דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. ילד הפלא בנצי קלצקין

ילד הפלא בנצי קלצקין

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
945 פוסטים 201 כותבים 199.5k צפיות 35 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מלך הקלידניםמ מנותק
    מלך הקלידניםמ מנותק
    מלך הקלידנים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #443

    לאחר עבודה מאומצת אני מעלה חמשה קישורים לג'מבו עם קליפים של בנצי קלצקין חלק קטן (מאוד) מהקליפים עלו ללא שמע
    שימו לב!!! כדי שלא יחסמו הקישורים נא לפעול לפי ההוראות לפתוח את הקישור ולהחליף אות גדולה אחת איזה שרוצים באותה האות רק אות קטנה בהנאה 😊 😊 😊
    https://www.jumbomail.me/l/he/gallery/6A594C45564A4C50526B66464B3342347436653838673D3D
    https://www.jumbomail.me/l/he/gallery/3843713576575163394644464B3342347436653838673D3D
    https://www.jumbomail.me/l/he/gallery/624F5A3841627747575558464B3342347436653838673D3D
    https://www.jumbomail.me/l/he/gallery/4168694239662F69344A50464B3342347436653838673D3D
    https://www.jumbomail.me/l/he/gallery/586B46626A4B474E647548464B3342347436653838673D3D

    מוזיקה היא האמנות שהכי קרובה לדמעות ולזיכרונות." - אוסקר ויילד.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • מלך הקלידניםמ מלך הקלידנים

      @צידרייט https://drive.google.com/drive/folders/1Goiz6xeww1e-aE4hwIdWcvPvn7zrPM8C?usp=share_link
      מקבץ ענק של קליפים בנצי קלצקין זה חסום בנטפרי ולא העלתי לג'מבו כי זה יותר מדי ג'יגה וצריך מנוי אולי לאחד המשתמשים פה יש ויעלה בהצלחה!

      חובב המוזיקה 2ח מנותק
      חובב המוזיקה 2ח מנותק
      חובב המוזיקה 2
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #444

      @מלך-הקלידנים אמר בילד הפלא בנצי קלצקין:

      @צידרייט https://drive.google.com/drive/folders/1Goiz6xeww1e-aE4hwIdWcvPvn7zrPM8C?usp=share_link
      מקבץ ענק של קליפים בנצי קלצקין זה חסום בנטפרי ולא העלתי לג'מבו כי זה יותר מדי ג'יגה וצריך מנוי אולי לאחד המשתמשים פה יש ויעלה בהצלחה!

      יש פה בפורום עוד סרטונים שלו תוסיף לדרייב

      מלך הקלידניםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • חובב המוזיקה 2ח חובב המוזיקה 2

        @מלך-הקלידנים אמר בילד הפלא בנצי קלצקין:

        @צידרייט https://drive.google.com/drive/folders/1Goiz6xeww1e-aE4hwIdWcvPvn7zrPM8C?usp=share_link
        מקבץ ענק של קליפים בנצי קלצקין זה חסום בנטפרי ולא העלתי לג'מבו כי זה יותר מדי ג'יגה וצריך מנוי אולי לאחד המשתמשים פה יש ויעלה בהצלחה!

        יש פה בפורום עוד סרטונים שלו תוסיף לדרייב

        מלך הקלידניםמ מנותק
        מלך הקלידניםמ מנותק
        מלך הקלידנים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #445

        @חובב-המוזיקה-2 הדרייב שהעלתי פה חסום גם לי עצמי
        השאלה אם אני מעלה לאחסון שלי בדרייב עוד דברים זה מעדכן (גם) את הקישור הזה?

        מוזיקה היא האמנות שהכי קרובה לדמעות ולזיכרונות." - אוסקר ויילד.

        AVITAL 1A תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • צ מנותק
          צ מנותק
          צידרייט
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #446

          אצלי הדרייב פתוח

          מלך הקלידניםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • צ צידרייט

            אצלי הדרייב פתוח

            מלך הקלידניםמ מנותק
            מלך הקלידניםמ מנותק
            מלך הקלידנים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מלך הקלידנים
            #447

            @צידרייט נו ו...

            תכל'ס לי זה חסום ומה זה עונה לי על השאלה שלי

            מוזיקה היא האמנות שהכי קרובה לדמעות ולזיכרונות." - אוסקר ויילד.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • מלך הקלידניםמ מלך הקלידנים

              @חובב-המוזיקה-2 הדרייב שהעלתי פה חסום גם לי עצמי
              השאלה אם אני מעלה לאחסון שלי בדרייב עוד דברים זה מעדכן (גם) את הקישור הזה?

              AVITAL 1A מנותק
              AVITAL 1A מנותק
              AVITAL 1
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #448

              @מלך-הקלידנים איזה דרייב? מה ש- חובב המוזיקה ציטט?
              איזה חסימה יש לך? בנטפרי זה פתוח..
              בכולופן לשאלתך, תבדוק בדרייב במייל אם שם זה פתוח או חסום, במקרה שהסרטון חסום אז אין מה לעשות.. רק להעלות מחדש.

              טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

              מלך הקלידניםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • AVITAL 1A AVITAL 1

                @מלך-הקלידנים איזה דרייב? מה ש- חובב המוזיקה ציטט?
                איזה חסימה יש לך? בנטפרי זה פתוח..
                בכולופן לשאלתך, תבדוק בדרייב במייל אם שם זה פתוח או חסום, במקרה שהסרטון חסום אז אין מה לעשות.. רק להעלות מחדש.

                מלך הקלידניםמ מנותק
                מלך הקלידניםמ מנותק
                מלך הקלידנים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #449

                @AVITAL-1 תודה רבה וסליחה מ @צידרייט לא שמתי לב שזה נפתח

                מוזיקה היא האמנות שהכי קרובה לדמעות ולזיכרונות." - אוסקר ויילד.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מלך הקלידניםמ מנותק
                  מלך הקלידניםמ מנותק
                  מלך הקלידנים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #450

                  @משה-ברוורמן אמר במקהלת מלכות עם פנחם ביכלר:

                  @מלך-הקלידנים
                  אבל לדעתי הוא פספס בענקקקקק... כיוון שאין על המכונה המשומנת של פנחס ביכלר כיחצ''ן ,וכמקדם אומניתי ....

                  משהו יודע אם הוא זה שיחצ''ן את בנצי קלצקין וכך הוא הגיע לדירשו דבר שלא יאומן

                  מוזיקה היא האמנות שהכי קרובה לדמעות ולזיכרונות." - אוסקר ויילד.

                  משה ברוורמןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מלך הקלידניםמ מלך הקלידנים

                    @משה-ברוורמן אמר במקהלת מלכות עם פנחם ביכלר:

                    @מלך-הקלידנים
                    אבל לדעתי הוא פספס בענקקקקק... כיוון שאין על המכונה המשומנת של פנחס ביכלר כיחצ''ן ,וכמקדם אומניתי ....

                    משהו יודע אם הוא זה שיחצ''ן את בנצי קלצקין וכך הוא הגיע לדירשו דבר שלא יאומן

                    משה ברוורמןמ מנותק
                    משה ברוורמןמ מנותק
                    משה ברוורמן
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #451

                    @מלך-הקלידנים ברור...
                    זה לא רק דרשו , זה מכונה שלמה...
                    אני נזכר עכשיו, בסצנה' של אירוע ערב פסח בביתר עילית,
                    עם ר'אשר דרוק, וקובי גרינבוים ולוי פאלקוביץ [נראה לי] ,
                    ועם.....
                    בנצי קלצקין..
                    ובאמצע האירוע, יענקי לוינגר [המנצח של חסידימלעך'] מוציא כזה קיטל לבן עם עטרות מכסף וכו' ומלביש את בנצי לקול תשועות ההמון...
                    זה דוגמא קלאסית למכונה שלו,
                    זה הרי אירוע שהוא מאוד מוזר... מאוד מאוד..
                    אבל הוא כ''כ קלאסי בשביל היחצנות שלו,
                    בגישה, שבנצי [לצורך העניין] הוא כל כך שייך לכולם והוא כל כך אישו ,אז זה אמור לעניין את כולם שהוא לובש קיטל וכו',
                    לא יודע בדיוק להגדיר את זה אבל זה ממש כך,
                    וזה חזר על עצמו גם אצל זאנוויל , וגם אצל בנצי שטיין, כל אחד בוירואציות שונות.

                    חובב המוזיקה 2ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • משה ברוורמןמ משה ברוורמן

                      @מלך-הקלידנים ברור...
                      זה לא רק דרשו , זה מכונה שלמה...
                      אני נזכר עכשיו, בסצנה' של אירוע ערב פסח בביתר עילית,
                      עם ר'אשר דרוק, וקובי גרינבוים ולוי פאלקוביץ [נראה לי] ,
                      ועם.....
                      בנצי קלצקין..
                      ובאמצע האירוע, יענקי לוינגר [המנצח של חסידימלעך'] מוציא כזה קיטל לבן עם עטרות מכסף וכו' ומלביש את בנצי לקול תשועות ההמון...
                      זה דוגמא קלאסית למכונה שלו,
                      זה הרי אירוע שהוא מאוד מוזר... מאוד מאוד..
                      אבל הוא כ''כ קלאסי בשביל היחצנות שלו,
                      בגישה, שבנצי [לצורך העניין] הוא כל כך שייך לכולם והוא כל כך אישו ,אז זה אמור לעניין את כולם שהוא לובש קיטל וכו',
                      לא יודע בדיוק להגדיר את זה אבל זה ממש כך,
                      וזה חזר על עצמו גם אצל זאנוויל , וגם אצל בנצי שטיין, כל אחד בוירואציות שונות.

                      חובב המוזיקה 2ח מנותק
                      חובב המוזיקה 2ח מנותק
                      חובב המוזיקה 2
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #452

                      @משה-ברוורמן אמר בילד הפלא בנצי קלצקין:

                      ובאמצע האירוע, יענקי לוינגר [המנצח של חסידימלעך'] מוציא כזה קיטל לבן עם עטרות מכסף וכו' ומלביש את בנצי לקול תשועות ההמון...
                      זה דוגמא קלאסית למכונה שלו,
                      זה הרי אירוע שהוא מאוד מוזר... מאוד מאוד..

                      יש לך את האירוע בקובץ אם כן אשמח שתעלה
                      תודה

                      מלך הקלידניםמ משה ברוורמןמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • חובב המוזיקה 2ח חובב המוזיקה 2

                        @משה-ברוורמן אמר בילד הפלא בנצי קלצקין:

                        ובאמצע האירוע, יענקי לוינגר [המנצח של חסידימלעך'] מוציא כזה קיטל לבן עם עטרות מכסף וכו' ומלביש את בנצי לקול תשועות ההמון...
                        זה דוגמא קלאסית למכונה שלו,
                        זה הרי אירוע שהוא מאוד מוזר... מאוד מאוד..

                        יש לך את האירוע בקובץ אם כן אשמח שתעלה
                        תודה

                        מלך הקלידניםמ מנותק
                        מלך הקלידניםמ מנותק
                        מלך הקלידנים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #453

                        @חובב-המוזיקה-2
                        האירוע בג'מבו הקטע עם היום הולדת בדקה 00:23:20
                        https://www.jumbomail.me/l/he/gallery/7834546A67624B62443466464B3342347436653838673D3D
                        להחליף את אחד מהאותיות הגדולות באות קטנה

                        מוזיקה היא האמנות שהכי קרובה לדמעות ולזיכרונות." - אוסקר ויילד.

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ford 0F מנותק
                          ford 0F מנותק
                          ford 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #454

                          אני חושב כמו רבים שבנצי קלצקין הוא הילד פלא הכי ענק שהיה בעשור האחרון.
                          בעל רגש ענק בכזה גיל צעיר. עם יכולות ווקאליות מטורפות. ועם הבנה נדירה וכשרון מוזיקלי ענק.
                          אהה, בנוסף בטחון עצמי מופרז, במיוחד לגילו. מה שגורם ללא מעט אנשים להקטין אותו ובואו נודה על האמת אנחנו בני אדם עם חולשה לקנאות.... במיוחד לילד קטן שכל כך מצליח וכובש כל דינר בעולם וכל במה וקליפ חסידי מושקע ומוצלח.
                          נכון לפעמים הוא מידי משחק בקולו וקצת חורג אבל הקול הנדיר הזה והמרגש כל כך חודר (תקשיבו לעננו עם מלכות ויזל...)
                          עכשיו ביחס לייחצו"ן שעליו דיברו העולם לא טיפש במיוחד במוזיקה שחודרת לעולם הרגש ולכן מה שלא טוב לא יצליח... והסיבה שאתם לא יודעים מה לא הצליח זה פשוט בגלל שזה לא הצליח.

                          משה ברוורמןמ חיים kח 2 תגובות תגובה אחרונה
                          4
                          • חובב המוזיקה 2ח חובב המוזיקה 2

                            @משה-ברוורמן אמר בילד הפלא בנצי קלצקין:

                            ובאמצע האירוע, יענקי לוינגר [המנצח של חסידימלעך'] מוציא כזה קיטל לבן עם עטרות מכסף וכו' ומלביש את בנצי לקול תשועות ההמון...
                            זה דוגמא קלאסית למכונה שלו,
                            זה הרי אירוע שהוא מאוד מוזר... מאוד מאוד..

                            יש לך את האירוע בקובץ אם כן אשמח שתעלה
                            תודה

                            משה ברוורמןמ מנותק
                            משה ברוורמןמ מנותק
                            משה ברוורמן
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #455

                            @חובב-המוזיקה-2 אין לי את זה לפני כעת,
                            אבל וודאי שבכל חיפוש סטנדרטי, תמצא את זה , הכנה לליל הסדר משנת תשפ''ב, בביתר עילית.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ford 0F ford 0

                              אני חושב כמו רבים שבנצי קלצקין הוא הילד פלא הכי ענק שהיה בעשור האחרון.
                              בעל רגש ענק בכזה גיל צעיר. עם יכולות ווקאליות מטורפות. ועם הבנה נדירה וכשרון מוזיקלי ענק.
                              אהה, בנוסף בטחון עצמי מופרז, במיוחד לגילו. מה שגורם ללא מעט אנשים להקטין אותו ובואו נודה על האמת אנחנו בני אדם עם חולשה לקנאות.... במיוחד לילד קטן שכל כך מצליח וכובש כל דינר בעולם וכל במה וקליפ חסידי מושקע ומוצלח.
                              נכון לפעמים הוא מידי משחק בקולו וקצת חורג אבל הקול הנדיר הזה והמרגש כל כך חודר (תקשיבו לעננו עם מלכות ויזל...)
                              עכשיו ביחס לייחצו"ן שעליו דיברו העולם לא טיפש במיוחד במוזיקה שחודרת לעולם הרגש ולכן מה שלא טוב לא יצליח... והסיבה שאתם לא יודעים מה לא הצליח זה פשוט בגלל שזה לא הצליח.

                              משה ברוורמןמ מנותק
                              משה ברוורמןמ מנותק
                              משה ברוורמן
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #456

                              @ford-0 גם בזה אין ספק כלל וכלל..
                              היכולות שלו הם יחודיות,
                              וזה הרבה מעבר להבנה מוזיקאלית ,
                              זה המשחק עם הקול שלו, השבירות , הגניחות, והמנעד הרחב שיש לו,
                              מי שהיה לו גם כן כזה יכולות זה עמית,
                              אבל היה לו קול פחות נעים .. יותר חזני ועמוק כזה...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ford 0F ford 0

                                אני חושב כמו רבים שבנצי קלצקין הוא הילד פלא הכי ענק שהיה בעשור האחרון.
                                בעל רגש ענק בכזה גיל צעיר. עם יכולות ווקאליות מטורפות. ועם הבנה נדירה וכשרון מוזיקלי ענק.
                                אהה, בנוסף בטחון עצמי מופרז, במיוחד לגילו. מה שגורם ללא מעט אנשים להקטין אותו ובואו נודה על האמת אנחנו בני אדם עם חולשה לקנאות.... במיוחד לילד קטן שכל כך מצליח וכובש כל דינר בעולם וכל במה וקליפ חסידי מושקע ומוצלח.
                                נכון לפעמים הוא מידי משחק בקולו וקצת חורג אבל הקול הנדיר הזה והמרגש כל כך חודר (תקשיבו לעננו עם מלכות ויזל...)
                                עכשיו ביחס לייחצו"ן שעליו דיברו העולם לא טיפש במיוחד במוזיקה שחודרת לעולם הרגש ולכן מה שלא טוב לא יצליח... והסיבה שאתם לא יודעים מה לא הצליח זה פשוט בגלל שזה לא הצליח.

                                חיים kח מנותק
                                חיים kח מנותק
                                חיים k
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #457

                                @ford-0 אני מסכים אותך כל מילה
                                בנצי הוא יחיד ומיוחד
                                ולגבי היחצנות ככה עושים פרסומת....
                                ופנחס ביכלר אלוף בזה

                                D תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • חיים kח חיים k

                                  @ford-0 אני מסכים אותך כל מילה
                                  בנצי הוא יחיד ומיוחד
                                  ולגבי היחצנות ככה עושים פרסומת....
                                  ופנחס ביכלר אלוף בזה

                                  D מנותק
                                  D מנותק
                                  dynhlybrmn185
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #458

                                  @חיים-k תנועות הידים והעינים שלו לפעמים מוגזמות, אבל בכללי, אין מילים!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • צ מנותק
                                    צ מנותק
                                    צידרייט
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #459

                                    סליחה שאני מבקש את זה שוב פעם אבל אם אפשר לעלות לג'מבו או לדרייב שוב פעם את האירוע של בוני עולם עם בנצי קלצקין (את כל האירוע) אשמח מאוד

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מלך הקלידניםמ מלך הקלידנים

                                      @חובב-המוזיקה-2
                                      האירוע בג'מבו הקטע עם היום הולדת בדקה 00:23:20
                                      https://www.jumbomail.me/l/he/gallery/7834546A67624B62443466464B3342347436653838673D3D
                                      להחליף את אחד מהאותיות הגדולות באות קטנה

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      איני יודע
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #460

                                      @מלך-הקלידנים אמר בילד הפלא בנצי קלצקין:

                                      @חובב-המוזיקה-2
                                      האירוע בג'מבו הקטע עם היום הולדת בדקה 00:23:20
                                      https://www.jumbomail.me/l/he/gallery/7834546A67624B62443466464B3342347436653838673D3D
                                      להחליף את אחד מהאותיות הגדולות באות קטנה

                                      אפשר בדרייב בבקשה?

                                      חובב המוזיקה 2ח מלך הקלידניםמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א איני יודע

                                        @מלך-הקלידנים אמר בילד הפלא בנצי קלצקין:

                                        @חובב-המוזיקה-2
                                        האירוע בג'מבו הקטע עם היום הולדת בדקה 00:23:20
                                        https://www.jumbomail.me/l/he/gallery/7834546A67624B62443466464B3342347436653838673D3D
                                        להחליף את אחד מהאותיות הגדולות באות קטנה

                                        אפשר בדרייב בבקשה?

                                        חובב המוזיקה 2ח מנותק
                                        חובב המוזיקה 2ח מנותק
                                        חובב המוזיקה 2
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #461

                                        @איני-יודע אני לא מצליח להוריד
                                        כותב לי: 'נכשל' הרשאות לא מספיקות או שגיאת רשת לסירוגין...

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • חובב המוזיקה 2ח חובב המוזיקה 2

                                          @איני-יודע אני לא מצליח להוריד
                                          כותב לי: 'נכשל' הרשאות לא מספיקות או שגיאת רשת לסירוגין...

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          איני יודע
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #462

                                          @חובב-המוזיקה-2
                                          טוב
                                          תודה על ההשתדלות בכ"א

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול