דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. עזרה הדדית | שירים שיתופיים.📜

עזרה הדדית | שירים שיתופיים.📜

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
112 פוסטים 31 כותבים 8.7k צפיות 11 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מנותק
    מ מנותק
    מיני מאוב
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #70
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • פונץ' בננהפ פונץ' בננה התייחס לנושא זה ב
    • טותייייט טותיייי

      @דינההה
      אולי פחות הכרתי אותך
      אבל כאב לי הלב כששמעתי
      כמעט ולא הייתי איתך
      כשנעלמת באמת בכיתי

      מצטערת שאת הזמן לא ניצלתי
      מתחרטת שרק בקבר כאבתי
      לא אוכל לראותך לעולם
      איך זה כואב שבן אדם נעלם

      עכשיו מבינה כשכולם אומרים
      שרק שאנשים נעלמים
      מבינים כמה הם היו לי
      בסך הכל בחיים חשובים...

      טוהר

      רות רפפורטר מנותק
      רות רפפורטר מנותק
      רות רפפורט
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי רות רפפורט
      #71

      @הדס-ט את רוצה את השיר?
      הוא קצת על המושג הזה לא זוכרת איך קוראים לו ואז כאילו בא האור והיא לא מתייאשת

      "יהודי אף פעם לא מתייאש
      תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
      (אני)

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • נ מנותק
        נ מנותק
        נעמי ה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #72

        @הדס-ט
        עדיין צריכה שיר?

        הדס.טה תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • נ נעמי ה

          @הדס-ט
          עדיין צריכה שיר?

          הדס.טה מנותק
          הדס.טה מנותק
          הדס.ט
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #73

          @נעמי-ה
          ואיי סליחה שלא עניתי
          אשמח לשיר
          רות רפפורט מה אני לא מצליח לתייג אותך?

          אם הערבים יניחו את נשקם, לא תהיה יותר מלחמה. אם ישראל תניח את נשקה, לא תהיה יותר מדינת ישראל.

          נ רות רפפורטר 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • הדס.טה הדס.ט

            @נעמי-ה
            ואיי סליחה שלא עניתי
            אשמח לשיר
            רות רפפורט מה אני לא מצליח לתייג אותך?

            נ מנותק
            נ מנותק
            נעמי ה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #74
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • הדס.טה הדס.ט

              @נעמי-ה
              ואיי סליחה שלא עניתי
              אשמח לשיר
              רות רפפורט מה אני לא מצליח לתייג אותך?

              רות רפפורטר מנותק
              רות רפפורטר מנותק
              רות רפפורט
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #75

              @הדס-ט מה?

              "יהודי אף פעם לא מתייאש
              תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
              (אני)

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • מ מנותק
                מ מנותק
                מלך הכתיבה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #76

                אני אשמח מי שיכול לתת לי סוג של בית בסיגנון ראפ לשיר של נותי ליברמן ים שך דמעות תודה רבה.

                @ארי-גולד אתה כותב 💥 אשמח אם אתה תכתוב לי משהו תודה אחי👍

                רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מ מלך הכתיבה

                  אני אשמח מי שיכול לתת לי סוג של בית בסיגנון ראפ לשיר של נותי ליברמן ים שך דמעות תודה רבה.

                  @ארי-גולד אתה כותב 💥 אשמח אם אתה תכתוב לי משהו תודה אחי👍

                  רות רפפורטר מנותק
                  רות רפפורטר מנותק
                  רות רפפורט
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #77

                  @מלך-הכתיבה לכתוב לך או להשיג מישיר?
                  על איזה סגנון לכתוב?

                  "יהודי אף פעם לא מתייאש
                  תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
                  (אני)

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • רות רפפורטר רות רפפורט

                    @מלך-הכתיבה לכתוב לך או להשיג מישיר?
                    על איזה סגנון לכתוב?

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    מלך הכתיבה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מלך הכתיבה
                    #78

                    @רות-רפפורט לא משנה לי

                    סיגנום בני הורביץ

                    רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • דוד 33ד מנותק
                      דוד 33ד מנותק
                      דוד 33
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                      #79

                      מישהו יכול לעזור לי?
                      כתבתי מילים לשיר ואני לא יודע מה מתאים לחלק הראשון ומה לשני
                      ואני אשמח אם מישהו יוסיף גם מילים
                      ואני אשמח להערות והארות

                      (שיר בעברי'ס)
                      ראש השנה ויום הכיפורים
                      מתפלל ומבקש רבונו של עולם
                      שמע תפילתנו ותחינתנו
                      ותכניסנו לסיפרם של צדיקים
                      ביום הכיפורים

                      לבושים כמו מלאכים מבקשים ומתחננים
                      אבינו מלכנו כתבנו בספר החיים
                      ותכניסנו לסיפרם של צדיקים ביום הכיפורים

                      חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • דוד 33ד דוד 33 התייחס לנושא זה ב
                      • דוד 33ד דוד 33

                        מישהו יכול לעזור לי?
                        כתבתי מילים לשיר ואני לא יודע מה מתאים לחלק הראשון ומה לשני
                        ואני אשמח אם מישהו יוסיף גם מילים
                        ואני אשמח להערות והארות

                        (שיר בעברי'ס)
                        ראש השנה ויום הכיפורים
                        מתפלל ומבקש רבונו של עולם
                        שמע תפילתנו ותחינתנו
                        ותכניסנו לסיפרם של צדיקים
                        ביום הכיפורים

                        לבושים כמו מלאכים מבקשים ומתחננים
                        אבינו מלכנו כתבנו בספר החיים
                        ותכניסנו לסיפרם של צדיקים ביום הכיפורים

                        חכם_בלילהח מנותק
                        חכם_בלילהח מנותק
                        חכם_בלילה
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חכם_בלילה
                        #80

                        @דוד-33
                        ראש השנה ויו"כ
                        מתפלל ומבקש מה' רחמים
                        שמע תפילתנו ותחינתנו
                        ותכניסו לספר צדיקים

                        לבושים כמו מלאכים מבקשים ומתחננים
                        איבנו מלכנו כתבנו בספר החיים
                        ותכניסו לסיפרם של הצדיקים

                        עת נעילה הגיע, זועקים למחילה
                        מאדון הכל המלך האחד
                        ה' הוא המלך קוראים בתחינה
                        אבינו מלכנו זכרנו בזיכרון טוב לפניך

                        מקווה שהמשכתי טוב... פעם ראשונה שאני "כותב" שיר בפורום...

                        "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                        דוד 33ד רות רפפורטר 2 תגובות תגובה אחרונה
                        3
                        • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                          @דוד-33
                          ראש השנה ויו"כ
                          מתפלל ומבקש מה' רחמים
                          שמע תפילתנו ותחינתנו
                          ותכניסו לספר צדיקים

                          לבושים כמו מלאכים מבקשים ומתחננים
                          איבנו מלכנו כתבנו בספר החיים
                          ותכניסו לסיפרם של הצדיקים

                          עת נעילה הגיע, זועקים למחילה
                          מאדון הכל המלך האחד
                          ה' הוא המלך קוראים בתחינה
                          אבינו מלכנו זכרנו בזיכרון טוב לפניך

                          מקווה שהמשכתי טוב... פעם ראשונה שאני "כותב" שיר בפורום...

                          דוד 33ד מנותק
                          דוד 33ד מנותק
                          דוד 33
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #81

                          @חכם_בלילה יפה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • מ מלך הכתיבה

                            @רות-רפפורט לא משנה לי

                            סיגנום בני הורביץ

                            רות רפפורטר מנותק
                            רות רפפורטר מנותק
                            רות רפפורט
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #82

                            @מלך-הכתיבה אמר בעזרה הדדית | שירים שיתופיים.📜:

                            @רות-רפפורט לא משנה לי

                            סיגנום בני הורביץ

                            סורי אבל אני לא מכירה אותו כול כך

                            "יהודי אף פעם לא מתייאש
                            תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
                            (אני)

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                              @דוד-33
                              ראש השנה ויו"כ
                              מתפלל ומבקש מה' רחמים
                              שמע תפילתנו ותחינתנו
                              ותכניסו לספר צדיקים

                              לבושים כמו מלאכים מבקשים ומתחננים
                              איבנו מלכנו כתבנו בספר החיים
                              ותכניסו לסיפרם של הצדיקים

                              עת נעילה הגיע, זועקים למחילה
                              מאדון הכל המלך האחד
                              ה' הוא המלך קוראים בתחינה
                              אבינו מלכנו זכרנו בזיכרון טוב לפניך

                              מקווה שהמשכתי טוב... פעם ראשונה שאני "כותב" שיר בפורום...

                              רות רפפורטר מנותק
                              רות רפפורטר מנותק
                              רות רפפורט
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #83

                              @חכם_בלילה מושלם
                              תמשיך לכתוב עוד שירים בפורום

                              "יהודי אף פעם לא מתייאש
                              תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
                              (אני)

                              המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • כ.פ.כ כ.פ. התייחס לנושא זה ב
                              • רות רפפורטר רות רפפורט

                                @חכם_בלילה מושלם
                                תמשיך לכתוב עוד שירים בפורום

                                המחבל המחופשה מנותק
                                המחבל המחופשה מנותק
                                המחבל המחופש
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #84

                                @רות-רפפורט היי
                                אני צריכה עזרה
                                אני יודעת שפה אני יקבל את זה אז מראש תודה ענקית
                                ואיזה כיף שיש אותכם
                                אני מתנדבת במועדונית של בנות תסמונות דאון גדולו
                                אנחנו רוצות לעשות להם קליפ
                                על השיר נקודות
                                ואני צריכה לכתוב על זה מילים מישהו יכול לעזור לי פליזזז
                                חסד ענק תודה מראש

                                "קשה לשכוח אנשים
                                שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                בינינו לא משנהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                                  @רות-רפפורט היי
                                  אני צריכה עזרה
                                  אני יודעת שפה אני יקבל את זה אז מראש תודה ענקית
                                  ואיזה כיף שיש אותכם
                                  אני מתנדבת במועדונית של בנות תסמונות דאון גדולו
                                  אנחנו רוצות לעשות להם קליפ
                                  על השיר נקודות
                                  ואני צריכה לכתוב על זה מילים מישהו יכול לעזור לי פליזזז
                                  חסד ענק תודה מראש

                                  בינינו לא משנהב מנותק
                                  בינינו לא משנהב מנותק
                                  בינינו לא משנה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #85

                                  @המחבל-המחופש היי כתבתי ותגידי אם זה בסדר אם כן אני אמשיך לכתוב כי יש לי כאן עוד בית שתיים...

                                  הי יש לך שמש בעינים
                                  חום בקצות האצבעות
                                  אתה לא רואה עדיין
                                  אבל יש לך הרבה יכולות

                                  יש לך חיוך על השפתיים
                                  זוהר מתוך העצמות
                                  כמו קשת בשמים
                                  יש בך הרבה יכולות

                                  כי חיוך שחיכת גם כשלא בדיוק היה צריך
                                  מעיד שאת הטוב הזה אתה תמיד תמיד מפיץ
                                  ונכן שעברנו המון
                                  אבל במקום לחפש סיבות
                                  תתחיל למצוא בך את היכולות

                                  אחד
                                  לא וויתרת על האהבה
                                  שתיים
                                  כל יום אתה מתחיל מהתחלה
                                  שלוש
                                  יש לך שמחה מתוך הלב ואתה אף פעם לא שוכח אותה
                                  חמש
                                  חיפשת תמיד לחבק ת'אחרים
                                  שש
                                  בנפילה הצלחת להרים
                                  ומה שנאחל לך זה לחיות איתן עד 120

                                  תודה למקצב על הבמה המכובדת שמאפשרת הבעה חפשית בהמון צורות, אני חושבת לגבי השיר הזה שהוא מתאים לא רק לילדים מיוחדים אז מי שרוצה יכול בכיף להשתמש במילים😊 ושתהיה לכולם שנה טובה ומבורכת👍

                                  אם האהבה הייתה מלחמה כמה חזק הייתם נלחמים?🧨🏁🖤

                                  המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • בינינו לא משנהב בינינו לא משנה

                                    @המחבל-המחופש היי כתבתי ותגידי אם זה בסדר אם כן אני אמשיך לכתוב כי יש לי כאן עוד בית שתיים...

                                    הי יש לך שמש בעינים
                                    חום בקצות האצבעות
                                    אתה לא רואה עדיין
                                    אבל יש לך הרבה יכולות

                                    יש לך חיוך על השפתיים
                                    זוהר מתוך העצמות
                                    כמו קשת בשמים
                                    יש בך הרבה יכולות

                                    כי חיוך שחיכת גם כשלא בדיוק היה צריך
                                    מעיד שאת הטוב הזה אתה תמיד תמיד מפיץ
                                    ונכן שעברנו המון
                                    אבל במקום לחפש סיבות
                                    תתחיל למצוא בך את היכולות

                                    אחד
                                    לא וויתרת על האהבה
                                    שתיים
                                    כל יום אתה מתחיל מהתחלה
                                    שלוש
                                    יש לך שמחה מתוך הלב ואתה אף פעם לא שוכח אותה
                                    חמש
                                    חיפשת תמיד לחבק ת'אחרים
                                    שש
                                    בנפילה הצלחת להרים
                                    ומה שנאחל לך זה לחיות איתן עד 120

                                    תודה למקצב על הבמה המכובדת שמאפשרת הבעה חפשית בהמון צורות, אני חושבת לגבי השיר הזה שהוא מתאים לא רק לילדים מיוחדים אז מי שרוצה יכול בכיף להשתמש במילים😊 ושתהיה לכולם שנה טובה ומבורכת👍

                                    המחבל המחופשה מנותק
                                    המחבל המחופשה מנותק
                                    המחבל המחופש
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #86

                                    @בינינו-לא-משנה השיר שכתבת מטורף! שאפו ענק ותודה ענקית!
                                    לא הבנת אותי
                                    ואני יסביר
                                    אנחנו רוצות שיר ממש על המועדונית תחיי חברה וכולי
                                    ועד כמה הם הכי...
                                    לכן אחזתי שמישהו מבחוץ יחבר זה פחות ילך
                                    לכן אני יתחיל לחבר ואז אני ישמח ממש עם תשפצו אותי בשביל שזה יצא מושלם!
                                    וחוץ מזה תגידו לי עם זה יפה
                                    שבמקום להגיד 1
                                    אלה לומר שם של בת מהמועדונית או מתנדבת יש לנו בדיוק 9
                                    או מתנדבת מה אומרים?
                                    תודה על העזרה

                                    "קשה לשכוח אנשים
                                    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                    בינינו לא משנהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                                      @בינינו-לא-משנה השיר שכתבת מטורף! שאפו ענק ותודה ענקית!
                                      לא הבנת אותי
                                      ואני יסביר
                                      אנחנו רוצות שיר ממש על המועדונית תחיי חברה וכולי
                                      ועד כמה הם הכי...
                                      לכן אחזתי שמישהו מבחוץ יחבר זה פחות ילך
                                      לכן אני יתחיל לחבר ואז אני ישמח ממש עם תשפצו אותי בשביל שזה יצא מושלם!
                                      וחוץ מזה תגידו לי עם זה יפה
                                      שבמקום להגיד 1
                                      אלה לומר שם של בת מהמועדונית או מתנדבת יש לנו בדיוק 9
                                      או מתנדבת מה אומרים?
                                      תודה על העזרה

                                      בינינו לא משנהב מנותק
                                      בינינו לא משנהב מנותק
                                      בינינו לא משנה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #87

                                      @המחבל-המחופש נראלי זה רעיון טוב ממש אם כי תדעי שכשכתבתי את השיר מזה הטלבטתי איך לכתוב האם לילדים או למתנדבות (אגב גם אני מתנדבת במועדונית😜 😅 )
                                      אז אם תשימי לב השיר הוא חצי חצי כאילו חלק לילדים וחלק למתנדבות, בכל אופן אשמח לעזור לך לשפץ 🤙

                                      אם האהבה הייתה מלחמה כמה חזק הייתם נלחמים?🧨🏁🖤

                                      המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • בינינו לא משנהב בינינו לא משנה

                                        @המחבל-המחופש נראלי זה רעיון טוב ממש אם כי תדעי שכשכתבתי את השיר מזה הטלבטתי איך לכתוב האם לילדים או למתנדבות (אגב גם אני מתנדבת במועדונית😜 😅 )
                                        אז אם תשימי לב השיר הוא חצי חצי כאילו חלק לילדים וחלק למתנדבות, בכל אופן אשמח לעזור לך לשפץ 🤙

                                        המחבל המחופשה מנותק
                                        המחבל המחופשה מנותק
                                        המחבל המחופש
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #88

                                        @בינינו-לא-משנה התחלתי כבר עם בית אחד תגידי איך הוא

                                        היי
                                        בכל יום שלישי
                                        אנחנו קמות מאושרות
                                        אתם לא יודעות אבל
                                        יש לנו היום מועדונית

                                        קיצער צריכה להמשיך
                                        אבל זה הכיוון בערך

                                        "קשה לשכוח אנשים
                                        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                        בינינו לא משנהב אילן פא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        1
                                        • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                                          @בינינו-לא-משנה התחלתי כבר עם בית אחד תגידי איך הוא

                                          היי
                                          בכל יום שלישי
                                          אנחנו קמות מאושרות
                                          אתם לא יודעות אבל
                                          יש לנו היום מועדונית

                                          קיצער צריכה להמשיך
                                          אבל זה הכיוון בערך

                                          בינינו לא משנהב מנותק
                                          בינינו לא משנהב מנותק
                                          בינינו לא משנה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #89

                                          @המחבל-המחופש סבבה נחמד אבל זה לא בצלילי של השיר המקורי, לי זה מפריע אבל אם זה בסדר לך ואין לך כח לשנות אז לא בין- כך זה כולה המנון מועדונית כולנו יודעות שלא צריך לקחת את זה קשה😝 😝

                                          אם האהבה הייתה מלחמה כמה חזק הייתם נלחמים?🧨🏁🖤

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול