"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?
-
פוסט זה נמחק!
-
מי שרוצה מעתה לעדכן כמה הוא צבר יכול לעשות את זה כאן כדי לא למנוע את רצף הדיון וההודעות...
-
מי שרוצה לשחק שוב מייד לאחר הפסילה
ואין לו כח לחכות עד סוף ההודעה המרגיזה של אייי נכנשלתם וכו'
שיחסום את הכתובת הבאה בהגדרות של ESET/הגדרות סינון וכדומה
https://musiclick.kcm.fm/assets/sounds/gameOverPop.mp3
בהצלחה!
קרדיט ל @צדיק-תמים@nbhgv אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
מי שרוצה לשחק שוב מייד לאחר הפסילה
ואין לו כח לחכות עד סוף ההודעה המרגיזה של אייי נכנשלתם וכו'
שיחסום את הכתובת הבאה בהגדרות של ESET/הגדרות סינון וכדומה
https://musiclick.kcm.fm/assets/sounds/gameOverPop.mp3
בהצלחה!
קרדיט ל @צדיק-תמים@צדיק-תמים אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
שמת את זה בצורה רגילה וזה נהיה מוטמע
הכתובת שצריך לחסום היא
https://musiclick.kcm.fm/assets/sounds/gameOverPop.mp3כמו כן מי שאין לו אפשרות להשתמש באחד מאופציות שהבאתי כדי לחסום את ההודעה
יכול להשתמש בכלי הבא: https://shlomof.herokuapp.com/topic/73/כלי-לחסימת-כתובות-רשימה-לבנה?_=1626988284154
במקור ממתמחים טופ, אין לי כח לחפש את זה שם אז שמתי קישור למקום שקל לי למצוא בו..)אפשר הדרכה???
-
ככול שזה עולה זה חסידי!!!!!!!!................
אני בשלב ד לא מסימת אותו כבר יותר משלושה ימים!!!! איך עוברים אותו? אני משתגעת! -
@בנימין-לוריא אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
תנסי בפעם העשרים, אני בטוח שתצליחי... (מניסיון)
מה שבטוח את "לונה קליק" אני יכולה לנגן כבר מתוך שינה..חח
אי אפשר למקד את זה לסגנון מוזיקה אחד?@אייצ-ית אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
@בנימין-לוריא אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
תנסי בפעם העשרים, אני בטוח שתצליחי... (מניסיון)
מה שבטוח את "לונה קליק" אני יכולה לנגן כבר מתוך שינה..חח
אי אפשר למקד את זה לסגנון מוזיקה אחד?חחחח-
אני יכולה לנגן את ה- אי אי אי... -
שימו לב שהם חופרים על ישיבה בויס (אולי שילמו להם
) וכל תשובה שיש אפשרות ישיבה בויס לרוב זה ישיבה בויס (אצלי זה היה כל הזמן ישיבה בויס) -
אני תקועה עוד בשלב ג'...
כמה ניקוד?
-
-
@אפרתושש מסתמא בסוף בין הזמנים, הרי קוראים לזה "לונה קליק"...
-
מוזר... אגב מישהו עבר את שלב 4 במחשב או בפלאפון?
-
@ילד-חוכם במחשב הרבה עברו... אחרי השלב החמישי זה מתחיל שוב משלב 1 (במחשב, עכ"פ)
-
@ילד-חוכם אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
@אפרתושש אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
מתי הסיום של התחרות הזאת?
עוד לא התחילה...
אז מה זה כל מה שצוברים עד עכשיו?
-
@ילד-חוכם אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
@אפרתושש אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
מתי הסיום של התחרות הזאת?
עוד לא התחילה...
אז מה זה כל מה שצוברים עד עכשיו?
@אפרתושש הכוונה בציניות, שזה בקושי התחיל...

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות