@המוזיקאי
ואם ידוע לך אם סט של PA700\PA900\PA4 עולה על אורגן כמו שלי
D
DANI BASS
@DANI BASS
-
מוישי - בונה המקצבים -
מוישי - בונה המקצבים@המוזיקאי
תוכל לשלוח לי הדגמה ארוכה קצת של דאנס מהסט
וכמה זה -
מוישי - בונה המקצבים@המוזיקאי
ערב טוב אני יש לי אורגן PA3le רציתי לדעת איזה סט יש לך לאורגן הזה -
מוישי - בונה המקצבים@המוזיקאי
תשמע ראיתץי את האתר אבל איזה סט זה ב1200
אין שם מיידע מה יש בכל אחד מהסטים
ואם יש שם אפשרות לחלק מסט -
מוישי - בונה המקצביםתגיד יש לך מיידע כמה עולה הסט שלו ואם אפשר חלקים שלו
תודה מראש -
מוישי - בונה המקצבים@למדן
תגיד אתה יכול לשלוח לי לאימייל את הפרטים עליו ??? -
מוישי - בונה המקצבים@חכם_בלילה
תשמע אני שואל כי אני מחפש משהו כעין זה לאורגן אם יש לך משהו דומה תעדכן
ואם יש לך אותו בעצמו תכתוב את זה בקוד מורס -
מוישי - בונה המקצביםערב טוב אז איך אוכל להשיג אותו
אלא אם כן הוא אחד מל"ו קלידנים ניסתרים
תודה ויום טוב -
מוישי - בונה המקצביםערב טוב רציתי לדעת מה הטלפון שלו או האימייל
כדי לדעת אם המקצב שלו עולה גם על PA3Le
וגם איכות שלו בהגברה וכד"ו
ותודה מראש