ללי
-
יאיר אלייצור! -
יאיר אלייצור!@פונץ-בננה
מה זה ? מה יש לו על הידים?!

-
איתי דוד@יהודה-n כן העלו כאן סרטונים
-
איציק דדיהמישהו יכול לעלות את הקישור לתקציר של המופע של דדיה "לראות את הטוב" ?
-
איציק דדיהמישהו יכול לעלות את הקישור לתקציר של המופע של דדיה "לראות את הטוב" ?
-
קאבר שאבא שלי שר@טותיייי ואווו אלף תודות!
-
קאבר שאבא שלי שר@טותיייי תודה
סורי על החפירה את יכולה לשלוח את זה דרך הדרייב
רק אם את יכולה . -
קאבר שאבא שלי שר -
קאבר שאבא שלי שר@טותיייי באסושש

-
קאבר שאבא שלי שר@טותיייי אמר בקאבר שאבא שלי שר:
ברוך השם פתחתי קבוצה של בנות לשירים ומלא התחילו לכתוב בזכות הקבוצה זה באמת מעלה תביטחון
איזו קבוצה? אפשר להצטרף?
-
קאבר שאבא שלי שר@טותיייי תודה אלופה זה ממש יעזור לי

-
קאבר שאבא שלי שר@טותיייי את יכולה לשלוח לי את המילים בוורד דרך הדרייב?
-
קאבר שאבא שלי שר@Bibi אמר בקאבר שאבא שלי שר:
טוב חד משמעית את הכי מוכשרת שראיתי עד היום במקצב!
איי זה בידיוק מה שבאתי לכתוב
-
קאבר שאבא שלי שר@טותיייי על כל הפיגועים והצרות שאנחנו עוברים ועל מוישי קליינרמן שכבר שנה לא הגיע הביתה . . . . .
-
קאבר שאבא שלי שר@טותיייי להגיד לך נושא?
-
קאבר שאבא שלי שר -
דרך איפה הגעתם לראשונה ל"מקצב"@Bibi אני הגעתי דרכך
-
קאבר שאבא שלי שר@טותיייי
רגע ואם מישהו רוצה ממך שיר איך אפשר להגיע אליך?
