מוישי - בונה המקצבים
-
@פייביש זה שהיה לכה קטרון זה לא אומר שאני לא מבין וזה שהיה לכה קטרון בבית זה גם לא אומר שאתה מבין מי אמר שיש לכה את אתו כשרנות שלי מה זה קשור אחד לשני
-
@פייביש אני התכונתי לסאונדים של המקצבים שהוא מנסה קצת לחכות את יוחנן אבל רמת אסונדים של המקצבים יש להם הרבה מה להשתפר לעגיה לרמות הגבות של יוחנן של מוטי אבל במחיר הזה זה בהחלט שווה אני בכלל לא מיתוכך זה שווה באמת
-
@פייביש זה שהיה לכה קטרון זה לא אומר שאני לא מבין וזה שהיה לכה קטרון בבית זה גם לא אומר שאתה מבין מי אמר שיש לכה את אתו כשרנות שלי מה זה קשור אחד לשני
@ארי-6-0 אמר במוישי - בונה המקצבים:
@פייביש זה שהיה לכה קטרון זה לא אומר שאני לא מבין וזה שהיה לכה קטרון בבית זה גם לא אומר שאתה מבין מי אמר שיש לכה את אתו כשרנות שלי מה זה קשור אחד לשני
באמת לא קשור לקטרון שהיה בבית אלא למה שכתבת פה (זה פשוט צועק מתוך המילים שלך..)
-
@ארי-6-0 ממליץ לקנות למי שאיין לו תקציב לקנות יש לכה עתיד גדול מושה תצליח תעלה עוד רמה עוד רמה כי אתה יכול לעגיה למקומות גבוהים
-
ערב טוב רציתי לדעת מה הטלפון שלו או האימייל
כדי לדעת אם המקצב שלו עולה גם על PA3Le
וגם איכות שלו בהגברה וכד"ו
ותודה מראש@DANI-BASS אסור לפרסם בפורום פרטיים אישיים כגון טלפון איימיל וכ'ו
-
@DANI-BASS אסור לפרסם בפורום פרטיים אישיים כגון טלפון איימיל וכ'ו
ערב טוב אז איך אוכל להשיג אותו
אלא אם כן הוא אחד מל"ו קלידנים ניסתרים
תודה ויום טוב -
ערב טוב אז איך אוכל להשיג אותו
אלא אם כן הוא אחד מל"ו קלידנים ניסתרים
תודה ויום טוב@DANI-BASS נראה לו שהוא אחד מהם

-
@DANI-BASS נראה לו שהוא אחד מהם

@חכם_בלילה
תשמע אני שואל כי אני מחפש משהו כעין זה לאורגן אם יש לך משהו דומה תעדכן
ואם יש לך אותו בעצמו תכתוב את זה בקוד מורס -
@חכם_בלילה
תשמע אני שואל כי אני מחפש משהו כעין זה לאורגן אם יש לך משהו דומה תעדכן
ואם יש לך אותו בעצמו תכתוב את זה בקוד מורס@DANI-BASS קוד מורס

ענק..
יש לך את אתר חסידיש קצב של @המוזיקאי יש לו מקצבים מטורפים בקטע הזוי!! -
https://drive.google.com/drive/folders/1vpZWmqu31PO3Krbz*****OS1SudE0SIr1Ag8N?usp=share_link
זה הקישור להקלטות של המקצבים של מוישי האלוף
אפשר ליצור קשר איתי בפרופיל .....
-
@DANI-BASS זה הקישור לאתר
https://6270f50b7c445.site123.me/ -
@המוזיקאי ביום הראשון רשמתי את האימייל שלו,ונראה שמחקו את השורה הזאת.
תגיד יש לך מיידע כמה עולה הסט שלו ואם אפשר חלקים שלו
תודה מראש -
@DANI-BASS זה הקישור לאתר
https://6270f50b7c445.site123.me/ -
@המוזיקאי
תשמע ראיתץי את האתר אבל איזה סט זה ב1200
אין שם מיידע מה יש בכל אחד מהסטים
ואם יש שם אפשרות לחלק מסט@DANI-BASS אין לי כרגע הקלטות של הסטים היותר זולים {ההקלטות של הסט לקורג שיש באתר זה של הסט ל PA4X ב 8000 ש"ח שיש אותו גם בגרסה מותאמת לזיכרון של PA700/1000 במחיר של 1800 ש"ח}
לא ניתן לקנות חלק מהסט (ל PA4X כן אפשר...) -
@DANI-BASS אין לי כרגע הקלטות של הסטים היותר זולים {ההקלטות של הסט לקורג שיש באתר זה של הסט ל PA4X ב 8000 ש"ח שיש אותו גם בגרסה מותאמת לזיכרון של PA700/1000 במחיר של 1800 ש"ח}
לא ניתן לקנות חלק מהסט (ל PA4X כן אפשר...) -
-
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות