דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. משה קליין - ניצוץ יהודי

משה קליין - ניצוץ יהודי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
84 פוסטים 33 כותבים 9.0k צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יודי סיניי יודי סיני

    פוסט זה נמחק!

    ח מנותק
    ח מנותק
    חיים לוי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #60

    @יודי-סיני אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:

    @תהילוש - טעות גדולה יש לכם . אני מכיר הרבה אנשים שקנו את האלבום . הסיבה שמוציאים כי רוצים שזה ייחשף גם לקהל שלא קנו . הדיסק הזה בשונה משאר הדיסקים שיצאו השנה היה לו מדדי רכישה מדאימים

    נכון אבל קליין בעצמו חילק המון אלבומים בחינם אני קיבלתי ממנו 2 בחינם

    תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ח חיים לוי

      @יודי-סיני אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:

      @תהילוש - טעות גדולה יש לכם . אני מכיר הרבה אנשים שקנו את האלבום . הסיבה שמוציאים כי רוצים שזה ייחשף גם לקהל שלא קנו . הדיסק הזה בשונה משאר הדיסקים שיצאו השנה היה לו מדדי רכישה מדאימים

      נכון אבל קליין בעצמו חילק המון אלבומים בחינם אני קיבלתי ממנו 2 בחינם

      תהילושת מנותק
      תהילושת מנותק
      תהילוש
      כתב מקצב
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #61

      @חיים-לוי אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:

      @יודי-סיני אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:

      @תהילוש - טעות גדולה יש לכם . אני מכיר הרבה אנשים שקנו את האלבום . הסיבה שמוציאים כי רוצים שזה ייחשף גם לקהל שלא קנו . הדיסק הזה בשונה משאר הדיסקים שיצאו השנה היה לו מדדי רכישה מדאימים

      נכון אבל קליין בעצמו חילק המון אלבומים בחינם אני קיבלתי ממנו 2 בחינם

      זה דבר שונה, שהזמר מחלק כדאי שיתפרסם עוד ועוד, וסתם להיחשב כנדבן...

      ח תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • תהילושת תהילוש

        @חיים-לוי אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:

        @יודי-סיני אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:

        @תהילוש - טעות גדולה יש לכם . אני מכיר הרבה אנשים שקנו את האלבום . הסיבה שמוציאים כי רוצים שזה ייחשף גם לקהל שלא קנו . הדיסק הזה בשונה משאר הדיסקים שיצאו השנה היה לו מדדי רכישה מדאימים

        נכון אבל קליין בעצמו חילק המון אלבומים בחינם אני קיבלתי ממנו 2 בחינם

        זה דבר שונה, שהזמר מחלק כדאי שיתפרסם עוד ועוד, וסתם להיחשב כנדבן...

        ח מנותק
        ח מנותק
        חיים לוי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #62

        @תהילוש אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:

        @חיים-לוי אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:

        @יודי-סיני אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:

        @תהילוש - טעות גדולה יש לכם . אני מכיר הרבה אנשים שקנו את האלבום . הסיבה שמוציאים כי רוצים שזה ייחשף גם לקהל שלא קנו . הדיסק הזה בשונה משאר הדיסקים שיצאו השנה היה לו מדדי רכישה מדאימים

        נכון אבל קליין בעצמו חילק המון אלבומים בחינם אני קיבלתי ממנו 2 בחינם

        זה דבר שונה, שהזמר מחלק כדאי שיתפרסם עוד ועוד, וסתם להיחשב כנדבן...

        הוא סיפר בראיון לכיכר השבת שהוא מוציא את האלבום בשביל הריגוש ולא בשביל להרוויח

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ברוריהב מנותק
          ברוריהב מנותק
          ברוריה
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
          #63

          אני לא הייתי קונה את האלבום שלו הוא שר יפה אבל מבחינתי הוא עדיין צעיר מאוד ולא מספיק מנוסה אני יכולה לשמוע אותו ברדיו או לראות קליפים שלו אבל עדיין יש בהם משהו ילדותי כזה
          יכול להיות שלא יודע לשיר בדואטים זה כבר ליגה אחרת

          שירה מעומק הנשמה

          ת תהילושת ב 3 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • א מנותק
            א מנותק
            אני אני הוא
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #64

            בהופעות ממש חסר לו , תעיינו היטב בשתי קליפים שלו האחרונים בדואט עם נמואל ובדואט עם פיני אינהורן
            הוא לא מתואם עם השני ויש לו נפילות די מורגשות, עדיין "בוסרי" צריך עוד הרבה להשקיע בדיוק של השירה וכו'

            ח תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ברוריהב ברוריה

              אני לא הייתי קונה את האלבום שלו הוא שר יפה אבל מבחינתי הוא עדיין צעיר מאוד ולא מספיק מנוסה אני יכולה לשמוע אותו ברדיו או לראות קליפים שלו אבל עדיין יש בהם משהו ילדותי כזה
              יכול להיות שלא יודע לשיר בדואטים זה כבר ליגה אחרת

              ת מנותק
              ת מנותק
              תמר מהמרכז
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #65

              @ברוריה אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:

              אני לא הייתי קונה את האלבום שלו הוא שר יפה אבל מבחינתי הוא עדיין צעיר מאוד ולא מספיק מנוסה אני יכולה לשמוע אותו ברדיו או לראות קליפים שלו אבל עדיין יש בהם משהו ילדותי כזה
              יכול להיות שלא יודע לשיר בדואטים זה כבר ליגה אחרת

              יכול להיות שלא מאוד שווה לקנות אלבום שלו כי כמעט כל השירים יצאו גם כסינגלים. אולי יש בו משהו ילדותי, אבל אני מכורה לקול והמנעד שלו וגם הסלסולים הקטנים שהוא מכניס, וזה שווה לי גם אם השירה בוסרית, לא חכמה להעמיד אותו מול פיני איינהורן ולהשוות כשלכל אחד יש את המעלות שלו. אני חושבת שיש למשה קליין המון מעריצים וזה נקודה לזכותו דווקא בגלל שהוא צעיר, אי אפשר לצפות מזמר בן 25 שישיר כמו זמר בן 40, ודווקא בגיל הצעיר יש את היופי שלו.

              מוזיקה היא רגש בהישג יד!

              יוסף קורקוסי תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ת תמר מהמרכז

                @ברוריה אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:

                אני לא הייתי קונה את האלבום שלו הוא שר יפה אבל מבחינתי הוא עדיין צעיר מאוד ולא מספיק מנוסה אני יכולה לשמוע אותו ברדיו או לראות קליפים שלו אבל עדיין יש בהם משהו ילדותי כזה
                יכול להיות שלא יודע לשיר בדואטים זה כבר ליגה אחרת

                יכול להיות שלא מאוד שווה לקנות אלבום שלו כי כמעט כל השירים יצאו גם כסינגלים. אולי יש בו משהו ילדותי, אבל אני מכורה לקול והמנעד שלו וגם הסלסולים הקטנים שהוא מכניס, וזה שווה לי גם אם השירה בוסרית, לא חכמה להעמיד אותו מול פיני איינהורן ולהשוות כשלכל אחד יש את המעלות שלו. אני חושבת שיש למשה קליין המון מעריצים וזה נקודה לזכותו דווקא בגלל שהוא צעיר, אי אפשר לצפות מזמר בן 25 שישיר כמו זמר בן 40, ודווקא בגיל הצעיר יש את היופי שלו.

                יוסף קורקוסי מנותק
                יוסף קורקוסי מנותק
                יוסף קורקוס
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #66

                @תמר-מהמרכז משה קליין, פיני איינהורן – אני מאמין | Live
                והשיר הזה יעיד

                ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • יוסף קורקוסי יוסף קורקוס

                  @תמר-מהמרכז משה קליין, פיני איינהורן – אני מאמין | Live
                  והשיר הזה יעיד

                  ת מנותק
                  ת מנותק
                  תמר מהמרכז
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #67

                  @יוסף-קורקוס אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:

                  @תמר-מהמרכז משה קליין, פיני איינהורן – אני מאמין | Live
                  והשיר הזה יעיד

                  יעיד שמה?

                  מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                  צ יוסף קורקוסי 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • ת תמר מהמרכז

                    @יוסף-קורקוס אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:

                    @תמר-מהמרכז משה קליין, פיני איינהורן – אני מאמין | Live
                    והשיר הזה יעיד

                    יעיד שמה?

                    צ מנותק
                    צ מנותק
                    צורי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #68

                    @תמר-מהמרכז שהוא זוכה לכזה ההערצה

                    אמונה פירושו לראות את האור בלב שלך,
                    בזמן שכל מה שעיניך רואות זה חושך!!!

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ת תמר מהמרכז

                      @יוסף-קורקוס אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:

                      @תמר-מהמרכז משה קליין, פיני איינהורן – אני מאמין | Live
                      והשיר הזה יעיד

                      יעיד שמה?

                      יוסף קורקוסי מנותק
                      יוסף קורקוסי מנותק
                      יוסף קורקוס
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #69

                      @תמר-מהמרכז שפיני איינהורן יותר מבוגר בקול

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ברוריהב ברוריה

                        אני לא הייתי קונה את האלבום שלו הוא שר יפה אבל מבחינתי הוא עדיין צעיר מאוד ולא מספיק מנוסה אני יכולה לשמוע אותו ברדיו או לראות קליפים שלו אבל עדיין יש בהם משהו ילדותי כזה
                        יכול להיות שלא יודע לשיר בדואטים זה כבר ליגה אחרת

                        תהילושת מנותק
                        תהילושת מנותק
                        תהילוש
                        כתב מקצב
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #70

                        @ברוריה אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:

                        אני לא הייתי קונה את האלבום שלו הוא שר יפה אבל מבחינתי הוא עדיין צעיר מאוד ולא מספיק מנוסה אני יכולה לשמוע אותו ברדיו או לראות קליפים שלו אבל עדיין יש בהם משהו ילדותי כזה
                        יכול להיות שלא יודע לשיר בדואטים זה כבר ליגה אחרת

                        ואוווו, פעם ראשונה אני שומעת כזאת דעה. ילדותי? מעניין

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • צ צורי

                          @תמר-מהמרכז שהוא זוכה לכזה ההערצה

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אני אני הוא
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #71

                          @צורי ההערצה אינה בעצם אלא מתוך יח"צ שכבר דובר עליו בעבר ואין טעם לחזור ע"ז, הוא עדיין בוסרי ויש לו עדיין ללמוד הרבה בשירה בקהל הוא ממש לא מתחיל ומסיים במקום הנדרש, עיין ערך שני הקליפים שיצאו מהמופע האחרון, שהוא נתקע באמצע ומחליק כאילו נותן לשני להמשיך....

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ברוריהב ברוריה

                            אני לא הייתי קונה את האלבום שלו הוא שר יפה אבל מבחינתי הוא עדיין צעיר מאוד ולא מספיק מנוסה אני יכולה לשמוע אותו ברדיו או לראות קליפים שלו אבל עדיין יש בהם משהו ילדותי כזה
                            יכול להיות שלא יודע לשיר בדואטים זה כבר ליגה אחרת

                            ב מנותק
                            ב מנותק
                            בועז
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #72

                            @ברוריה אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:

                            אני לא הייתי קונה את האלבום שלו הוא שר יפה אבל מבחינתי הוא עדיין צעיר מאוד ולא מספיק מנוסה

                            לא כ''כ הבנתי את הסיבה.
                            אם אני אוהב משהו אני קונה אם לא אז לא. אני יכול לקנות גם דיסק של רבי אלתר. זה שהוא צעיר ולא מספיק מנוסה-אם זה לא יפה בעינייך אז אל תקני ואם זה יפה אז כן. לא?
                            אלא אם כן את חושבת שזה לא מספיק טוב? סבבה. אבל לא כ''כ הבנתי את הקשר לזה שהוא צעיר.

                            רוצים לשמוע עלי, או את החומר שלי???
                            הטעימה הראשונה....https://www.youtube.com/watch?v=pGKKDX1dIgg

                            ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • ב בועז

                              @ברוריה אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:

                              אני לא הייתי קונה את האלבום שלו הוא שר יפה אבל מבחינתי הוא עדיין צעיר מאוד ולא מספיק מנוסה

                              לא כ''כ הבנתי את הסיבה.
                              אם אני אוהב משהו אני קונה אם לא אז לא. אני יכול לקנות גם דיסק של רבי אלתר. זה שהוא צעיר ולא מספיק מנוסה-אם זה לא יפה בעינייך אז אל תקני ואם זה יפה אז כן. לא?
                              אלא אם כן את חושבת שזה לא מספיק טוב? סבבה. אבל לא כ''כ הבנתי את הקשר לזה שהוא צעיר.

                              ברוריהב מנותק
                              ברוריהב מנותק
                              ברוריה
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                              #73

                              @בועז אמר ב[משה קליין - ניצוץ יהודי](/

                              @ברוריה אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:

                              אני לא הייתי קונה את האלבום שלו הוא שר יפה אבל מבחינתי הוא עדיין צעיר מאוד ולא מספיק מנוסה

                              לא כ''כ הבנתי את הסיבה.
                              אם אני אוהב משהו אני קונה אם לא אז לא. אני יכול לקנות גם דיסק של רבי אלתר. זה שהוא צעיר ולא מספיק מנוסה-אם זה לא יפה בעינייך אז אל תקני ואם זה יפה אז כן. לא?
                              אלא אם כן את חושבת שזה לא מספיק טוב? סבבה. אבל לא כ''כ הבנתי את הקשר לזה שהוא צעיר.

                              לא הובנתי נכון מה שבאתי לומר זה שדיסק שקונים זה אומר שנותנים אמון בזמר שאני כביכול אוהבת את המוזיקה שלו ככה שלא ארגיש שבזבזתי כסף על דיסק שלא כולו מעניין הבנת? זה הכול וזאת דעתי ולגבי זה שכתבתי שהוא צעיר זה נכון הוא לא מידי מנוסה בהוצאת אלבומים ככה שכל האלבום לא מספיק מוכר לי שאני יקנה אותו בסדר?

                              שירה מעומק הנשמה

                              ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ברוריהב ברוריה

                                @בועז אמר ב[משה קליין - ניצוץ יהודי](/

                                @ברוריה אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:

                                אני לא הייתי קונה את האלבום שלו הוא שר יפה אבל מבחינתי הוא עדיין צעיר מאוד ולא מספיק מנוסה

                                לא כ''כ הבנתי את הסיבה.
                                אם אני אוהב משהו אני קונה אם לא אז לא. אני יכול לקנות גם דיסק של רבי אלתר. זה שהוא צעיר ולא מספיק מנוסה-אם זה לא יפה בעינייך אז אל תקני ואם זה יפה אז כן. לא?
                                אלא אם כן את חושבת שזה לא מספיק טוב? סבבה. אבל לא כ''כ הבנתי את הקשר לזה שהוא צעיר.

                                לא הובנתי נכון מה שבאתי לומר זה שדיסק שקונים זה אומר שנותנים אמון בזמר שאני כביכול אוהבת את המוזיקה שלו ככה שלא ארגיש שבזבזתי כסף על דיסק שלא כולו מעניין הבנת? זה הכול וזאת דעתי ולגבי זה שכתבתי שהוא צעיר זה נכון הוא לא מידי מנוסה בהוצאת אלבומים ככה שכל האלבום לא מספיק מוכר לי שאני יקנה אותו בסדר?

                                ת מנותק
                                ת מנותק
                                תמר מהמרכז
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #74

                                @ברוריה אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:

                                @בועז אמר ב[משה קליין - ניצוץ יהודי](/

                                @ברוריה אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:

                                אני לא הייתי קונה את האלבום שלו הוא שר יפה אבל מבחינתי הוא עדיין צעיר מאוד ולא מספיק מנוסה

                                לא כ''כ הבנתי את הסיבה.
                                אם אני אוהב משהו אני קונה אם לא אז לא. אני יכול לקנות גם דיסק של רבי אלתר. זה שהוא צעיר ולא מספיק מנוסה-אם זה לא יפה בעינייך אז אל תקני ואם זה יפה אז כן. לא?
                                אלא אם כן את חושבת שזה לא מספיק טוב? סבבה. אבל לא כ''כ הבנתי את הקשר לזה שהוא צעיר.

                                לא הובנתי נכון מה שבאתי לומר זה שדיסק שקונים זה אומר שנותנים אמון בזמר שאני כביכול אוהבת את המוזיקה שלו ככה שלא ארגיש שבזבזתי כסף על דיסק שלא כולו מעניין הבנת? זה הכול וזאת דעתי ולגבי זה שכתבתי שהוא צעיר זה נכון הוא לא מידי מנוסה בהוצאת אלבומים ככה שכל האלבום לא מספיק מוכר לי שאני יקנה אותו בסדר?

                                הכל בסדר, מי בכלל קנה את האלבום שלו? כולם קיבלו אותו בחינם...

                                מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ת תמר מהמרכז

                                  @ברוריה אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:

                                  @בועז אמר ב[משה קליין - ניצוץ יהודי](/

                                  @ברוריה אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:

                                  אני לא הייתי קונה את האלבום שלו הוא שר יפה אבל מבחינתי הוא עדיין צעיר מאוד ולא מספיק מנוסה

                                  לא כ''כ הבנתי את הסיבה.
                                  אם אני אוהב משהו אני קונה אם לא אז לא. אני יכול לקנות גם דיסק של רבי אלתר. זה שהוא צעיר ולא מספיק מנוסה-אם זה לא יפה בעינייך אז אל תקני ואם זה יפה אז כן. לא?
                                  אלא אם כן את חושבת שזה לא מספיק טוב? סבבה. אבל לא כ''כ הבנתי את הקשר לזה שהוא צעיר.

                                  לא הובנתי נכון מה שבאתי לומר זה שדיסק שקונים זה אומר שנותנים אמון בזמר שאני כביכול אוהבת את המוזיקה שלו ככה שלא ארגיש שבזבזתי כסף על דיסק שלא כולו מעניין הבנת? זה הכול וזאת דעתי ולגבי זה שכתבתי שהוא צעיר זה נכון הוא לא מידי מנוסה בהוצאת אלבומים ככה שכל האלבום לא מספיק מוכר לי שאני יקנה אותו בסדר?

                                  הכל בסדר, מי בכלל קנה את האלבום שלו? כולם קיבלו אותו בחינם...

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  אניומיני
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #75

                                  @תמר-מהמרכז אני לא....

                                  ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • א אניומיני

                                    @תמר-מהמרכז אני לא....

                                    ת מנותק
                                    ת מנותק
                                    תמר מהמרכז
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #76

                                    @אניומיני אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:

                                    @תמר-מהמרכז אני לא....

                                    אז אפשר לבקש מאלו שקיבלו שניים לתת לך אחד... (גם אני לא קיבלתי, אבל לא היה כל כך אכפת לי כי את רוב השירים הוא כבר הוציא כסינגלים ממילא.)

                                    מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ת תמר מהמרכז

                                      @אניומיני אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:

                                      @תמר-מהמרכז אני לא....

                                      אז אפשר לבקש מאלו שקיבלו שניים לתת לך אחד... (גם אני לא קיבלתי, אבל לא היה כל כך אכפת לי כי את רוב השירים הוא כבר הוציא כסינגלים ממילא.)

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      אניומיני
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #77

                                      @תמר-מהמרכז לא ידוע לי על מישהו שקיבל...

                                      צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א אניומיני

                                        @תמר-מהמרכז לא ידוע לי על מישהו שקיבל...

                                        צ מנותק
                                        צ מנותק
                                        צורי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי צורי
                                        #78

                                        @אניומיני
                                        לדעתי התגובות שלכם על הדיסק ממש לא יפות ופוגעות
                                        תתפלאו לשמוע (גם אם ממש לא נח לכם לשמוע....) שיש לא מעט אנשים שכן קנו וקונים את הדיסק של משה קליין
                                        א. בגלל המוזיקה הטובה והשירים המטורפים שיש שם
                                        ב. וגם להחזיר לו קצת על ההשקעה שלו
                                        מגיע לו ובגדול!!!!!!!!

                                        אמונה פירושו לראות את האור בלב שלך,
                                        בזמן שכל מה שעיניך רואות זה חושך!!!

                                        ב תהילושת ת 3 תגובות תגובה אחרונה
                                        4
                                        • צ צורי

                                          @אניומיני
                                          לדעתי התגובות שלכם על הדיסק ממש לא יפות ופוגעות
                                          תתפלאו לשמוע (גם אם ממש לא נח לכם לשמוע....) שיש לא מעט אנשים שכן קנו וקונים את הדיסק של משה קליין
                                          א. בגלל המוזיקה הטובה והשירים המטורפים שיש שם
                                          ב. וגם להחזיר לו קצת על ההשקעה שלו
                                          מגיע לו ובגדול!!!!!!!!

                                          ב מנותק
                                          ב מנותק
                                          בועז
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #79

                                          @צורי אם היה נשמע ממני אז אדגיש שיש לו אחלה דיסק ואחלה אנרגיות.
                                          הוא הזמר חתונות הכי מוצלח בעיני!!

                                          רוצים לשמוע עלי, או את החומר שלי???
                                          הטעימה הראשונה....https://www.youtube.com/watch?v=pGKKDX1dIgg

                                          ר. כהןר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול