דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
B

Bee

@Bee
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
180
נושאים
15
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
0
עוקב אחרי
0

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • נספח | תגובות לתחרות האקורדים הגדולה
    B Bee

    היום בערב אני פה בהכרזה השבועית ☺

    שיתוף פרויקטים וחוות דעת

  • תחרות האקורדים הגדולה - שבוע שלישי!!!!!!!!
    B Bee

    פזמון בלבד, בסולם BM
    מקווה שאספיק לחשוב גם על הבתים... היום קצר ⏳

    cc87f672-6d10-45ec-a0b3-d52c99767683-image.png

    שיתוף פרויקטים וחוות דעת

  • תווים לאורגן או לפסנתר
    B Bee

    @מיכלוש כן, המנגינה עצמה, לא האקורדים.

    קלידים

  • תווים לאורגן או לפסנתר
    B Bee

    @שלמה-א מלודיה?

    קלידים

  • תחרות האקורדים הגדולה - שבוע שלישי!!!!!!!!
    B Bee

    @אלי-הגבר זה קישור עם כוכביות... וזה ממש ממש בסיסי.
    @י-ביטון - אם מישהו רוצה להעלות את השיר בוואקל זה מעולה, עם הפלייבק המלא עדיף שלא...

    שיתוף פרויקטים וחוות דעת

  • נספח | תגובות לתחרות האקורדים הגדולה
    B Bee

    @רולנד מחילה על האיחור, הנה אנחנו כבר פה....
    https://miktzav.com/topic/3616/%D7%AA%D7%97%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%90%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%92%D7%93%D7%95%D7%9C%D7%94-%D7%A9%D7%91%D7%95%D7%A2-%D7%A9%D7%9C%D7%99%D7%A9%D7%99


    @א-ה-2 אפשר אחרי שמנגנים לתפוס את האקורדים שהשתמשו בהם ולבדוק מי זה היה... בדיוק ככה עושים, למעשה

    שיתוף פרויקטים וחוות דעת

  • תחרות האקורדים הגדולה - שבוע שלישי!!!!!!!!
    B Bee

    אחרי שבועיים יפים ומחכימים, עם הפנים לשבוע שלישי ומאתגר:

    קדימה!
    למי שניסה את כוחו פעם קודמת, וגם למי שלא - נעשה את זה ביחד!

    השיר שלנו: 'בן אהוב' של אודי דוידי.
    הסולם: הפתעה...... הפעם אין הגבלה. נראה אותנו בגיוון!

    אזזזז
    הספירה לאחור מתחילה....
    מחכים לתוצאות יפות במהלך השבוע, עד ליום שלישי הבא

    המלצה שלי -
    שמרו על הלייקים ליום שלישי, אף פעם אי אפשר לדעת מי יפתיע ברגע האחרון...😉

    תגובות עידוד, שאלות, עזרה וסיעור מוחות - בנספח התגובות


    לא התנסיתם בעיבוד קל מעולם?
    הפינה הזו גם בשבילכם!
    צריך רק אוזן טובה וקצת עצבים. אפשר להעזר ובמשתמשים ובקובץ הזה:
    https://drive.google.com/file/d/1zfh8hBdTV8Me*****Q7FvA9w0S58355_AJhVU/view?usp=sharing

    שיתוף פרויקטים וחוות דעת

  • נספח | תגובות לתחרות האקורדים הגדולה
    B Bee

    אוקי....... אז שבוע שני ו - - - ניצחון שני!!!!!!!

    .
    .

    ל @נפש-האדם !!!

    .................
    🎺🎺🎺
    .................

    מה שמגיע מגיע...
    כהרגלו הטוב, בהשקעה ובכשרון העלה וריאציה משובחת.
    עלה והצלח!

    וברכותי ל @אנונימית שהגיע למקום השני בהפרש של קול בודד...!
    עשית את זה מהירררר וחלק! שאפו!

    הצעות לשיר חדש - עד מחר בבוקר.
    נפגש 💪

    שיתוף פרויקטים וחוות דעת

  • נספח | תגובות לתחרות האקורדים הגדולה
    B Bee

    @א-ה-2 זה לפי שמיעה, בגדול...


    @אילנית סליחה, רק עכשיו הגעתי להציץ.
    נלך ונראה מי התמודד הפעם.
    לצערי לא הצלחתי לעשות את זה בעצמי השבוע 😞 כמה תקלות...

    שיתוף פרויקטים וחוות דעת

  • נספח | תגובות לתחרות האקורדים הגדולה
    B Bee

    עד היום בלילה................... הזדמנות אחרונה להעלות וגם להשפיע!

    שיתוף פרויקטים וחוות דעת

  • יצירות קלאסיות
    B Bee

    st6129.mp3

    st6162.mp3

    בקשות שירים

  • יצירות קלאסיות
    B Bee

    היי,
    נשמח לקבל רצועות שמע להורדה של מוזיקה קלאסית, יצירות בפסנתר, כינור וכד'

    תודה רבה!

    Mission impossible.mp3

    Jericho.mp3

    schubert symphony 8.mp3

    בקשות שירים

  • טעות/פשלה - עקיבא ניגון ברדיצ'ב
    B Bee

    @ילד-חוכם - דווקא לא פשלה... קשור להמשך... 😊

    במת הדיונים

  • צ'אט בפורום
    B Bee

    @מוזיקה אמר בצ'אט בפורום:

    דרך אגב גם עד עכשיו מנהלי הפורום יכלו לראות כל שיחה בצ'אט

    נכון, אבל לענ"ד עצם המציאות שהחדר בפועל שייך ל3 שותפים, שאחד מהם הוא צוות פיקוח - מונע בעיות. בין אם תכלס הצוות נכנס להציץ ובין אם לא... זו הרגשה של חדר 'פתוח לקהל' במקום תחושה של רשות היחיד, שהיא הבעיה.

    הכרזות ושיפורים

  • צ'אט בפורום
    B Bee

    ראשית, תודה רבה על הערנות!
    שנית,
    היות וכולנו מבינים שיש בעיה בפלטפורמה הנוכחית של צ'אט כמעט בלתי מוגבל, ומצד שני יש צורך בצ'אט לכל דבר שלא צריך לעבור את העיניים של כולם, ולא כי הוא לא ראוי - זה יכול להיות הדרכה למשתמש ספציפי שנתקע, עזרה בכתיבת שיר,
    הצעה לאחד מהאתגרים - שאם תכתב בגלוי קצת תהרוס מהאתגר (כדוגמת אתגר הכתיבה, אתגר תחרות האקורדים) ועוד.

    הצעתי - ברירת המחדל של צ'אט תכלול משתמש פיקוח.
    כלומר, כל חדר צ'אט יכלול משתמש פיקוח + חברי החדר.
    אפשר לפתוח לזה ניק חדש 'פיקוח-צאט' שכל אחד מחברי הפיקוח יכול להכנס אליו, כי חבל על העומס שיווצר לחברי הפיקוח בתיבה האישית...

    המטרה - מניעת ההרגשה של 'שנינו לבד', וממילא מניעת שטויות. הרגשה מוחשית שכל אחד מצוות הפיקוח יכול ברגע לקרוא כל מילה, תוך שמירה על ערוץ מינימליסטי, לא משהו שעובר דרך כל המשתמשים.

    הכרזות ושיפורים

  • נספח | תגובות לתחרות האקורדים הגדולה
    B Bee

    @אנונימית https://miktzav.com/topic/3425/%D7%AA%D7%97%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%90%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%92%D7%93%D7%95%D7%9C%D7%94-%D7%A9%D7%91%D7%95%D7%A2-%D7%A9%D7%A0%D7%99

    שיתוף פרויקטים וחוות דעת

  • נספח | תגובות לתחרות האקורדים הגדולה
    B Bee

    @אנונימית בראבו! עשית את זה מהר...
    את מוזמנת להציע את התמודדותך... תעלי את הקובץ בתחרות, קדימה!
    (פה זה רק הנספח)

    שיתוף פרויקטים וחוות דעת
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול