דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. "לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?

"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
247 פוסטים 53 כותבים 24.2k צפיות 13 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ב מנותק
    ב מנותק
    בנימין לוריא
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי בנימין לוריא
    #79

    @אחות-קטנה אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

    שימו לב שכמעט תמיד (ואולי תמיד לי היה 4 שאלות) שמופיע בתשובות שרגי גשטטנר זה התשובה

    יש פעם שיש אפשרות של "שרגי גשטטנר" (בלי א') והתשובה הנכונה היא "שרולי גינסבערג"!

    לא שרגי גשטטנר.png

    @אנונימית-2 אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

    או שמוסיפים א' ע' וכדומה זה אומר שזו התשובה!

    יש פעם שכתוב "משולם גרינבערגר" וגם פעם שכתוב "איצי וואלדנר" וכן "שרולי גינסבערג" וזו לא התשובה...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • יעל ק.י יעל ק.

      @אנונימית-2
      איזה מתסכל... בכר חשבתי שאני מבינה במוזיקה- הצלחתי להגיע עד שלב ד' ונמאס לי לנסות מאה פעם לעבור את זה...
      יש מישו שהצליח לעבור את כל השלבים???

      א מנותק
      א מנותק
      אנונימית 2
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנונימית 2
      #80

      @יעל-ק אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

      @אנונימית-2
      איזה מתסכל... בכר חשבתי שאני מבינה במוזיקה- הצלחתי להגיע עד שלב ד' ונמאס לי לנסות מאה פעם לעבור את זה...
      יש מישו שהצליח לעבור את כל השלבים???

      הרבה הצליחו אבל אני לא המצאתי את התוכנה ככה שזה לא באמת קשור אלי😜
      אבל זה באמת שאלות משנת תרפפ"ו
      ותכלס אצלי הרבה ניחושים או שההורים שלי עוזרים (לא שהם משנת תרפפ"ו אבל עדין....)

      @בנימין-לוריא אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

      @אחות-קטנה אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

      שימו לב שכמעט תמיד (ואולי תמיד לי היה 4 שאלות) שמופיע בתשובות שרגי גשטטנר זה התשובה
      יש פעם שיש אפשרות של "שרגי גשטטנר" (בלי א') והתשובה הנכונה היא "שרולי גינסבערג"!
      לא שרגי גשטטנר.png
      @אנונימית-2 אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
      או שמוסיפים א' ע' וכדומה זה אומר שזו התשובה!
      יש פעם שכתוב "משולם גרינבערגר" וזו לא התשובה...

      קורה שטועים.....
      ואני יערוך את זה....

      ב תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א אנונימית 2

        @יעל-ק אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

        @אנונימית-2
        איזה מתסכל... בכר חשבתי שאני מבינה במוזיקה- הצלחתי להגיע עד שלב ד' ונמאס לי לנסות מאה פעם לעבור את זה...
        יש מישו שהצליח לעבור את כל השלבים???

        הרבה הצליחו אבל אני לא המצאתי את התוכנה ככה שזה לא באמת קשור אלי😜
        אבל זה באמת שאלות משנת תרפפ"ו
        ותכלס אצלי הרבה ניחושים או שההורים שלי עוזרים (לא שהם משנת תרפפ"ו אבל עדין....)

        @בנימין-לוריא אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

        @אחות-קטנה אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

        שימו לב שכמעט תמיד (ואולי תמיד לי היה 4 שאלות) שמופיע בתשובות שרגי גשטטנר זה התשובה
        יש פעם שיש אפשרות של "שרגי גשטטנר" (בלי א') והתשובה הנכונה היא "שרולי גינסבערג"!
        לא שרגי גשטטנר.png
        @אנונימית-2 אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
        או שמוסיפים א' ע' וכדומה זה אומר שזו התשובה!
        יש פעם שכתוב "משולם גרינבערגר" וזו לא התשובה...

        קורה שטועים.....
        ואני יערוך את זה....

        ב מנותק
        ב מנותק
        בנימין לוריא
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #81

        @אנונימית-2 אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

        קורה שטועים.....

        אין הכי נמי, ומחובתי לעדכן על הטעות...

        יעל ק.י א 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • ב בנימין לוריא

          @אנונימית-2 אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

          קורה שטועים.....

          אין הכי נמי, ומחובתי לעדכן על הטעות...

