-
@חובבת-מוזיקה-צעירה אמר בקובי ברומר!!!!:
@כ-פ גם אני חיפשתי את זה
יש אפשרות שיעלו את זה במגיקוד אבל שיהיה ברור ולא מתושתשאיכות יותר טובה וברורה...
https://send.magicode.me/send-file/***file/15aab35454770ebfd8da4830829917cdac875ab6/view
@מיאה-ב תודההה!!!
פשוט נגמרו לי הלייקים להיום........ -
@פונץ-בננה לא, אבל הקליפים שיש לו מאודדדדד ישנים!!!!!!
מהתקופה האחרונה שלו זה הקליפ היחיד...@אניייי הראשון שאני רואה, זה החדש. אפשר קישורים?
תודה. -
@אניייי הראשון שאני רואה, זה החדש. אפשר קישורים?
תודה.@פונץ-בננה רוצה קישורים לקליפים אחרים שלו?
-
@פונץ-בננה רוצה קישורים לקליפים אחרים שלו?
@מישהי-מיוחדת כן, תודה.
-
@מישהי-מיוחדת כן, תודה.
@פונץ-בננה https://send.magicode.me/send-file/file/b0a542d****7660e65a614251e7eae4681f826b42d1d/view
https://send.magicode.me/send-file/file/f39bde0a***03dc45f9a9c01735b408a4be8fe21ac0/view
-
@המבין למי שרוצה ביוטיוב
https://www.youtube.com/watch?v=lcQQUaw7spo@חובבת-מוזיקה-צעירה
שיר מושלםם!!!!
הקליפ פחות...
גם אני חיכתי לקטע עם הבוץ...
-
שם ארוך קצת לשיר לא??
-
וואו שיר מרגשש ממש!!
קליפ מהמם!
לחן מושלם
-
השיר יפה אני צריכה לשמוע אותו עוד כמה פעמים בשביל להתחבר
עשה לי סחרחורת אם הקליפ והסיבוב
ולמה הוא לא צילם אנשים לדעתי היה יותר מעניין -
@כ-פ אמר בקובי ברומר!!!!:
תקשיבו היה קטעים במאחורי הקלעים שהסריטו את קובי בשלולית של בוץ, לאן זה נעלם?
https://send.magicode.me/send-file/file/db0d90216a8****bf3aa7de11a4d79b6b1d0c4ac60be/view
https://send.magicode.me/send-file/file/f4ba109a86f3e20d1****521b5b435e941f699b79f66/view
מצאתי
-
https://youtu.be/lcQQUaw7spo
-
שיר ממש יפה ונוגע
אני דווקא הייתי יותר נהנית אם היה רק קליפ מילים או אפילו בלי כלום..
הקליפ קצת הרס לי ... -
שיר ממש יפה ונוגע
אני דווקא הייתי יותר נהנית אם היה רק קליפ מילים או אפילו בלי כלום..
הקליפ קצת הרס לי ...@אין-על-מוזיקה הוצאת לי ת'מילים מהפה...
ממש ככה. -
אמאאאלההההההה!!!!!!!!!
לא יודעת למה אבל פשוט-
התרסקתייייייי מהשיר הזה.............................
אין על קובי אני מכורה אליו ולשירים שלו ,
יש לו עדינות מצד אחד ועוצמה מצד שני...
פשוט מטורףףף - ישר לפלייליסט!!! -
משום מה לא אהבתי את הקליפ סלחו לי על המילה זה נראה קליפ של שלמה רגה בתור ראפר חבל זה לפעמים הורס את השיר אבל בשביל להנות מן השיר שומעים אותו בלי קליפ זה מצויין ביותר
@המבין-0 אמר בקובי ברומר!!!!:
משום מה לא אהבתי את הקליפ סלחו לי על המילה זה נראה קליפ של שלמה רגה בתור ראפר חבל זה לפעמים הורס את השיר אבל בשביל להנות מן השיר שומעים אותו בלי קליפ זה מצויין ביותר
הוא רצה לבטה רגש מתוך תהום כביכול ואחרי רצח פאלי מתאים ביותר
לא אומר שזה מוזר וקצת חריג ....
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
