דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. המלצה: קורס הפקה מוזיקלית, מיקס ומאסטרינג של ד"ר צ'אן

המלצה: קורס הפקה מוזיקלית, מיקס ומאסטרינג של ד"ר צ'אן

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
16 פוסטים 5 כותבים 782 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • B banmalch

    שלום חברים.
    אני רוצה להמליץ לכם על הקורס של ד"ר צ'אן.
    רכשתי את הקורס ביום הראשון שהוא יצא ואני חייב להגיד שאני פשוט נדהם מכמות הידע שהבחור יודע.
    מלבד הידע הרכב יש לו כישרון נדיר בלהסביר דברים כל כך מורכבים בצורה כל כך פשוטה שאפילו ילד יכול להבין.
    אני הגעתי לקורס ברמה די טובה אבל זה רק מה שחשבתי, כל פרק ופרק אני פשוט למדתי כמויות עצומות של ידע
    ודברים התחילו להתחבר יותר טוב.
    וגם השיטה שהבחור פיתח היא שיטה פשוט מושלמת.
    זה הפך אותי להיות הרבה יותר מהיר, מדויק וקל לי יותר לפתור בעיות אם צצות
    כמובן שיש לי עוד לתרגל ולהתאמן אבל כבר עכשיו אני מרגיש שהרמה שלי קפצה ב200%.

    ואם להיות כן, אני באמת לא יודע למה המחיר כל כך נמוך,
    לאחר צפייה של כ70% מהתוכן אני יכול להגיד לכם שיש שם פשוט הכל בצורה הכי טובה שראיתי
    ולקחתי כמה קורסים אחרים שלא הציין את שמם שפשוט לא עומדים עם הקורס הזה.
    כרגע הקורס נמכר במחיר השקה שהוא נמוך אבל גם המחיר הרגיל נמוך מאוד
    אני ממש ממליץ
    זה הרכישה הכי טובה שעשיתי בשנים האחרונות.
    לינק למי שרוצה probeat.co.il

    המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופש
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2

    @banmalch יש עליו כבר נושא
    https://miktzav.com/topic/4715/%D7%A2%D7%A8%D7%95%D7%A5-%D7%99%D7%95%D7%98%D7%99%D7%95%D7%91-%D7%93-%D7%A8-%D7%A6-%D7%90%D7%9F?_=1681670800158

    "קשה לשכוח אנשים
    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • B banmalch

      שלום חברים.
      אני רוצה להמליץ לכם על הקורס של ד"ר צ'אן.
      רכשתי את הקורס ביום הראשון שהוא יצא ואני חייב להגיד שאני פשוט נדהם מכמות הידע שהבחור יודע.
      מלבד הידע הרכב יש לו כישרון נדיר בלהסביר דברים כל כך מורכבים בצורה כל כך פשוטה שאפילו ילד יכול להבין.
      אני הגעתי לקורס ברמה די טובה אבל זה רק מה שחשבתי, כל פרק ופרק אני פשוט למדתי כמויות עצומות של ידע
      ודברים התחילו להתחבר יותר טוב.
      וגם השיטה שהבחור פיתח היא שיטה פשוט מושלמת.
      זה הפך אותי להיות הרבה יותר מהיר, מדויק וקל לי יותר לפתור בעיות אם צצות
      כמובן שיש לי עוד לתרגל ולהתאמן אבל כבר עכשיו אני מרגיש שהרמה שלי קפצה ב200%.

      ואם להיות כן, אני באמת לא יודע למה המחיר כל כך נמוך,
      לאחר צפייה של כ70% מהתוכן אני יכול להגיד לכם שיש שם פשוט הכל בצורה הכי טובה שראיתי
      ולקחתי כמה קורסים אחרים שלא הציין את שמם שפשוט לא עומדים עם הקורס הזה.
      כרגע הקורס נמכר במחיר השקה שהוא נמוך אבל גם המחיר הרגיל נמוך מאוד
      אני ממש ממליץ
      זה הרכישה הכי טובה שעשיתי בשנים האחרונות.
      לינק למי שרוצה probeat.co.il

      המחבל המחופשה מנותק
      המחבל המחופשה מנותק
      המחבל המחופש
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #3

      @banmalch וגם פה
      https://miktzav.com/topic/8558/%D7%94%D7%94%D7%A9%D7%A7%D7%94-%D7%94%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%A1-%D7%94%D7%9E%D7%9C%D7%90-%D7%9C%D7%94%D7%A4%D7%A7%D7%94-%D7%9E%D7%95%D7%96%D7%99%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%AA-%D7%A9%D7%9C-%D7%93-%D7%A8-%D7%A6-%D7%90%D7%9F/21

      "קשה לשכוח אנשים
      שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

      B תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • המחבל המחופשה המחבל המחופש

        @banmalch וגם פה
        https://miktzav.com/topic/8558/%D7%94%D7%94%D7%A9%D7%A7%D7%94-%D7%94%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%A1-%D7%94%D7%9E%D7%9C%D7%90-%D7%9C%D7%94%D7%A4%D7%A7%D7%94-%D7%9E%D7%95%D7%96%D7%99%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%AA-%D7%A9%D7%9C-%D7%93-%D7%A8-%D7%A6-%D7%90%D7%9F/21

        B מנותק
        B מנותק
        banmalch
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #4

        @המחבל-המחופש
        מחילה! עשיתי משהו לא בסדר?

        המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • B banmalch

          @המחבל-המחופש
          מחילה! עשיתי משהו לא בסדר?

          המחבל המחופשה מנותק
          המחבל המחופשה מנותק
          המחבל המחופש
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #5

          @banmalch כן
          עם יש כבר על זה נושא לא פותחים שוב
          ולכן שמתי לך תנושא הקודם

          "קשה לשכוח אנשים
          שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

          B תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • המחבל המחופשה המחבל המחופש

            @banmalch כן
            עם יש כבר על זה נושא לא פותחים שוב
            ולכן שמתי לך תנושא הקודם

            B מנותק
            B מנותק
            banmalch
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #6

            @המחבל-המחופש
            אתה טועה ידידי
            הנושא שלי הוא המלצה, לאחר שרכשתי את הקורס
            מה ששמת פה זה רק מישהו אמר שזה יצא

            המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • B banmalch

              @המחבל-המחופש
              אתה טועה ידידי
              הנושא שלי הוא המלצה, לאחר שרכשתי את הקורס
              מה ששמת פה זה רק מישהו אמר שזה יצא

              המחבל המחופשה מנותק
              המחבל המחופשה מנותק
              המחבל המחופש
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #7

              @banmalch זה נושא על הכול
              תשים שם תהמלצה
              בחירה שלך

              "קשה לשכוח אנשים
              שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • B banmalch

                שלום חברים.
                אני רוצה להמליץ לכם על הקורס של ד"ר צ'אן.
                רכשתי את הקורס ביום הראשון שהוא יצא ואני חייב להגיד שאני פשוט נדהם מכמות הידע שהבחור יודע.
                מלבד הידע הרכב יש לו כישרון נדיר בלהסביר דברים כל כך מורכבים בצורה כל כך פשוטה שאפילו ילד יכול להבין.
                אני הגעתי לקורס ברמה די טובה אבל זה רק מה שחשבתי, כל פרק ופרק אני פשוט למדתי כמויות עצומות של ידע
                ודברים התחילו להתחבר יותר טוב.
                וגם השיטה שהבחור פיתח היא שיטה פשוט מושלמת.
                זה הפך אותי להיות הרבה יותר מהיר, מדויק וקל לי יותר לפתור בעיות אם צצות
                כמובן שיש לי עוד לתרגל ולהתאמן אבל כבר עכשיו אני מרגיש שהרמה שלי קפצה ב200%.

                ואם להיות כן, אני באמת לא יודע למה המחיר כל כך נמוך,
                לאחר צפייה של כ70% מהתוכן אני יכול להגיד לכם שיש שם פשוט הכל בצורה הכי טובה שראיתי
                ולקחתי כמה קורסים אחרים שלא הציין את שמם שפשוט לא עומדים עם הקורס הזה.
                כרגע הקורס נמכר במחיר השקה שהוא נמוך אבל גם המחיר הרגיל נמוך מאוד
                אני ממש ממליץ
                זה הרכישה הכי טובה שעשיתי בשנים האחרונות.
                לינק למי שרוצה probeat.co.il

                B מנותק
                B מנותק
                BINYAMIN OFFICIAL
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #8

                @banmalch אתה יודע אם זה נפתח גם באתרוג
                זה יורד למחשב או שזה ברשת
                זה מלמד גם על סולמות וטונים
                אשמח שתענה
                תודה מראש

                B תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • B BINYAMIN OFFICIAL

                  @banmalch אתה יודע אם זה נפתח גם באתרוג
                  זה יורד למחשב או שזה ברשת
                  זה מלמד גם על סולמות וטונים
                  אשמח שתענה
                  תודה מראש

                  B מנותק
                  B מנותק
                  banmalch
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #9

                  @BINYAMIN-OFFICIAL
                  שלום
                  זה ברשת אונליין
                  זה מלמד גם סולמות גם טונים גם אקורדים וכו'
                  אני עם פריינט אז זה פתוח לי
                  אני יודע שזה פתוח גם אצל אחרים
                  אם אתה מצליח להכנס לאתר דרך אתרוג אז זה פתוח אתה תמיד גם יכול לבקש שיפתחו לך

                  PANDAP B 2 תגובות תגובה אחרונה
                  1
                  • B banmalch

                    @BINYAMIN-OFFICIAL
                    שלום
                    זה ברשת אונליין
                    זה מלמד גם סולמות גם טונים גם אקורדים וכו'
                    אני עם פריינט אז זה פתוח לי
                    אני יודע שזה פתוח גם אצל אחרים
                    אם אתה מצליח להכנס לאתר דרך אתרוג אז זה פתוח אתה תמיד גם יכול לבקש שיפתחו לך

                    PANDAP מנותק
                    PANDAP מנותק
                    PANDA
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #10
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • B banmalch

                      @BINYAMIN-OFFICIAL
                      שלום
                      זה ברשת אונליין
                      זה מלמד גם סולמות גם טונים גם אקורדים וכו'
                      אני עם פריינט אז זה פתוח לי
                      אני יודע שזה פתוח גם אצל אחרים
                      אם אתה מצליח להכנס לאתר דרך אתרוג אז זה פתוח אתה תמיד גם יכול לבקש שיפתחו לך

                      B מנותק
                      B מנותק
                      banmalch
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #11

                      @banmalch נטפריי כן, מחילה

                      B תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • B banmalch

                        @banmalch נטפריי כן, מחילה

                        B מנותק
                        B מנותק
                        BINYAMIN OFFICIAL
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי BINYAMIN OFFICIAL
                        #12

                        @banmalch כל הנתונים שכתובים שם השעות צפייה וההבטחות להצלחה הם אמתיות
                        כאילו מי שאין לו שמץ במוסיקה והוא קונה את זה הוא יכול להפיק שיר מ0 ל100

                        B תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • B BINYAMIN OFFICIAL

                          @banmalch כל הנתונים שכתובים שם השעות צפייה וההבטחות להצלחה הם אמתיות
                          כאילו מי שאין לו שמץ במוסיקה והוא קונה את זה הוא יכול להפיק שיר מ0 ל100

                          B מנותק
                          B מנותק
                          banmalch
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #13

                          @BINYAMIN-OFFICIAL
                          כן אתה כמובן צריך להתאמן ולעשות מה שהוא מסביר
                          אני לא ידעתי כלום כמעט חוץ מקצת לקשקש בקיובייס היום אני מצליח לעשות הפקה שלמה
                          יש לי עוד להתאמן אבל עדין זה הביא אותי 400 רמות מעל מה שהייתי

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • B banmalch

                            שלום חברים.
                            אני רוצה להמליץ לכם על הקורס של ד"ר צ'אן.
                            רכשתי את הקורס ביום הראשון שהוא יצא ואני חייב להגיד שאני פשוט נדהם מכמות הידע שהבחור יודע.
                            מלבד הידע הרכב יש לו כישרון נדיר בלהסביר דברים כל כך מורכבים בצורה כל כך פשוטה שאפילו ילד יכול להבין.
                            אני הגעתי לקורס ברמה די טובה אבל זה רק מה שחשבתי, כל פרק ופרק אני פשוט למדתי כמויות עצומות של ידע
                            ודברים התחילו להתחבר יותר טוב.
                            וגם השיטה שהבחור פיתח היא שיטה פשוט מושלמת.
                            זה הפך אותי להיות הרבה יותר מהיר, מדויק וקל לי יותר לפתור בעיות אם צצות
                            כמובן שיש לי עוד לתרגל ולהתאמן אבל כבר עכשיו אני מרגיש שהרמה שלי קפצה ב200%.

                            ואם להיות כן, אני באמת לא יודע למה המחיר כל כך נמוך,
                            לאחר צפייה של כ70% מהתוכן אני יכול להגיד לכם שיש שם פשוט הכל בצורה הכי טובה שראיתי
                            ולקחתי כמה קורסים אחרים שלא הציין את שמם שפשוט לא עומדים עם הקורס הזה.
                            כרגע הקורס נמכר במחיר השקה שהוא נמוך אבל גם המחיר הרגיל נמוך מאוד
                            אני ממש ממליץ
                            זה הרכישה הכי טובה שעשיתי בשנים האחרונות.
                            לינק למי שרוצה probeat.co.il

                            חכם_בלילהח מנותק
                            חכם_בלילהח מנותק
                            חכם_בלילה
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #14

                            @banmalch היי אתה יודע אם זה גם מתאמים למי שמשתמש בFL?

                            "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                            B B 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                              @banmalch היי אתה יודע אם זה גם מתאמים למי שמשתמש בFL?

                              B מנותק
                              B מנותק
                              BINYAMIN OFFICIAL
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #15

                              @חכם_בלילה
                              ממה שאני יודע ורואה זה החבילות שהוא מדגים עליהם ועובד איתם
                              ‏‏צילום מסך (65).png
                              אבל הוא כותב שהקורס מתאים לכל מי שרוצה לעשות הפקה וללמוד תיאוריה מוסיקלית מיקס מאסטרינג סולמות טונים תווים ממש הכל מ0 ל100
                              יש לי הרבה חברים ממליצים ממש

                              בכל אופן זה האתר כנס לראות
                              https://probeat.co.il/

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                                @banmalch היי אתה יודע אם זה גם מתאמים למי שמשתמש בFL?

                                B מנותק
                                B מנותק
                                banmalch
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #16

                                @חכם_בלילה
                                אם אתה יודע ומכיר את התוכנה שלך
                                אז כן, זה מתאים גם לך
                                אתה פשוט צריך להכיר בצורה בסיסית את התוכנה שלך כדי לעקוב אחרי הדברים

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0

                                שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                הרשמה התחברות
                                תגובה
                                • תגובה כנושא
                                התחברו כדי לפרסם תגובה
                                • מהישן לחדש
                                • מהחדש לישן
                                • הכי הרבה הצבעות


                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • דף הבית
                                • לא נקרא 0
                                • פוסטים אחרונים
                                • לא נפתר
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • שליחת פנייה לניהול