משה קליין - ניצוץ יהודי
-
פוסט זה נמחק!
-
@יעלה 2 לא יצאו
שבת
ובואי בשלום -
@יעלה 2 לא יצאו
שבת
ובואי בשלום -
@תהילוש
ממש ככה!! -
@יעלה אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:
יש איזה שיר שעדין לא יצא?
לא הבנתי
הוציא דיסק?
ולא כל השירים יצאו בדיסק???🤨 -
@יעלה אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:
אבל יש הדלפה של הדיסק
ההדלפה היתה של מישהו שקנה והעלה לכולם. לא ההפקה הדליפה.
-
@יעלה אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:
אבל יש הדלפה של הדיסק
ההדלפה היתה של מישהו שקנה והעלה לכולם. לא ההפקה הדליפה.
-
@יודי-סיני אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:
@תהילוש - טעות גדולה יש לכם . אני מכיר הרבה אנשים שקנו את האלבום . הסיבה שמוציאים כי רוצים שזה ייחשף גם לקהל שלא קנו . הדיסק הזה בשונה משאר הדיסקים שיצאו השנה היה לו מדדי רכישה מדאימים
נכון אבל קליין בעצמו חילק המון אלבומים בחינם אני קיבלתי ממנו 2 בחינם
-
@יודי-סיני אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:
@תהילוש - טעות גדולה יש לכם . אני מכיר הרבה אנשים שקנו את האלבום . הסיבה שמוציאים כי רוצים שזה ייחשף גם לקהל שלא קנו . הדיסק הזה בשונה משאר הדיסקים שיצאו השנה היה לו מדדי רכישה מדאימים
נכון אבל קליין בעצמו חילק המון אלבומים בחינם אני קיבלתי ממנו 2 בחינם
@חיים-לוי אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:
@יודי-סיני אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:
@תהילוש - טעות גדולה יש לכם . אני מכיר הרבה אנשים שקנו את האלבום . הסיבה שמוציאים כי רוצים שזה ייחשף גם לקהל שלא קנו . הדיסק הזה בשונה משאר הדיסקים שיצאו השנה היה לו מדדי רכישה מדאימים
נכון אבל קליין בעצמו חילק המון אלבומים בחינם אני קיבלתי ממנו 2 בחינם
זה דבר שונה, שהזמר מחלק כדאי שיתפרסם עוד ועוד, וסתם להיחשב כנדבן...
-
@חיים-לוי אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:
@יודי-סיני אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:
@תהילוש - טעות גדולה יש לכם . אני מכיר הרבה אנשים שקנו את האלבום . הסיבה שמוציאים כי רוצים שזה ייחשף גם לקהל שלא קנו . הדיסק הזה בשונה משאר הדיסקים שיצאו השנה היה לו מדדי רכישה מדאימים
נכון אבל קליין בעצמו חילק המון אלבומים בחינם אני קיבלתי ממנו 2 בחינם
זה דבר שונה, שהזמר מחלק כדאי שיתפרסם עוד ועוד, וסתם להיחשב כנדבן...
@תהילוש אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:
@חיים-לוי אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:
@יודי-סיני אמר במשה קליין - ניצוץ יהודי:
@תהילוש - טעות גדולה יש לכם . אני מכיר הרבה אנשים שקנו את האלבום . הסיבה שמוציאים כי רוצים שזה ייחשף גם לקהל שלא קנו . הדיסק הזה בשונה משאר הדיסקים שיצאו השנה היה לו מדדי רכישה מדאימים
נכון אבל קליין בעצמו חילק המון אלבומים בחינם אני קיבלתי ממנו 2 בחינם
זה דבר שונה, שהזמר מחלק כדאי שיתפרסם עוד ועוד, וסתם להיחשב כנדבן...
הוא סיפר בראיון לכיכר השבת שהוא מוציא את האלבום בשביל הריגוש ולא בשביל להרוויח
-
אני לא הייתי קונה את האלבום שלו הוא שר יפה אבל מבחינתי הוא עדיין צעיר מאוד ולא מספיק מנוסה אני יכולה לשמוע אותו ברדיו או לראות קליפים שלו אבל עדיין יש בהם משהו ילדותי כזה
יכול להיות שלא יודע לשיר בדואטים זה כבר ליגה אחרת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
