דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
הודיהה

אנייייייי

@הודיה
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
332
נושאים
11
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
11
עוקב אחרי
17

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • באיזה שלב אני מקבלת הרשאה לצאט??????
    הודיהה הודיה

    באיזה שלב אני אמורה לקבל הרשאה לצאט???

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • מידע| שלמה ראג'ה
    הודיהה הודיה

    @פונץ-בננה חברה שלי גרה במעלות והיא לא שמעה על זה.... אבל כולם אומרים שכן

    לפי אמנים

  • דיסק או סינגל ששמעתם שוב ושוב
    הודיהה הודיה

    @איילת אני יותר אהבתי את השיר של ייטב דאלי

    במת הדיונים

  • הקול הבא 4
    הודיהה הודיה

    @שיר-נולד איציק דדיה היה השופט הכי תותח שיש!!!!!!!!!!!!!!

    תכניות מוזיקה

  • ובאו האובדים _הזמרים שנעלמים
    הודיהה הודיה

    @שיר-נולד גם נתנאל בר יוחאי נעלם!!!

    במת הדיונים

  • אז איזה שיר בא לכם לשמוע הבוקר הזה..?
    הודיהה הודיה

    @יוסף-קורקוס וואיי היום שמעתי על הבוקר את השיר אל תעזבי ידיים של עקיבא06_אל_תעזבי_ידיים.mp3

    במת הדיונים

  • מוצש'ים ברדיו
    הודיהה הודיה

    היי, פה תוכלו להעלות כל שבוע את התוכנית והזמר שיש במוצש' בתחנות הרדיו החרדיות (ותשימו קישור....)

    תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית

  • שירי משפחת אריאלי
    הודיהה הודיה

    @רבקה אני באמת שמתי לב לפלאפון הכשר שהיה בקליפ אבל לא קישרתי, אבל באמת כל הכבוד לוו

    לפי אמנים

  • סקר פרשת מטות מסעי | מה דעתך על מוזיקה ווקאלית?
    הודיהה הודיה

    אני מאווווד אוהבת לשמוע שירים, אני לא מתה בכלל על ווקאלי אבל אני לא יכולה בלי כלום אז אני שומעת את הווקאלי בלי הרבה ברירות, זה עדיף מכלום....

    סקרים

  • מה אתם אומרים על אמריקאים ששרים בעברית?
    הודיהה הודיה

    @הדסה דווקא אני אוהבת את המבטא...

    במת הדיונים

  • מישהו מכיר את הזמר הזה?
    הודיהה הודיה

    קוראים לו מתנאל אברגל

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • גמר הקול הבא - דיון
    הודיהה הודיה

    @ר-כהן אני מאוווווווד רציתי שברדה יקח יש לוקול שלמות!!!

    במת הדיונים הקול הבא nbhgv

  • צלצולים / רינגטונים לפלאפון
    הודיהה הודיה

    @אייצ-ית וואיי תודה איל עלייך

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • מה מרגיע יותר מוזיקה שקטה או תוססת
    הודיהה הודיה

    @snz
    אני חושבת שמוזיקה שקטה בזמן שאת לא רגועה זה מציק, אבל מוזיקה תוססת משכיחה ממך ואת נרגעת!!!!

    במת הדיונים

  • רקדנים...
    הודיהה הודיה

    @הדסה אני גם חושבת שהגזימווו, אפשר להגיד שזה יפה אבל זה נותן הרגשה חילונית לגמרי, ממש מנסים לחכות אותם

    במת הדיונים

  • אני צריכה את השיר "בית נאמן" של יעקב שוואקי להורדה?
    הודיהה הודיה

    @מוזיקה וואיי לזה התכוונתי😲
    סורי ששיגעתי אותכם הייתי בטוחה שקוראים לו בית נאמן.....

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • אז מה השיר שלך?
    הודיהה הודיה

    @ידידיה הנה, מכיר את נהוראי אריאלי? אז הוא אח שלו הקטן יותר
    נריה_אריאלי_-באור_גדול(קאבר)[1].mp3 ,

    במת הדיונים

  • למה אין לי חתימה ואודותיי?
    הודיהה הודיה

    @איילת תודה נשמה

    באגים / הצעות ייעול
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול