אז הנה האקורדים שלי!!! 🤩
[image: NvDahoK.jpg]
במג'יקוד (להוריד כוכביות)
https://send.magicode.me/send-file/file/1e5911b0c8f86798173***b16db445e2ca2e43b498f/view
והנה גם קובץ שמע!
אתה תשיר~.mp3
מחר זה קורה..................
https://miktzav.com/topic/3317/%D7%94%D7%A0%D7%94-%D7%94%D7%99%D7%90-%D7%9B%D7%90%D7%9F-%D7%9E%D7%95%D7%96%D7%9E%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%9C%D7%9B%D7%9C%D7%9A-%D7%AA-%D7%90%D7%A6%D7%91%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%A4%D7%99%D7%A0%D7%94-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94
@אייצ-ית אמר בהודעת שגיאה "גישה נדחתה. הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפיה בו" - ?:
הנושא נמחק עקב זכויות יוצרים של אתר כיכר השבת!
@Bee פרטים נוספים כאן: https://miktzav.com/post/52782
@Bee אמר בMuseScore 3 - הזנת תווים באמצעות המקלדת:
שכחתי איך התוכנה פועלת עם המקלדת, ולעבוד עם העכבר זה....
מישהו מכיר ועובד על הגירסה הזו?
בנוסף -
מהירות ההרצה גבוהה מאוד. יש אפשרות לשנות?
בהרצה התוכנה מתעלמת מסימוני 'לגאטו' - כך זה?
תודה!
מקפיצה. יש למישהו מידע?
@פיני אמר בשירי שמיטה - יש כזה דבר?:
@bee קליפ_שיר_השמיטה_של_החמ_ד,_כי_נשמור_השביעית_אל_יברכנו,_שמיטה_באהבה.mp3
אמנם כבר עברה השמיטה, אך במוצאי שביעית וכו'...
אשמח שיעלו את השיר הזה שוב היות והוא חסום!
תודה