          יעל ק.י מנותק
          יעל ק.י מנותק
          יעל ק.
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
          #82

          @בנימין-לוריא
          שאלה- זה לא קצת גזל שאתם מעלים לכאן את התשובות??? (סורי על הדוגריות...)
          אגב- אני התייאשתי מזה סופית... תהנו לכם!!! (אולי אשוב לזה כשאהיה סופר-משועממת😜 )

          יש דלת, ויש חלון,
          ויש חור גדול שאין לו שם,
          ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

          ב תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • יעל ק.י יעל ק.

            @בנימין-לוריא
            שאלה- זה לא קצת גזל שאתם מעלים לכאן את התשובות??? (סורי על הדוגריות...)
            אגב- אני התייאשתי מזה סופית... תהנו לכם!!! (אולי אשוב לזה כשאהיה סופר-משועממת😜 )

            ב מנותק
            ב מנותק
            בנימין לוריא
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי בנימין לוריא
            #83

            @יעל-ק מה ההבדל אם נעזרים בחבר/חברה/קרובים/הורים או פוסט שהעלה משתמש באתר???

            יעל ק.י תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ב בנימין לוריא

              @יעל-ק מה ההבדל אם נעזרים בחבר/חברה/קרובים/הורים או פוסט שהעלה משתמש באתר???

              יעל ק.י מנותק
              יעל ק.י מנותק
              יעל ק.
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
              #84

              @בנימין-לוריא
              אני יודעת?? שאלתי... וענית נכון...

              יש דלת, ויש חלון,
              ויש חור גדול שאין לו שם,
              ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ב בנימין לוריא

                @אנונימית-2 אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

                קורה שטועים.....

                אין הכי נמי, ומחובתי לעדכן על הטעות...

                א מנותק
                א מנותק
                אנונימית 2
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנונימית 2
                #85
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אחות קטנהא מנותק
                  אחות קטנהא מנותק
                  אחות קטנה
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #86

                  משהו כתב פה (לא היה לי כח לחפש כדי לצטט) שכשהתשובה כתובה נכון אז זו התשובה אבל:
                  בשלב א בשיר ה' עלית התשובה היא יונתן שינפלד וכתוב יהונתן שיינפלד, ויונתן הוא לא יהונתן (יש הבדל) אבל זה התשובה...

                  החיים מנגינה!
                  התדעו להלחינה?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מוזיקהמ מנותק
                    מוזיקהמ מנותק
                    מוזיקה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #87

                    חברים , לא יודע מה אתכם אני הגעתי לשלב 2 עם הניקוד 3460 במשחק לונה קליק של קול חי מיוזיק!נראה אתכם עוקפים אותי 😉כנסו ושחקו ואולי תזכו ב12.000 שקלים במזומן>>>https://musiclick.kcm.fm/

                    גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • א מנותק
                      א מנותק
                      אנונימית 2
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #88
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ב מנותק
                        ב מנותק
                        בנימין לוריא
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי בנימין לוריא
                        #89

                        מי שרוצה מעתה לעדכן כמה הוא צבר יכול לעשות את זה כאן כדי לא למנוע את רצף הדיון וההודעות...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • NBHGVN NBHGV

                          מי שרוצה לשחק שוב מייד לאחר הפסילה
                          ואין לו כח לחכות עד סוף ההודעה המרגיזה של אייי נכנשלתם וכו'
                          שיחסום את הכתובת הבאה בהגדרות של ESET/הגדרות סינון וכדומה
                          https://musiclick.kcm.fm/assets/sounds/gameOverPop.mp3
                          בהצלחה!
                          קרדיט ל @צדיק-תמים

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אנונימית 2
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #90

                          @nbhgv אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

                          מי שרוצה לשחק שוב מייד לאחר הפסילה
                          ואין לו כח לחכות עד סוף ההודעה המרגיזה של אייי נכנשלתם וכו'
                          שיחסום את הכתובת הבאה בהגדרות של ESET/הגדרות סינון וכדומה
                          https://musiclick.kcm.fm/assets/sounds/gameOverPop.mp3
                          בהצלחה!
                          קרדיט ל @צדיק-תמים

                          @צדיק-תמים אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

                          שמת את זה בצורה רגילה וזה נהיה מוטמע
                          הכתובת שצריך לחסום היא
                          https://musiclick.kcm.fm/assets/sounds/gameOverPop.mp3

                          כמו כן מי שאין לו אפשרות להשתמש באחד מאופציות שהבאתי כדי לחסום את ההודעה
                          יכול להשתמש בכלי הבא: https://shlomof.herokuapp.com/topic/73/כלי-לחסימת-כתובות-רשימה-לבנה?_=1626988284154
                          במקור ממתמחים טופ, אין לי כח לחפש את זה שם אז שמתי קישור למקום שקל לי למצוא בו..)

                          אפשר הדרכה???

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • תהילושת מנותק
                            תהילושת מנותק
                            תהילוש
                            כתב מקצב
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #91

                            ככול שזה עולה זה חסידי!!!!!!!!................
                            אני בשלב ד לא מסימת אותו כבר יותר משלושה ימים!!!! איך עוברים אותו? אני משתגעת!

                            אפרתוששא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • תהילושת תהילוש

                              ככול שזה עולה זה חסידי!!!!!!!!................
                              אני בשלב ד לא מסימת אותו כבר יותר משלושה ימים!!!! איך עוברים אותו? אני משתגעת!

                              אפרתוששא מנותק
                              אפרתוששא מנותק
                              אפרתושש
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #92

                              @תהילוש אני לא ניסיתי מראש...
                              יש סיכוי גם למי שלא מכיר חסידי?

                              תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אפרתוששא אפרתושש

                                @תהילוש אני לא ניסיתי מראש...
                                יש סיכוי גם למי שלא מכיר חסידי?

                                תהילושת מנותק
                                תהילושת מנותק
                                תהילוש
                                כתב מקצב
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #93

                                @אפרתושש אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

                                @תהילוש אני לא ניסיתי מראש...
                                יש סיכוי גם למי שלא מכיר חסידי?

                                לא יודעת.. הרוב זה ניחושים!!! מקווה שיהיה משתלם בשלב הבא.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • אייצ'יתא אייצ'ית

                                  @בנימין-לוריא אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

                                  תנסי בפעם העשרים, אני בטוח שתצליחי... (מניסיון)

                                  מה שבטוח את "לונה קליק" אני יכולה לנגן כבר מתוך שינה..חח
                                  אי אפשר למקד את זה לסגנון מוזיקה אחד?

                                  תמרת מנותק
                                  תמרת מנותק
                                  תמר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #94

                                  @אייצ-ית אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

                                  @בנימין-לוריא אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

                                  תנסי בפעם העשרים, אני בטוח שתצליחי... (מניסיון)

                                  מה שבטוח את "לונה קליק" אני יכולה לנגן כבר מתוך שינה..חח
                                  אי אפשר למקד את זה לסגנון מוזיקה אחד?

                                  חחחח-
                                  אני יכולה לנגן את ה- אי אי אי...

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ילד חוכםי מנותק
                                    ילד חוכםי מנותק
                                    ילד חוכם
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #95

                                    שימו לב שהם חופרים על ישיבה בויס (אולי שילמו להם 😉) וכל תשובה שיש אפשרות ישיבה בויס לרוב זה ישיבה בויס (אצלי זה היה כל הזמן ישיבה בויס)

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • אייצ'יתא מנותק
                                      אייצ'יתא מנותק
                                      אייצ'ית
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #96

                                      אני תקועה עוד בשלב ג'...
                                      מעניין אם יצא מזה משו בסוף--

                                      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                      ילד חוכםי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • אייצ'יתא אייצ'ית

                                        אני תקועה עוד בשלב ג'...
                                        מעניין אם יצא מזה משו בסוף--

                                        ילד חוכםי מנותק
                                        ילד חוכםי מנותק
                                        ילד חוכם
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #97

                                        אני תקועה עוד בשלב ג'...

                                        כמה ניקוד?

                                        אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מוזיקהמ מנותק
                                          מוזיקהמ מנותק
                                          מוזיקה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #98

                                          חברים , לא יודע מה אתכם אני הגעתי לשלב 3 עם הניקוד 5350 במשחק לונה קליק של קול חי מיוזיק!נראה אתכם עוקפים אותי 😉כנסו ושחקו ואולי תזכו ב12.000 שקלים במזומן>>>https://musiclick.kcm.fm/

                                          גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          3

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול