איך הצליחה המוזיקה החסידית הנוסטלגית לחזור לקידמת הבמה
-
לדעתי, זה פשוט כי אנשים הבינו שזו המוזיקה הכי מושקעת, הכי מקורית, עם הכי עומק, ושהכי קשה לשיר אותה. למי שיש שמיעה מוזיקלית נהנה מכל שניה ממוזיקה חסידית משובחת.גם אם הוא לא גדל עליה. מי שבאמת מבין במומזיקה פשוט נופל משיר חסידי טוב. מי שבאמת מבין במוזיקה לא מסוגל להנות מכל הזיופים שיש בחוץ. זו מוזיקה אמיתית, שהרגש נשפך ממנה בלי להתאמץ, היא מחזירה אותך למקומות וזמנים אחרים. ככשומעים שיר לא חסידי, טוב ככל שיהיה , האוזן נהנית. כששומעים שיר חסידי אותנטי, הנשמה נהנית!!!חחח בקיצור עשיתי פה אחלה יחץ למוזיקה הזאת....
-
אנשים הבינו שהעולם הוא גלגל...
שמה שהיה אקטואלי אז כמו משקפיים עגולות ועניבות עבות
אקטואלי גם היום..
כי היום זה הכי IN...
ועכשיו ברצינות....
אנשים גילו שלמוזיקה היום אין את האפקט של המוזיקה ההיא..
היום המוזיקה מאוד אינסטנט שמים מים ונהיה שיר והוא משביע ומחזיק ל1/10 ממה ששיר אחר פעם היה מחזיק...
היום שירים הם נכסי צאן פלסטיק.. -
מה אומרים
מה גרם למוזיקה החסידית אותנטית לפרוץ בחזרה בשנים האחרונות,@מיוזיק-בנשמה
בלי להכנס לשאלה אם פרץ או לא כמו שראיתי בהמשך השרשור
על הצד שכן פרץ ---- לדעתי בגלל שהיום נכנס חזק קומזיצים עם חוויה של התרוממות
והשירים החסדיים המקוריים הם פשוטים קליטים ומאוד מתאימים לאוירה של שירה בציבור
גם כל בחור עם קצת ידע בגיטרה משתלט עליהם בקלילות --וסתם ככה אם חוזרים לשירים
גם אחרי הרבה שנים סימן שהם שירים טובים -- ותמיד יהיו אקטואליים -
לאחרונה אני שומע יותר ויותר שירים חסידי נוסטלגים מתנגנים ברדיו
לא מדבר על סטופל
@מיוזיק-בנשמה מה אכפת לך??

חזרה המוזיקה הטובה? מצויין! (אני לא מרגישה את זה משום מה, איפה שמעת מוזיקה ישנה?) -
יש מישהו שלא שמע את "מן השמים" של זאנוויל?
זה יצירה של שמונה דקות!!!!!!!!!!!!
הנה לנו ההוכחה שהמוזיקה החסידית האותנטית חוזרת למרכז הבמה -
יש מישהו שלא שמע את "מן השמים" של זאנוויל?
זה יצירה של שמונה דקות!!!!!!!!!!!!
הנה לנו ההוכחה שהמוזיקה החסידית האותנטית חוזרת למרכז הבמה@אקורד-שבור אני לא שמעתי
(ואני גם לא ישמע בעז''ה, שירים שלו) -
יש מישהו שלא שמע את "מן השמים" של זאנוויל?
זה יצירה של שמונה דקות!!!!!!!!!!!!
הנה לנו ההוכחה שהמוזיקה החסידית האותנטית חוזרת למרכז הבמה@אקורד-שבור זאנויל משהו אחר גם בחתונת שהוא שר אין טרנסים יחסי ולא קשור מי האורגניסט
-
@אקורד-שבור אני לא שמעתי
(ואני גם לא ישמע בעז''ה, שירים שלו) -
אני חושב שכמו שהיום כמעט בכל דבר אוהבים לחזור לנוסטלגיה [פטיפונים חדשים וכו'] ככה גם במוזיקה התקדמנו והתקדמנו וחלאס אין באמת מה לחפש בטרקים כי זה לא באמת משמח אלא רק מוזיז את הגוף נטו לכן רובם מעדיפים לחזור למנגינות החסידיות האותנתיות הטובות והמשמחות באמת[טאטלע ממלכת כהנים וכו'] ככה אני חושב לעניות דעתי.
-
@אקורד-שבור אני לא שמעתי
(ואני גם לא ישמע בעז''ה, שירים שלו)@יהודה-n אמר באיך הצליחה המוזיקה החסידית הנוסטלגית לחזור לקידמת הבמה:
@אקורד-שבור אני לא שמעתי
(ואני גם לא ישמע בעז''ה, שירים שלו)למה אתה מדבר כחה מה הוא עשה לך
ברצינות הוא פשוט מטורף זאנוויל כדי לך לשמוע
ואני יודע שקצת קשה לשמוע את זה אבל כן מוזיקה חסידית בקידמת הבמה. -
@יהודה-n אמר באיך הצליחה המוזיקה החסידית הנוסטלגית לחזור לקידמת הבמה:
@אקורד-שבור אני לא שמעתי
(ואני גם לא ישמע בעז''ה, שירים שלו)למה אתה מדבר כחה מה הוא עשה לך
ברצינות הוא פשוט מטורף זאנוויל כדי לך לשמוע
ואני יודע שקצת קשה לשמוע את זה אבל כן מוזיקה חסידית בקידמת הבמה. -
@יונתן-פ לא עשה לי כלום
אני פשוט פחות מתחבר למוזיקה חסידית (כבדה)אתה למשל תשמע סלסולים של משה דוואק שהוא שר פיוטים ?
(אני לא מדבר על השירים שהוא הוצי, אלא על פיוטים) -
@יונתן-פ לא עשה לי כלום
אני פשוט פחות מתחבר למוזיקה חסידית (כבדה)אתה למשל תשמע סלסולים של משה דוואק שהוא שר פיוטים ?
(אני לא מדבר על השירים שהוא הוצי, אלא על פיוטים) -
@יהודה-n גם אני לא מיתחברת למוזיקה חסידית כבדה, עם ליטאי אני יותר מיסתדרת אבל בתכלס המוזיקה הישראלית יהודית הכי כיף לי לישמוע....
-
@יהודה-n גם אני לא מיתחברת למוזיקה חסידית כבדה, עם ליטאי אני יותר מיסתדרת אבל בתכלס המוזיקה הישראלית יהודית הכי כיף לי לישמוע....
@הדרי נכון מאוד
גם אני ככה
אבל בכל מקרה אני לא חושב שהמוזיקה החסידית הנוסטלגית שדיברו עליה כ"כ חזרה, תמיד היה מי שאהב ומי שלא -
@יונתן-פ לא עשה לי כלום
אני פשוט פחות מתחבר למוזיקה חסידית (כבדה)אתה למשל תשמע סלסולים של משה דוואק שהוא שר פיוטים ?
(אני לא מדבר על השירים שהוא הוצי, אלא על פיוטים)@יהודה-n אמר באיך הצליחה המוזיקה החסידית הנוסטלגית לחזור לקידמת הבמה:
אתה למשל תשמע סלסולים של משה דוואק שהוא שר פיוטים ?
מחילה אבל אני יגעל עד מאוד אני לא מסוגל לשמוע פיוטים למשל משה חבושה
אבל זה היה נראה כאילו באתה לתקוף את זאנוויל סך הכל אתה לא מתחבר אליו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות