"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?
-
@מוזיקה אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
סיימתי פעמיים (8 שלבים)
אין מצב!!!
אני תקוע על שלב 4 כבר יותר משעה וחצי...

ושתבינו, יש לי במאגר כבר יותר מ-80 תשובות משלב 4 שאני יודע את התשובה עליהם...
@בנימין-לוריא אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
@מוזיקה אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
סיימתי פעמיים (8 שלבים)
אין מצב!!!
אני תקוע על שלב 4 כבר יותר משעה וחצי...

ושתבינו, יש לי במאגר כבר יותר מ-80 תשובות משלב 4 שאני יודע את התשובה עליהם...
תתנחם...
אני בשלב ראשון- הניקוד הכי גבוה לעת עתה היה לי 60
-
@מוזיקה אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
@פסנתר-כנף אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
תגלה מה התשובות----
על איזה שאלות?
זה יהיה הרבה מדי, כמעט הכל

ננסה מחר, אולי המזל יגיע...
כמה זקנים צריך להיות כדי לדעת שם ולא לנחש?? -
@מוזיקה אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
@פסנתר-כנף אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
תגלה מה התשובות----
על איזה שאלות?
זה יהיה הרבה מדי, כמעט הכל

ננסה מחר, אולי המזל יגיע...
כמה זקנים צריך להיות כדי לדעת שם ולא לנחש??@פסנתר-כנף אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
כמה זקנים צריך להיות כדי לדעת שם ולא לנחש??
אני מעריך שמי שגדל על המוזיקה בשנות ה 70-80
-
חברים , לא יודע מה אתכם אני הגעתי לשלב 4 עם הניקוד 360 במשחק לונה קליק של קול חי מיוזיק!נראה אתכם עוקפים אותי
כנסו ושחקו ואולי תזכו ב12.000 שקלים במזומן>>>https://musiclick.kcm.fm/# -
חברים , לא יודע מה אתכם אני הגעתי לשלב 4 עם הניקוד 360 במשחק לונה קליק של קול חי מיוזיק!נראה אתכם עוקפים אותי
כנסו ושחקו ואולי תזכו ב12.000 שקלים במזומן>>>https://musiclick.kcm.fm/#@בנימין-לוריא
חברים , לא יודע מה אתכם אני הגעתי לשלב 4 עם הניקוד 1210 במשחק לונה קליק של קול חי מיוזיק!נראה אתכם עוקפים אותי
כנסו ושחקו ואולי תזכו ב12.000 שקלים במזומן>>>https://musiclick.kcm.fm/ -
ואווו איזהה מגניב שיש פה כאלו שעברו 4 שלבים -- וביכלל 8 שזה שיאאא מפחידד.
למען הששםם איך הצלחתםם ??
תקעו שם שמות מלפני 200 שנה . [עזבו שבשירים החסידים אני לא מתמצאה..]
שנה שעברה הם חילקו תמשחק לפי קטגוריות שזה היה פצצה . [חבל שלא עשו ככה גם השנה]
כרגע אני נתקעתי בשלב השלישי .... -
איך אתם מגיעים לשלב 5 עם יותר מ500 נקודות?
הרי כל שלב שווה 100? -
@אחות-קטנה
כל פעם שמסיימים שלב 5 מתחיל שוב מהתחלה אבל הנקודות ממשיכות להיצבר -
ואווו איזהה מגניב שיש פה כאלו שעברו 4 שלבים -- וביכלל 8 שזה שיאאא מפחידד.
למען הששםם איך הצלחתםם ??
תקעו שם שמות מלפני 200 שנה . [עזבו שבשירים החסידים אני לא מתמצאה..]
שנה שעברה הם חילקו תמשחק לפי קטגוריות שזה היה פצצה . [חבל שלא עשו ככה גם השנה]
כרגע אני נתקעתי בשלב השלישי ....@פונץ-בננה אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
שנה שעברה הם חילקו תמשחק לפי קטגוריות שזה היה פצצה . [חבל שלא עשו ככה גם השנה]
זה היה מחולק רק בחנוכה (אולי גם בשל הקורונה) אבל בבין הזמנים לא
-
@פונץ-בננה אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
תקעו שם שמות מלפני 200 שנה . [עזבו שבשירים החסידים אני לא מתמצאה..]
אתה עוד במצב טוב

יש כאלו שלא עברו תראשון..... -
@nbhgv אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
שלב 4 קשה בטירוף
בשלב הבא תצטרף למצוא תאור הרבה יותר---
השלב האחרון קשה, אבל עם מזל עוברים...ואגב, יש שם שיר "יוסלה תהיה בריא" - זה נשמע כמו דדי,
אבל לא מצאתי את השיר הזה, מכירים אותו אולי??@תהילוש אין כזה שלב, זה רק הולך ונהיה יותר חסידי

-
@nbhgv אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
שלב 4 קשה בטירוף
בשלב הבא תצטרף למצוא תאור הרבה יותר---
השלב האחרון קשה, אבל עם מזל עוברים...ואגב, יש שם שיר "יוסלה תהיה בריא" - זה נשמע כמו דדי,
אבל לא מצאתי את השיר הזה, מכירים אותו אולי??@תהילוש אין כזה שלב, זה רק הולך ונהיה יותר חסידי

@פסנתר-כנף אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
@תהילוש אין כזה שלב, זה רק הולך ונהיה יותר חסידי

שווה להתיאש?
-
@פסנתר-כנף אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
@תהילוש אין כזה שלב, זה רק הולך ונהיה יותר חסידי

שווה להתיאש?
@פונץ-בננה יש כיף מאוד גדול להצליח אחרי עמל ויגיעה של עשרות פעמים.
-
@פונץ-בננה יש כיף מאוד גדול להצליח אחרי עמל ויגיעה של עשרות פעמים.
@בנימין-לוריא משלב שתיים זה רק ניחושים.. אצלי

-
@בנימין-לוריא משלב שתיים זה רק ניחושים.. אצלי

@פונץ-בננה אצלי כבר מהשלב הראשון... אבל אחרי 150 פעם שאני עונה את התשובות הלא נכונות בשלב מסויים אני כבר יודע את כל התשובות הנכונות...
-
@nbhgv אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
שלב 4 קשה בטירוף
בשלב הבא תצטרף למצוא תאור הרבה יותר---
השלב האחרון קשה, אבל עם מזל עוברים...ואגב, יש שם שיר "יוסלה תהיה בריא" - זה נשמע כמו דדי,
אבל לא מצאתי את השיר הזה, מכירים אותו אולי??@תהילוש אין כזה שלב, זה רק הולך ונהיה יותר חסידי

@פסנתר-כנף אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
@תהילוש אין כזה שלב, זה רק הולך ונהיה יותר חסידי

-
@פונץ-בננה אצלי כבר מהשלב הראשון... אבל אחרי 150 פעם שאני עונה את התשובות הלא נכונות בשלב מסויים אני כבר יודע את כל התשובות הנכונות...
@בנימין-לוריא אבל בכול שאלה יש לך 4 אפשריות אז זה יוצא יותר ניסיונות ..לך תנסה..חחחחח בהצלחותת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות