דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. משה קליין - ניצוץ יהודי

משה קליין - ניצוץ יהודי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
84 פוסטים 33 כותבים 9.0k צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יעלהי יעלה

    יש לי אותם
    משהו מעונין?
    כמובן אם מותר לעלות אותם...

    אייצ'יתא מנותק
    אייצ'יתא מנותק
    אייצ'ית
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #50

    @יעלה אסור להעלות.
    הם מוגנים בזכויות יוצרים.

    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

    יעלהי תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • אייצ'יתא אייצ'ית

      @יעלה אסור להעלות.
      הם מוגנים בזכויות יוצרים.

      יעלהי מנותק
      יעלהי מנותק
      יעלה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #51

      @אייצ-ית אוקיי כי שלחו לי אותם במייל אז חשבתי שאפשר
      תודה על העדכון

      אם יש בך גאונות החריצות תשכלל אותה,

      אם אין בך גאונות החריצות תמלא את מקומה.

      (יהושע ריינולדס)

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • יעלהי יעלה

        יש איזה שיר שעדין לא יצא?

        MiryamM מנותק
        MiryamM מנותק
        Miryam
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #52

        @יעלה אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:

        יש איזה שיר שעדין לא יצא?

        לא הבנתי
        הוציא דיסק?
        ולא כל השירים יצאו בדיסק???🤨

        "היופי האמיתי במוזיקה, שהיא יכולה לחבר בין אנשים" 🎼

        אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • MiryamM Miryam

          @יעלה אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:

          יש איזה שיר שעדין לא יצא?

          לא הבנתי
          הוציא דיסק?
          ולא כל השירים יצאו בדיסק???🤨

          אייצ'יתא מנותק
          אייצ'יתא מנותק
          אייצ'ית
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #53

          @miryam לא כל השירים יצאו ליוטיוב.
          בדיסק הם קיימים.

          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

          MiryamM תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אייצ'יתא אייצ'ית

            @miryam לא כל השירים יצאו ליוטיוב.
            בדיסק הם קיימים.

            MiryamM מנותק
            MiryamM מנותק
            Miryam
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #54

            @אייצ-ית הא אוקיי 😊

            "היופי האמיתי במוזיקה, שהיא יכולה לחבר בין אנשים" 🎼

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • יעלהי מנותק
              יעלהי מנותק
              יעלה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #55

              אבל יש הדלפה של הדיסק

              אם יש בך גאונות החריצות תשכלל אותה,

              אם אין בך גאונות החריצות תמלא את מקומה.

              (יהושע ריינולדס)

              אייצ'יתא תהילושת 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • יעלהי יעלה

                אבל יש הדלפה של הדיסק

                אייצ'יתא מנותק
                אייצ'יתא מנותק
                אייצ'ית
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #56

                @יעלה אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:

                אבל יש הדלפה של הדיסק

                זה לא קשור.
                רישמית הוא עדין עם זכויות יוצרים.

                "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • יעלהי יעלה

                  אבל יש הדלפה של הדיסק

                  תהילושת מנותק
                  תהילושת מנותק
                  תהילוש
                  כתב מקצב
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #57

                  @יעלה אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:

                  אבל יש הדלפה של הדיסק

                  ההדלפה היתה של מישהו שקנה והעלה לכולם. לא ההפקה הדליפה.

                  יודי סיניי יעלהי 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • תהילושת תהילוש

                    @יעלה אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:

                    אבל יש הדלפה של הדיסק

                    ההדלפה היתה של מישהו שקנה והעלה לכולם. לא ההפקה הדליפה.

                    יודי סיניי מנותק
                    יודי סיניי מנותק
                    יודי סיני
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #58
                    פוסט זה נמחק!
                    ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • תהילושת תהילוש

                      @יעלה אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:

                      אבל יש הדלפה של הדיסק

                      ההדלפה היתה של מישהו שקנה והעלה לכולם. לא ההפקה הדליפה.

                      יעלהי מנותק
                      יעלהי מנותק
                      יעלה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #59

                      @תהילוש עוד לפני שהדיסק יצא לקניה כבר היה הדלפה אז זה לא משהו שקנה והפיץ...

                      אם יש בך גאונות החריצות תשכלל אותה,

                      אם אין בך גאונות החריצות תמלא את מקומה.

                      (יהושע ריינולדס)

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • יודי סיניי יודי סיני

                        פוסט זה נמחק!

                        ח מנותק
                        ח מנותק
                        חיים לוי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #60

                        @יודי-סיני אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:

                        @תהילוש - טעות גדולה יש לכם . אני מכיר הרבה אנשים שקנו את האלבום . הסיבה שמוציאים כי רוצים שזה ייחשף גם לקהל שלא קנו . הדיסק הזה בשונה משאר הדיסקים שיצאו השנה היה לו מדדי רכישה מדאימים

                        נכון אבל קליין בעצמו חילק המון אלבומים בחינם אני קיבלתי ממנו 2 בחינם

                        תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ח חיים לוי

                          @יודי-סיני אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:

                          @תהילוש - טעות גדולה יש לכם . אני מכיר הרבה אנשים שקנו את האלבום . הסיבה שמוציאים כי רוצים שזה ייחשף גם לקהל שלא קנו . הדיסק הזה בשונה משאר הדיסקים שיצאו השנה היה לו מדדי רכישה מדאימים

                          נכון אבל קליין בעצמו חילק המון אלבומים בחינם אני קיבלתי ממנו 2 בחינם

                          תהילושת מנותק
                          תהילושת מנותק
                          תהילוש
                          כתב מקצב
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #61

                          @חיים-לוי אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:

                          @יודי-סיני אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:

                          @תהילוש - טעות גדולה יש לכם . אני מכיר הרבה אנשים שקנו את האלבום . הסיבה שמוציאים כי רוצים שזה ייחשף גם לקהל שלא קנו . הדיסק הזה בשונה משאר הדיסקים שיצאו השנה היה לו מדדי רכישה מדאימים

                          נכון אבל קליין בעצמו חילק המון אלבומים בחינם אני קיבלתי ממנו 2 בחינם

                          זה דבר שונה, שהזמר מחלק כדאי שיתפרסם עוד ועוד, וסתם להיחשב כנדבן...

                          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • תהילושת תהילוש

                            @חיים-לוי אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:

                            @יודי-סיני אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:

                            @תהילוש - טעות גדולה יש לכם . אני מכיר הרבה אנשים שקנו את האלבום . הסיבה שמוציאים כי רוצים שזה ייחשף גם לקהל שלא קנו . הדיסק הזה בשונה משאר הדיסקים שיצאו השנה היה לו מדדי רכישה מדאימים

                            נכון אבל קליין בעצמו חילק המון אלבומים בחינם אני קיבלתי ממנו 2 בחינם

                            זה דבר שונה, שהזמר מחלק כדאי שיתפרסם עוד ועוד, וסתם להיחשב כנדבן...

                            ח מנותק
                            ח מנותק
                            חיים לוי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #62

                            @תהילוש אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:

                            @חיים-לוי אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:

                            @יודי-סיני אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:

                            @תהילוש - טעות גדולה יש לכם . אני מכיר הרבה אנשים שקנו את האלבום . הסיבה שמוציאים כי רוצים שזה ייחשף גם לקהל שלא קנו . הדיסק הזה בשונה משאר הדיסקים שיצאו השנה היה לו מדדי רכישה מדאימים

                            נכון אבל קליין בעצמו חילק המון אלבומים בחינם אני קיבלתי ממנו 2 בחינם

                            זה דבר שונה, שהזמר מחלק כדאי שיתפרסם עוד ועוד, וסתם להיחשב כנדבן...

                            הוא סיפר בראיון לכיכר השבת שהוא מוציא את האלבום בשביל הריגוש ולא בשביל להרוויח

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ברוריהב מנותק
                              ברוריהב מנותק
                              ברוריה
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                              #63

                              אני לא הייתי קונה את האלבום שלו הוא שר יפה אבל מבחינתי הוא עדיין צעיר מאוד ולא מספיק מנוסה אני יכולה לשמוע אותו ברדיו או לראות קליפים שלו אבל עדיין יש בהם משהו ילדותי כזה
                              יכול להיות שלא יודע לשיר בדואטים זה כבר ליגה אחרת

                              שירה מעומק הנשמה

                              ת תהילושת ב 3 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • א מנותק
                                א מנותק
                                אני אני הוא
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #64

                                בהופעות ממש חסר לו , תעיינו היטב בשתי קליפים שלו האחרונים בדואט עם נמואל ובדואט עם פיני אינהורן
                                הוא לא מתואם עם השני ויש לו נפילות די מורגשות, עדיין "בוסרי" צריך עוד הרבה להשקיע בדיוק של השירה וכו'

                                ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • ברוריהב ברוריה

                                  אני לא הייתי קונה את האלבום שלו הוא שר יפה אבל מבחינתי הוא עדיין צעיר מאוד ולא מספיק מנוסה אני יכולה לשמוע אותו ברדיו או לראות קליפים שלו אבל עדיין יש בהם משהו ילדותי כזה
                                  יכול להיות שלא יודע לשיר בדואטים זה כבר ליגה אחרת

                                  ת מנותק
                                  ת מנותק
                                  תמר מהמרכז
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #65

                                  @ברוריה אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:

                                  אני לא הייתי קונה את האלבום שלו הוא שר יפה אבל מבחינתי הוא עדיין צעיר מאוד ולא מספיק מנוסה אני יכולה לשמוע אותו ברדיו או לראות קליפים שלו אבל עדיין יש בהם משהו ילדותי כזה
                                  יכול להיות שלא יודע לשיר בדואטים זה כבר ליגה אחרת

                                  יכול להיות שלא מאוד שווה לקנות אלבום שלו כי כמעט כל השירים יצאו גם כסינגלים. אולי יש בו משהו ילדותי, אבל אני מכורה לקול והמנעד שלו וגם הסלסולים הקטנים שהוא מכניס, וזה שווה לי גם אם השירה בוסרית, לא חכמה להעמיד אותו מול פיני איינהורן ולהשוות כשלכל אחד יש את המעלות שלו. אני חושבת שיש למשה קליין המון מעריצים וזה נקודה לזכותו דווקא בגלל שהוא צעיר, אי אפשר לצפות מזמר בן 25 שישיר כמו זמר בן 40, ודווקא בגיל הצעיר יש את היופי שלו.

                                  מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                                  יוסף קורקוסי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ת תמר מהמרכז

                                    @ברוריה אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:

                                    אני לא הייתי קונה את האלבום שלו הוא שר יפה אבל מבחינתי הוא עדיין צעיר מאוד ולא מספיק מנוסה אני יכולה לשמוע אותו ברדיו או לראות קליפים שלו אבל עדיין יש בהם משהו ילדותי כזה
                                    יכול להיות שלא יודע לשיר בדואטים זה כבר ליגה אחרת

                                    יכול להיות שלא מאוד שווה לקנות אלבום שלו כי כמעט כל השירים יצאו גם כסינגלים. אולי יש בו משהו ילדותי, אבל אני מכורה לקול והמנעד שלו וגם הסלסולים הקטנים שהוא מכניס, וזה שווה לי גם אם השירה בוסרית, לא חכמה להעמיד אותו מול פיני איינהורן ולהשוות כשלכל אחד יש את המעלות שלו. אני חושבת שיש למשה קליין המון מעריצים וזה נקודה לזכותו דווקא בגלל שהוא צעיר, אי אפשר לצפות מזמר בן 25 שישיר כמו זמר בן 40, ודווקא בגיל הצעיר יש את היופי שלו.

                                    יוסף קורקוסי מנותק
                                    יוסף קורקוסי מנותק
                                    יוסף קורקוס
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #66

                                    @תמר-מהמרכז משה קליין, פיני איינהורן – אני מאמין | Live
                                    והשיר הזה יעיד

                                    ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • יוסף קורקוסי יוסף קורקוס

                                      @תמר-מהמרכז משה קליין, פיני איינהורן – אני מאמין | Live
                                      והשיר הזה יעיד

                                      ת מנותק
                                      ת מנותק
                                      תמר מהמרכז
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #67

                                      @יוסף-קורקוס אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:

                                      @תמר-מהמרכז משה קליין, פיני איינהורן – אני מאמין | Live
                                      והשיר הזה יעיד

                                      יעיד שמה?

                                      מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                                      צ יוסף קורקוסי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ת תמר מהמרכז

                                        @יוסף-קורקוס אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:

                                        @תמר-מהמרכז משה קליין, פיני איינהורן – אני מאמין | Live
                                        והשיר הזה יעיד

                                        יעיד שמה?

                                        צ מנותק
                                        צ מנותק
                                        צורי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #68

                                        @תמר-מהמרכז שהוא זוכה לכזה ההערצה

                                        אמונה פירושו לראות את האור בלב שלך,
                                        בזמן שכל מה שעיניך רואות זה חושך!!!

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ת תמר מהמרכז

                                          @יוסף-קורקוס אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:

                                          @תמר-מהמרכז משה קליין, פיני איינהורן – אני מאמין | Live
                                          והשיר הזה יעיד

                                          יעיד שמה?

                                          יוסף קורקוסי מנותק
                                          יוסף קורקוסי מנותק
                                          יוסף קורקוס
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #69

                                          @תמר-מהמרכז שפיני איינהורן יותר מבוגר בקול

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול