דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. עזרה עם אולפן שקורס עם תכנת קיובייס 12 Cubase

עזרה עם אולפן שקורס עם תכנת קיובייס 12 Cubase

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
21 פוסטים 7 כותבים 657 צפיות 1 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • Neeman2020N מנותק
    Neeman2020N מנותק
    Neeman2020
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    בס"ד.
    מבקש את עזרתו של מישהו NFO שאולי יוכל לסדר את המחשב האולפני של חבר קרוב שלי.
    הבחור חולה במחלת הטורט וקצת קשה לו במצבים מסויימים וכשהאולפן לא עובד כמו שצריך הוא נכנס למצב נפשי ירוד מאד.
    אנחנו מוכנים לשלם עבור הגעה (לאשקלון), לבדוק ולאפס את התקלות עם קיובייס והקונטקט בגדול...
    אשמח לפניות מצד מי שמבין בעניינים האלה ורוצה להרוויח מצווה גדולה (וגם מה שמגיע בכסף)

    תודה לכם.
    נאמן

    B טכנאי קיובייס 12ט טיטוט 3 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • Neeman2020N Neeman2020

      בס"ד.
      מבקש את עזרתו של מישהו NFO שאולי יוכל לסדר את המחשב האולפני של חבר קרוב שלי.
      הבחור חולה במחלת הטורט וקצת קשה לו במצבים מסויימים וכשהאולפן לא עובד כמו שצריך הוא נכנס למצב נפשי ירוד מאד.
      אנחנו מוכנים לשלם עבור הגעה (לאשקלון), לבדוק ולאפס את התקלות עם קיובייס והקונטקט בגדול...
      אשמח לפניות מצד מי שמבין בעניינים האלה ורוצה להרוויח מצווה גדולה (וגם מה שמגיע בכסף)

      תודה לכם.
      נאמן

      B מנותק
      B מנותק
      BINYAMIN OFFICIAL
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @Neeman2020 איזה מחשב יש לו?
      מה המהירות של ram?
      מה המהירות של הגיגה?
      לקיובס יש דרישות של מהירות ולא כל מחשב עומד בקריטריונים שלו
      שלח תפרטים של המחשב ונראה בסד מה אפשר לעשות

      Neeman2020N תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • B BINYAMIN OFFICIAL

        @Neeman2020 איזה מחשב יש לו?
        מה המהירות של ram?
        מה המהירות של הגיגה?
        לקיובס יש דרישות של מהירות ולא כל מחשב עומד בקריטריונים שלו
        שלח תפרטים של המחשב ונראה בסד מה אפשר לעשות

        Neeman2020N מנותק
        Neeman2020N מנותק
        Neeman2020
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @BINYAMIN-OFFICIAL היי בנימין, תודה על התגובה.

        יש לו מחשב חזק מאד. אולפן מצוייד היטב והכל...
        לא יודע להגיד לך אצטרך לקשר ביניכם איכשהו אם תהיה בעניין.

        B איציק דדיהא 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • Neeman2020N Neeman2020

          @BINYAMIN-OFFICIAL היי בנימין, תודה על התגובה.

          יש לו מחשב חזק מאד. אולפן מצוייד היטב והכל...
          לא יודע להגיד לך אצטרך לקשר ביניכם איכשהו אם תהיה בעניין.

          B מנותק
          B מנותק
          BINYAMIN OFFICIAL
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @Neeman2020 בשמחה אעשה מה שאוכל

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • Neeman2020N Neeman2020

            @BINYAMIN-OFFICIAL היי בנימין, תודה על התגובה.

            יש לו מחשב חזק מאד. אולפן מצוייד היטב והכל...
            לא יודע להגיד לך אצטרך לקשר ביניכם איכשהו אם תהיה בעניין.

            איציק דדיהא מנותק
            איציק דדיהא מנותק
            איציק דדיה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @Neeman2020 תתייג את צוות פיקוח שיקשרו ביינכם

            Neeman2020N תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • איציק דדיהא איציק דדיה

              @Neeman2020 תתייג את צוות פיקוח שיקשרו ביינכם

              Neeman2020N מנותק
              Neeman2020N מנותק
              Neeman2020
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6
              פוסט זה נמחק!
              איציק דדיהא תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • Neeman2020N Neeman2020

                פוסט זה נמחק!

                איציק דדיהא מנותק
                איציק דדיהא מנותק
                איציק דדיה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7
                פוסט זה נמחק!
                Neeman2020N תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • איציק דדיהא איציק דדיה

                  פוסט זה נמחק!

                  Neeman2020N מנותק
                  Neeman2020N מנותק
                  Neeman2020
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @איציק-דדיה כן ברור...

                  היי @צוות-פיקוח אשמח אם תוכלו לקשר אותי עם @BINYAMIN-OFFICIAL

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • Neeman2020N Neeman2020

                    בס"ד.
                    מבקש את עזרתו של מישהו NFO שאולי יוכל לסדר את המחשב האולפני של חבר קרוב שלי.
                    הבחור חולה במחלת הטורט וקצת קשה לו במצבים מסויימים וכשהאולפן לא עובד כמו שצריך הוא נכנס למצב נפשי ירוד מאד.
                    אנחנו מוכנים לשלם עבור הגעה (לאשקלון), לבדוק ולאפס את התקלות עם קיובייס והקונטקט בגדול...
                    אשמח לפניות מצד מי שמבין בעניינים האלה ורוצה להרוויח מצווה גדולה (וגם מה שמגיע בכסף)

                    תודה לכם.
                    נאמן

                    טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                    טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                    טכנאי קיובייס 12
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנאי קיובייס 12
                    #9

                    @Neeman2020 אמר בעזרה עם אולפן שקורס עם תכנת קיובייס 12 Cubase:

                    בס"ד.
                    מבקש את עזרתו של מישהו NFO שאולי יוכל לסדר את המחשב האולפני של חבר קרוב שלי.
                    הבחור חולה במחלת הטורט וקצת קשה לו במצבים מסויימים וכשהאולפן לא עובד כמו שצריך הוא נכנס למצב נפשי ירוד מאד.
                    אנחנו מוכנים לשלם עבור הגעה (לאשקלון), לבדוק ולאפס את התקלות עם קיובייס והקונטקט בגדול...
                    אשמח לפניות מצד מי שמבין בעניינים האלה ורוצה להרוויח מצווה גדולה (וגם מה שמגיע בכסף)

                    תודה לכם.
                    נאמן

                    @BINYAMIN-OFFICIAL בעיקרון כל מחשב יכול לסחוב את התוכנה, כולה עניין של מהירות.
                    @Neeman2020 תשלח לי למייל aizik138@gmail.com את הנתונים כדלהלן:
                    מעבד, דור מעבד, כמות זיכרון ויזואלי, דור זיכרון (DDR)
                    נתוני דיסק קשיח (SSD, SSD NVME, HDD) נתוני כרטיס מסך ורשת.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • Neeman2020N Neeman2020

                      בס"ד.
                      מבקש את עזרתו של מישהו NFO שאולי יוכל לסדר את המחשב האולפני של חבר קרוב שלי.
                      הבחור חולה במחלת הטורט וקצת קשה לו במצבים מסויימים וכשהאולפן לא עובד כמו שצריך הוא נכנס למצב נפשי ירוד מאד.
                      אנחנו מוכנים לשלם עבור הגעה (לאשקלון), לבדוק ולאפס את התקלות עם קיובייס והקונטקט בגדול...
                      אשמח לפניות מצד מי שמבין בעניינים האלה ורוצה להרוויח מצווה גדולה (וגם מה שמגיע בכסף)

                      תודה לכם.
                      נאמן

                      טיטוט מנותק
                      טיטוט מנותק
                      טיטו
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @Neeman2020 אשמח לעזור בזה רק שצריך להבין מה הבעיות, בשונה ממה שאמרו לך המפרט של המחשב לא ממש משנה לגבי באגים ותקלות הוא משנה רק לעניין מהירות התגובה והאחסון של התוכנות.
                      תגיד מה הבעיות בדיוק ונראה איך אפשר לעזור בשמחה.

                      אני לא עצמי.
                      תכף אשוב...

                      Neeman2020N תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • טיטוט טיטו

                        @Neeman2020 אשמח לעזור בזה רק שצריך להבין מה הבעיות, בשונה ממה שאמרו לך המפרט של המחשב לא ממש משנה לגבי באגים ותקלות הוא משנה רק לעניין מהירות התגובה והאחסון של התוכנות.
                        תגיד מה הבעיות בדיוק ונראה איך אפשר לעזור בשמחה.

                        Neeman2020N מנותק
                        Neeman2020N מנותק
                        Neeman2020
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        בסד

                        @טיטו בוקר טוב,
                        כל מה שאני יודע נאמר כאן בערך, נתוני המחשב חזקים מספיק.
                        איך אוכל לשוחח איתך?

                        יענקי וייס 0י טיטוט 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • Neeman2020N Neeman2020

                          בסד

                          @טיטו בוקר טוב,
                          כל מה שאני יודע נאמר כאן בערך, נתוני המחשב חזקים מספיק.
                          איך אוכל לשוחח איתך?

                          יענקי וייס 0י מנותק
                          יענקי וייס 0י מנותק
                          יענקי וייס 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • Neeman2020N Neeman2020

                            בסד

                            @טיטו בוקר טוב,
                            כל מה שאני יודע נאמר כאן בערך, נתוני המחשב חזקים מספיק.
                            איך אוכל לשוחח איתך?

                            טיטוט מנותק
                            טיטוט מנותק
                            טיטו
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @Neeman2020 מה התקלה? התוכנה קורסת? או שלא נפתחת בכלל? או משהו אחר...?

                            אני לא עצמי.
                            תכף אשוב...

                            Neeman2020N 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • טיטוט טיטו

                              @Neeman2020 מה התקלה? התוכנה קורסת? או שלא נפתחת בכלל? או משהו אחר...?

                              Neeman2020N מנותק
                              Neeman2020N מנותק
                              Neeman2020
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @טיטו
                              בגדול צריך לדעתי לפרמו ולהתקין גירסת קיו בייס מחדש ואת הקונטקטים.
                              חוץ מזה יש בעיות של תקיעות פתאום, ולא אמורה להיות הבעיה הזאת עם ציוד כזה...או שכן ואין לי באמת מושג.
                              אולי אפשר לדבר איתך בוואטסאפ או משהו? הוא יסביר לך הכי טוב...
                              בערב כזה אולי.

                              תודה לך ולכל מי שרוצה לעזור. לא מובן מאליו 🙂

                              B תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • Neeman2020N Neeman2020

                                @טיטו
                                בגדול צריך לדעתי לפרמו ולהתקין גירסת קיו בייס מחדש ואת הקונטקטים.
                                חוץ מזה יש בעיות של תקיעות פתאום, ולא אמורה להיות הבעיה הזאת עם ציוד כזה...או שכן ואין לי באמת מושג.
                                אולי אפשר לדבר איתך בוואטסאפ או משהו? הוא יסביר לך הכי טוב...
                                בערב כזה אולי.

                                תודה לך ולכל מי שרוצה לעזור. לא מובן מאליו 🙂

                                B מנותק
                                B מנותק
                                BINYAMIN OFFICIAL
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @Neeman2020 זה קיובס פרוץ מה שיש לו?

                                Neeman2020N תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • B BINYAMIN OFFICIAL

                                  @Neeman2020 זה קיובס פרוץ מה שיש לו?

                                  Neeman2020N מנותק
                                  Neeman2020N מנותק
                                  Neeman2020
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @BINYAMIN-OFFICIAL
                                  הלוואי בנימין. מרוב שהרגיש לא נוח עם תוכנה פרוצה, פשוט קנה את התוכנה,
                                  ושעשה אקטיבציה הלכו לעזאזל כל הספריות שהיו לו.
                                  ז"א הספריות קיימות אך לא עובדות.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • טיטוט טיטו

                                    @Neeman2020 מה התקלה? התוכנה קורסת? או שלא נפתחת בכלל? או משהו אחר...?

                                    Neeman2020N מנותק
                                    Neeman2020N מנותק
                                    Neeman2020
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @טיטו הייי סליחה בכלל לא ראיתי את התגובה שלך

                                    אני לא מבין כזה גדול אבל אני יודע שיש בעיה עם הספריות ובלי קשר התוכנה נתקעת ועושה בעיות
                                    המחשב עצמו חזק ולא קורס. אני רק השליח...חח

                                    מ טיטוט 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • Neeman2020N Neeman2020

                                      @טיטו הייי סליחה בכלל לא ראיתי את התגובה שלך

                                      אני לא מבין כזה גדול אבל אני יודע שיש בעיה עם הספריות ובלי קשר התוכנה נתקעת ועושה בעיות
                                      המחשב עצמו חזק ולא קורס. אני רק השליח...חח

                                      מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      משה 0527
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18
                                      פוסט זה נמחק!
                                      Neeman2020N תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מ משה 0527

                                        פוסט זה נמחק!

                                        Neeman2020N מנותק
                                        Neeman2020N מנותק
                                        Neeman2020
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • Neeman2020N Neeman2020

                                          @טיטו הייי סליחה בכלל לא ראיתי את התגובה שלך

                                          אני לא מבין כזה גדול אבל אני יודע שיש בעיה עם הספריות ובלי קשר התוכנה נתקעת ועושה בעיות
                                          המחשב עצמו חזק ולא קורס. אני רק השליח...חח

                                          טיטוט מנותק
                                          טיטוט מנותק
                                          טיטו
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #20

                                          @Neeman2020 פניתי אליך במייל ולא ראית, אשמח אם תציץ כדי לעזור מה שביכולתי

                                          אני לא עצמי.
                                          תכף אשוב...

                                          Neeman2020N תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול