זמרים שמגיירים שירים , תגובתם
-
אבל בוא, טרנסים וטראקים שנכנסו לחתונות זה כבר טו מאצ'
לא יודעת מה אצלכם, אבל יצא לי להיות בחתונות חרדיות שהלך שם דיסקוטק מטורף בסוף החתונה
נראה לי קצת פחות מתאים לחתונה קדושה..(שלא תבינו- פעם היתי עפה על זה,
אבל במחשבה שניה לחשוב שהשורש של זה זה מסיבות טבע - מעורר חלחלה).כשאת עושה ספוילר את צריכה לכתוב את תוכן הספוילר בתוך הקווים במקום המילה 'ספוילר' ובשביל שהספוילר יעבוד צריך להיות 'אנטר' בין המשפט הקודם לספוילר.
-
אבל בוא, טרנסים וטראקים שנכנסו לחתונות זה כבר טו מאצ'
לא יודעת מה אצלכם, אבל יצא לי להיות בחתונות חרדיות שהלך שם דיסקוטק מטורף בסוף החתונה
נראה לי קצת פחות מתאים לחתונה קדושה..(שלא תבינו- פעם היתי עפה על זה,
אבל במחשבה שניה לחשוב שהשורש של זה זה מסיבות טבע - מעורר חלחלה).@סטופל-המלך אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:
אבל בוא, טרנסים וטראקים שנכנסו לחתונות זה כבר טו מאצ'
לא יודעת מה אצלכם, אבל יצא לי להיות בחתונות חרדיות שהלך שם דיסקוטק מטורף בסוף החתונה
נראה לי קצת פחות מתאים לחתונה קדושה..
||ספויילר||
(שלא תבינו- פעם היתי עפה על זה,
אבל במחשבה שניה לחשוב שהשורש של זה זה מסיבות טבע - מעורר חלחלה).וכל הטראקים והטראנסים לקוחים משירים גויים וחילוניים
-
אבל בוא, טרנסים וטראקים שנכנסו לחתונות זה כבר טו מאצ'
לא יודעת מה אצלכם, אבל יצא לי להיות בחתונות חרדיות שהלך שם דיסקוטק מטורף בסוף החתונה
נראה לי קצת פחות מתאים לחתונה קדושה..(שלא תבינו- פעם היתי עפה על זה,
אבל במחשבה שניה לחשוב שהשורש של זה זה מסיבות טבע - מעורר חלחלה).פוסט זה נמחק! -
ואוו זה נושא מאד רגיש....
אבל מאד....
לכולנו זה מציק אבל הבעייה שאף אחד לא קם ועושה לכל זה סוף, למה חתונה טהורה וקדושה צריכה להיגמר עים כל מיני שטויות וטרקים שמגיעים מהעולם השני???
למה?
אני בטוחה שבמגזר שלנו החתונות יכולות להיות הכי יפות בלי שיכניסו את כל השטויות האלו.@סטופל-המלך למה כל פוסט שלך כתוב עם זה-||ספויילר||???
-
כמו שאמר כאן יפה אחד ממשתמשי הפורום- כיום זה אסון גיור השירים כי ניתן להגיע להכל בקלות וכל אחד יכול להתעניין במקור של השיר. דבר שני היום מלחיני השירים הגויים והחילוניים עושים זאת לרוב מתוך טומאה וכוונה להחטיא, וקראתי שאחד מגדולי הדור הקודם אמר(לצערי לא זוכרת את שמו) שאישיות המנגן שחיבר את הניגון משפיעה על הלחן ועל מי שישמע אותו בסופו של דבר אז צריך להיזהר. מה גם שכיום המוזיקה החילונית והגויית הפכה אגריסיבית ובוטה( למרות שלצערי זה גם חדר קצת לחרדי אב לעדיין אין מה להשוות...)
וחוץ מזה יש לנו לחנים מדהימים! הרבה יותר מכל הלחנים הרדודים הללו. -
ואוו זה נושא מאד רגיש....
אבל מאד....
לכולנו זה מציק אבל הבעייה שאף אחד לא קם ועושה לכל זה סוף, למה חתונה טהורה וקדושה צריכה להיגמר עים כל מיני שטויות וטרקים שמגיעים מהעולם השני???
למה?
אני בטוחה שבמגזר שלנו החתונות יכולות להיות הכי יפות בלי שיכניסו את כל השטויות האלו.@סטופל-המלך למה כל פוסט שלך כתוב עם זה-||ספויילר||???
-
@צוציק
לצערינו... למה אף אחד לא עושה לזה סוף?? הייתי נורא תמימה כשחשבתי שה"שטויות " האלו שייכים רק למגזר מסוים ואז כשגיליתי שזה גם קיים בחרדי הייתי בשוק...
אצלי בעזרת השם - לא יהיה דבר כזה!!! -
@כ-פ תודה על התיקון עם הספוילר:)חחחח
2.האמת שזה נכון..אניי חושבת שכל עוד זה רק טראנסים בלי מילים זה עוד עובר, בשביל הקצב וההתפרקות ,מגיע להם.
מה שמבעס זה שיש כאלה שמגזימים יותר מידי ושמים עם מילים / שירת נשים ( היתי בחתונות כאלו..)שזה כבר פחות סבבה
לראות בחורי ישיבות קופצים לשיר ...אבל תאמת זה הדור ואין מה לעשות...צריך להעריך כל דבר קטן שעושים... -
@צוציק
לצערינו... למה אף אחד לא עושה לזה סוף?? הייתי נורא תמימה כשחשבתי שה"שטויות " האלו שייכים רק למגזר מסוים ואז כשגיליתי שזה גם קיים בחרדי הייתי בשוק...
אצלי בעזרת השם - לא יהיה דבר כזה!!! -
אחד המשתמשים שאל פה בנושא כאן - למה היהודים לוקחים מנגינות מהגויים והגויים לא לוקחים מהיהודים?
באמת, למה?וכמו שמישהו כתב למעלה 'חכמה בגויים תאמין' והמשך המשפט הוא - 'תורה בגויים - אל תאמין'
אז אני לא אומרת שזה דבר נכון וטוב לקחת את הקצב של הגויים אל החתונות הקדושות שלנו, אבל קיים כזה דבר 'חכמת גויים'זכור לי שאבא שלי סיפר לי כשהוא היה ילד קטן, יצא השיר 'קל ההודאות' של פריד. ומי שהיה שר את השיר הזה - היה מועף מהחיידר....... למה? כי הוא היה 'דאנס' מידי. לא 'משלנו'. ולכן לא שרים אותו.
ירידת הדורות הייתה תמיד.......... לצערנו.
-
ועוד עיניין- אין מה להשוות בין אדמורים חסידיים שגיירו ניגונים לבין כל זמר מתחיל שבא לו על שיר מסוים שיש לו לחן משוגע ומטמטם את הנפש ומגייר אותו - אל תשוו!
לזמרים -אין זכות להכניס לנו לראש לחנים גויים נקודה. מה גם שזה מכשיל את הרבים היו לי מלא שירים ששמעתי ולא ידעתי שם מגוירים וכשגיליתי את זה נורא הצטערתי. -
ועוד עיניין- אין מה להשוות בין אדמורים חסידיים שגיירו ניגונים לבין כל זמר מתחיל שבא לו על שיר מסוים שיש לו לחן משוגע ומטמטם את הנפש ומגייר אותו - אל תשוו!
לזמרים -אין זכות להכניס לנו לראש לחנים גויים נקודה. מה גם שזה מכשיל את הרבים היו לי מלא שירים ששמעתי ולא ידעתי שם מגוירים וכשגיליתי את זה נורא הצטערתי. -
שמעתי גם בזמן אוויר על שיר של פורים שכולם שרים אותו
שהגיע מעיירה פולנית גוייתזה לא משו חדש!!
@חיה-בקליפ איזה שיר?
-
שמעתי גם בזמן אוויר על שיר של פורים שכולם שרים אותו
שהגיע מעיירה פולנית גוייתזה לא משו חדש!!
@חיה-בקליפ
כבר כתבתי למעלה חייב איניש -
פוסט זה נמחק!
-
@חיה-בקליפ
כבר כתבתי למעלה חייב איניש@כוכבים-נופלים אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:
@חיה-בקליפ
כבר כתבתי למעלה חייב אינישוגם נראלי שמעתי את זה על השירים של חנוכה
אבל אני לא בטוחה ב100% -
@צוציק
לצערינו... למה אף אחד לא עושה לזה סוף?? הייתי נורא תמימה כשחשבתי שה"שטויות " האלו שייכים רק למגזר מסוים ואז כשגיליתי שזה גם קיים בחרדי הייתי בשוק...
אצלי בעזרת השם - לא יהיה דבר כזה!!!@אפרת-גלבוע אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:
@צוציק
לצערינו... למה אף אחד לא עושה לזה סוף??תכל'ס אם נשים לב- כמעט לכולם זה צורם/ מפריע...אבל משום מה ממשיכים לשמוע ולהאזין למוזיקה הזו (מי יותר ומי פחות).
אבל אם נהיה קצת הגיוניים- זו קצת בעיה להוציא את זה- כי בעידן של היום- הרדיו/ כל קווי / אתרי/ וקבוצות מוזיקה למינהן- אין סיכוי שלא יכנסו גם השירים הללו...אם אלו לא היו- אז היה הרבה יותר קל לומר- את זה וזה אל תשיר בחתונה/ אירוע שלי.
זה לא שאפשר לעשות יד אחת ולעצור את זה. -
אני לא זוכר את זה אבל גם כי אשמרה שבת אמרו שם שזה מגויר
ולמי שכתב שגויים לא מגירם שירים הביאו שם הקלטה של להקה רוסית שרה שלום עלייכם -
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות