@דוד-ירושלמי-בנשמה
תודה
H
hdshd375
@hdshd375
-
הקלידנים 2 -
הקלידנים 2@דוד-ירושלמי-בנשמה אמר בהקלידנים 2:
@hdshd375 מוזר כי לי זה נפתח יש לך נטפרי?
לא בטוחה שזה קשור לחסימה אנסה מחר ממחשב אחר אולי
-
איזה שיר של עקיבא לדעתכם הכי יפה? -
תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר@דוד-ירושלמי-בנשמה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@hdshd375 בפרק האחרון
מחפשת
-
איזה שיר של עקיבא לדעתכם הכי יפה?@עדי-3 אמר באיזה שיר של עקיבא לדעתכם הכי יפה?:
@hdshd375 למה לא נפתח? ניסיתי זה בסדר.
אכן עובד כעת מצויין! תודה
-
למי היתם מצביעים?@המחבל-המחופש אמר בלמי היתם מצביעים?:
@hdshd375 אמר בלמי היתם מצביעים?:
@המחבל-המחופש אמר בלמי היתם מצביעים?:
@hdshd375 לחי העולמים של שפירו ופרידמן (ניראה לי יצא ממש בתחילת שנה)
ובן ארזה תכלת ולבןקשור אלי?
אהה לא פשוט היית אחד לפני וזה באוטמטית
אז תייגתי איותך
סוריטוב סולחת

-
הקלידנים 2
