@ברדק אמר בתגלגלו עם העכבר עד למטה ותגלו את זה...:
למה, נראה לי שזה דבר חשוב למשתמשים החדשים שנכנסים לאתר ולא מתמצאים!
סוג של יד 2 כזה...
[image: 6wsahkE.png]
@berman אמר בנוספה אופצייה חדשה "תגיות":
ויש אופצייה לראות את התגיות כאן [image: aotRAhU.png]
אייקון "תגיות" התווסף ל- שורת האייקונים למעלה.
[image: PR6deNC.png]