דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. שיתוף פרויקטים וחוות דעת
  4. עיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה 😊

עיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה 😊

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שיתוף פרויקטים וחוות דעת
26 פוסטים 15 כותבים 1.1k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ.S 0מ מ.S 0

    משתף אתכם בעיבוד שעשיתי בקיובייס עם פלאגין גיטרות חשמליות (בקונטקט)

    אשמח לתגובתכם! 🙂

    מרדכי S.mp3

    ק מנותק
    ק מנותק
    קראנץ פיסטוק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #9

    @מ-S-0 אמר ב[עיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה 😊]

    וואו!!
    זה פשוט מדהים!!👍

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • מ.S 0מ מ.S 0

      קרדיט ל @עמית-בן-עטר שעובד עם הפלאגין הזה ולימד אותי איך לעבוד עם הסאונדים שלו

      היתי אצלו באולפן השבוע, אני לומד אצלו עיבוד והפקה מוזיקלית

      מדובר באדם מדהים, מוזיקאי ענקקק עם כושר הסברה מעולה, והוא הפך לי את הדבר המורכב וה"מאיים" הזה ששמו עיבוד והפקה לדבר הכי מהנה והכי כיף! הוא מנגיש את הידע בצורה מדהימה!

      עמית בן עטרע מנותק
      עמית בן עטרע מנותק
      עמית בן עטר
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #10

      @מ-S-0 יקר שכמותך
      היה ממש כיף להפגש באולפן ולהכיר מקרוב.
      אתה מוכשר ומאחל לך שתמשיך להתקדם , להתפתח ולפרוח במוסיקה
      ובכל מה שליבך חפץ.

      שבת שלום
      עמיתך

      עמית בן עטר
      אולפני ביט
      קורסים דיגיטלים בנושאים: תוכנת קיובייס, אקורדים ותווים, עיבוד מוסיקלי.

      איציק דדיהא תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • עמית בן עטרע עמית בן עטר

        @מ-S-0 יקר שכמותך
        היה ממש כיף להפגש באולפן ולהכיר מקרוב.
        אתה מוכשר ומאחל לך שתמשיך להתקדם , להתפתח ולפרוח במוסיקה
        ובכל מה שליבך חפץ.

        שבת שלום
        עמיתך

        איציק דדיהא מנותק
        איציק דדיהא מנותק
        איציק דדיה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #11
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • B BINYAMIN OFFICIAL

          מדהים אהבתי ממש 👍

          איך אני יכול להשיג את עמית בן עטר ?

          א מנותק
          א מנותק
          ארי גולד
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #12

          @BINYAMIN-OFFICIAL אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה 😊:

          מדהים אהבתי ממש 👍

          איך אני יכול להשיג את עמית בן עטר ?

          תייג אותו! @עמית-בן-עטר זה הוא!
          וזה הפון שלו,
          054-746-4459

          הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • מ.S 0מ מ.S 0

            משתף אתכם בעיבוד שעשיתי בקיובייס עם פלאגין גיטרות חשמליות (בקונטקט)

            אשמח לתגובתכם! 🙂

            מרדכי S.mp3

            איש אחד מאיזה מקוםא מנותק
            איש אחד מאיזה מקוםא מנותק
            איש אחד מאיזה מקום
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #13

            @מ-S-0 אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה 😊:

            משתף אתכם בעיבוד שעשיתי בקיובייס עם פלאגין גיטרות חשמליות (בקונטקט)

            איזה פלאגין זה בדיוק?
            תוכל לשלוח צילום מסך שלו?
            (פשוט כי לכתוב "קונטקט" זה כמו לכתוב שאתה עובד על תוכנה של סטיינברג.
            זה בעצם שולחן עבודה ולא פלאגין בפני עצמו, ועליו מתקינים פלאגינים שמגיעים ללא תוכנה עצמאית)

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • מ.S 0מ מ.S 0

              משתף אתכם בעיבוד שעשיתי בקיובייס עם פלאגין גיטרות חשמליות (בקונטקט)

              אשמח לתגובתכם! 🙂

              מרדכי S.mp3

              איש אחד מאיזה מקוםא מנותק
              איש אחד מאיזה מקוםא מנותק
              איש אחד מאיזה מקום
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #14

              @מ-S-0 אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה 😊:

              משתף אתכם בעיבוד שעשיתי בקיובייס עם פלאגין גיטרות חשמליות (בקונטקט)

              איזה פלאגין זה בדיוק?
              תוכל לשלוח צילום מסך שלו?
              (פשוט כי לכתוב "קונטקט" זה כמו לכתוב שאתה עובד על תוכנה של סטיינברג.
              זה בעצם שולחן עבודה ולא פלאגין בפני עצמו, ועליו מתקינים פלאגינים שמגיעים ללא תוכנה עצמאית)

              B תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • איש אחד מאיזה מקוםא איש אחד מאיזה מקום

                @מ-S-0 אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה 😊:

                משתף אתכם בעיבוד שעשיתי בקיובייס עם פלאגין גיטרות חשמליות (בקונטקט)

                איזה פלאגין זה בדיוק?
                תוכל לשלוח צילום מסך שלו?
                (פשוט כי לכתוב "קונטקט" זה כמו לכתוב שאתה עובד על תוכנה של סטיינברג.
                זה בעצם שולחן עבודה ולא פלאגין בפני עצמו, ועליו מתקינים פלאגינים שמגיעים ללא תוכנה עצמאית)

                B מנותק
                B מנותק
                BINYAMIN OFFICIAL
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #15

                @איש-אחד-מאיזה-מקום אח יקר שים לב הכפלת את הפוסט שלך !

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מ.S 0מ מ.S 0

                  משתף אתכם בעיבוד שעשיתי בקיובייס עם פלאגין גיטרות חשמליות (בקונטקט)

                  אשמח לתגובתכם! 🙂

                  מרדכי S.mp3

                  אילן פא מנותק
                  אילן פא מנותק
                  אילן פ
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #16

                  @מ-S-0
                  פלאגין מוצלח ביותר - אהבתי גם את העיבוד
                  קצת מזכיר את הפתיחה של ישי ריבו -סיבת הסיבות

                  האמת ציפיתי לאיזה התפתחות בעיבוד --זה לא קרה
                  אבל זה כנראה לא היתה הכוונה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מ.S 0מ מנותק
                    מ.S 0מ מנותק
                    מ.S 0
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #17

                    @איש-אחד-מאיזה-מקום אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה 😊:

                    (פשוט כי לכתוב "קונטקט" זה כמו לכתוב שאתה עובד על תוכנה של סטיינברג.
                    זה בעצם שולחן עבודה ולא פלאגין בפני עצמו, ועליו מתקינים פלאגינים שמגיעים ללא תוכנה עצמאית)

                    ודאי, ברור 😊 , ואם תדפדף תראה שיש כאן מישהו שזיהה את הפלאגין - SESSION GUITARIST - ELECTRIC SUNBURST

                    @איש-אחד-מאיזה-מקום אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה 😊:

                    תוכל לשלוח צילום מסך שלו?

                    בשמחה

                    צילום מסך 2023-06-11 022715.png

                    🔥🔥עשיתם כבר מנוי לערוץ שלי? 🔥🔥

                    https://youtube.com/@mordechai-hess?si=t_OYHvfTiwbMyH6n

                    ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • B BINYAMIN OFFICIAL

                      מדהים אהבתי ממש 👍

                      איך אני יכול להשיג את עמית בן עטר ?

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אולפניסט ברמה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #18

                      @BINYAMIN-OFFICIAL
                      ועליא... תגיד אתה מסך בחנות בקניון???
                      זה מסחררררר

                      😂

                      ׳׳כל עוד לא הפסקת לחלום - אתה תנצח׳׳❗️

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מ.S 0מ מ.S 0

                        משתף אתכם בעיבוד שעשיתי בקיובייס עם פלאגין גיטרות חשמליות (בקונטקט)

                        אשמח לתגובתכם! 🙂

                        מרדכי S.mp3

                        י מנותק
                        י מנותק
                        יהודה20
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #19

                        @מ-S-0 מדהים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • hd1H מנותק
                          hd1H מנותק
                          hd1
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי hd1
                          #20

                          @מ-S-0 אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה 😊:

                          מרדכי S.mp3

                          🏅 הורדתי לנגן מרב שזה יפה !👏 👏

                          אם אתה לא מסכים להוריד תעדכן...🤦‍♂️

                          מ.S 0מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • hd1H hd1

                            @מ-S-0 אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה 😊:

                            מרדכי S.mp3

                            🏅 הורדתי לנגן מרב שזה יפה !👏 👏

                            אם אתה לא מסכים להוריד תעדכן...🤦‍♂️

                            מ.S 0מ מנותק
                            מ.S 0מ מנותק
                            מ.S 0
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #21

                            @hd1 אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה 😊:

                            @מ-S-0 אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה 😊:

                            מרדכי S.mp3

                            🏅 הורדתי לנגן מרב שזה יפה !👏 👏

                            אם אתה לא מסכים להוריד תעדכן...🤦‍♂️

                            בכיף אחי! 😀 תודה על הפרגון ❤ ❤

                            תעביר בכיף למי שאתה רוצה

                            🔥🔥עשיתם כבר מנוי לערוץ שלי? 🔥🔥

                            https://youtube.com/@mordechai-hess?si=t_OYHvfTiwbMyH6n

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • מ.S 0מ מ.S 0

                              @איש-אחד-מאיזה-מקום אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה 😊:

                              (פשוט כי לכתוב "קונטקט" זה כמו לכתוב שאתה עובד על תוכנה של סטיינברג.
                              זה בעצם שולחן עבודה ולא פלאגין בפני עצמו, ועליו מתקינים פלאגינים שמגיעים ללא תוכנה עצמאית)

                              ודאי, ברור 😊 , ואם תדפדף תראה שיש כאן מישהו שזיהה את הפלאגין - SESSION GUITARIST - ELECTRIC SUNBURST

                              @איש-אחד-מאיזה-מקום אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה 😊:

                              תוכל לשלוח צילום מסך שלו?

                              בשמחה

                              צילום מסך 2023-06-11 022715.png

                              ת מנותק
                              ת מנותק
                              תודה לך ה'
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #22

                              @מ-S-0 מטורף!!
                              הגיטרות מאד נעימות לאוזן
                              זה נשמע כזה מנגינה מאחורי קליפ מגניב!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • hd1H מנותק
                                hd1H מנותק
                                hd1
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #23

                                @תודה-לך-ה אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה 😊:

                                הגיטרות מאד נעימות לאוזן

                                כמה נכון!
                                זה בדיוק מה שהייתי צריך עכשיו 🙏
                                פשוט אני נאלץ לשבת מול המחשב הרבה זמן בגלל עבודה שאני צריך להגיש
                                וזה כל כך במקום!
                                אם יש לך עוד כאלה אשמח שתעלה🏅

                                יואלי דיקמןי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • hd1H hd1

                                  @תודה-לך-ה אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה 😊:

                                  הגיטרות מאד נעימות לאוזן

                                  כמה נכון!
                                  זה בדיוק מה שהייתי צריך עכשיו 🙏
                                  פשוט אני נאלץ לשבת מול המחשב הרבה זמן בגלל עבודה שאני צריך להגיש
                                  וזה כל כך במקום!
                                  אם יש לך עוד כאלה אשמח שתעלה🏅

                                  יואלי דיקמןי מנותק
                                  יואלי דיקמןי מנותק
                                  יואלי דיקמן
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #24

                                  @hd1 תספר לי לשבת מול מחשב כמה שעות לשיר

                                  hd1H תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • יואלי דיקמןי יואלי דיקמן

                                    @hd1 תספר לי לשבת מול מחשב כמה שעות לשיר

                                    hd1H מנותק
                                    hd1H מנותק
                                    hd1
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #25

                                    @יואלי-דיקמן

                                    חחחחחח
                                    קבלתי את ההודעה הזאת למייל a436df4d-4b82-4ff3-bb27-c588105ad5fb-image.png
                                    התלהבתי..

                                    יואלי דיקמןי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • hd1H hd1

                                      @יואלי-דיקמן

                                      חחחחחח
                                      קבלתי את ההודעה הזאת למייל a436df4d-4b82-4ff3-bb27-c588105ad5fb-image.png
                                      התלהבתי..

                                      יואלי דיקמןי מנותק
                                      יואלי דיקמןי מנותק
                                      יואלי דיקמן
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #26

                                      @hd1 😄

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0

                                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                      הרשמה התחברות
                                      תגובה
                                      • תגובה כנושא
                                      התחברו כדי לפרסם תגובה
                                      • מהישן לחדש
                                      • מהחדש לישן
                                      • הכי הרבה הצבעות


                                      • התחברות

                                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                      • פוסט ראשון
                                        פוסט אחרון
                                      0
                                      • דף הבית
                                      • לא נקרא 0
                                      • פוסטים אחרונים
                                      • לא נפתר
                                      • משתמשים
                                      • חיפוש גוגל בפורום
                                      • שליחת פנייה לניהול