עיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה 😊
-
@מ-S-0 אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה
:משתף אתכם בעיבוד שעשיתי בקיובייס עם פלאגין גיטרות חשמליות (בקונטקט)
איזה פלאגין זה בדיוק?
תוכל לשלוח צילום מסך שלו?
(פשוט כי לכתוב "קונטקט" זה כמו לכתוב שאתה עובד על תוכנה של סטיינברג.
זה בעצם שולחן עבודה ולא פלאגין בפני עצמו, ועליו מתקינים פלאגינים שמגיעים ללא תוכנה עצמאית)@איש-אחד-מאיזה-מקום אח יקר שים לב הכפלת את הפוסט שלך !
-
-
@איש-אחד-מאיזה-מקום אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה
:(פשוט כי לכתוב "קונטקט" זה כמו לכתוב שאתה עובד על תוכנה של סטיינברג.
זה בעצם שולחן עבודה ולא פלאגין בפני עצמו, ועליו מתקינים פלאגינים שמגיעים ללא תוכנה עצמאית)ודאי, ברור
, ואם תדפדף תראה שיש כאן מישהו שזיהה את הפלאגין - SESSION GUITARIST - ELECTRIC SUNBURST@איש-אחד-מאיזה-מקום אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה
:תוכל לשלוח צילום מסך שלו?
בשמחה

-
מדהים אהבתי ממש

איך אני יכול להשיג את עמית בן עטר ?
@BINYAMIN-OFFICIAL
ועליא... תגיד אתה מסך בחנות בקניון???
זה מסחררררר
-
-
@מ-S-0 אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה
:מרדכי S.mp3
הורדתי לנגן מרב שזה יפה !

אם אתה לא מסכים להוריד תעדכן...
-
@מ-S-0 אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה
:מרדכי S.mp3
הורדתי לנגן מרב שזה יפה !

אם אתה לא מסכים להוריד תעדכן...
@hd1 אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה
:@מ-S-0 אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה
:מרדכי S.mp3
הורדתי לנגן מרב שזה יפה !

אם אתה לא מסכים להוריד תעדכן...
בכיף אחי!
תודה על הפרגון

תעביר בכיף למי שאתה רוצה
-
@איש-אחד-מאיזה-מקום אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה
:(פשוט כי לכתוב "קונטקט" זה כמו לכתוב שאתה עובד על תוכנה של סטיינברג.
זה בעצם שולחן עבודה ולא פלאגין בפני עצמו, ועליו מתקינים פלאגינים שמגיעים ללא תוכנה עצמאית)ודאי, ברור
, ואם תדפדף תראה שיש כאן מישהו שזיהה את הפלאגין - SESSION GUITARIST - ELECTRIC SUNBURST@איש-אחד-מאיזה-מקום אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה
:תוכל לשלוח צילום מסך שלו?
בשמחה

@מ-S-0 מטורף!!
הגיטרות מאד נעימות לאוזן
זה נשמע כזה מנגינה מאחורי קליפ מגניב! -
@תודה-לך-ה אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה
:הגיטרות מאד נעימות לאוזן
כמה נכון!
זה בדיוק מה שהייתי צריך עכשיו
פשוט אני נאלץ לשבת מול המחשב הרבה זמן בגלל עבודה שאני צריך להגיש
וזה כל כך במקום!
אם יש לך עוד כאלה אשמח שתעלה
-
@תודה-לך-ה אמר בעיבוד שעשיתי עם גיטרות חשמליות בקיובייס - תנו תגובה
:הגיטרות מאד נעימות לאוזן
כמה נכון!
זה בדיוק מה שהייתי צריך עכשיו
פשוט אני נאלץ לשבת מול המחשב הרבה זמן בגלל עבודה שאני צריך להגיש
וזה כל כך במקום!
אם יש לך עוד כאלה אשמח שתעלה
@hd1 תספר לי לשבת מול מחשב כמה שעות לשיר
-
@hd1 תספר לי לשבת מול מחשב כמה שעות לשיר
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


