דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. למה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי

למה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
53 פוסטים 23 כותבים 1.8k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חסידייה אוטנטיתח חסידייה אוטנטית

    @כ-פ אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

    גם לי קשה עם זה האמת, שיש היום שירים או חסידי אידישאי, או אלטרנטיבי ישראלי. מתגעגעת אנושות לסגנון הליטאי מבית-אבא.......

    לכן היום זה הרבה יותר קשה עקרונית,
    או להכניס כמה טוב ה' או 'אידן אין אמריקע' אבל לדעתי שוואקי די רוקד על שתי החתונות,
    מבטיחה לכם שלא משמיעים את 'לחיים' בתוכניות בסמינר וגם לא את 'שמע ישראל' לא בגרסה בעברית ובטח שלא באנגלית....

    כ.פ.כ מנותק
    כ.פ.כ מנותק
    כ.פ.
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #30

    @חסידייה-אוטנטית אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

    @כ-פ אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

    גם לי קשה עם זה האמת, שיש היום שירים או חסידי אידישאי, או אלטרנטיבי ישראלי. מתגעגעת אנושות לסגנון הליטאי מבית-אבא.......

    לכן היום זה הרבה יותר קשה עקרונית,
    או להכניס כמה טוב ה' או 'אידן אין אמריקע' אבל לדעתי שוואקי די רוקד על שתי החתונות,
    מבטיחה לכם שלא משמיעים את 'לחיים' בתוכניות בסמינר וגם לא את 'שמע ישראל' לא בגרסה בעברית ובטח שלא באנגלית....

    סמינר זה לא מדד, סורי על ההיתקלות בפרטים. המדד זה הישיבות. כי בסמינר לא משמיעים כמעט כלום. רק את הטובים-טובים-טובים, או בהברה אידישאית או ליטאית.

    האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

    margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • כ.פ.כ כ.פ.

      @חסידייה-אוטנטית אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

      @כ-פ אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

      גם לי קשה עם זה האמת, שיש היום שירים או חסידי אידישאי, או אלטרנטיבי ישראלי. מתגעגעת אנושות לסגנון הליטאי מבית-אבא.......

      לכן היום זה הרבה יותר קשה עקרונית,
      או להכניס כמה טוב ה' או 'אידן אין אמריקע' אבל לדעתי שוואקי די רוקד על שתי החתונות,
      מבטיחה לכם שלא משמיעים את 'לחיים' בתוכניות בסמינר וגם לא את 'שמע ישראל' לא בגרסה בעברית ובטח שלא באנגלית....

      סמינר זה לא מדד, סורי על ההיתקלות בפרטים. המדד זה הישיבות. כי בסמינר לא משמיעים כמעט כלום. רק את הטובים-טובים-טובים, או בהברה אידישאית או ליטאית.

      margalitM מנותק
      margalitM מנותק
      margalit
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #31

      @כ-פ אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

      @חסידייה-אוטנטית אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

      @כ-פ אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

      גם לי קשה עם זה האמת, שיש היום שירים או חסידי אידישאי, או אלטרנטיבי ישראלי. מתגעגעת אנושות לסגנון הליטאי מבית-אבא.......

      לכן היום זה הרבה יותר קשה עקרונית,
      או להכניס כמה טוב ה' או 'אידן אין אמריקע' אבל לדעתי שוואקי די רוקד על שתי החתונות,
      מבטיחה לכם שלא משמיעים את 'לחיים' בתוכניות בסמינר וגם לא את 'שמע ישראל' לא בגרסה בעברית ובטח שלא באנגלית....

      סמינר זה לא מדד, סורי על ההיתקלות בפרטים. המדד זה הישיבות. כי בסמינר לא משמיעים כמעט כלום. רק את הטובים-טובים-טובים, או בהברה אידישאית או ליטאית.

      ממש לא!
      משמיעים בסמינרים בערך את מה ששומעים בישיבות
      (מדברת על סמינרים ספרדים/ליטאיים)

      @כ-פ אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

      ראשונה בפורום הזה שמסכימה אתי. תודה ענקית.

      אז הנה, פה אני לא מסכימה 😉

      סולמות
      מגביהים את הקול שלך

      הראל 1ה תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • ברוריהב ברוריה

        @כ-פ אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

        @ברוריה אז מה את כן מכניסה?

        מידי פעם אני מורידה שירים מה שמתאים ובוררת אותם כמו אורז

        chagit03C מנותק
        chagit03C מנותק
        chagit03
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #32

        @ברוריה וואלה...אז בחיים לא שמעת אלבום של שוואקי,או אפילו חנן בן ארי?
        לא הבנתי את זה..כאילו מה ההבדל בין אלבום לבין סינגל?

        לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
        (עדן מאירי)

        ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • chagit03C chagit03

          @ברוריה וואלה...אז בחיים לא שמעת אלבום של שוואקי,או אפילו חנן בן ארי?
          לא הבנתי את זה..כאילו מה ההבדל בין אלבום לבין סינגל?

          ברוריהב מנותק
          ברוריהב מנותק
          ברוריה
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #33

          @chagit03 אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

          @ברוריה וואלה...אז בחיים לא שמעת אלבום של שוואקי,או אפילו חנן בן ארי?
          לא הבנתי את זה..כאילו מה ההבדל בין אלבום לבין סינגל?

          שוואקי אני כן שומעת מידי פעם אבל את חנן בן ארי ברור שלו ולא מעוניינת לשמוע

          שירה מעומק הנשמה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • margalitM margalit

            @כ-פ אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

            @חסידייה-אוטנטית אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

            @כ-פ אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

            גם לי קשה עם זה האמת, שיש היום שירים או חסידי אידישאי, או אלטרנטיבי ישראלי. מתגעגעת אנושות לסגנון הליטאי מבית-אבא.......

            לכן היום זה הרבה יותר קשה עקרונית,
            או להכניס כמה טוב ה' או 'אידן אין אמריקע' אבל לדעתי שוואקי די רוקד על שתי החתונות,
            מבטיחה לכם שלא משמיעים את 'לחיים' בתוכניות בסמינר וגם לא את 'שמע ישראל' לא בגרסה בעברית ובטח שלא באנגלית....

            סמינר זה לא מדד, סורי על ההיתקלות בפרטים. המדד זה הישיבות. כי בסמינר לא משמיעים כמעט כלום. רק את הטובים-טובים-טובים, או בהברה אידישאית או ליטאית.

            ממש לא!
            משמיעים בסמינרים בערך את מה ששומעים בישיבות
            (מדברת על סמינרים ספרדים/ליטאיים)

            @כ-פ אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

            ראשונה בפורום הזה שמסכימה אתי. תודה ענקית.

            אז הנה, פה אני לא מסכימה 😉

            הראל 1ה מנותק
            הראל 1ה מנותק
            הראל 1
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #34

            @margalit ממש לא

            margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • יענקל לויי יענקל לוי

              @בועז סתם כך זו באמת הזדמנות שלי לדבר על זה: נגדיר זאת כך- יש זמרים שכשהם מוציאים אלבום אתה יודע אם אתה 'מכניס אותו הביתה' כדי שהילדים ישמעו, לדוגמא שמילי אונגר שמי שאוהב אותו יודע שכשהוא מוציא אלבום לדוגמא 'מדריגות', וגם שולם למר באלבום האחרון, אותו דבר, כי אתה יודע מה הז'אנר, ואתה יודע שאפשר להשמיע לילדים ולא צריך לפחד אולי יבוא פה איזה שיר 'לא-מי-יודע-מה-חרדי'. ויש עוד רבים, יונגערליך, אידיש נחת, מבד, אברהם פריד, מוטי אילאוויטש, אהרלע סאמעט וכו'-הרשימה ארוכה. ולעומת זאת יש את הזמרים שמוציאים אלבום ואתה לא יכול להביא אותו הביתה כי אולי יהיה שם איזה שיר שאתה לא רוצה שהילדים שלך ירקדו לצליליו... לדוגמא: בערי וועבער באלבום האחרון שהוא מאוד מבולבל, מצד אחד יש את מאן דיהיב חיי, קרבן, ועוד כמה שירים מאוד יפים, אבל אז זה עובר לרצועה של חג שמח, ועוד כמה שירים שיש הרבה אנשים שלא רוצים להשמיע אותם לילדים בבית הן מצד הטראנס שבו והן מצד תוכן השיר(השפה וכדו') וגם ליפא שמעלצער, מצד אחד הוא מוציא את אביי ורבא, ומצד שני את כל השירים המוזרים על קטעים מהגמרא שלא ראוי להוציא על זה שירים(שלם ישלם, קינוח, הני תרי, וכו')ואנשים(לדוגמא אני)לא רוצים להשמיע בבית את השירים האלו בגלל שזה ליצנות מהגמרא(...). (וגם מנדי ווייס בערך אותו סיפור)וזה גם הסיפור של יעקב שוואקי האחרון שפעם אנשים ידעו שאם יעקב שוואקי הוציא אלבום אז זה בסגנון רחם ערי ישראל טאטע מה מה מה ידיד וכו' ואפשר לקנות אותו לפני ששומעים. אבל היום יש לך מצד אחד את באה שבת(שיר מטורף של הערשי ויינבערגער, {שאגב הולך לשיר בהופעה של מ.ב.ד. ושמילי ונפתלי קמפה ביום א' ח' סיון}) ולך עצמי ועוד. ומצד שני יש לך את a toast the life שהוא לא שיר כ''כ יהודי מבחינת הצורה שלו , ועוד כמה, ולכן לא הולך לו. ואני באמת לא מבין את המפיקים שלהם, אם הם רוצים קהל מודרני שיוציאו מודרני ואם רוצים חסידים שיוציאו חסידי, ואפשר להוציא בנפרד. ויש עוד הרבה דוגמאות של זמרים שלא סגורים על עצמם מה הם מוציאים באלבום ולכן האלבומים שלהם פחות מצליחים,

              ב מנותק
              ב מנותק
              בועז
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #35

              @יענקל-לוי ניתוח מעניין ו(לדעתי) מאוד נכון, אבל אני טוען שזה ממשיך הלאה גם להצלחה של הזמר.

              ולמי שמעניין אותו אז זה בציטטה השלמה שלי בעניין (מקווה שלא חפרתי מידי...)
              אחרי הרבה נושאים ודיונים על הזמרים הגדולים שנחשבים לענקי הזמר, רציתי לנסות להבין מה עומד מאחורי ההצלחה שלהם.
              יש לנו 2 זמרים שלפי כל השיטות (כמעט...) הם תמיד היו גדולים לאורך ה30-40 שנים האחרונות, וזה מרדכי בן דוד, ואברהם פריד. יש לנו עוד זמר שעד לפני כמה שנים היה זמר שהיה באותו מעמד וזה יעקב שוואקי, שהוא בשנים האחרונות, נתון קצת למחלוקת. כי ציבור נרחב מבני התורה שנמנו על מאזיניו, זה היה בעידן רחם, טאטע, וכדו' ומאז שהוא החליף סגנון, הם לא כ"כ מתחברים.
              יש גם את ליפא כמובן אבל נראה לי שעליו לא צריך להסביר למה לא כולם מתחברים אליו.
              לדעתי הסיבה שאברהם פריד ומרדכי בן דוד נשארו בתודעה כ"כ הרבה זמן, זה מהסיבה שהם פשוט גדלים איתנו. כלומר, שהיה צריך לשיר את ומניח בקדושה לפני 30 שנה, שרו כמו שמתאים אז. והיום אברהם פריד שר את אוטוטו, בלי להוריד מתוכן השירים שלו אלא רק להתאים את עצמו לדור הנוכחי. וכן מרדכי בן דוד, הוא לא הלך למקום שרוב הזמרים נמצאים שם היום, אלא השאיר את השירים היהודיים האותנטים רק בסאונד של 2021.
              ולכן גם נראה לי שאם ננסה לבחון ולהבין מי יהיו גדולי הזמר בעוד 20 שנה, זה יהיו אלו שלא יורידו ברמת היהדות האותנטית, אלא רק אלה שיתנו את המוזיקה היהודית האמיתית, בצורה שתתעדכן עם הדורות.
              ואם אתם קופצים ואומרים, איך אתה מדבר על רוב הזמרים רע? לא, אין לי בעיה אתם. זו זכותם להוציא מה בא להם, אבל בסוף שתרצו לדעת מה זה מוזיקה יהודית אותנטית, תנסו לדמיין זמר חילוני שר את השיר שאתם מאזינים לו, אם צריך גם להחליף מילים, אז תפתחו איזה ספר סיפורים ותקחו משם מילים. אם זה יסתדר, כנראה שזה לא היהודי האותנטי. אם לא, כנראה שכן.

              רוצים לשמוע עלי, או את החומר שלי???
              הטעימה הראשונה....https://www.youtube.com/watch?v=pGKKDX1dIgg

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • הראל 1ה הראל 1

                @margalit ממש לא

                margalitM מנותק
                margalitM מנותק
                margalit
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #36

                @הראל-1 אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

                @margalit ממש לא

                על מה ממש לא?
                כשאתה אומר ממש לא, אז תן ציטוט שנבין על מה אתה מתכוון
                וגם תסביר למה לא ותגיד את דעתך..

                או שיתחיל ויכוח של
                -ממש לא
                -ממש כן
                -ממש לא
                -ממש כן
                וכו'

                סולמות
                מגביהים את הקול שלך

                הראל 1ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • margalitM margalit

                  @הראל-1 אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

                  @margalit ממש לא

                  על מה ממש לא?
                  כשאתה אומר ממש לא, אז תן ציטוט שנבין על מה אתה מתכוון
                  וגם תסביר למה לא ותגיד את דעתך..

                  או שיתחיל ויכוח של
                  -ממש לא
                  -ממש כן
                  -ממש לא
                  -ממש כן
                  וכו'

                  הראל 1ה מנותק
                  הראל 1ה מנותק
                  הראל 1
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #37

                  @margalit שבישיבות ובסמינרים משמעים אותם שירים

                  א margalitM 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • הראל 1ה הראל 1

                    @margalit שבישיבות ובסמינרים משמעים אותם שירים

                    א מנותק
                    א מנותק
                    איללוש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #38

                    @הראל-1 למה לא??

                    "אין בן אדם רע-
                    יש בן אדם שרע לו!!!"

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • הראל 1ה הראל 1

                      @margalit שבישיבות ובסמינרים משמעים אותם שירים

                      margalitM מנותק
                      margalitM מנותק
                      margalit
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #39

                      @הראל-1 אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

                      @margalit שבישיבות ובסמינרים משמעים אותם שירים

                      אני חיה עם אחים שבישיבות
                      ואני הייתי בסמינר
                      ואני לא רואה הבדל בסגנון המוזיקה

                      אבל אין עניין להיכנס לזה, זה לא הנושא...

                      סולמות
                      מגביהים את הקול שלך

                      הראל 1ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • margalitM margalit

                        @הראל-1 אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

                        @margalit שבישיבות ובסמינרים משמעים אותם שירים

                        אני חיה עם אחים שבישיבות
                        ואני הייתי בסמינר
                        ואני לא רואה הבדל בסגנון המוזיקה

                        אבל אין עניין להיכנס לזה, זה לא הנושא...

                        הראל 1ה מנותק
                        הראל 1ה מנותק
                        הראל 1
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #40

                        @margalit בדיוק

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ford 0F ford 0

                          גדול הזמר החסידי בעבר וכיום מגדולי הזמר היהודי יעקב שוואקי הוציא לא מעט נכסי צאן ברזל במוזיקה היהודית. כמו: "רחם" "אשת חיל" "והיא שעמדה" "בשעה" "השיבנו" "שמעתי" "ממקומך" "והוא קלי" ועוד המון להיטים שלא נס ליחם עד היום. מאז עברו הרבה מים בירדן ושוואקי עבר לסגנון הישראלי ויש לא מעט שעזבו אותו.
                          לאחרונה, בדיסקים האחרונים מנסה שוואקי לחזור לסגנון הישן החסידי והנוסטלגי עם ההופעה הגדולה "לחיים אין נחת" יחד עם שמילי. והשירים "קלי למה עזבתני" (בלחנו של איצי וולדנר) שיצא בעקבות אסון מירון, כמו כן השירים "בא שבת" ו"א איד", בלחנו של הערשי וינברגר את "לך עצמי", בלחנו של אחיו ר' משה אהרון, למה זה לא מצליח לו?

                          אילן פא מנותק
                          אילן פא מנותק
                          אילן פ
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #41

                          @ford-0
                          התשובה בתוך השאלה
                          כי נוסטלגיה -- זה נוסטלגיה
                          והיום מחפשים חידושים וריגושים וכל המרבה הרי זה משובח
                          ובלי קשר .....

                          באופן אישי -מתחבר לנוסטלגיים הרבה יותר

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • Y מנותק
                            Y מנותק
                            YEHUDA 1
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #42

                            טוב מאוד שהוא לא מצליח לחזור....
                            כי אם כן לדעתי הרבה מההצלחה שלו תירד
                            מה שהיה פעם לא מתאים להיום

                            ומה גם שיש הרבה שלא הכי חרדים והזמר היחידי "החרדי" שהם שומעים זה הוא כי יש לו שירים קלילים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ברוריהב ברוריה

                              @יענקל-לוי פעם ראשונה שאני לחלוטין מסכימה לכל מילה של משתמש כל מילה בסלע באמת היום להכניס את המוזיקה של היום הביתה זה פתח להתדרדרות רוחנית כמעט ודאית במיוחד כשיש ילדים צעירים זה סכנה אמיתית והיום לצערי רוב הזמרים כאלו.
                              ואני אישית כבר מזמן לא מכניסה אלבומים הביתה מכל סוג שהוא.

                              יענקל לויי מנותק
                              יענקל לויי מנותק
                              יענקל לוי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #43

                              @ברוריה שום אלבום? אפילו לא אהרלה סאמעט, ועוד?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ד מנותק
                                ד מנותק
                                דעה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #44

                                אידיש נחת זה לא שירים של פעם, שיוציא שירים כמו רחם, אם לא אעלה......ירושלים, וכו' השירים שיוצאים היום בסגנון של אידיש נחת שוכחים תוך שתי דקות, הם יותר מילים למנגינה מאשר מנגינה למילים. וד''ל.

                                כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ו מנותק
                                  ו מנותק
                                  וייזתא
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #45

                                  האמת הוא עדיין מהזמרים היותר מוצלחים גם אם אינו מצליח כיום, והסיבה אולי כי הוא אמריקאי בנפש (אם כי גדל בארץ) ומה שהוא אוהב הוא בטוח שזה מה שהציבור מחפש. והוא טועה. זה שהוא ידע לפני שנים לשווק את "רחם" או "עננו" וכדו' באמת מעניין. אז לא יודע, ה' ירחם עליו לפני שהקול ילך לו - מתבגרים... תראו את מרדכי בן דוד שמנסה והצבור כבר לא רואה בו אליל כמו פעם...

                                  כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ו וייזתא

                                    האמת הוא עדיין מהזמרים היותר מוצלחים גם אם אינו מצליח כיום, והסיבה אולי כי הוא אמריקאי בנפש (אם כי גדל בארץ) ומה שהוא אוהב הוא בטוח שזה מה שהציבור מחפש. והוא טועה. זה שהוא ידע לפני שנים לשווק את "רחם" או "עננו" וכדו' באמת מעניין. אז לא יודע, ה' ירחם עליו לפני שהקול ילך לו - מתבגרים... תראו את מרדכי בן דוד שמנסה והצבור כבר לא רואה בו אליל כמו פעם...

                                    כ.פ.כ מנותק
                                    כ.פ.כ מנותק
                                    כ.פ.
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #46

                                    @וייזתא אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

                                    האמת הוא עדיין מהזמרים היותר מוצלחים גם אם אינו מצליח כיום, והסיבה אולי כי הוא אמריקאי בנפש (אם כי גדל בארץ) ומה שהוא אוהב הוא בטוח שזה מה שהציבור מחפש. והוא טועה. זה שהוא ידע לפני שנים לשווק את "רחם" או "עננו" וכדו' באמת מעניין. אז לא יודע, ה' ירחם עליו לפני שהקול ילך לו - מתבגרים... תראו את מרדכי בן דוד שמנסה והצבור כבר לא רואה בו אליל כמו פעם...

                                    לא יפה. הוא לא היה צריך 'לשווק' את רחם, השירים האלו היו באמת מוצלחים ו'השתווקו' מעצמם.
                                    אגב לגבי מה שאמרת עם האמריקאים - הוא באמת מצליח יותר בחו"ל. תראו בקליפים האחרונים כמה צפיות. 'ברוך השם איטס שאבעס' הגיע לכמעט מיליון צפיות.

                                    האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ד דעה

                                      אידיש נחת זה לא שירים של פעם, שיוציא שירים כמו רחם, אם לא אעלה......ירושלים, וכו' השירים שיוצאים היום בסגנון של אידיש נחת שוכחים תוך שתי דקות, הם יותר מילים למנגינה מאשר מנגינה למילים. וד''ל.

                                      כ.פ.כ מנותק
                                      כ.פ.כ מנותק
                                      כ.פ.
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #47

                                      @דעה אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

                                      אידיש נחת זה לא שירים של פעם, שיוציא שירים כמו רחם, אם לא אעלה......ירושלים, וכו' השירים שיוצאים היום בסגנון של אידיש נחת שוכחים תוך שתי דקות, הם יותר מילים למנגינה מאשר מנגינה למילים. וד''ל.

                                      לא שירים של אידיש נחת, הלחנים שלהם מיוחדים לדעתי. זה יוסי גרין המלחין שלהם.

                                      האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                      ברוריהב ד 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      1
                                      • כ.פ.כ כ.פ.

                                        @דעה אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

                                        אידיש נחת זה לא שירים של פעם, שיוציא שירים כמו רחם, אם לא אעלה......ירושלים, וכו' השירים שיוצאים היום בסגנון של אידיש נחת שוכחים תוך שתי דקות, הם יותר מילים למנגינה מאשר מנגינה למילים. וד''ל.

                                        לא שירים של אידיש נחת, הלחנים שלהם מיוחדים לדעתי. זה יוסי גרין המלחין שלהם.

                                        ברוריהב מנותק
                                        ברוריהב מנותק
                                        ברוריה
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #48

                                        @כ-פ אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

                                        @דעה אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

                                        אידיש נחת זה לא שירים של פעם, שיוציא שירים כמו רחם, אם לא אעלה......ירושלים, וכו' השירים שיוצאים היום בסגנון של אידיש נחת שוכחים תוך שתי דקות, הם יותר מילים למנגינה מאשר מנגינה למילים. וד''ל.

                                        לא שירים של אידיש נחת, הלחנים שלהם מיוחדים לדעתי. זה יוסי גרין המלחין שלהם.

                                        זהו הם יותר מוצלחים משוואקי מה אתם משווים?

                                        שירה מעומק הנשמה

                                        כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ברוריהב ברוריה

                                          @כ-פ אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

                                          @דעה אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

                                          אידיש נחת זה לא שירים של פעם, שיוציא שירים כמו רחם, אם לא אעלה......ירושלים, וכו' השירים שיוצאים היום בסגנון של אידיש נחת שוכחים תוך שתי דקות, הם יותר מילים למנגינה מאשר מנגינה למילים. וד''ל.

                                          לא שירים של אידיש נחת, הלחנים שלהם מיוחדים לדעתי. זה יוסי גרין המלחין שלהם.

                                          זהו הם יותר מוצלחים משוואקי מה אתם משווים?

                                          כ.פ.כ מנותק
                                          כ.פ.כ מנותק
                                          כ.פ.
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #49

                                          @ברוריה אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

                                          @כ-פ אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

                                          @דעה אמר בלמה שוואקי של היום לא מצליח לחזור לשוואקי הנוסטלגי:

                                          אידיש נחת זה לא שירים של פעם, שיוציא שירים כמו רחם, אם לא אעלה......ירושלים, וכו' השירים שיוצאים היום בסגנון של אידיש נחת שוכחים תוך שתי דקות, הם יותר מילים למנגינה מאשר מנגינה למילים. וד''ל.

                                          לא שירים של אידיש נחת, הלחנים שלהם מיוחדים לדעתי. זה יוסי גרין המלחין שלהם.

                                          זהו הם יותר מוצלחים משוואקי מה אתם משווים?

                                          נכון. אבל משוואקי של היום.

                                          האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול