מוישי - בונה המקצבים
-
@ארי-6-0 תקח בחשבון שהיה לו בעיה בהקלטה וזה לא אומר שום דבר על האיכות של המקצבים
@הקלידן-הצפוני הכול יכול להיות אבל להגיד שאיין חידושים בעולם המקצבים זה פשוט הזיה כי אנשים כול זמן מגלים יכולות חדשים גם בקטרון וגם סתם במיקצבים ופה אני לא ראוה איזה חידוש אבל במחיר הזה זה בחלט ניראה לי שווה באמת
-
@הקלידן-הצפוני הכול יכול להיות אבל להגיד שאיין חידושים בעולם המקצבים זה פשוט הזיה כי אנשים כול זמן מגלים יכולות חדשים גם בקטרון וגם סתם במיקצבים ופה אני לא ראוה איזה חידוש אבל במחיר הזה זה בחלט ניראה לי שווה באמת
@ארי-6-0 איזה חידוש אפשר להוציא מדגימות של כלי בן 20? וחוץ מזה התכוונתי לקטרון שאין חידוש לא בכל עולם המקצבים
-
@ארי-6-0 איזה חידוש אפשר להוציא מדגימות של כלי בן 20? וחוץ מזה התכוונתי לקטרון שאין חידוש לא בכל עולם המקצבים
@הקלידן-הצפוני החידוש צריך להיןת בבנייה לא בסאונד..
-
@ארי-6-0 איזה חידוש אפשר להוציא מדגימות של כלי בן 20? וחוץ מזה התכוונתי לקטרון שאין חידוש לא בכל עולם המקצבים
@הקלידן-הצפוני אנשים דוגמים את זה אחד על אחד וכול זמן זה נהיה יותר ויתר מקורי ומשובח ואני חושב שאחד שה לא קטרוניסט בנשמה לא יבין את הבדלים
-
@הקלידן-הצפוני אנשים דוגמים את זה אחד על אחד וכול זמן זה נהיה יותר ויתר מקורי ומשובח ואני חושב שאחד שה לא קטרוניסט בנשמה לא יבין את הבדלים
@ארי-6-0 יכול להיות שאתה צודק אני לא מנגן את הסגנון הזה אבל זה מה שאני רואה
-
@הקלידן-הצפוני אנשים דוגמים את זה אחד על אחד וכול זמן זה נהיה יותר ויתר מקורי ומשובח ואני חושב שאחד שה לא קטרוניסט בנשמה לא יבין את הבדלים
@ארי-6-0 אמר במוישי - בונה המקצבים:
@הקלידן-הצפוני אנשים דוגמים את זה אחד על אחד וכול זמן זה נהיה יותר ויתר מקורי ומשובח ואני חושב שאחד שה לא קטרוניסט בנשמה לא יבין את הבדלים
חבר אין לך שמץ של הבנה בקטרון
אני ניגנתי שנתיים על הקטרון שהיה לי בבית
לא מיניה ולא מקצתיה.............. -
@הקלידן-הצפוני החידוש צריך להיןת בבנייה לא בסאונד..
-
@ארי-6-0 אמר במוישי - בונה המקצבים:
@הקלידן-הצפוני אנשים דוגמים את זה אחד על אחד וכול זמן זה נהיה יותר ויתר מקורי ומשובח ואני חושב שאחד שה לא קטרוניסט בנשמה לא יבין את הבדלים
חבר אין לך שמץ של הבנה בקטרון
אני ניגנתי שנתיים על הקטרון שהיה לי בבית
לא מיניה ולא מקצתיה.............. -
@פייביש זה שהיה לכה קטרון זה לא אומר שאני לא מבין וזה שהיה לכה קטרון בבית זה גם לא אומר שאתה מבין מי אמר שיש לכה את אתו כשרנות שלי מה זה קשור אחד לשני
-
@פייביש אני התכונתי לסאונדים של המקצבים שהוא מנסה קצת לחכות את יוחנן אבל רמת אסונדים של המקצבים יש להם הרבה מה להשתפר לעגיה לרמות הגבות של יוחנן של מוטי אבל במחיר הזה זה בהחלט שווה אני בכלל לא מיתוכך זה שווה באמת
-
@פייביש זה שהיה לכה קטרון זה לא אומר שאני לא מבין וזה שהיה לכה קטרון בבית זה גם לא אומר שאתה מבין מי אמר שיש לכה את אתו כשרנות שלי מה זה קשור אחד לשני
@ארי-6-0 אמר במוישי - בונה המקצבים:
@פייביש זה שהיה לכה קטרון זה לא אומר שאני לא מבין וזה שהיה לכה קטרון בבית זה גם לא אומר שאתה מבין מי אמר שיש לכה את אתו כשרנות שלי מה זה קשור אחד לשני
באמת לא קשור לקטרון שהיה בבית אלא למה שכתבת פה (זה פשוט צועק מתוך המילים שלך..)
-
@ארי-6-0 ממליץ לקנות למי שאיין לו תקציב לקנות יש לכה עתיד גדול מושה תצליח תעלה עוד רמה עוד רמה כי אתה יכול לעגיה למקומות גבוהים
-
ערב טוב רציתי לדעת מה הטלפון שלו או האימייל
כדי לדעת אם המקצב שלו עולה גם על PA3Le
וגם איכות שלו בהגברה וכד"ו
ותודה מראש@DANI-BASS אסור לפרסם בפורום פרטיים אישיים כגון טלפון איימיל וכ'ו
-
@DANI-BASS אסור לפרסם בפורום פרטיים אישיים כגון טלפון איימיל וכ'ו
ערב טוב אז איך אוכל להשיג אותו
אלא אם כן הוא אחד מל"ו קלידנים ניסתרים
תודה ויום טוב -
ערב טוב אז איך אוכל להשיג אותו
אלא אם כן הוא אחד מל"ו קלידנים ניסתרים
תודה ויום טוב@DANI-BASS נראה לו שהוא אחד מהם

-
@DANI-BASS נראה לו שהוא אחד מהם

@חכם_בלילה
תשמע אני שואל כי אני מחפש משהו כעין זה לאורגן אם יש לך משהו דומה תעדכן
ואם יש לך אותו בעצמו תכתוב את זה בקוד מורס -
@חכם_בלילה
תשמע אני שואל כי אני מחפש משהו כעין זה לאורגן אם יש לך משהו דומה תעדכן
ואם יש לך אותו בעצמו תכתוב את זה בקוד מורס@DANI-BASS קוד מורס

ענק..
יש לך את אתר חסידיש קצב של @המוזיקאי יש לו מקצבים מטורפים בקטע הזוי!! -
https://drive.google.com/drive/folders/1vpZWmqu31PO3Krbz*****OS1SudE0SIr1Ag8N?usp=share_link
זה הקישור להקלטות של המקצבים של מוישי האלוף
אפשר ליצור קשר איתי בפרופיל .....
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות