דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. איך הצליחה המוזיקה החסידית הנוסטלגית לחזור לקידמת הבמה

איך הצליחה המוזיקה החסידית הנוסטלגית לחזור לקידמת הבמה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
100 פוסטים 25 כותבים 2.6k צפיות 1 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ה הגיטריסת

    אתם לא חושבות שיש משהו נחמד ונסטלגי בשירים מפעם?
    אני חושבת שלישן יש ערך ענק!

    מאיר fמ מנותק
    מאיר fמ מנותק
    מאיר f
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #80

    @הגיטריסת סגנון מאוד יפה ואם יש משמעות לשיר שאין הרבה כאלה אז זה מאוד יפה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ה הגיטריסת

      אתם לא חושבות שיש משהו נחמד ונסטלגי בשירים מפעם?
      אני חושבת שלישן יש ערך ענק!

      הדריה מנותק
      הדריה מנותק
      הדרי
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #81

      @הגיטריסת צודקת שיש משהו כיף בלהיזכר, אבל השירים החסידיים של פעם קצת מדקאים אותי, אני אוהבת סיגנון קצת שונה , היבנת?

      אביגיל 5א ה 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • ה הגיטריסת

        @hi-it-s-me ברדיו וכו'

        hi it's meH מנותק
        hi it's meH מנותק
        hi it's me
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #82

        @הגיטריסת אמר באיך הצליחה המוזיקה החסידית הנוסטלגית לחזור לקידמת הבמה:

        @hi-it-s-me ברדיו וכו'

        אני לא שומעת רדיו, כי אני לא אוהבת שמחליטים לי את השירים!
        אז מבחינתי היא לא עברה שינוי
        אני רק רואה שנגיד בישיבות שרים שירים יותר חסידיים
        כי איך שאני רואה את זה, השירים והזמרים החסידיים נקראים יותר פרומרים ,מהבחינה הזו......
        ולמה את מתכוונת שירים מפעם?
        יש פעם לפני 30 שנה
        ןפעם לפני שנה 20 וכו'...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • הדריה הדרי

          @הגיטריסת צודקת שיש משהו כיף בלהיזכר, אבל השירים החסידיים של פעם קצת מדקאים אותי, אני אוהבת סיגנון קצת שונה , היבנת?

          אביגיל 5א מנותק
          אביגיל 5א מנותק
          אביגיל 5
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #83

          אני חושבת שלא יעזור המוזיקה החסידית תמיד תהיה בסופו של דבר זו המוזיקה הכי מושקעת ואיכותית שמתקבלת על כולם

          מאיר fמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • הדריה הדרי

            @הגיטריסת צודקת שיש משהו כיף בלהיזכר, אבל השירים החסידיים של פעם קצת מדקאים אותי, אני אוהבת סיגנון קצת שונה , היבנת?

            ה מנותק
            ה מנותק
            הגיטריסת
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #84

            @הדרי זה ענין של טעם גם אני מרצוני לא ישמע כאלה שירים אבל מעריכה את הסגנון
            ולא אוהבת שמזלזלים בישן

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • אביגיל 5א אביגיל 5

              אני חושבת שלא יעזור המוזיקה החסידית תמיד תהיה בסופו של דבר זו המוזיקה הכי מושקעת ואיכותית שמתקבלת על כולם

              מאיר fמ מנותק
              מאיר fמ מנותק
              מאיר f
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #85

              @אביגיל-5 לא חושב שזה הכי משקע השירים של פעם זה השירים הכי לא מושקעים

              אביגיל 5א הדריה 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • מאיר fמ מאיר f

                @אביגיל-5 לא חושב שזה הכי משקע השירים של פעם זה השירים הכי לא מושקעים

                אביגיל 5א מנותק
                אביגיל 5א מנותק
                אביגיל 5
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אביגיל 5
                #86

                @מאיר-f
                מה פתאום מלא שירים זה הקלטות של כלים חיים והיום אין את זה כמעט בשירים החדשים ודרך אגב המעבדים הכי גדולים עיבדו ומעבדים את המוזיקה הזאת( והשירים הישנים לא נשמעים טוב בגלל שלא היה סאונד מתקדם כמו שיש היום)

                מאיר fמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מאיר fמ מאיר f

                  @אביגיל-5 לא חושב שזה הכי משקע השירים של פעם זה השירים הכי לא מושקעים

                  הדריה מנותק
                  הדריה מנותק
                  הדרי
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #87

                  @מאיר-f תלוי, השירים של פעם לפני 30 שנה בערך פחות איכותיים כי תחשבו שפעם לא היה את כל התוכנות שיש היום...

                  מאיר fמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • הדריה הדרי

                    @מאיר-f תלוי, השירים של פעם לפני 30 שנה בערך פחות איכותיים כי תחשבו שפעם לא היה את כל התוכנות שיש היום...

                    מאיר fמ מנותק
                    מאיר fמ מנותק
                    מאיר f
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #88

                    @הדרי המוזיקה כל הזמן מתקדמת ככל יותר ישן פחות איכות

                    הדריה תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מאיר fמ מאיר f

                      @הדרי המוזיקה כל הזמן מתקדמת ככל יותר ישן פחות איכות

                      הדריה מנותק
                      הדריה מנותק
                      הדרי
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #89

                      @מאיר-f זה בידיוק מה שהיתכוונתי , 😊

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • אביגיל 5א אביגיל 5

                        @מאיר-f
                        מה פתאום מלא שירים זה הקלטות של כלים חיים והיום אין את זה כמעט בשירים החדשים ודרך אגב המעבדים הכי גדולים עיבדו ומעבדים את המוזיקה הזאת( והשירים הישנים לא נשמעים טוב בגלל שלא היה סאונד מתקדם כמו שיש היום)

                        מאיר fמ מנותק
                        מאיר fמ מנותק
                        מאיר f
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #90

                        @אביגיל-5 היום בגלל כל המישוב אפשר להוציא את הכל הכי איכותי שיש ולא משנה כלי חיים אל נשמע אותו דבר ואפשר לעשות הכל היום במחשב אם הית פעם באולפן תביני אותי ולכן לא יכול להיות שפעם היה יותר מקצועי אלא אם המעבד של היום הוא לא איכותי

                        הדריה אביגיל 5א 3 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • מאיר fמ מאיר f

                          @אביגיל-5 היום בגלל כל המישוב אפשר להוציא את הכל הכי איכותי שיש ולא משנה כלי חיים אל נשמע אותו דבר ואפשר לעשות הכל היום במחשב אם הית פעם באולפן תביני אותי ולכן לא יכול להיות שפעם היה יותר מקצועי אלא אם המעבד של היום הוא לא איכותי

                          הדריה מנותק
                          הדריה מנותק
                          הדרי
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #91
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מאיר fמ מאיר f

                            @אביגיל-5 היום בגלל כל המישוב אפשר להוציא את הכל הכי איכותי שיש ולא משנה כלי חיים אל נשמע אותו דבר ואפשר לעשות הכל היום במחשב אם הית פעם באולפן תביני אותי ולכן לא יכול להיות שפעם היה יותר מקצועי אלא אם המעבד של היום הוא לא איכותי

                            אביגיל 5א מנותק
                            אביגיל 5א מנותק
                            אביגיל 5
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #92

                            @מאיר-f
                            לא התכוונתי מקצועיות התכוונתי השקעה כי פעם לא היה את האפשרויות האלה והשקיעו הרבה על המוזיקה הזאת למרות שזה נשמע גרוע

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מאיר fמ מאיר f

                              @אביגיל-5 היום בגלל כל המישוב אפשר להוציא את הכל הכי איכותי שיש ולא משנה כלי חיים אל נשמע אותו דבר ואפשר לעשות הכל היום במחשב אם הית פעם באולפן תביני אותי ולכן לא יכול להיות שפעם היה יותר מקצועי אלא אם המעבד של היום הוא לא איכותי

                              הדריה מנותק
                              הדריה מנותק
                              הדרי
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                              #93

                              @מאיר-f היום אפשר לעשות הכל בתוכנות, יש לי אולפן מיקצועי בבית ואני יודעת למה הכוונה..., אפשר לעשות דברים שלא חלמתם אליהם, בקיצור גם עם מגיעה אלי מישהי שאין לה ביכלל קול יפה אפשר לשנות את זה בקל..😊

                              מאיר fמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • הדריה הדרי

                                @מאיר-f היום אפשר לעשות הכל בתוכנות, יש לי אולפן מיקצועי בבית ואני יודעת למה הכוונה..., אפשר לעשות דברים שלא חלמתם אליהם, בקיצור גם עם מגיעה אלי מישהי שאין לה ביכלל קול יפה אפשר לשנות את זה בקל..😊

                                מאיר fמ מנותק
                                מאיר fמ מנותק
                                מאיר f
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #94

                                @הדרי אז אין ענין בשירים ישנים
                                אבל אני אוהב שירים חדשים ובעיבוד מעורב סיגנון ישן וזה מטורף

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • הדריה הדרי

                                  @מאיר-f היום אפשר לעשות הכל בתוכנות, יש לי אולפן מיקצועי בבית ואני יודעת למה הכוונה..., אפשר לעשות דברים שלא חלמתם אליהם, בקיצור גם עם מגיעה אלי מישהי שאין לה ביכלל קול יפה אפשר לשנות את זה בקל..😊

                                  מאיר fמ מנותק
                                  מאיר fמ מנותק
                                  מאיר f
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #95

                                  @הדרי תעלי איזה עיבוד שלך

                                  הדריה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מאיר fמ מאיר f

                                    @הדרי תעלי איזה עיבוד שלך

                                    הדריה מנותק
                                    הדריה מנותק
                                    הדרי
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #96

                                    @מאיר-f אבל כל השירים שהוקלטו באולפן שלי בנות שרות...(חבל)

                                    מאיר fמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • הדריה הדרי

                                      @מאיר-f אבל כל השירים שהוקלטו באולפן שלי בנות שרות...(חבל)

                                      מאיר fמ מנותק
                                      מאיר fמ מנותק
                                      מאיר f
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #97

                                      @הדרי את לא יכולה להוריד את הקול?

                                      הדריה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מאיר fמ מאיר f

                                        @הדרי את לא יכולה להוריד את הקול?

                                        הדריה מנותק
                                        הדריה מנותק
                                        הדרי
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                                        #98
                                        פוסט זה נמחק!
                                        מאיר fמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • הדריה הדרי

                                          פוסט זה נמחק!

                                          מאיר fמ מנותק
                                          מאיר fמ מנותק
                                          מאיר f
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #99

                                          @הדרי הפליבק לא שלך לא שינת אותו? אם לא אז באמת אין ענין אבל תודה מראש

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול