@ברדק למה היום הייתי שם והיה ממש מגניב יואלי מתייחס כזה יפה לכולם ובסבלנות ובכללי הייתה אווירה שמחה ומגניבה מי שרוצה יכול לבוא גם מחר הוא יהנה
תאיר
-
יואלי דיקמן -
זמן אוויר עם מנחם טוקר@מוכשרת-על זה קורע ברמות שווה להאזין זה בד"כ בשעה הראשונה של התוכנית אפשר לשמוע גם באתר קול חי לי כרגע אין את זה בקובץ אם תרצו אעלה קישור לאתר
-
יואלי דיקמן@yael חד משמעית אין על יואליייי
-
זמן אוויר עם מנחם טוקר@איציק-דדיה דודי הוא הרבה יותר מעורך!!!
הוא מביא את רוב התוכניות של טוקר הוא בן אדם יצירתי ברמות!!! ומעבר לזה שפשוט צחוקים כשהוא מתערב בשידור עם טוקר!! -
יואלי דיקמן@תהילוש-0 לי יש אבל זה בהקלטה אני אבדןוק אם אפשר להעביר את הפון הזה למחשב
-
מנחם טוקר@דינההה 100TOKER.TOKER@gmail.com
110toker.toker@gmail.com
זה אחד משניהם תירשמי לשניהם כי אני לא זוכרת איזה מהם -
תכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן@אנונימית מבחינת הרגל אז טוקר צודקת אבל מודה שהוא יותר מעניין אותי ואני שומעת תכלס את יואלי כי יואלי זה יותר נייעס אני חייבת להיות מעודכנת לכן
-
פינה חדשה נרקמת... ואתם אלו שתהנו. רק לפני כן - אשמח לעזרה מצידכם✨יואלי דיקמן- חובה! רולי דיקמן אריק דביר קובי ברומר ושוקי סלומון
-
קול חי מיוזיק@חיפאי מי אמר לך שהוא עובר לקול ברמה\פליי?
-
איזה רדיו עדיף לשמוע קול חי או קול ברמה?וואלה איזה נושא מעניין!!
לפי דעתי אני מעדיפה את קול חי וקול חי מיוזיק על פני קול ברמה לקול חי יש את מנחם טוקר שזה סאטלות של החיים צחוקים וחוץ מזה כל החשיפות של הזמרים הכי שווים: ישי ריבו מרדכי שפירא שוואקי ובן דוד וכו אצלו בזמן אוויר ובקול ברמה חוץ מלילה מנצח אין שם כלום מעניין ובנוגע לקול פליי אז חוץ מלהביא זמרים שדרנים אז אין להם כמעט שדרן אמיתי שיודע לשדר נורמלי אין להם מקצועיות וחוץ מזה שהרבה מהשידורים שלהם מועתקים מקול חי ומתוכניות טלוויזיה רק שאנשים לא יודעים כי זה ציבור חרדי (כמעט שבת שלום למשל)
קיצור מכל הבחינות קול חי יותר מקצועניים -
יואלי דיקמן@ברדק כן אני ממש נהנתי
-
זמן אוויר עם מנחם טוקרהיום הודיעו שהולכת להיות מסיבה בזמן אוויר לכבוד הקמת הממשלה....
הולך להיות אש -
יואלי דיקמןלי יש סרטון אדיר במחשב שרואים איך חרטו את החתימה של יואלי על הגיטרות
-
יואלי דיקמן@צוריאל-רוטנמר זה גיל קפטן! כי פעם אחת מנחם טוקר השמיע מתיחה שלו והוא עשה קול של דוליק ואחרי שנייה מנחם אמר שזה גיל קפטן! וגם כשקול פליי חגגו שנה אז הוא היה שם
-
חנן בן ארי - תוכן בלבד!@רולנד אני דווקא מתחברת לעיבודים המדהימים בשירים שלו וממש לא מקטע חברתי יש לו עומק בשירים שלו והלחנים בכלל...
-
חנן בן ארי - תוכן בלבד!@hadas בסוף זה הלחן
-
רולי דיקמןhttps://send.magicode.me/send-file/file/a949e25c00b04b89663f46e7f1637ac8facbbac1/view
https://send.magicode.me/send-file/file/6d79f98e0b35c1bebff73a46c87de0d80343a203/view
-
הורדת מאסטר פליי@תמר-7 לא תודה!! יש לי את האתר אני רוצה את השידור עצמו