דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. המלצה: קורס הפקה מוזיקלית, מיקס ומאסטרינג של ד"ר צ'אן

המלצה: קורס הפקה מוזיקלית, מיקס ומאסטרינג של ד"ר צ'אן

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
16 פוסטים 5 כותבים 782 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • B banmalch

    @המחבל-המחופש
    אתה טועה ידידי
    הנושא שלי הוא המלצה, לאחר שרכשתי את הקורס
    מה ששמת פה זה רק מישהו אמר שזה יצא

    המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופש
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #7

    @banmalch זה נושא על הכול
    תשים שם תהמלצה
    בחירה שלך

    "קשה לשכוח אנשים
    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • B banmalch

      שלום חברים.
      אני רוצה להמליץ לכם על הקורס של ד"ר צ'אן.
      רכשתי את הקורס ביום הראשון שהוא יצא ואני חייב להגיד שאני פשוט נדהם מכמות הידע שהבחור יודע.
      מלבד הידע הרכב יש לו כישרון נדיר בלהסביר דברים כל כך מורכבים בצורה כל כך פשוטה שאפילו ילד יכול להבין.
      אני הגעתי לקורס ברמה די טובה אבל זה רק מה שחשבתי, כל פרק ופרק אני פשוט למדתי כמויות עצומות של ידע
      ודברים התחילו להתחבר יותר טוב.
      וגם השיטה שהבחור פיתח היא שיטה פשוט מושלמת.
      זה הפך אותי להיות הרבה יותר מהיר, מדויק וקל לי יותר לפתור בעיות אם צצות
      כמובן שיש לי עוד לתרגל ולהתאמן אבל כבר עכשיו אני מרגיש שהרמה שלי קפצה ב200%.

      ואם להיות כן, אני באמת לא יודע למה המחיר כל כך נמוך,
      לאחר צפייה של כ70% מהתוכן אני יכול להגיד לכם שיש שם פשוט הכל בצורה הכי טובה שראיתי
      ולקחתי כמה קורסים אחרים שלא הציין את שמם שפשוט לא עומדים עם הקורס הזה.
      כרגע הקורס נמכר במחיר השקה שהוא נמוך אבל גם המחיר הרגיל נמוך מאוד
      אני ממש ממליץ
      זה הרכישה הכי טובה שעשיתי בשנים האחרונות.
      לינק למי שרוצה probeat.co.il

      B מנותק
      B מנותק
      BINYAMIN OFFICIAL
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #8

      @banmalch אתה יודע אם זה נפתח גם באתרוג
      זה יורד למחשב או שזה ברשת
      זה מלמד גם על סולמות וטונים
      אשמח שתענה
      תודה מראש

      B תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • B BINYAMIN OFFICIAL

        @banmalch אתה יודע אם זה נפתח גם באתרוג
        זה יורד למחשב או שזה ברשת
        זה מלמד גם על סולמות וטונים
        אשמח שתענה
        תודה מראש

        B מנותק
        B מנותק
        banmalch
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #9

        @BINYAMIN-OFFICIAL
        שלום
        זה ברשת אונליין
        זה מלמד גם סולמות גם טונים גם אקורדים וכו'
        אני עם פריינט אז זה פתוח לי
        אני יודע שזה פתוח גם אצל אחרים
        אם אתה מצליח להכנס לאתר דרך אתרוג אז זה פתוח אתה תמיד גם יכול לבקש שיפתחו לך

        PANDAP B 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • B banmalch

          @BINYAMIN-OFFICIAL
          שלום
          זה ברשת אונליין
          זה מלמד גם סולמות גם טונים גם אקורדים וכו'
          אני עם פריינט אז זה פתוח לי
          אני יודע שזה פתוח גם אצל אחרים
          אם אתה מצליח להכנס לאתר דרך אתרוג אז זה פתוח אתה תמיד גם יכול לבקש שיפתחו לך

          PANDAP מנותק
          PANDAP מנותק
          PANDA
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #10
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • B banmalch

            @BINYAMIN-OFFICIAL
            שלום
            זה ברשת אונליין
            זה מלמד גם סולמות גם טונים גם אקורדים וכו'
            אני עם פריינט אז זה פתוח לי
            אני יודע שזה פתוח גם אצל אחרים
            אם אתה מצליח להכנס לאתר דרך אתרוג אז זה פתוח אתה תמיד גם יכול לבקש שיפתחו לך

            B מנותק
            B מנותק
            banmalch
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #11

            @banmalch נטפריי כן, מחילה

            B תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • B banmalch

              @banmalch נטפריי כן, מחילה

              B מנותק
              B מנותק
              BINYAMIN OFFICIAL
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי BINYAMIN OFFICIAL
              #12

              @banmalch כל הנתונים שכתובים שם השעות צפייה וההבטחות להצלחה הם אמתיות
              כאילו מי שאין לו שמץ במוסיקה והוא קונה את זה הוא יכול להפיק שיר מ0 ל100

              B תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • B BINYAMIN OFFICIAL

                @banmalch כל הנתונים שכתובים שם השעות צפייה וההבטחות להצלחה הם אמתיות
                כאילו מי שאין לו שמץ במוסיקה והוא קונה את זה הוא יכול להפיק שיר מ0 ל100

                B מנותק
                B מנותק
                banmalch
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #13

                @BINYAMIN-OFFICIAL
                כן אתה כמובן צריך להתאמן ולעשות מה שהוא מסביר
                אני לא ידעתי כלום כמעט חוץ מקצת לקשקש בקיובייס היום אני מצליח לעשות הפקה שלמה
                יש לי עוד להתאמן אבל עדין זה הביא אותי 400 רמות מעל מה שהייתי

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • B banmalch

                  שלום חברים.
                  אני רוצה להמליץ לכם על הקורס של ד"ר צ'אן.
                  רכשתי את הקורס ביום הראשון שהוא יצא ואני חייב להגיד שאני פשוט נדהם מכמות הידע שהבחור יודע.
                  מלבד הידע הרכב יש לו כישרון נדיר בלהסביר דברים כל כך מורכבים בצורה כל כך פשוטה שאפילו ילד יכול להבין.
                  אני הגעתי לקורס ברמה די טובה אבל זה רק מה שחשבתי, כל פרק ופרק אני פשוט למדתי כמויות עצומות של ידע
                  ודברים התחילו להתחבר יותר טוב.
                  וגם השיטה שהבחור פיתח היא שיטה פשוט מושלמת.
                  זה הפך אותי להיות הרבה יותר מהיר, מדויק וקל לי יותר לפתור בעיות אם צצות
                  כמובן שיש לי עוד לתרגל ולהתאמן אבל כבר עכשיו אני מרגיש שהרמה שלי קפצה ב200%.

                  ואם להיות כן, אני באמת לא יודע למה המחיר כל כך נמוך,
                  לאחר צפייה של כ70% מהתוכן אני יכול להגיד לכם שיש שם פשוט הכל בצורה הכי טובה שראיתי
                  ולקחתי כמה קורסים אחרים שלא הציין את שמם שפשוט לא עומדים עם הקורס הזה.
                  כרגע הקורס נמכר במחיר השקה שהוא נמוך אבל גם המחיר הרגיל נמוך מאוד
                  אני ממש ממליץ
                  זה הרכישה הכי טובה שעשיתי בשנים האחרונות.
                  לינק למי שרוצה probeat.co.il

                  חכם_בלילהח מנותק
                  חכם_בלילהח מנותק
                  חכם_בלילה
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #14

                  @banmalch היי אתה יודע אם זה גם מתאמים למי שמשתמש בFL?

                  "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                  B B 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                    @banmalch היי אתה יודע אם זה גם מתאמים למי שמשתמש בFL?

                    B מנותק
                    B מנותק
                    BINYAMIN OFFICIAL
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #15

                    @חכם_בלילה
                    ממה שאני יודע ורואה זה החבילות שהוא מדגים עליהם ועובד איתם
                    ‏‏צילום מסך (65).png
                    אבל הוא כותב שהקורס מתאים לכל מי שרוצה לעשות הפקה וללמוד תיאוריה מוסיקלית מיקס מאסטרינג סולמות טונים תווים ממש הכל מ0 ל100
                    יש לי הרבה חברים ממליצים ממש

                    בכל אופן זה האתר כנס לראות
                    https://probeat.co.il/

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                      @banmalch היי אתה יודע אם זה גם מתאמים למי שמשתמש בFL?

                      B מנותק
                      B מנותק
                      banmalch
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #16

                      @חכם_בלילה
                      אם אתה יודע ומכיר את התוכנה שלך
                      אז כן, זה מתאים גם לך
                      אתה פשוט צריך להכיר בצורה בסיסית את התוכנה שלך כדי לעקוב אחרי הדברים

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות
                      תגובה
                      • תגובה כנושא
                      התחברו כדי לפרסם תגובה
                      • מהישן לחדש
                      • מהחדש לישן
                      • הכי הרבה הצבעות


                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • לא נקרא 0
                      • פוסטים אחרונים
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • שליחת פנייה לניהול