בעיה באקורד B7
-
-
אין לי אצבעות ארוכות מספיק, ואני לא יכולה לנגן על האורגן את האקורד B7
למישהו יש פתרון? איך אפשר לנגן?
(אני מצליחה לנגן רק עם אני מקפלת את האצבעות שלוחצות על שני הקלידים האמצעים. אבל אני לא יכולה לעבור מהאקורד הקודם ולהספיק לנגן את האקורד הזה...) -
@1122 אקורד B7 לא מכיל רה ומי, אלא רה דיאז ופה דיאז
בכל מצב תשתמשי בהיפוך אקורד, דהיינו שתנגני בסדר עולה לה, סי, רה דיאז, פה דיאז.@מקצועיות
ומה עם לה? -
@מקצועיות
ומה עם לה?@אפרת-גלבוע ??
-
@אפרת-גלבוע ??
@מקצועיות
סי רה דיאז ופה דיאז זה B רגיל היא ביקשהB7 -
@1122 אקורד B7 לא מכיל רה ומי, אלא רה דיאז ופה דיאז
בכל מצב תשתמשי בהיפוך אקורד, דהיינו שתנגני בסדר עולה לה, סי, רה דיאז, פה דיאז. -
@מקצועיות
סי רה דיאז ופה דיאז זה B רגיל היא ביקשהB7@אפרת-גלבוע קראת מה שכתבתי או שריפרפת בלי לשים לב לכל מה שכתוב שם?
-
@אפרת-גלבוע קראת מה שכתבתי או שריפרפת בלי לשים לב לכל מה שכתוב שם?
@מקצועיות
כן קראתי ועכשיו אני קוראת שוב... אופס .... כן אץ צודקת לא שמתי לב... סורי
-
העניין הוא אצבוע נכון, לדוגמא,
באקורד B7 האגודל יהיה על סי האצבע על מי במול האצבע הכמעט אחרונה (נו, איך קוראים לזה.?) עלפה דיאז והזרת על הלה.
עם הזמן מתרגלים... -
אין לי אצבעות ארוכות מספיק, ואני לא יכולה לנגן על האורגן את האקורד B7
למישהו יש פתרון? איך אפשר לנגן?
(אני מצליחה לנגן רק עם אני מקפלת את האצבעות שלוחצות על שני הקלידים האמצעים. אבל אני לא יכולה לעבור מהאקורד הקודם ולהספיק לנגן את האקורד הזה...)@1122 אמר בבעיה באקורד B7:
אין לי אצבעות ארוכות מספיק, ואני לא יכולה לנגן על האורגן את האקורד B7
זה לא עניין של האורך, זה עניין של גמישות של האצבעות וזה משתפר ככל שתנגני יותר
(מניסיון, גם אני עם אצבעות קצרות)@1122 אמר בבעיה באקורד B7:
למישהו יש פתרון? איך אפשר לנגן?
זה תלוי מה את מנגנת
ימין מלודיה שמאל ליווי? ימין אקורד מלא שמאל פירוק? ליווי משולב של שתי הידיים?
או בכלל נגינה עם האקורדים האוטומטיים של האורגנית?לכל צורת נגינה יש פתרון אחר, הרבה פעמים את יכולה לוותר על חלק מהצלילים של האקורד
(אם למשל יש את הצליל במלודיה או שאת מנגנת את הצליל הזה ביד השניה)@מקצועיות אמר בבעיה באקורד B7:
בכל מצב תשתמשי בהיפוך אקורד, דהיינו שתנגני בסדר עולה לה, סי, רה דיאז, פה דיאז.
לגמרי אופציה
רק חשוב להוסיף שאם זה בבס אז ללא עושים היפוך (אלא אם כן ן ההיפוך הוא חלק מהעניין...) -
@1122 אמר בבעיה באקורד B7:
אין לי אצבעות ארוכות מספיק, ואני לא יכולה לנגן על האורגן את האקורד B7
זה לא עניין של האורך, זה עניין של גמישות של האצבעות וזה משתפר ככל שתנגני יותר
(מניסיון, גם אני עם אצבעות קצרות)@1122 אמר בבעיה באקורד B7:
למישהו יש פתרון? איך אפשר לנגן?
זה תלוי מה את מנגנת
ימין מלודיה שמאל ליווי? ימין אקורד מלא שמאל פירוק? ליווי משולב של שתי הידיים?
או בכלל נגינה עם האקורדים האוטומטיים של האורגנית?לכל צורת נגינה יש פתרון אחר, הרבה פעמים את יכולה לוותר על חלק מהצלילים של האקורד
(אם למשל יש את הצליל במלודיה או שאת מנגנת את הצליל הזה ביד השניה)@מקצועיות אמר בבעיה באקורד B7:
בכל מצב תשתמשי בהיפוך אקורד, דהיינו שתנגני בסדר עולה לה, סי, רה דיאז, פה דיאז.
לגמרי אופציה
רק חשוב להוסיף שאם זה בבס אז ללא עושים היפוך (אלא אם כן ן ההיפוך הוא חלק מהעניין...) -
@1122 אמר בבעיה באקורד B7:
אין לי אצבעות ארוכות מספיק, ואני לא יכולה לנגן על האורגן את האקורד B7
זה לא עניין של האורך, זה עניין של גמישות של האצבעות וזה משתפר ככל שתנגני יותר
(מניסיון, גם אני עם אצבעות קצרות)@1122 אמר בבעיה באקורד B7:
למישהו יש פתרון? איך אפשר לנגן?
זה תלוי מה את מנגנת
ימין מלודיה שמאל ליווי? ימין אקורד מלא שמאל פירוק? ליווי משולב של שתי הידיים?
או בכלל נגינה עם האקורדים האוטומטיים של האורגנית?לכל צורת נגינה יש פתרון אחר, הרבה פעמים את יכולה לוותר על חלק מהצלילים של האקורד
(אם למשל יש את הצליל במלודיה או שאת מנגנת את הצליל הזה ביד השניה)@מקצועיות אמר בבעיה באקורד B7:
בכל מצב תשתמשי בהיפוך אקורד, דהיינו שתנגני בסדר עולה לה, סי, רה דיאז, פה דיאז.
לגמרי אופציה
רק חשוב להוסיף שאם זה בבס אז ללא עושים היפוך (אלא אם כן ן ההיפוך הוא חלק מהעניין...)@margalit אמר בבעיה באקורד B7:
@מקצועיות אמר בבעיה באקורד B7:
בכל מצב תשתמשי בהיפוך אקורד, דהיינו שתנגני בסדר עולה לה, סי, רה דיאז, פה דיאז.
לגמרי אופציה
רק חשוב להוסיף שאם זה בבס אז ללא עושים היפוך (אלא אם כן ן ההיפוך הוא חלק מהעניין...)היא כתבה בשאלתה שהיא מנגנת על אורגן כך שזה לא רלוונטי.
-
@margalit אמר בבעיה באקורד B7:
@מקצועיות אמר בבעיה באקורד B7:
בכל מצב תשתמשי בהיפוך אקורד, דהיינו שתנגני בסדר עולה לה, סי, רה דיאז, פה דיאז.
לגמרי אופציה
רק חשוב להוסיף שאם זה בבס אז ללא עושים היפוך (אלא אם כן ן ההיפוך הוא חלק מהעניין...)היא כתבה בשאלתה שהיא מנגנת על אורגן כך שזה לא רלוונטי.
@מקצועיות אמר בבעיה באקורד B7:
היא כתבה בשאלתה שהיא מנגנת על אורגן כך שזה לא רלוונטי.
נכון, אבל זה לא מחייב כי למשל אני שנים ניגנתי פסנתר על אורגן
@1122 אמר בבעיה באקורד B7:
@margalit אני מנגנת ימין מלודמיה שמאל ליווי
ובשמאל זה עם אקורדים אוטומטיים?
אם כן, אז כמו של @מקצועיות אמרה, פשוט לנגן בהיפוךוהמלצה שלי, תעשי המון תרגילי אצבעות...
-
@מקצועיות אמר בבעיה באקורד B7:
היא כתבה בשאלתה שהיא מנגנת על אורגן כך שזה לא רלוונטי.
נכון, אבל זה לא מחייב כי למשל אני שנים ניגנתי פסנתר על אורגן
@1122 אמר בבעיה באקורד B7:
@margalit אני מנגנת ימין מלודמיה שמאל ליווי
ובשמאל זה עם אקורדים אוטומטיים?
אם כן, אז כמו של @מקצועיות אמרה, פשוט לנגן בהיפוךוהמלצה שלי, תעשי המון תרגילי אצבעות...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות