                                  לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

                                  N תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • צורצ צור

                                    @אחד-יחיד @ntz ברור לי שיהוידע שחר לא יזכה זה יהיה פדיחה לרדיו
                                    אבל אני חושב שהתחרות כן פתוחה מנהוראי אריאלי להררי או אוזן (כולם ספרדים?)

                                    פיצוי על שתי העונות הקודמות שזכו חסידים?

                                    N מנותק
                                    N מנותק
                                    ntz
                                    מנהל ראשי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ntz
                                    #249

                                    @צור אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                                    יהוידע שחר לא יזכה זה יהיה פדיחה לרדיו

                                    זה בדיוק הבעיה !!
                                    תחרות הוגנת לא אמורה להסתכל על מגזר או סגנון,
                                    אם יש בעיה בסגנון שלו - שלא יקבלו אותו לאודישנים!
                                    זה שיטה של פדידה למצוא אמנים שיעבדו איתו....

                                    משה קליין חושף את מאחורי הקלעים:

                                    "הגעתי למקום השלישי מבחירה שלי, לא מתוך התחרות, ביטלתי חוזה מול המפיקים ולא יכולתי לזכות, אז שמו אותי במקום שלישי בהתאם לנסיבות. פחדתי לנצח. חד משמעית".

                                    קליין מסביר כי הסיבות לפחד הזה היו כלכליות, "לא רציתי לחתום חוזה לחמש שנים עם ההפקה, והבנתי שזה לא מתאים לי והעדפתי לעזוב את התכנית ולעשות את זה בקצב שלי. בחרתי להגיע לגמר בבניני האומה ולהפסיד בכבוד. אולי הקהל בחר בי אבל זה לא היה רלוונטי ולא יכולתי לנצח".

                                    "נהניתי שם מאד הייתה לי חוויה אדירה, לראשונה 3000 אנשים זועקים את שמי, זה היה כיף גדול ואני ממליץ לכולם אבל זה ממש לא תחליף לעבודה קשה. זו תחילת הדרך בלבד. אני עמלתי ואני עמל כל הזמן, זה דבר שאין לו סוף ואני מרגיש עכשיו שאני ממצה את עצמי במאה אחוז", אומר קליין.

                                    מקור

                                    אפשר ליצור קשר במייל:
                                    noam6947@gmail.com

                                    hakol mishamaimH ב. ב.ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    3
                                    • יוכחי יוכח

                                      @hakol-mishamaim של מי הדיסק הזה

                                      hakol mishamaimH מנותק
                                      hakol mishamaimH מנותק
                                      hakol mishamaim
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #250

                                      @יוכח
                                      נראה לי קוראים לו יוסף נטיב

                                      ניסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי
                                      שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם!
                                      (ר' ישראל סלנט)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • N ntz

                                        @צור אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                                        יהוידע שחר לא יזכה זה יהיה פדיחה לרדיו

                                        זה בדיוק הבעיה !!
                                        תחרות הוגנת לא אמורה להסתכל על מגזר או סגנון,
                                        אם יש בעיה בסגנון שלו - שלא יקבלו אותו לאודישנים!
                                        זה שיטה של פדידה למצוא אמנים שיעבדו איתו....

                                        משה קליין חושף את מאחורי הקלעים:

                                        "הגעתי למקום השלישי מבחירה שלי, לא מתוך התחרות, ביטלתי חוזה מול המפיקים ולא יכולתי לזכות, אז שמו אותי במקום שלישי בהתאם לנסיבות. פחדתי לנצח. חד משמעית".

                                        קליין מסביר כי הסיבות לפחד הזה היו כלכליות, "לא רציתי לחתום חוזה לחמש שנים עם ההפקה, והבנתי שזה לא מתאים לי והעדפתי לעזוב את התכנית ולעשות את זה בקצב שלי. בחרתי להגיע לגמר בבניני האומה ולהפסיד בכבוד. אולי הקהל בחר בי אבל זה לא היה רלוונטי ולא יכולתי לנצח".

                                        "נהניתי שם מאד הייתה לי חוויה אדירה, לראשונה 3000 אנשים זועקים את שמי, זה היה כיף גדול ואני ממליץ לכולם אבל זה ממש לא תחליף לעבודה קשה. זו תחילת הדרך בלבד. אני עמלתי ואני עמל כל הזמן, זה דבר שאין לו סוף ואני מרגיש עכשיו שאני ממצה את עצמי במאה אחוז", אומר קליין.

                                        מקור

                                        hakol mishamaimH מנותק
                                        hakol mishamaimH מנותק
                                        hakol mishamaim
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #251

                                        @ntz קיצור זה אומר שנהוראי אריאלי לא בגמר???

                                        ניסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי
                                        שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם!
                                        (ר' ישראל סלנט)

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • המוזיקאיה מנותק
                                          המוזיקאיה מנותק
                                          המוזיקאי
                                          משתמש מומחה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #252

                                          מאגר הלחנים הגדול.jpg

                                          חושב שיש לך לחן עם פוטנציאל?

                                          רוצה לעשות איתו משהו?

                                          👈 חדש!!!👉

                                          מאגר הלחנים הגדול מבית "סטאר מיוזיק" יוצא לדרך!

                                          הלחנים המובחרים מתוך המאגר יועברו לזמרים ומפיקי המוזיקה הגדולים!

                                          יש לשלוח את הלחנים לכתובת.

                                          00melodies@gmail.com

                                          תקנון לשליחת לחנים.

                                          א. יש לכתוב בכל לחן בשם הקובץ של השיר את שם השיר ושם המלחין [אפשרי בשם בדוי]
                                          ב. יש לשלוח לחנים באיכות שמע סבירה בלבד לחנים באיכות גרועה לא יוכנסו למאגר.
                                          ג. מומלץ ללוות את הלחן בכלי נגינה\פלייבק כלשהו...

                                          נ.ב. נבקש אם תוכלו להעביר הודעה זו לכל מי שאתם חושבים שיכול להועיל למאגר...

                                          "החיים קצרים מכדי להאזין למוזיקה גרועה"

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול