עזרה הדדית | שירים שיתופיים.📜
-
זה השיר הסופי עם עוד הוספות...
החופש
חופש זה מהפכה
השעות בהפיכה
זה נמצא בבריכה
וזה רוקד בשמחה,בבוקר בקייטנה
פעולה קטנטנה
ופורצים בשירה
בפיזמון הקייטנה,'חופש פה באויר
אפ'חד לא מפסיק לשיר
חופש פה בקיטנה
השמחה עולה עולה'
( @יהודה-n)על ספסל לשבת
מול ציפור מרחפת
עפיפון אי שם עף
בפריחה אני מוקף,בגן חיות יוצא לטייל
על קרנף וקיפוד מסתכל
הפרות רועות, הטבע מדהים
הפירות טובים, החיים היפים,פנים מאושרות
ילדים מחייכים,
העיניים מבזיקות
איזה חופש מדהיםכמובן את יכולה להשתמש בזה אבל תני לי קרדיט...
-
-
@shoval
חופש זה להיות פרפר
כמו ציפור לעוף בהר
לראות פרה קרנף קיפוד
פיצה פופקורן תביא לי עוד
פרח לקטוף ופטרוית לאסוף
ועם האופניים בפארק
את כולם לעקוף
שלא יפסק החופש
שלא יגיע הסוף
להיות חופשי כמו פרפר
להשתזף על החוף@אילן-פ וואווו איזה מהמם, אהבתי ברמות!!!
תודה ענקיתתתת
כתבת את זה מנקודת מבט ילדותית ולכן אני לא מוכנה לוותר על זה,
למרות שכבר ערכתי את השיר וניקדתי אותו...
אז אני הולכת לעשות עכשיו מיקס עם השיר הנ"ל
כדי לשדרג אותו עוד קצת...
תודה רבה לכולכם!!!!
תגידו מה אני עושה עם הקרדיט?????
-
כ כ.פ. התייחס לנושא זה ב
-
@דינההה
אולי פחות הכרתי אותך
אבל כאב לי הלב כששמעתי
כמעט ולא הייתי איתך
כשנעלמת באמת בכיתימצטערת שאת הזמן לא ניצלתי
מתחרטת שרק בקבר כאבתי
לא אוכל לראותך לעולם
איך זה כואב שבן אדם נעלםעכשיו מבינה כשכולם אומרים
שרק שאנשים נעלמים
מבינים כמה הם היו לי
בסך הכל בחיים חשובים...טוהר
-
פ פונץ' בננה התייחס לנושא זה ב
-
פ פונץ' בננה התייחס לנושא זה ב
-
@דינההה
אולי פחות הכרתי אותך
אבל כאב לי הלב כששמעתי
כמעט ולא הייתי איתך
כשנעלמת באמת בכיתימצטערת שאת הזמן לא ניצלתי
מתחרטת שרק בקבר כאבתי
לא אוכל לראותך לעולם
איך זה כואב שבן אדם נעלםעכשיו מבינה כשכולם אומרים
שרק שאנשים נעלמים
מבינים כמה הם היו לי
בסך הכל בחיים חשובים...טוהר
@הדס-ט את רוצה את השיר?
הוא קצת על המושג הזה לא זוכרת איך קוראים לו ואז כאילו בא האור והיא לא מתייאשת -
@הדס-ט מה?
-
אני אשמח מי שיכול לתת לי סוג של בית בסיגנון ראפ לשיר של נותי ליברמן ים שך דמעות תודה רבה.
@ארי-גולד אתה כותב
אשמח אם אתה תכתוב לי משהו תודה אחי
-
אני אשמח מי שיכול לתת לי סוג של בית בסיגנון ראפ לשיר של נותי ליברמן ים שך דמעות תודה רבה.
@ארי-גולד אתה כותב
אשמח אם אתה תכתוב לי משהו תודה אחי
@מלך-הכתיבה לכתוב לך או להשיג מישיר?
על איזה סגנון לכתוב? -
@מלך-הכתיבה לכתוב לך או להשיג מישיר?
על איזה סגנון לכתוב?@רות-רפפורט לא משנה לי
סיגנום בני הורביץ
-
מישהו יכול לעזור לי?
כתבתי מילים לשיר ואני לא יודע מה מתאים לחלק הראשון ומה לשני
ואני אשמח אם מישהו יוסיף גם מילים
ואני אשמח להערות והארות(שיר בעברי'ס)
ראש השנה ויום הכיפורים
מתפלל ומבקש רבונו של עולם
שמע תפילתנו ותחינתנו
ותכניסנו לסיפרם של צדיקים
ביום הכיפוריםלבושים כמו מלאכים מבקשים ומתחננים
אבינו מלכנו כתבנו בספר החיים
ותכניסנו לסיפרם של צדיקים ביום הכיפורים -
ד דוד 33 התייחס לנושא זה ב
-
מישהו יכול לעזור לי?
כתבתי מילים לשיר ואני לא יודע מה מתאים לחלק הראשון ומה לשני
ואני אשמח אם מישהו יוסיף גם מילים
ואני אשמח להערות והארות(שיר בעברי'ס)
ראש השנה ויום הכיפורים
מתפלל ומבקש רבונו של עולם
שמע תפילתנו ותחינתנו
ותכניסנו לסיפרם של צדיקים
ביום הכיפוריםלבושים כמו מלאכים מבקשים ומתחננים
אבינו מלכנו כתבנו בספר החיים
ותכניסנו לסיפרם של צדיקים ביום הכיפורים@דוד-33
ראש השנה ויו"כ
מתפלל ומבקש מה' רחמים
שמע תפילתנו ותחינתנו
ותכניסו לספר צדיקיםלבושים כמו מלאכים מבקשים ומתחננים
איבנו מלכנו כתבנו בספר החיים
ותכניסו לסיפרם של הצדיקיםעת נעילה הגיע, זועקים למחילה
מאדון הכל המלך האחד
ה' הוא המלך קוראים בתחינה
אבינו מלכנו זכרנו בזיכרון טוב לפניךמקווה שהמשכתי טוב... פעם ראשונה שאני "כותב" שיר בפורום...
-
@דוד-33
ראש השנה ויו"כ
מתפלל ומבקש מה' רחמים
שמע תפילתנו ותחינתנו
ותכניסו לספר צדיקיםלבושים כמו מלאכים מבקשים ומתחננים
איבנו מלכנו כתבנו בספר החיים
ותכניסו לסיפרם של הצדיקיםעת נעילה הגיע, זועקים למחילה
מאדון הכל המלך האחד
ה' הוא המלך קוראים בתחינה
אבינו מלכנו זכרנו בזיכרון טוב לפניךמקווה שהמשכתי טוב... פעם ראשונה שאני "כותב" שיר בפורום...
@חכם_בלילה יפה
-
@רות-רפפורט לא משנה לי
סיגנום בני הורביץ
@מלך-הכתיבה אמר בעזרה הדדית | שירים שיתופיים.
:@רות-רפפורט לא משנה לי
סיגנום בני הורביץ
סורי אבל אני לא מכירה אותו כול כך
-
@דוד-33
ראש השנה ויו"כ
מתפלל ומבקש מה' רחמים
שמע תפילתנו ותחינתנו
ותכניסו לספר צדיקיםלבושים כמו מלאכים מבקשים ומתחננים
איבנו מלכנו כתבנו בספר החיים
ותכניסו לסיפרם של הצדיקיםעת נעילה הגיע, זועקים למחילה
מאדון הכל המלך האחד
ה' הוא המלך קוראים בתחינה
אבינו מלכנו זכרנו בזיכרון טוב לפניךמקווה שהמשכתי טוב... פעם ראשונה שאני "כותב" שיר בפורום...
@חכם_בלילה מושלם
תמשיך לכתוב עוד שירים בפורום -
כ כ.פ. התייחס לנושא זה ב
-
@חכם_בלילה מושלם
תמשיך לכתוב עוד שירים בפורום@רות-רפפורט היי
אני צריכה עזרה
אני יודעת שפה אני יקבל את זה אז מראש תודה ענקית
ואיזה כיף שיש אותכם
אני מתנדבת במועדונית של בנות תסמונות דאון גדולו
אנחנו רוצות לעשות להם קליפ
על השיר נקודות
ואני צריכה לכתוב על זה מילים מישהו יכול לעזור לי פליזזז
חסד ענק תודה מראש -
@רות-רפפורט היי
אני צריכה עזרה
אני יודעת שפה אני יקבל את זה אז מראש תודה ענקית
ואיזה כיף שיש אותכם
אני מתנדבת במועדונית של בנות תסמונות דאון גדולו
אנחנו רוצות לעשות להם קליפ
על השיר נקודות
ואני צריכה לכתוב על זה מילים מישהו יכול לעזור לי פליזזז
חסד ענק תודה מראש@המחבל-המחופש היי כתבתי ותגידי אם זה בסדר אם כן אני אמשיך לכתוב כי יש לי כאן עוד בית שתיים...
הי יש לך שמש בעינים
חום בקצות האצבעות
אתה לא רואה עדיין
אבל יש לך הרבה יכולותיש לך חיוך על השפתיים
זוהר מתוך העצמות
כמו קשת בשמים
יש בך הרבה יכולותכי חיוך שחיכת גם כשלא בדיוק היה צריך
מעיד שאת הטוב הזה אתה תמיד תמיד מפיץ
ונכן שעברנו המון
אבל במקום לחפש סיבות
תתחיל למצוא בך את היכולותאחד
לא וויתרת על האהבה
שתיים
כל יום אתה מתחיל מהתחלה
שלוש
יש לך שמחה מתוך הלב ואתה אף פעם לא שוכח אותה
חמש
חיפשת תמיד לחבק ת'אחרים
שש
בנפילה הצלחת להרים
ומה שנאחל לך זה לחיות איתן עד 120תודה למקצב על הבמה המכובדת שמאפשרת הבעה חפשית בהמון צורות, אני חושבת לגבי השיר הזה שהוא מתאים לא רק לילדים מיוחדים אז מי שרוצה יכול בכיף להשתמש במילים
ושתהיה לכולם שנה טובה ומבורכת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות