באיזה שלב אני אמורה לקבל הרשאה לצאט???
אנייייייי
-
באיזה שלב אני מקבלת הרשאה לצאט?????? -
מידע| שלמה ראג'ה@פונץ-בננה חברה שלי גרה במעלות והיא לא שמעה על זה.... אבל כולם אומרים שכן
-
דיסק או סינגל ששמעתם שוב ושוב@איילת אני יותר אהבתי את השיר של ייטב דאלי
-
הקול הבא 4@שיר-נולד איציק דדיה היה השופט הכי תותח שיש!!!!!!!!!!!!!!
-
ובאו האובדים _הזמרים שנעלמים@שיר-נולד גם נתנאל בר יוחאי נעלם!!!
-
אז איזה שיר בא לכם לשמוע הבוקר הזה..?@יוסף-קורקוס וואיי היום שמעתי על הבוקר את השיר אל תעזבי ידיים של עקיבא06_אל_תעזבי_ידיים.mp3
-
מוצש'ים ברדיוהיי, פה תוכלו להעלות כל שבוע את התוכנית והזמר שיש במוצש' בתחנות הרדיו החרדיות (ותשימו קישור....)
-
שירי משפחת אריאלי@רבקה אני באמת שמתי לב לפלאפון הכשר שהיה בקליפ אבל לא קישרתי, אבל באמת כל הכבוד לוו
-
סקר פרשת מטות מסעי | מה דעתך על מוזיקה ווקאלית?אני מאווווד אוהבת לשמוע שירים, אני לא מתה בכלל על ווקאלי אבל אני לא יכולה בלי כלום אז אני שומעת את הווקאלי בלי הרבה ברירות, זה עדיף מכלום....
-
מה אתם אומרים על אמריקאים ששרים בעברית?@הדסה דווקא אני אוהבת את המבטא...
-
מישהו מכיר את הזמר הזה?קוראים לו מתנאל אברגל
-
גמר הקול הבא - דיון@ר-כהן אני מאוווווווד רציתי שברדה יקח יש לוקול שלמות!!!
-
צלצולים / רינגטונים לפלאפון@אייצ-ית וואיי תודה איל עלייך
-
מה מרגיע יותר מוזיקה שקטה או תוססת@snz
אני חושבת שמוזיקה שקטה בזמן שאת לא רגועה זה מציק, אבל מוזיקה תוססת משכיחה ממך ואת נרגעת!!!! -
רקדנים...@הדסה אני גם חושבת שהגזימווו, אפשר להגיד שזה יפה אבל זה נותן הרגשה חילונית לגמרי, ממש מנסים לחכות אותם
-
אני צריכה את השיר "בית נאמן" של יעקב שוואקי להורדה?@מוזיקה וואיי לזה התכוונתי

סורי ששיגעתי אותכם הייתי בטוחה שקוראים לו בית נאמן..... -
אז מה השיר שלך?@ידידיה הנה, מכיר את נהוראי אריאלי? אז הוא אח שלו הקטן יותר
נריה_אריאלי_-באור_גדול(קאבר)[1].mp3 , -
למה אין לי חתימה ואודותיי?@איילת תודה נשמה