היום בערב אני פה בהכרזה השבועית 
Bee
-
נספח | תגובות לתחרות האקורדים הגדולה -
תחרות האקורדים הגדולה - שבוע שלישי!!!!!!!!פזמון בלבד, בסולם BM
מקווה שאספיק לחשוב גם על הבתים... היום קצר

-
תווים לאורגן או לפסנתר@מיכלוש כן, המנגינה עצמה, לא האקורדים.
-
תווים לאורגן או לפסנתר@שלמה-א מלודיה?
-
תחרות האקורדים הגדולה - שבוע שלישי!!!!!!!!@אלי-הגבר זה קישור עם כוכביות... וזה ממש ממש בסיסי.
@י-ביטון - אם מישהו רוצה להעלות את השיר בוואקל זה מעולה, עם הפלייבק המלא עדיף שלא... -
נספח | תגובות לתחרות האקורדים הגדולה@רולנד מחילה על האיחור, הנה אנחנו כבר פה....
https://miktzav.com/topic/3616/%D7%AA%D7%97%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%90%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%92%D7%93%D7%95%D7%9C%D7%94-%D7%A9%D7%91%D7%95%D7%A2-%D7%A9%D7%9C%D7%99%D7%A9%D7%99
@א-ה-2 אפשר אחרי שמנגנים לתפוס את האקורדים שהשתמשו בהם ולבדוק מי זה היה... בדיוק ככה עושים, למעשה
-
תחרות האקורדים הגדולה - שבוע שלישי!!!!!!!!אחרי שבועיים יפים ומחכימים, עם הפנים לשבוע שלישי ומאתגר:
קדימה!
למי שניסה את כוחו פעם קודמת, וגם למי שלא - נעשה את זה ביחד!השיר שלנו: 'בן אהוב' של אודי דוידי.
הסולם: הפתעה...... הפעם אין הגבלה. נראה אותנו בגיוון!אזזזז
הספירה לאחור מתחילה....
מחכים לתוצאות יפות במהלך השבוע, עד ליום שלישי הבאהמלצה שלי -
שמרו על הלייקים ליום שלישי, אף פעם אי אפשר לדעת מי יפתיע ברגע האחרון...
תגובות עידוד, שאלות, עזרה וסיעור מוחות - בנספח התגובות
לא התנסיתם בעיבוד קל מעולם?
הפינה הזו גם בשבילכם!
צריך רק אוזן טובה וקצת עצבים. אפשר להעזר ובמשתמשים ובקובץ הזה:
https://drive.google.com/file/d/1zfh8hBdTV8Me*****Q7FvA9w0S58355_AJhVU/view?usp=sharing -
נספח | תגובות לתחרות האקורדים הגדולהאוקי....... אז שבוע שני ו - - - ניצחון שני!!!!!!!
.
.ל @נפש-האדם !!!
.................



.................מה שמגיע מגיע...
כהרגלו הטוב, בהשקעה ובכשרון העלה וריאציה משובחת.
עלה והצלח!וברכותי ל @אנונימית שהגיע למקום השני בהפרש של קול בודד...!
עשית את זה מהירררר וחלק! שאפו!הצעות לשיר חדש - עד מחר בבוקר.
נפגש
-
נספח | תגובות לתחרות האקורדים הגדולה@א-ה-2 זה לפי שמיעה, בגדול...
@אילנית סליחה, רק עכשיו הגעתי להציץ.
נלך ונראה מי התמודד הפעם.
לצערי לא הצלחתי לעשות את זה בעצמי השבוע
כמה תקלות... -
נספח | תגובות לתחרות האקורדים הגדולה -
יצירות קלאסיות -
יצירות קלאסיותהיי,
נשמח לקבל רצועות שמע להורדה של מוזיקה קלאסית, יצירות בפסנתר, כינור וכד'תודה רבה!
-
טעות/פשלה - עקיבא ניגון ברדיצ'ב@ילד-חוכם - דווקא לא פשלה... קשור להמשך...

-
צ'אט בפורום@מוזיקה אמר בצ'אט בפורום:
דרך אגב גם עד עכשיו מנהלי הפורום יכלו לראות כל שיחה בצ'אט
נכון, אבל לענ"ד עצם המציאות שהחדר בפועל שייך ל3 שותפים, שאחד מהם הוא צוות פיקוח - מונע בעיות. בין אם תכלס הצוות נכנס להציץ ובין אם לא... זו הרגשה של חדר 'פתוח לקהל' במקום תחושה של רשות היחיד, שהיא הבעיה.
-
צ'אט בפורוםראשית, תודה רבה על הערנות!
שנית,
היות וכולנו מבינים שיש בעיה בפלטפורמה הנוכחית של צ'אט כמעט בלתי מוגבל, ומצד שני יש צורך בצ'אט לכל דבר שלא צריך לעבור את העיניים של כולם, ולא כי הוא לא ראוי - זה יכול להיות הדרכה למשתמש ספציפי שנתקע, עזרה בכתיבת שיר,
הצעה לאחד מהאתגרים - שאם תכתב בגלוי קצת תהרוס מהאתגר (כדוגמת אתגר הכתיבה, אתגר תחרות האקורדים) ועוד.הצעתי - ברירת המחדל של צ'אט תכלול משתמש פיקוח.
כלומר, כל חדר צ'אט יכלול משתמש פיקוח + חברי החדר.
אפשר לפתוח לזה ניק חדש 'פיקוח-צאט' שכל אחד מחברי הפיקוח יכול להכנס אליו, כי חבל על העומס שיווצר לחברי הפיקוח בתיבה האישית...המטרה - מניעת ההרגשה של 'שנינו לבד', וממילא מניעת שטויות. הרגשה מוחשית שכל אחד מצוות הפיקוח יכול ברגע לקרוא כל מילה, תוך שמירה על ערוץ מינימליסטי, לא משהו שעובר דרך כל המשתמשים.
-
נספח | תגובות לתחרות האקורדים הגדולה@אנונימית https://miktzav.com/topic/3425/%D7%AA%D7%97%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%90%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%92%D7%93%D7%95%D7%9C%D7%94-%D7%A9%D7%91%D7%95%D7%A2-%D7%A9%D7%A0%D7%99
-
נספח | תגובות לתחרות האקורדים הגדולה@אנונימית בראבו! עשית את זה מהר...
את מוזמנת להציע את התמודדותך... תעלי את הקובץ בתחרות, קדימה!
(פה זה רק הנספח)