משה קליין - ניצוץ יהודי
-
@יעלה אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:
יש איזה שיר שעדין לא יצא?
לא הבנתי
הוציא דיסק?
ולא כל השירים יצאו בדיסק???🤨 -
@יעלה אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:
אבל יש הדלפה של הדיסק
ההדלפה היתה של מישהו שקנה והעלה לכולם. לא ההפקה הדליפה.
-
@יעלה אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:
אבל יש הדלפה של הדיסק
ההדלפה היתה של מישהו שקנה והעלה לכולם. לא ההפקה הדליפה.
-
@יודי-סיני אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:
@תהילוש - טעות גדולה יש לכם . אני מכיר הרבה אנשים שקנו את האלבום . הסיבה שמוציאים כי רוצים שזה ייחשף גם לקהל שלא קנו . הדיסק הזה בשונה משאר הדיסקים שיצאו השנה היה לו מדדי רכישה מדאימים
נכון אבל קליין בעצמו חילק המון אלבומים בחינם אני קיבלתי ממנו 2 בחינם
-
@יודי-סיני אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:
@תהילוש - טעות גדולה יש לכם . אני מכיר הרבה אנשים שקנו את האלבום . הסיבה שמוציאים כי רוצים שזה ייחשף גם לקהל שלא קנו . הדיסק הזה בשונה משאר הדיסקים שיצאו השנה היה לו מדדי רכישה מדאימים
נכון אבל קליין בעצמו חילק המון אלבומים בחינם אני קיבלתי ממנו 2 בחינם
@חיים-לוי אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:
@יודי-סיני אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:
@תהילוש - טעות גדולה יש לכם . אני מכיר הרבה אנשים שקנו את האלבום . הסיבה שמוציאים כי רוצים שזה ייחשף גם לקהל שלא קנו . הדיסק הזה בשונה משאר הדיסקים שיצאו השנה היה לו מדדי רכישה מדאימים
נכון אבל קליין בעצמו חילק המון אלבומים בחינם אני קיבלתי ממנו 2 בחינם
זה דבר שונה, שהזמר מחלק כדאי שיתפרסם עוד ועוד, וסתם להיחשב כנדבן...
-
@חיים-לוי אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:
@יודי-סיני אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:
@תהילוש - טעות גדולה יש לכם . אני מכיר הרבה אנשים שקנו את האלבום . הסיבה שמוציאים כי רוצים שזה ייחשף גם לקהל שלא קנו . הדיסק הזה בשונה משאר הדיסקים שיצאו השנה היה לו מדדי רכישה מדאימים
נכון אבל קליין בעצמו חילק המון אלבומים בחינם אני קיבלתי ממנו 2 בחינם
זה דבר שונה, שהזמר מחלק כדאי שיתפרסם עוד ועוד, וסתם להיחשב כנדבן...
@תהילוש אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:
@חיים-לוי אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:
@יודי-סיני אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:
@תהילוש - טעות גדולה יש לכם . אני מכיר הרבה אנשים שקנו את האלבום . הסיבה שמוציאים כי רוצים שזה ייחשף גם לקהל שלא קנו . הדיסק הזה בשונה משאר הדיסקים שיצאו השנה היה לו מדדי רכישה מדאימים
נכון אבל קליין בעצמו חילק המון אלבומים בחינם אני קיבלתי ממנו 2 בחינם
זה דבר שונה, שהזמר מחלק כדאי שיתפרסם עוד ועוד, וסתם להיחשב כנדבן...
הוא סיפר בראיון לכיכר השבת שהוא מוציא את האלבום בשביל הריגוש ולא בשביל להרוויח
-
אני לא הייתי קונה את האלבום שלו הוא שר יפה אבל מבחינתי הוא עדיין צעיר מאוד ולא מספיק מנוסה אני יכולה לשמוע אותו ברדיו או לראות קליפים שלו אבל עדיין יש בהם משהו ילדותי כזה
יכול להיות שלא יודע לשיר בדואטים זה כבר ליגה אחרת -
בהופעות ממש חסר לו , תעיינו היטב בשתי קליפים שלו האחרונים בדואט עם נמואל ובדואט עם פיני אינהורן
הוא לא מתואם עם השני ויש לו נפילות די מורגשות, עדיין "בוסרי" צריך עוד הרבה להשקיע בדיוק של השירה וכו' -
אני לא הייתי קונה את האלבום שלו הוא שר יפה אבל מבחינתי הוא עדיין צעיר מאוד ולא מספיק מנוסה אני יכולה לשמוע אותו ברדיו או לראות קליפים שלו אבל עדיין יש בהם משהו ילדותי כזה
יכול להיות שלא יודע לשיר בדואטים זה כבר ליגה אחרת@ברוריה אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:
אני לא הייתי קונה את האלבום שלו הוא שר יפה אבל מבחינתי הוא עדיין צעיר מאוד ולא מספיק מנוסה אני יכולה לשמוע אותו ברדיו או לראות קליפים שלו אבל עדיין יש בהם משהו ילדותי כזה
יכול להיות שלא יודע לשיר בדואטים זה כבר ליגה אחרתיכול להיות שלא מאוד שווה לקנות אלבום שלו כי כמעט כל השירים יצאו גם כסינגלים. אולי יש בו משהו ילדותי, אבל אני מכורה לקול והמנעד שלו וגם הסלסולים הקטנים שהוא מכניס, וזה שווה לי גם אם השירה בוסרית, לא חכמה להעמיד אותו מול פיני איינהורן ולהשוות כשלכל אחד יש את המעלות שלו. אני חושבת שיש למשה קליין המון מעריצים וזה נקודה לזכותו דווקא בגלל שהוא צעיר, אי אפשר לצפות מזמר בן 25 שישיר כמו זמר בן 40, ודווקא בגיל הצעיר יש את היופי שלו.
-
@ברוריה אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:
אני לא הייתי קונה את האלבום שלו הוא שר יפה אבל מבחינתי הוא עדיין צעיר מאוד ולא מספיק מנוסה אני יכולה לשמוע אותו ברדיו או לראות קליפים שלו אבל עדיין יש בהם משהו ילדותי כזה
יכול להיות שלא יודע לשיר בדואטים זה כבר ליגה אחרתיכול להיות שלא מאוד שווה לקנות אלבום שלו כי כמעט כל השירים יצאו גם כסינגלים. אולי יש בו משהו ילדותי, אבל אני מכורה לקול והמנעד שלו וגם הסלסולים הקטנים שהוא מכניס, וזה שווה לי גם אם השירה בוסרית, לא חכמה להעמיד אותו מול פיני איינהורן ולהשוות כשלכל אחד יש את המעלות שלו. אני חושבת שיש למשה קליין המון מעריצים וזה נקודה לזכותו דווקא בגלל שהוא צעיר, אי אפשר לצפות מזמר בן 25 שישיר כמו זמר בן 40, ודווקא בגיל הצעיר יש את היופי שלו.
@תמר-מהמרכז משה קליין, פיני איינהורן – אני מאמין | Live
והשיר הזה יעיד -
@תמר-מהמרכז משה קליין, פיני איינהורן – אני מאמין | Live
והשיר הזה יעיד@יוסף-קורקוס אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:
@תמר-מהמרכז משה קליין, פיני איינהורן – אני מאמין | Live
והשיר הזה יעידיעיד שמה?
-
@יוסף-קורקוס אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:
@תמר-מהמרכז משה קליין, פיני איינהורן – אני מאמין | Live
והשיר הזה יעידיעיד שמה?
@תמר-מהמרכז שהוא זוכה לכזה ההערצה
-
@יוסף-קורקוס אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:
@תמר-מהמרכז משה קליין, פיני איינהורן – אני מאמין | Live
והשיר הזה יעידיעיד שמה?
@תמר-מהמרכז שפיני איינהורן יותר מבוגר בקול
-
אני לא הייתי קונה את האלבום שלו הוא שר יפה אבל מבחינתי הוא עדיין צעיר מאוד ולא מספיק מנוסה אני יכולה לשמוע אותו ברדיו או לראות קליפים שלו אבל עדיין יש בהם משהו ילדותי כזה
יכול להיות שלא יודע לשיר בדואטים זה כבר ליגה אחרת@ברוריה אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:
אני לא הייתי קונה את האלבום שלו הוא שר יפה אבל מבחינתי הוא עדיין צעיר מאוד ולא מספיק מנוסה אני יכולה לשמוע אותו ברדיו או לראות קליפים שלו אבל עדיין יש בהם משהו ילדותי כזה
יכול להיות שלא יודע לשיר בדואטים זה כבר ליגה אחרתואוווו, פעם ראשונה אני שומעת כזאת דעה. ילדותי? מעניין
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
