@EZN אני פשוט לא כל כך מבין בזה, אני די אובד עצות כיון שכל אחר אומר משהו אחר וחלק מהמוכרים נגועים באיזה מותגים או דגמים שמעדפים להפטר מהם או מרווחים מהם יותר, כך שבתור לקוח אין לי עם מי להתייעץ בצורה אוביקטיבית שבהאמת תתאים לנו.
EZN
-
רמקולים שקועי תקרה -
רמקולים שקועי תקרה@EZN הבעיה שיש לנו רק 21 סנטמרים של רווח בגבס כדי להכניס לתוכו רמקול שקוע איכותי כמה שאפשר בתקציב סביר ולא יקר מאוד כיון שסוף סוף מדובר על 4 רמקולים פנימיים ושתים בחוץ סכ"ה 6 רמקולים ללא סאב שאולי נצטרך בהמשך. ועם הרסיבר מגיעים לאיזור העשרת אלפים ש"ח ויותר.
אם יש לך איזה רעיון אחר לרמקולים נשמח לשמוע!
תודה מראש -
רמקולים שקועי תקרה@טיטו אשמח מאוד אם תוכל לבדוק, אבל יש קצת שינוי בדגמים בגלל חוסר מקום.
מדובר על רסיבר/מגבר של YAMAHA RXV6A או של ONKYO NR6100 שאנחנו מתלבטים ביניהם.
וכן רמקולים של FOCAL 100 IW6 לתוך הבית, וכן רמקולים לבחוץ גם כן של FOCAL OD8 או OD6. -
רמקולים שקועי תקרה@אולפניסט-ברמה תודה בכל זאת, אבל יש מישהו שכן מבין בזה?
תייגתי את הקבוצה שאמרת לי, מקווה שנקבל עזרה ממישהו -
רמקולים שקועי תקרה@אולפניסט-ברמה הציעו לנו את הרסיבר הזה YAMAHA RXV6A שנבחר למוצר השנה בשנה הקודמת,
וכמו כן את הרמקולים של PARADIGM CI HOME H55R V2 או את MOREL XBC 400
אתה אולי מכיר האם הם טובים?
אנחנו מוגבלים פשוט עם התקרת גבס כיון שיש לנו רק 20 ס"מ רוחב ומימלא אנחנו צריכים רמקולים עם קוטר קטן יחסית ושיהיו שקועים בגלל היופי.
כמו כן האם יש צורך להוסיף גם סאב וופר? אולי יש רמקולים שיודעים לעשות עבודה טובה גם בלא סאב.
יש לציין שאנחנו לא שומעים מוסיקה רועשת אלא רק מוסיקת רקע וגם אין לנו טלויזיה בבית.
תודה מראש על העזרה
@משתמש-מקצועי -
רמקולים שקועי תקרה@אולפניסט-ברמה כן שוקע, אבל בשאב לא - מונח על הרצפה.
יש סאב גם שוקע של אומגה. -
רמקולים שקועי תקרה@מלך-הקלידנים סליחה על השאלה אבל איך מתיגים?
-
רמקולים שקועי תקרה@מלך-הקלידנים ולמה הוא הורחק?
-
רמקולים שקועי תקרה@מלך-הקלידנים נראה לי שזה קבוצה סגורה רק לנגנים וכדו'
-
רמקולים שקועי תקרה@אולפניסט-ברמה צודק תוקן!
המליצו לי על מגבר של פיוניר VSK 534
ורמקולים של אומגה 75W,
מה אתה חושב? -
רמקולים שקועי תקרה@לינוי-0 מי קבע שזה לא לפורום?
זה עזרה הדדית בכל התחומים וזה קשור למוסיקה, מה הבעיה?
ממי מקבלים עזרה אם לא כאן? עם מי אפשר להתיעץ בנושא?
כאן יש אנשים שמבינים במוסיקה ויודעים כיצד אפשר להגיע לביצועים טובים!! -
רמקולים שקועי תקרהאנחנו מאוד אוהבים מוסיקה,
ראינו שיש רמקולים שקועים בתקרה.
רציתי לדעת האם מישהו יכול להמליץ על משהו טוב במחיר הגון?
יאמרו לנו שיש באלי אקספרס אבל אין לי מידע מה טוב ומה לא.
תודה מראש. -
איציק אשל מחרוזתהאם יש למישהו מחרוזת של איציק בסגנון ים תיכוני/מזרחי? שמעתי ביום שישי - מאוד יפה!!
-
שירת הבקשות נוסח ירושלמיאם אפשר להעלות את שירת הבקשות בנוסח ירושלמי מחולק לפי שירים.
תודה רבה -
יצירת פלייבק@אביגיל-כן
-
יצירת פלייבקהפרדה בלבד
האם אתה יכול לשלוח הסבר?
אשמח מאוד אם תוכל גם להעלות סרטון או משהוץ -
יצירת פלייבקהאם יש איזה הדרכה בפוסט על איך עושים פלייבק בתוכנת הקיובס? עם הסברים וכדומה כמו שעשו על virtual dj
-
שרשור בקשת פלייבקים/ווקאליהאם יש איזה הדרכה בפוסט על איך עושים פלייבק בתוכנת הקיובס? עם הסברים וכדומה כמו שעשו על virtual dj
-
מדריך | איך עושים פלייבקים/שירים ווקאליים?האם יש איזה הדרכה בפוסט על איך עושים פלייבק בתוכנת הקיובס? עם הסברים וכדומה כמו שעשו על virtual dj