דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. האם זמר מעלה מחירים בגלל שהוא רוצה תזמורת או לו?

האם זמר מעלה מחירים בגלל שהוא רוצה תזמורת או לו?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
46 פוסטים 15 כותבים 1.9k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יהודי זה הכיי מנותק
    יהודי זה הכיי מנותק
    יהודי זה הכי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #3
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • אוהב ת'מדינהא מנותק
      אוהב ת'מדינהא מנותק
      אוהב ת'מדינה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #4

      מה אתם אומרים המצב קשה נכון

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אוהב ת'מדינהא אוהב ת'מדינה

        האם זה נכון שזמר מעלה מחירים בגלל שהוא רוצה תזמורת יותר איכותית או לו?

        כגון מנדי וויס שהעלה ל7 במקום 6וחצי

        א מנותק
        א מנותק
        ארי 6 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #5

        @אוהב-ת-מדינה מי מביא אתו ב 7 המחיר שלו כבר 8

        אוהב ת'מדינהא תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א ארי 6 0

          @אוהב-ת-מדינה מי מביא אתו ב 7 המחיר שלו כבר 8

          אוהב ת'מדינהא מנותק
          אוהב ת'מדינהא מנותק
          אוהב ת'מדינה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #6

          @ארי-6-0 אמר בהאם זמר מעלה מחירים בגלל שהוא רוצה תזמורת או לו?:

          @אוהב-ת-מדינה מי מביא אתו ב 7 המחיר שלו כבר 8

          של מי?

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אוהב ת'מדינהא אוהב ת'מדינה

            @ארי-6-0 אמר בהאם זמר מעלה מחירים בגלל שהוא רוצה תזמורת או לו?:

            @אוהב-ת-מדינה מי מביא אתו ב 7 המחיר שלו כבר 8

            של מי?

            א מנותק
            א מנותק
            ארי 6 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #7

            @אוהב-ת-מדינה מנדי וייס

            יוסי rי תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א ארי 6 0

              @אוהב-ת-מדינה מנדי וייס

              יוסי rי מנותק
              יוסי rי מנותק
              יוסי r
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #8

              @ארי-6-0 כמה באמת מנדי ויס לוקח כיום?

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • יוסי rי יוסי r

                @ארי-6-0 כמה באמת מנדי ויס לוקח כיום?

                א מנותק
                א מנותק
                ארי 6 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #9

                @יוסי-r 8 8אלף

                יוסי rי תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א ארי 6 0

                  @יוסי-r 8 8אלף

                  יוסי rי מנותק
                  יוסי rי מנותק
                  יוסי r
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #10

                  @ארי-6-0 רק אלף שקל?

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • יוסי rי יוסי r

                    @ארי-6-0 רק אלף שקל?

                    א מנותק
                    א מנותק
                    ארי 6 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #11

                    @יוסי-r שמונה אלף שקל ל 4 שעות

                    יוסי rי תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א ארי 6 0

                      @יוסי-r שמונה אלף שקל ל 4 שעות

                      יוסי rי מנותק
                      יוסי rי מנותק
                      יוסי r
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #12

                      @ארי-6-0 מטורף!!!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • אחד ועוד אחד שווה ארבעא מנותק
                        אחד ועוד אחד שווה ארבעא מנותק
                        אחד ועוד אחד שווה ארבע
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #13

                        ישגם את נמואל שהוא לוקח11

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ז מנותק
                          ז מנותק
                          זה אני ולא אחר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #14

                          אני חושב שמה שמעלים ת'מחירים זה בגלל שתכלס' בסוף כולנו משלמים..
                          ותמיד קשה לתפוס ת'זמרים האלו והם תפוסים 3/4 חודשים לפני
                          וכל הזולים וה... גם שבועיים לפני כן ת'יכול להשיג..
                          אז תכלס' מעלים מחירים כי אתה משלם וכולנו משלמים.. ואין שום סיבה הגיונית שלא יעשו את זה

                          עדי 3ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אחד ועוד אחד שווה ארבעא מנותק
                            אחד ועוד אחד שווה ארבעא מנותק
                            אחד ועוד אחד שווה ארבע
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #15

                            גם המפיק שלו מעלה לו את המחיר מידי חודש

                            ז יוסי rי 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • אחד ועוד אחד שווה ארבעא אחד ועוד אחד שווה ארבע

                              גם המפיק שלו מעלה לו את המחיר מידי חודש

                              ז מנותק
                              ז מנותק
                              זה אני ולא אחר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #16

                              @אחד-ועוד-אחד-שווה-ארבע סבבה
                              זה נכון למפיק וזה נכון למוכר במכולת
                              כולם משלמים בסופו של דבר

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אחד ועוד אחד שווה ארבעא אחד ועוד אחד שווה ארבע

                                גם המפיק שלו מעלה לו את המחיר מידי חודש

                                יוסי rי מנותק
                                יוסי rי מנותק
                                יוסי r
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #17

                                בדקו את זה, רוב הזמרים מעלים מחירים אחרי הוצאת קלים או דיסק בעיקר אחרי הוצאת דיסק.
                                זאנוויל למשל העלה מ10 ל12, אחרי הוצאת הדיסק שלו-כפי מה שידוע לי.

                                אחד ועוד אחד שווה ארבעא ז 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • יוסי rי יוסי r

                                  בדקו את זה, רוב הזמרים מעלים מחירים אחרי הוצאת קלים או דיסק בעיקר אחרי הוצאת דיסק.
                                  זאנוויל למשל העלה מ10 ל12, אחרי הוצאת הדיסק שלו-כפי מה שידוע לי.

                                  אחד ועוד אחד שווה ארבעא מנותק
                                  אחד ועוד אחד שווה ארבעא מנותק
                                  אחד ועוד אחד שווה ארבע
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנאששש
                                  #18

                                  @יוסי-r וכמה פיני איינהורן העלה אחרי ההוצאה שלו? התשובה: שהוא לא העלה. גם רולי אותו הדבר.

                                  יוסי rי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • יוסי rי יוסי r

                                    בדקו את זה, רוב הזמרים מעלים מחירים אחרי הוצאת קלים או דיסק בעיקר אחרי הוצאת דיסק.
                                    זאנוויל למשל העלה מ10 ל12, אחרי הוצאת הדיסק שלו-כפי מה שידוע לי.

                                    ז מנותק
                                    ז מנותק
                                    זה אני ולא אחר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #19

                                    @יוסי-r זה כדי שיהיה לו סיבה לעלות..
                                    כאי' עכשיו מכירים אותו יותר.. הדיסק זה ייחצון
                                    ברעיון אין שום סיבה לעלות מחירים גם אחרי דיסקים

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אחד ועוד אחד שווה ארבעא אחד ועוד אחד שווה ארבע

                                      @יוסי-r וכמה פיני איינהורן העלה אחרי ההוצאה שלו? התשובה: שהוא לא העלה. גם רולי אותו הדבר.

                                      יוסי rי מנותק
                                      יוסי rי מנותק
                                      יוסי r
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #20

                                      @אחד-ועוד-אחד-שווה-ארבע מאיפה אתה יודע?

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ז זה אני ולא אחר

                                        אני חושב שמה שמעלים ת'מחירים זה בגלל שתכלס' בסוף כולנו משלמים..
                                        ותמיד קשה לתפוס ת'זמרים האלו והם תפוסים 3/4 חודשים לפני
                                        וכל הזולים וה... גם שבועיים לפני כן ת'יכול להשיג..
                                        אז תכלס' מעלים מחירים כי אתה משלם וכולנו משלמים.. ואין שום סיבה הגיונית שלא יעשו את זה

                                        עדי 3ע מנותק
                                        עדי 3ע מנותק
                                        עדי 3
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי עדי 3
                                        #21

                                        @זה-אני-ולא-אחר אמר בהאם זמר מעלה מחירים בגלל שהוא רוצה תזמורת או לו?:

                                        אני חושב שמה שמעלים ת'מחירים זה בגלל שתכלס' בסוף כולנו משלמים..
                                        ותמיד קשה לתפוס ת'זמרים האלו והם תפוסים 3/4 חודשים לפני
                                        וכל הזולים וה... גם שבועיים לפני כן ת'יכול להשיג..
                                        אז תכלס' מעלים מחירים כי אתה משלם וכולנו משלמים.. ואין שום סיבה הגיונית שלא יעשו את זה

                                        נכון לגמרי!!!
                                        הם יודעים שמי שרוצה אותם ישלם, ותכל'ס כולנו משלמים...

                                        @אחד-ועוד-אחד-שווה-ארבע גם המפיק שלו מעלה לו את המחיר מידי חודש

                                        זה לא משנה מה הם יגידו לך...זה כמו שמעלים את המחירים בסופר בטענה שמוצרי הגלם עלו....
                                        בסופו של דבר הם יודעים שהם רק ירוויחו מהעליית מחיר- כי הם לא יישארו חסרי עבודה בגלל זה, להפך- הם יהפכו להיות של הביוקר- בגלל המחיר!!!

                                        מאחורי כל אדם חזק- יש סיפור שלא השאיר לו ברירה!!!💪

                                        דניאל 0ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • עדי 3ע עדי 3

                                          @זה-אני-ולא-אחר אמר בהאם זמר מעלה מחירים בגלל שהוא רוצה תזמורת או לו?:

                                          אני חושב שמה שמעלים ת'מחירים זה בגלל שתכלס' בסוף כולנו משלמים..
                                          ותמיד קשה לתפוס ת'זמרים האלו והם תפוסים 3/4 חודשים לפני
                                          וכל הזולים וה... גם שבועיים לפני כן ת'יכול להשיג..
                                          אז תכלס' מעלים מחירים כי אתה משלם וכולנו משלמים.. ואין שום סיבה הגיונית שלא יעשו את זה

                                          נכון לגמרי!!!
                                          הם יודעים שמי שרוצה אותם ישלם, ותכל'ס כולנו משלמים...

                                          @אחד-ועוד-אחד-שווה-ארבע גם המפיק שלו מעלה לו את המחיר מידי חודש

                                          זה לא משנה מה הם יגידו לך...זה כמו שמעלים את המחירים בסופר בטענה שמוצרי הגלם עלו....
                                          בסופו של דבר הם יודעים שהם רק ירוויחו מהעליית מחיר- כי הם לא יישארו חסרי עבודה בגלל זה, להפך- הם יהפכו להיות של הביוקר- בגלל המחיר!!!

                                          דניאל 0ד מנותק
                                          דניאל 0ד מנותק
                                          דניאל 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי דניאל 0
                                          #22

                                          @עדי-3 נהיה פה סטייל לאחרונה לא לענין,
                                          תפסיקו לכתוב ל(א)ו עם שגיאות כתיב זה חופר!!

                                          ''מוזיקה זה כמו חלב, יש מי שאלרגי יש מי שאוהב ויש כאלה שזה המזון היחיד שלהם''🍼👶

                                          יוסי rי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול